Suomen tyttöhallitus

Se on kiva esiintyä televisiossa meikin kautta pyörähtäneenä, mutta sitten kun pitäisi tehdä oikeita päätöksiä, ei saadakaan mitään aikaiseksi.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä puhu roskaa. Todella hienosti hoitavat asiaa. Jos olis äijiä, niin mitään ei olisi saatu tässä ajassa aikuiseksi. Tämä on tietysti selvyys.

      • Ei pitäisi laittaa tyttöjä miesten töihin.


      • Kyllä se edellinen pallihikihallitus päätöksiä teki, tosin vain perustuslain vastaisia..

        "Sipilän eestaas-hallitus päättää ja peruu esityksiä – määrä hipoo jo kolmeakymmentä"
        https://yle.fi/uutiset/3-9970403


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kyllä se edellinen pallihikihallitus päätöksiä teki, tosin vain perustuslain vastaisia..

        "Sipilän eestaas-hallitus päättää ja peruu esityksiä – määrä hipoo jo kolmeakymmentä"
        https://yle.fi/uutiset/3-9970403

        Itseasiassa en olisi uskonut koskaan olevani sipilän linjoilla mutta tässä kohtaa oli oikealla asialla, vihervasemmisto tietenkin jarrutti loppuun saakka:

        https://www.verkkouutiset.fi/is-keskusta-ajoi-kovia-koronatoimia-hallitus-vaansi-loppuun-asti/

        "Perusoikeuksiin kajoaminen ja rajojen sulkeminen oli vaikeaa etenkin vihreille ja vasemmistoliitolle.

        Keskustan eduskuntaryhmän kerrotaan olleen vahvasti maanantaina julkistettujen toimien takana. Kovempia toimia keskustan ryhmässä ajoi muun muassa ex-pääministeri Juha Sipilä. Toimia pidetään hallituksessa osin jopa tarkoituksellisen ylimitoitettuina."

        Ilman kepua varmaan kuoltaisiin kaikki.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Itseasiassa en olisi uskonut koskaan olevani sipilän linjoilla mutta tässä kohtaa oli oikealla asialla, vihervasemmisto tietenkin jarrutti loppuun saakka:

        https://www.verkkouutiset.fi/is-keskusta-ajoi-kovia-koronatoimia-hallitus-vaansi-loppuun-asti/

        "Perusoikeuksiin kajoaminen ja rajojen sulkeminen oli vaikeaa etenkin vihreille ja vasemmistoliitolle.

        Keskustan eduskuntaryhmän kerrotaan olleen vahvasti maanantaina julkistettujen toimien takana. Kovempia toimia keskustan ryhmässä ajoi muun muassa ex-pääministeri Juha Sipilä. Toimia pidetään hallituksessa osin jopa tarkoituksellisen ylimitoitettuina."

        Ilman kepua varmaan kuoltaisiin kaikki.

        No kuule vauveli.. Se tauti kiertää täällä ihan samoin kuin muutoinkin, nyt ehkä vain hidastetummin.


      • Harmaaritari
        Wwuwuw kirjoitti:

        No kuule vauveli.. Se tauti kiertää täällä ihan samoin kuin muutoinkin, nyt ehkä vain hidastetummin.

        Luultavasti kiertää kun se tänne päästettiin. Jos minua olisi kuunneltu se ei olisi tänne siinämäärin päässyt etteikö olisi olluthelposti haltuunotettavissa. Etelä-Korean malliin olisi hoidettu pikaisesti asia kuntoon.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Luultavasti kiertää kun se tänne päästettiin. Jos minua olisi kuunneltu se ei olisi tänne siinämäärin päässyt etteikö olisi olluthelposti haltuunotettavissa. Etelä-Korean malliin olisi hoidettu pikaisesti asia kuntoon.

        No kyllä se sielläkin kiertää... Suomessa ei edelleenkään ole ainutkaan ihminen siihen kuollut.


    • Anonyymi

      Niinkö sulle kävi?

      xLiner

      • 😄😄😄


    • Perussuomalaiset nuorisojärjestön kossit sen sijaan jakelevat täällä aina niin viisaita ja sivistyneitä kommentteja. Heidän kirjoituksistaan ei yhtään katkeruus ja pillunpuute paista läpi. Ei tietenkään, peppuleita kun ovat.

      • Kuka käyttää sanaa "peppuli" :D



    • Anonyymi

      mitä olis tehnyt sipilä lisää kikyä ja loputkin lomat pois ja työstä ei maksettaisi palkkaa ja soini italialaisia suomeen paljon lisää ja orpo huutaisi lisää kikyä ilman kikyä ei makseta valtionvelkaa ja heitä aina nauratti mutta missä se velka nyt on eli oliko keksitty juttu että suotutaan kikyihin suomen kansa on tyhmä kuin saapas

    • Anonyymi

      Jos Sipilän aisurihallitus ei olisi ollut niin surkea niin sanoisin että naisista ei ole johtotehtäviin. Mutta joo, Marin, Ohisalo ja Andersson kyllä sopisi paremmin munan imemiseen kuin politikointiin.

      • Anonyymi

        eikö sipilä ottanut poskeen kun ek oon jyri häkämiestä palveli ja toteutti jyrin toiveita ja hyvin palvelikin jyriä ja työnantajia taisi rakastuakkin jyriin ek sai kaiken läpi


    • Anonyymi

      Partakaweri, puhkaisen sinun kuplasi. Jokainen mies joka ruudulla pyörii on enemmän tai vähemmän käynyt maskeerajan kautta. Se uutistenlukija ja varsinkin säästä kertova kaveri on saanut puuteria naamaan. Tytöttely muuten on yhtä kuin viikkorahan maksaminen poika. Voit nyt tulla hakemaan viikko rahasi, poika.

      • Otan maksun luonnossa kiitos.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Otan maksun luonnossa kiitos.

        Ai-ai, nyt sieltä tulee suuri karvainen anomuumisetä.. 😬

        xL


      • Partakaweri kirjoitti:

        Otan maksun luonnossa kiitos.

        Haluat siis luonnonmukaisen hampaanpoiston edelliseltä kirjoittajalta? Minäkin voin tehdä sen. c",)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai-ai, nyt sieltä tulee suuri karvainen anomuumisetä.. 😬

        xL

        Niin muuten tulee, eikä ole mikään pieni anomuumisetä kyseessä. Täytyy tuota karva-asiaa korjata, ettei sitä kasva selässä. 😂


      • Anonyymi
        TimoSimilä kirjoitti:

        Haluat siis luonnonmukaisen hampaanpoiston edelliseltä kirjoittajalta? Minäkin voin tehdä sen. c",)

        Voit puolestani tehdä sen hampaan poiston, en ole kiinnostunut peppuleista, enkä miehisistä peppuliseksipakkanoista.


    • Anonyymi

      Hyvin hoitivat tiedoitustilaisuuden. Marin ja Anderson olivat suorastaan loistavia.

    • Anonyymi

      Et taida tykätä tytöistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe