Olemme 8 vuotta olleet yhdessä parisuhteessa. Nyt pitänyt kännykkää äänettömällä jo kauan. Joskus en saa häntä kiinni ollenkaan, sanoo että "tavoittelemanne numero ei ole käytössä". Sanoo, että akku lopussa. Mitään vastausta en ole kunnollista saanut miksi hän pitää kännykkäänsä äänettömällä. En ole huutanut tmv. vaan asiallisesti kysynyt. Olen 49 vuotias. Hän 55 vuotias.
Miksi mies pitää kännykkää äänettömällä?
9
54
Vastaukset
- Anonyymi
Hänellä on salasuhde.
- Anonyymi
Olen epäillyt tätä kauan koska seksi on olematonta ollut jo kauan. Olen puhunut asiasta ihan asiallisesti, kiistää kaiken jyrkästi ja miltein ovet paukkuen lähtee omalle asunnollensa.
- Anonyymi
Eniten harmittaa, että hän on tietoinen rakkaan läheiseni huonosta terveydentilasta ja hänen apuaan tarvitsisimme jos hätä tulee...ja se on tullut jo 2 kertaa. Mutta kun on äänettömällä niin...
- Anonyymi
Mutta tämä ei ole se pointti. Hän sanoo rakastavansa minua ja jos puhun, että "onko sinulla toinen, kyllä minä kestän kunhan olet rehellinen" - joka on totuus, hän aina sanoo "kyllä sinä tiedät, ei ole ketään muuta".
Tavallaan aavistan pahaa mutta niin paljon elämää nähneenä haluan vain totuuden. Olen itse joskus pettänyt (Luojan kiitos tulin järkiini) ja se peli kännykän kanssa oli stressaavaa. Kiitos miehet, jos jaksoitte lukea. - Anonyymi
Mitä mielestänne minun pitäisi tehdä?
- Anonyymi
Kun nyt Miehen Logiikka-sivulla ollaan niin ...kertokaa järkeä tälle naiselle.
- Anonyymi
Järkeä? Sitä saa mitä tilaa-a-a-a-a-a-a-a-a-aa-a-a-a-a-a
- Anonyymi
Näköjään ensimmäinen osui ja upposi.
- Anonyymi
Itse pidän kännykkää äänettömällä koska en halua kuunnella soittoääniä.
Kokouksiin on helppo mennä kun puhelimen äänet ei koskaan unohdu päälle, eikä tuleviin puheluihin tarvitse reagoida mitenkään. Joskus minulta loppuu jopa akkukin kesken päivää.
M41
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379