Ehkä nämä tunteet viilenee, jos ei nyt nähdä pitkään aikaan. Ei ne kesälläkään kyllä laimentuneet, vaikkei viikkoihin nähty.
Tykkään ihan liikaa susta.
Kaipaan seuraasi mies
17
908
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin viimeksi hänet näit?
- Anonyymi
Mikä oli jännittävintä? Miksi haluat lopettaa? Kolkuttaako omatunto? Oletko kenties varattu?
- Anonyymi
Kyl ne alkaa viilenee, ku alkaa tuntumaan menetetyltä, eikä ole toivoa toisesta?
- Anonyymi
J mielessäsi?
- Anonyymi
On 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On 🙂
Missä te asutte?
- Anonyymi
Odotan kohtaamista muutaman viikon päästä työn merkeissä. Tosin se voi mennä loppukesään. Voidaan tavata myös töiden ulkopuolella❤️
- Anonyymi
Miksette Taru myönnä vain suoraan teidän touhuja Jiin kanssa?!
- Anonyymi
Kuka J mies kyseessä?
- Anonyymi
No minä.
- Anonyymi
Lyhyet ajat pitkien välissä on kevyempi muistellakin. Hei
- Anonyymi
Onko tosiaan nainen joka aloitti.
- Anonyymi
???
- Anonyymi
Ajattelin, että on vain parasta lopettaa kuitenkin tämä palstailu. Palstailemalla minä estän sen, että sinun ja minun elämä menee eteenpäin. Molempien elämän pitää mennä eteenpäin.
Olet mukava tyyppi ja jollakin tasolla tullaan toimeen. Ollaan kuitenkin aivan eri-ikäisiä eikä meillä ole sama kokemusmaailma.
Minulla on suhde ja sinullakin voisi olla suhde. Minä teen tässä väärin miestäni kohtaan. Minun pitää keskittyä häneen. Sinä teet väärin omaa tulevaisuuttasi kohtaan.
On kovin vaikea luopua mutta kun oikein yrittää se onnistuu. Minä löydän apua muualta ihan varmasti. Minulla on tälläkin hetkellä mielessä eräs reitti. Niinkuin kirjoitit me molemmat asumme toistemme sydämen jossakin lokerossa. Olemme hyviä taustahenkilöitä taustalla mutta emme enää ole tekemisissä. Niin on oikein ja hyvästä, olethan samaa mieltä?- Anonyymi
Luopuminen on vaikeaa mutta se on vain tehtävä. Lopetan palstailun ja täällä käymisenkin. Ethän ota minuun yhteyttä enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luopuminen on vaikeaa mutta se on vain tehtävä. Lopetan palstailun ja täällä käymisenkin. Ethän ota minuun yhteyttä enää.
Ja miten muka ottaisin sinuun yhteyttä? En ole koskaan niin edes tehnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten muka ottaisin sinuun yhteyttä? En ole koskaan niin edes tehnytkään.
No sitten ei ollut sinulle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028