Odotan näkemistäsi joka päivä. Olet todella suloinen ja upea. Hymysi, katseesi, hiuksesi. Tulkitset minut varmasti väärin ja kuvittelet, etten ole kiinnostunut. Voi, kunpa tietäisit miten sekaisin minut ja ajatukseni saat. Haluaisin vain istua kanssasi, jutella ja kuunnella. Sinussa on sitä jotain.
Mies, sulatat sydämeni
31
1135
Vastaukset
- Anonyymi
Missä hänet näit ja mitä olette keskustelleet. Kiinnostaa tietää, koska tuo kuulostaa jotenkin tutulta.
- Anonyymi
Työpaikalla. Olemme keskustelleet pääasiassa töihin liittyviä asioita, mutta sivunneet myös hänen harrastuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työpaikalla. Olemme keskustelleet pääasiassa töihin liittyviä asioita, mutta sivunneet myös hänen harrastuksiaan.
Hän on siis työkaverisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on siis työkaverisi?
Ei ole varsinaisesti työkaverini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista kertoneeni harrastuksistani. Sinä sen sijaan olet niistä puhunut vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista kertoneeni harrastuksistani. Sinä sen sijaan olet niistä puhunut vähän.
Silloin kyseessä on toinen henkilö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole varsinaisesti työkaverini.
Opiskelijako?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijako?
Minkä alan opiskelija kaipailee?
- Anonyymi
Eihän mulla oo ees hiuksia😉
- Anonyymi
Ei niin.. millaiset hiukset hänellä on? T. Joku muu kuin aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin.. millaiset hiukset hänellä on? T. Joku muu kuin aloittaja
Vaaleat pitkätköt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleat pitkätköt
❤️😍😘
- Anonyymi
No hyvä, luulin jo että se on ikiroutaa,hyvä että on alkanut sulaan.
- Anonyymi
Saa nähdä mitä korona tekee työpaikka romansseille. Osa hyytyy, laimenee, tuleeko osasta etätyöpaikkaromansseja. Romanssi etänä. Etäromanssi. Täh?
- Anonyymi
Milloin olette viimeksi nähneet ja jutelleet?
- Anonyymi
Tänään. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään. :)
Voisin olla hän, mutta tuskin osuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin olla hän, mutta tuskin osuu.
Niimpä. Mitä olet tehnyt illalla? Se kertonee paljon voisitko olla hän :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä. Mitä olet tehnyt illalla? Se kertonee paljon voisitko olla hän :)
Istunut kotona ja räplännyt luuria selaten tätäkin palstaa. Mitäpä muuta näin suljetussa maassa voisi tehdä? Räntä- tai lumisateessa ei ulkoilukaan napannut.
Ei tainnut vastata mielikuvaasi hänestä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Istunut kotona ja räplännyt luuria selaten tätäkin palstaa. Mitäpä muuta näin suljetussa maassa voisi tehdä? Räntä- tai lumisateessa ei ulkoilukaan napannut.
Ei tainnut vastata mielikuvaasi hänestä?Kyllä se nappaa, lenkille siitä!
- Anonyymi
Sitä on niin vähän keskusteltavaksi.
- Anonyymi
Minä olen tulkinnut, ettet sinä vaaleahiuksinen tähtisilmä ole minusta kiinnostunut. Vaikka jossain vaiheessa tuntuikin, että välität. Ne sinun silmäsi, ne pitkät katseet, ne ei unohdu. Ikävä...
- Anonyymi
Olen kiinnostunut ja enemmänkin ❤️,jos oot mun ihastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut ja enemmänkin ❤️,jos oot mun ihastus.
Kerro ihastuksestasi. Oletteko tekemisissä toistenne kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihastuksestasi. Oletteko tekemisissä toistenne kanssa?
Tosi harvoin näen.
Yksipuolista tämä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi harvoin näen.
Yksipuolista tämäMissä sä häneen ihastuit? Olitteko työkaverit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sä häneen ihastuit? Olitteko työkaverit?
No ei varsinaisesti työkaverit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varsinaisesti työkaverit.
Kävikö hän työpaikallasi tekemässä tai tuomassa jotain, mutta ei käy enää ?
- Anonyymi
Oonko hoitoalan opiskelija?
- Anonyymi
Missä päin suomea?
- Anonyymi
Monesko opiskeluvuosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839