Kuvaile ihannenaisesi

Anonyymi

Millainen siis on ihanteesi mukainen nainen luonteeltaan ja ulkonäöltään?

79

748

Vastaukset

• Sopusuhtainen, hillitty ja tyylikäs. Luonteeltaan harkitseva ja salaperäinen.

• Oletko itsekin harkitseva ja salaperäinen, vai viehättääkö vastakohta?

T. Ap.

• Kauniskasvoinen, ponihännällinen jumppatyttö. Luonteeltaan iloinen, huumorintajuinen. Harrastaa salia ja ruoanlaittoa. Likinäköiset pienet silmät voimakkaiden pienentävien pyöreiden miinuslasien takana.

• Mitä vittua?? 🤣🤣🤣🤣

• Säteilevä ja iloinen,tilanteen mukana kulkija ,myös muiden ihmisten pitämä ,osaa ja tykkää tehdä ruokaa. Pitkät hiukset sekä persoonalliset kasvot... esimerkiksi todella suuret silmät , hymynkaari jatkuvasti luonnostaan huulilla, huoleton sekä joskus tilanteensta riippuen huoliteltu. Tavallinen

• Ruuanlaittotaitoinen isotissinen blondi.
      Luonteella ei niin väliä kunhan antaa miehen määrätä lakanoiden välissä. Yhteen on ihastunut mutta ei vielä mun lakanoissa. Ei vielä.

• Unohda tuo ruoanlaittotaitoinen……….ei mahdu muiden toiveidesi kanssa samaan pakettiin. ;)

• Erittäin iloinen, mutta ei kovinkaan huumorintajuinen (kuten en minäkään).

Ulkoisesti hyvin kaunis tummahiuksinen ja sellainen, jolla on jokin outo tapa tai tottumus, jota muut eivät oikein ymmärrä, mutta joka minun mielestäni on viehättävä.

• Toi on mielenkiintoisen kuuloinen. Kerro meille muillekin mikä on tuo outo tapa?

• Anonyymi kirjoitti:

Toi on mielenkiintoisen kuuloinen. Kerro meille muillekin mikä on tuo outo tapa?

Kerro vain omista oudoista tavoistasi avoimesti! Voit myös laittaa yksityisviestinä yhteystietosi. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro vain omista oudoista tavoistasi avoimesti! Voit myös laittaa yksityisviestinä yhteystietosi. ;)

Okei, tässä on yksi: olen tullut tänne kummalliselle palstalle. Sun huki nyt.

• Muuten kyllä vastaisin sun kriteerejä, mut oon tosi hauska.. Joten not a perfect match. 😉

• Posliini ja isot bösat

• Voi voi

• 155 cm,125kg.D120.
      Lihava ja lepponen.

• Sara Sieppi.

• Antava ja pantava.

• Anonyymi kirjoitti:

Antava ja pantava.

No näitähän riittää...

• Anonyymi kirjoitti:

Antava ja pantava.

No näitähän riittää...

• Rehellinen joka ei usko valehtelevia juoruämmiä .

• ... mutta sen verta tyhmä että uskoo sun kaikki kusetukset ja antaa sun harrastaa rauhassa?

• Millä logiikalla?

• Rehellinen suoraselkäinen nainen. Sellainen joka ei siedä huonoa kohtelua.

• Hyvin sanottu

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu

Kyllä. Naisen kuuluu tietää oma arvonsa.
        Ja lähteä, jos mies ei arvosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Naisen kuuluu tietää oma arvonsa.
        Ja lähteä, jos mies ei arvosta.

Tästä aiheesta saisi pitkän keskustelun. En vain jaksa alusta avata, mutta nainen voi tietää oman arvonsa vaikka ei olisikaan lähtenyt. Ihan sun lähipiirissä voi olla näitä naisia. Ne antaa yleensä julmetun vahvan kuvan itsestään ulospäin ettei niiden herkkyys ja epävarmuus näkyisi muille..

• Eläinrakas, max 1 lapsi.
      Huolehtivainen ja hellä. Tekee mulle ruokaa ja ei panttaa seksiä. Uimataitoinen, ei tyhjän nauraja, osaa keskustella, ei ole kännykästä riippuvainen.

• Uimataitoinen??? 🤣🤣🤣

• LUONNE: Rauhallinen, leppoisa, iloinen, optimistinen, onnellinen
      ÄÄNI: Kaunis ja kirkas, selvä puhe, ei rumia sanoja
      OSAAMINEN: Kodin hengetän, osaa laittaa ruokaa, osaa tehdä käsilään jotain ja osaa muutenkin jotain ammatillisesti.
      ULKONÄKÖ: Pulska ja paksu, iso takamus ja pömppis, isot rinnat, pitkä tuuheat hiukset, mieluiten vaalea.

• Ensimmäinen joka kuvasi muutakin kuin ulkonäköä 😆😁

• Perinteinen

• Eli? Pikkasen pyöreä pullan leipoja tyyppi?

• Hellä lämmin ja pehmoinen.
      Luonnollinen karvoineen kaikkineen.

• Täällähän minä😊

• Mutta ei semmoisia piikikkäitä jouhia tai sänkeä. Ne ovat kuitenkin aika hirveitä.

