Oletteko muuten huomanneet miten ei muutamaan päivään ole ollut uutisia mokutuksesta. Ihan niin kuin mokuttajasuvakit olisivat hävinneet maasta? niiden ideologia taisikin olla niin heppoista että heti kun on oma hanuri uhattuna syöksytäänkin prismaan ostamaan vessapaperia maailmanparannuksen sijaan.
Oikein mukavaa kun ei ole nyt muutamaan päivään vituttanut jos oin sattunut telkkari olemaan uutiskanavalla, yleäkin on voinut katsoa vitutuskäyrän nousematta jos ei oteta lukuun ihan normaalia poliitikkojen tyhmyyden aiheuttamaa kevytvitutusta. Mutta eipä ole suvakit rääkyneet muutamaan päivään esim. al-holi leirin terroristiämmien palauttamisesta, että ne on pakko tuoda suomeen, "ihmisoikeus!", "kansainväliset sopimukset!" jne. paskaa ei ole nyt tuupannut joka tuutista. Ehkä Suomi tästä vielä tevehtyy jos vain koronasta selvitään.
On koronasta vähän hyötyäkin
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi
Toiviaisen menestyksestä ei tosiaan ole kuulunut juurikaan mitään näinä päivinä.
Minusta oli hauska kun oli nippukäsineitä taskussa loppui kesken käytin yhden sormikas politiikkaa.m, totesin että käsidesi on hyödyllisempi tai paperi ovien avaamiseen. Minulle tarjottiin käsidesiä kun loppui kesken hanskat kun allekirjoitus vaatii sormea.
valtakunta kirjoitti:
Roskasin tänään kunnolla.
😁Kotona pesin käteni kun vesipisteitä , ei nyt joka paikassa ole.
omat tavarat käytin käytännössä koskemattomana sormikkailla ja muiden lääpittäviin koskin niin heitin menee käytön jälkeen.
Mutta viisi sormikasta ei edes riittänyt olisi pitänyt jotenkin jemmata
Mutta tulihan kokeiltua tätä kumikäsine villitystä😁
- Anonyymi
Ja nyt ilmaston muutos pysähtyy kuin seinään kun kaikki lennot perutaan koko maailmassa,jee jee
- Anonyymi
Korona on tehokas pikkupakkaus. Jotain hieman ytympääkin voisi levitä, ei haittaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568