Kampaajallakäynti

Anonyymi

Hei ! Miten kampaajat toimivat jos on useita asiakkaita yhtäaikaa, olisiko kampaajan hyvä jakaa ajat niin ettei olisi montaa asiakasta yhtä aikaa. Esm. ovi lukossa lappu ovessa jossa maininta ajanvaraus vain puhelimitse ja numero näkyvillä ovessa.

8

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi kerrallaan , kun pitää sterillisoida paikat Koronan takia, joka asiakkaan jälkeen, tai parempi, kun pitkittää nyt kampaamokäyntejä ainakin kaksi kuukautta.

• Anonyymi

Mun kampaajallani on nettiajanvaraus järjestelmä.
      Eihän ovia voi lukkoon laittaa, jos ovessa on aukioloajat, toiset tulee varaamaan ajan suoraan ovelta.

• Anonyymi

Parturi-kampaamot olisi kyllä syytä sulkea myös Suomessa välittömästi, koska Koronavirus on päässyt leviämään näin pahasti.

Tanskassa ymmärsivät sulkea kampaamot jo viime viikolla ja Suomessa näköjään vaan odotellaan, että tilanne menee vain huonommaksi. Ihan hirvittää, kun tietää, että lähikontaktissa tartuntavaara on ilmeinen!

• Anonyymi

No, sitten päästään monista pikku yrittäjistä eroon , kuten kampaamoyrittäjistä, hierojista kuntosaliyrittäjistä, kahviloista ,kaljabaareista ym yksin ja kaksin toimivista yrityksistä, työttömien ja yhteiskunnan elätettävien joukko kasvaa.
        Talous romahtaa, kohta ei ole työtä muilla, kun lääkäreillä ja sairaanhoitajilla, ja heidänkin palkanmaksajat ovat kunnat ja kaupungit, siis veronmaksajat.

• Anonyymi

Minun kampaamoni ei pidä oviaan nyt auki, ottavat nyt vain vastaan sopimuksen mukaan .

• Anonyymi

Parturi kampaamot ja kauneushoitolat nyt kiinni ,siinä ollaan lähempänä , kun metrin väli, korona voi tarttua.

• Anonyymi

Saksassa myös vain kaksi ihmistä kerrallaan saa tavata, ja turvaväli 1,5 m , Saksassa laitettiin myös parturit, kampaamot ja kauneushoitolat kiinni.

• Anonyymi

Antaa fledan vaan kasvaa tautipesäkkeitä ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1907
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1610
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      125
      1144
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe