Kaipaan seuraasi mies

Anonyymi

Ehkä nämä tunteet viilenee, jos ei nyt nähdä pitkään aikaan. Ei ne kesälläkään kyllä laimentuneet, vaikkei viikkoihin nähty.
Tykkään ihan liikaa susta.

17

931

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Milloin viimeksi hänet näit?

• Anonyymi

Mikä oli jännittävintä? Miksi haluat lopettaa? Kolkuttaako omatunto? Oletko kenties varattu?

• Anonyymi

Kyl ne alkaa viilenee, ku alkaa tuntumaan menetetyltä, eikä ole toivoa toisesta?

• Anonyymi

J mielessäsi?

• Anonyymi

On 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On 🙂

Missä te asutte?

• Anonyymi

Odotan kohtaamista muutaman viikon päästä työn merkeissä. Tosin se voi mennä loppukesään. Voidaan tavata myös töiden ulkopuolella❤️

• Anonyymi

Miksette Taru myönnä vain suoraan teidän touhuja Jiin kanssa?!

• Anonyymi

Kuka J mies kyseessä?

• Anonyymi

No minä.

• Anonyymi

Lyhyet ajat pitkien välissä on kevyempi muistellakin. Hei

• Anonyymi

Onko tosiaan nainen joka aloitti.

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Ajattelin, että on vain parasta lopettaa kuitenkin tämä palstailu. Palstailemalla minä estän sen, että sinun ja minun elämä menee eteenpäin. Molempien elämän pitää mennä eteenpäin.
      Olet mukava tyyppi ja jollakin tasolla tullaan toimeen. Ollaan kuitenkin aivan eri-ikäisiä eikä meillä ole sama kokemusmaailma.
      Minulla on suhde ja sinullakin voisi olla suhde. Minä teen tässä väärin miestäni kohtaan. Minun pitää keskittyä häneen. Sinä teet väärin omaa tulevaisuuttasi kohtaan.
      On kovin vaikea luopua mutta kun oikein yrittää se onnistuu. Minä löydän apua muualta ihan varmasti. Minulla on tälläkin hetkellä mielessä eräs reitti. Niinkuin kirjoitit me molemmat asumme toistemme sydämen jossakin lokerossa. Olemme hyviä taustahenkilöitä taustalla mutta emme enää ole tekemisissä. Niin on oikein ja hyvästä, olethan samaa mieltä?

• Anonyymi

Luopuminen on vaikeaa mutta se on vain tehtävä. Lopetan palstailun ja täällä käymisenkin. Ethän ota minuun yhteyttä enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luopuminen on vaikeaa mutta se on vain tehtävä. Lopetan palstailun ja täällä käymisenkin. Ethän ota minuun yhteyttä enää.

Ja miten muka ottaisin sinuun yhteyttä? En ole koskaan niin edes tehnytkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten muka ottaisin sinuun yhteyttä? En ole koskaan niin edes tehnytkään.

No sitten ei ollut sinulle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      66
      2688
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2288
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2148
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2025
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      9
      1412
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1314
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      71
      1021
    8. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      976
    9. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      965
    10. Mikä ihmeen

Romahdustila sulla oikein on?
      Ikävä
      96
      953
    Aihe