Minkä ikäisiä palstalaiset ovat?

Anonyymi

Minkäs ikäistä porukkaa palstalla on? Jotenkin tuntuu että pääasiassa ehtoopuolen väkeä, sen verran ahdasmielistä porukkaa tuppaa olemaan. Toki muutamaa "nuorempaa" ätminkäistä lukuunottamatta. Ikähän ei välttämättä tuo elämänkokemusta, saatikka parempaa näkemystä, mutta monesti kylläkin harhaista luuloa siihen että sellaista on.

37

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on tämän vedätyksen pontti ?

      • Anonyymi

        No ehkä voi suhteuttaa palstan paskan jauhamista jos tietää vähän enemmän millaista porukkaa. Keski-ikäisten vanhemmasta päästä olevathan ovat pitkälti kaikkein ahdasmielisintä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä voi suhteuttaa palstan paskan jauhamista jos tietää vähän enemmän millaista porukkaa. Keski-ikäisten vanhemmasta päästä olevathan ovat pitkälti kaikkein ahdasmielisintä porukkaa.

        Ei sun kannata tänne jäädä. Hei-hei!

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun kannata tänne jäädä. Hei-hei!

        xL

        Eli ehtoopuolen porukkaa täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ehtoopuolen porukkaa täällä?

        Tuliko tylsää? 😂

        xL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko tylsää? 😂

        xL

        Eihän ihmisten ikä sinänsä mitään, mutta sitä toivoisi että ikä vaikuttaisi päinvastoin, että ihmiset enemmänkin tulisivat ymmärtäväisemmiksi kuin ahdasmielisemmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ihmisten ikä sinänsä mitään, mutta sitä toivoisi että ikä vaikuttaisi päinvastoin, että ihmiset enemmänkin tulisivat ymmärtäväisemmiksi kuin ahdasmielisemmiksi.

        Säkö esitit sitä bimboa stalkkeria?

        xL


    • Anonyymi

      53 vee, nainen (tai en nai, ei kukaan mies voi enää minudta innostua...)

    • Anonyymi

      15v ja tietääkö joku mistä saisi skootterin kaasuttimeen käytetyn tehosuuttimen toivoo skeitti poika jou man

      • Pärnäsen korjaamolta, jou maan kertoo lippis poju 16 v.


      • Yksi powerjet löytyy hyllystä, pannaanko mukaan?


      • Ei tarvi mitään tehosuutinta hommata, poraat vaan vakiosuuttimeen isomman reiän


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ei tarvi mitään tehosuutinta hommata, poraat vaan vakiosuuttimeen isomman reiän

        Pilasit mun bisnekset.


      • Jan1 kirjoitti:

        Pilasit mun bisnekset.

        Voihan olla ettei tuo kyselijä viitti alkaa porailemaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Voihan olla ettei tuo kyselijä viitti alkaa porailemaan

        Muistaa nyt porata sitten sitä pientä reikää.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Yksi powerjet löytyy hyllystä, pannaanko mukaan?

        wallahi tarttetaanko gillaa


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Ei tarvi mitään tehosuutinta hommata, poraat vaan vakiosuuttimeen isomman reiän

        lähdetkö krebaa miittingiin ouluun


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Voihan olla ettei tuo kyselijä viitti alkaa porailemaan

        facepalm


      • Anonyymi kirjoitti:

        wallahi tarttetaanko gillaa

        Paljoks löytyy?


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        Muistaa nyt porata sitten sitä pientä reikää.

        facepalm tartten biehat


      • Tuo se skode Penetrators MC:n kerhotalolle Varissuolle niin me viritetään se sun koulun nopeimmaksi skootteriksi. Suuttimet, variaattorin rullat ja hihnat, pytty ja mäntä uusiksi jne. Halutessasi voi liimata katteisiin myös "Support Penetrators MC 1%" tarroja joissa on myös kerhomme logo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        facepalm tartten biehat

        mentiin hiljaiseksi kun puhutaan nuorten kieltä hah


      • Anonyymi kirjoitti:

        facepalm tartten biehat

        Fäijönit blehat?


      • Jan1 kirjoitti:

        Muistaa nyt porata sitten sitä pientä reikää.

        Pääsuuttimessahan on vaan 1 reikä


      • Anonyymi kirjoitti:

        lähdetkö krebaa miittingiin ouluun

        En lähde noin kauas


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pääsuuttimessahan on vaan 1 reikä

        Sulla meni nyt läppä ohi.:)


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        En lähde noin kauas

        osaa ne vanhatkin nuorten kieltä vai katsoitko tietokoneelta mitä tarkoittaa


      • Jan1 kirjoitti:

        Sulla meni nyt läppä ohi.:)

        Reikä mikä reikä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        osaa ne vanhatkin nuorten kieltä vai katsoitko tietokoneelta mitä tarkoittaa

        Juu en ole katellut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Reikä mikä reikä :D

        15 veenä varsinkin. :D


      • Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

        Juu en ole katellut

        itse täytyi katsoa vaikka olenkin 15v mutta tuo slangi taitaa olla hesan slangia


      • Anonyymi kirjoitti:

        itse täytyi katsoa vaikka olenkin 15v mutta tuo slangi taitaa olla hesan slangia

        Marko Porarin poika?


    • Anonyymi

      Kun katselee palstan vänkäämistä ja haukkumista, niin pakko on vetää johtopäätöksiä että suurin osa on ns. boomereita.

    • 19v🙋🏻

      • Juokse lapsi, eläkä katso taaksesi. Tämä on vanhojen sekopäiden paikka.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Juokse lapsi, eläkä katso taaksesi. Tämä on vanhojen sekopäiden paikka.

        XDD


    • Anonyymi

      Täällä on niin tasapainoista porukkaa ettei ainakaan "ehtoopuolen" ihmiset sellaiseen kykene.
      Tiedä sitten sen kummemmin;)
      heh heh

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe