Hei ! Miten kampaajat toimivat jos on useita asiakkaita yhtäaikaa, olisiko kampaajan hyvä jakaa ajat niin ettei olisi montaa asiakasta yhtä aikaa. Esm. ovi lukossa lappu ovessa jossa maininta ajanvaraus vain puhelimitse ja numero näkyvillä ovessa.
Kampaajallakäynti
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi kerrallaan , kun pitää sterillisoida paikat Koronan takia, joka asiakkaan jälkeen, tai parempi, kun pitkittää nyt kampaamokäyntejä ainakin kaksi kuukautta.
- Anonyymi
Mun kampaajallani on nettiajanvaraus järjestelmä.
Eihän ovia voi lukkoon laittaa, jos ovessa on aukioloajat, toiset tulee varaamaan ajan suoraan ovelta. - Anonyymi
Parturi-kampaamot olisi kyllä syytä sulkea myös Suomessa välittömästi, koska Koronavirus on päässyt leviämään näin pahasti.
Tanskassa ymmärsivät sulkea kampaamot jo viime viikolla ja Suomessa näköjään vaan odotellaan, että tilanne menee vain huonommaksi. Ihan hirvittää, kun tietää, että lähikontaktissa tartuntavaara on ilmeinen!- Anonyymi
No, sitten päästään monista pikku yrittäjistä eroon , kuten kampaamoyrittäjistä, hierojista kuntosaliyrittäjistä, kahviloista ,kaljabaareista ym yksin ja kaksin toimivista yrityksistä, työttömien ja yhteiskunnan elätettävien joukko kasvaa.
Talous romahtaa, kohta ei ole työtä muilla, kun lääkäreillä ja sairaanhoitajilla, ja heidänkin palkanmaksajat ovat kunnat ja kaupungit, siis veronmaksajat. - Anonyymi
Minun kampaamoni ei pidä oviaan nyt auki, ottavat nyt vain vastaan sopimuksen mukaan .
- Anonyymi
Parturi kampaamot ja kauneushoitolat nyt kiinni ,siinä ollaan lähempänä , kun metrin väli, korona voi tarttua.
- Anonyymi
Saksassa myös vain kaksi ihmistä kerrallaan saa tavata, ja turvaväli 1,5 m , Saksassa laitettiin myös parturit, kampaamot ja kauneushoitolat kiinni.
- Anonyymi
Antaa fledan vaan kasvaa tautipesäkkeitä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391