Sen kerran kun Sportilla olisi ollut realistinen mahdollisuus voittaa mestaruus, niin sarja keskeytetään!
Saahan Sport korvauksia tässä typerästä kabinettipäätöksestä? Vääryydellä ja viekkaudella viedyn mestaruuden hinta on ainakin 3M€. Sen verran täytyy Vaasan kaupungin ja Sportin saada korvauksia heti.
Sportin mestaruus ryöstettiin
15
59
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on! Kapinettipäätöksellä....
- Anonyymi
Hihihihi hahaha. Eikös Sportti ollut siellä pistetaulukon häntäpäässä? Toki, jos taulukon kääntää ylösalaisin, niin silloin Sportti on ekana.
- Anonyymi
Katso tilastot! Sportin kurssi oli vahvassa nousussa. Kärpillä ja Tapparalla enemmän tappioita viime peleissä. Sport olisi helposti kiipinyt säälipleijareihin ja finaalissa kaatanut Kärpät tai Tapparan.
Pelaajatkin sanoo että fanit olisi ansainnut tämän mestaruuden.
- Anonyymi
Kyllä. Sportti oli satavarma mestari, mutta kiinalaiset eivät tätä halunneet, joten keksivät koronan. Perkeleen kiinalaiset! :D
- Anonyymi
Korvauksena tästä pitäisi olla se, että sport eroaisi liigasta, ja siirtyisi takaisin sarjaporrasta alemmaksi, pelaamaan tasolle jossa se pärjäisi paremmin. Koko kausi ollut fiasco!
Ois parempi erota, kuin odottaa että erotetaan...
Eihän tällaisessa liigassa roikkumisessa oo enää mitään järkeä. Ennemmin tykkäisin peleistä, joissa sport pärjää.
Pitäis vihdoin jo tunnustaa taloudelliset, yms realiteetit.
Vaikka halut liigassa pelaamiseen on kovat, mutta kykyä ei oo, niin täytys osata/uskaltaa vetää asiasta oikeat johtopäätökset.
Ei ykkösdivarissa pelaaminen mikään häpeä ois..- Anonyymi
Tarkoitin siis tietystikin mestistä...
- Anonyymi
Joo kyllä tässä on tullut selväksi se, että Sportin rahkeet ei riitä liigassa pärjäämiseen. Liiga ei ole Sportin paikka se paikka on Mestis.
- Anonyymi
salaliittoteoria...sport on myyty putinin bulvaanille ja siirtyy pelaamaan khl ensi kaudelle panostetaan kuulemma 100milj joukkueeseen. vaasan uusi joukkue on rpp rannikonpallopäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
salaliittoteoria...sport on myyty putinin bulvaanille ja siirtyy pelaamaan khl ensi kaudelle panostetaan kuulemma 100milj joukkueeseen. vaasan uusi joukkue on rpp rannikonpallopäät
Myyty? Haha. Ei Sporttia saa edes ilmaiseksi annettua kenellekään. Pitää maksaa että joku ottaa ton paskaläjän vastaan.
- Anonyymi
Suvilahden hökötystä rakennetaan kuin Iisakin kirkkoa. Taitaa jäädä tyhjäksi, kun syksy koittaa. Tauti syö ihmisten, yritysten j@ kaupungin rahat. P@lataan sinne pukinjärven jäälle.
- Anonyymi
Mikko Mannerin se huutaa hätiin ja koko joukkue vaihtoon.Lätkä on Vaasan ykkönen.
TV Ex pelaaja Östermyrä kyrkslätt
- Anonyymi
Kannattaisiko Puolasta ottaa kentällinen kavereita, eikä vain yhtä pakkia?.
- Anonyymi
mä oon kyllä yhtä pihalla nyt kun porilainen suomessa..onko sport oikeesti pois liigasta? selväpäinen vastaus kiitos,vaikka olenkin vaasassa asuva hifki fani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä oon kyllä yhtä pihalla nyt kun porilainen suomessa..onko sport oikeesti pois liigasta? selväpäinen vastaus kiitos,vaikka olenkin vaasassa asuva hifki fani
On pois liigasta. Lähtevät KHL:ään hakemaan mestaruuksia.
onks tosta joku linkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991