• Nyt täytyy näin korona-olosuhteita myötäillen todeta, että ihailen kaikkia niitä naisia jotka kohtaavat vallitsevat olot yksin.
      Moni paritunut muija panikoi ja ylihuolehtii kaikesta ja turvaavat mieheensä ja välillä nämä samat emännät yrittää teeskennellä että mitään uhkaavaa ei ole meneillään.
      Mutta sitten on nämä naiset jotka pärjää näissäkin oloissa omikseen. Ihailen.

• Hahah täällä yksi ja töissä Koronan kanssa 😅, ne sano joskus " se mikä ei tapa suo vahvistaa". Tällä kertaa se pieeeeeni virus jolla on iso ego..

• Luotettava, uskollinen, lämmin, syvällinen, huumorintajuinen, persoonallinen... kaunis, eli minun silmissäni viehättävä, ihana.

• Noniin täällä ollaan 🙋‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Noniin täällä ollaan 🙋‍♀️

Kiva kuulla. :) Vähän myös yllätti. Missähän siellä? Miten jouduin tälle palstalle?!

• Anonyymi kirjoitti:

Noniin täällä ollaan 🙋‍♀️

...Kulje sitten toistekin vastaan kuitenkin! <3 ;)

• Yhdyn tähän erittäin hyvin kuvaavaan näkemykseen lisäämällä kuitenkin vielä, itsenäinen ja intohimoinen. Sitten pyörii sukat jalassa ja silmät päässä.

• Suomalainen
      Koko 34-36
      max.25v
      Siniset silmät vaalea tukka
      Pikku tisut n.tennispallon kokoiset,ei käytä liivejä
      Ei meikkaa kun on luonnonkaunis eikä käytä kovinkaan usein hajusteita deodoranttia kyllä
      Pukeutuu tilanteen mukaan mutta omaa pienehkön vaate-ja kenkävaraston.
      Harrastaa jotain älyllistä kuten kirjallisuutta
      On erinomainen ruuanlaittaja ja leipoja sekä siivooja
      Viihtyy kotona ei omaa suurta kaveripiiriä.
      Ei polta tai juo korkeintaan satunnaisesti pikkuisen
      Ei posliini muttei täysin viidakkokaan
      Bonuksena hieromataidon osaaminen

• Ja tosiaan luonteeltaan hiljainen ja nöyrä muttei kuitenkaan mikään Surku

• Anonyymi kirjoitti:

Ja tosiaan luonteeltaan hiljainen ja nöyrä muttei kuitenkaan mikään Surku

Ota japanilainen nihau-nainen.
        SYo juo nayttaa natilta Ei puhu paljoa
        Antaa persetta tarvittaessa.

• Palvelustyttö haussa?

• Palvelustyttö haussa?

• Ikä<26v, BMI<20, ihmisenvärinen, nöyrä, kuuliainen.

• Etsit koiraa?

• 1. humoristinen
      2. värikäs
      3. persoonallinen
      4. eläinrakas
      5. lätkäfani. prätkähullu. korisfani. jalkapallofani ja sit sellanen joka osaa nauraa

• mun ikähaarukka 28-35 v. 22-37v. 23-34 v.
        eläinrakas
        autoharrastaja
        lätkäharrastaja
        prätkäfani
        lätkäfani
        futishullu
        taiteellinen
        persoonallinen
        reipas

• Riittääkö 5. muuten vain hullu? Muuten sopii tänne! 🤣🤣

• Tosi hyvän näköinen, yksi tuollainen kurvikas ja nätti riittäisi minullekkin, tummana, blondina, brunettena, kun vain on himokas muulloinkin, kuin juhannuksena ja jouluna. 10 pistettä

• Kunnollinen, alkoton, osaa laittaa ruokaa ja viihtyy kotonakin. Seksikäs, kauniskasvoinen suudelmahuulilla, leveälanteinen ,tiimalasivartalolla,pitkät hiukset plussaa ja xl kokoa, 155-175cm, n.25-55v, syttyy muulloinkin romanttiseksi, kuin jouluna ja juhannuksena. Jos nyt jotain mallia täytyisi antaa, niin Ashley Graham, Isä Brownin Bundy, Adelee, Kim Kardashien, ym. Horoskoopiltaan sopivammat minulle on vaaka, leijona ja oinas

• Ei ole näköjään suomessa yhtä seksikkäitä tai ehkä on, mutta varattuja tai näitä zombeja, jotka kysyy kännykältään neuvoja

• ihanne: hoikka aito punapää joka kuuntelee metallia, ei feministi, ei vassari

todellisuus: hoikka nainen joka kuuntelee metallia, ei feministi, ei vassari

• Ja huh huh.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja huh huh.

kiitos.

• mun ihannenainen
      1. vaaleahiuksinen
      2. punatukkainen
      3. koirarakas
      4. eläinrakas
      5. humoristinen
      6. kaunis
      7. punatukkainen
      8. saksalaisten autojen harrastaja. mersu-harrastaja ja italialaisten autojen harrastaja

• Olet laittanut jo monta kertaa samasta asiasta

• Anonyymi kirjoitti:

Olet laittanut jo monta kertaa samasta asiasta

sorgen vaan

• tässä näin
      1. vaaleahiuksinen-punatukkainen-jne
      2. eläinrakas
      3. autohullu
      4. 170-183 cm
      5. persoonallinen

• näin 1
        1. vaaleahiuksinen-punapää-tummaverikkö
        2. persoonallinen
        3. kaunis
        4. eläväinen
        5. autoharrastaja
        6. humoristi
        7. koirarakas
        8. futishullu
        9. koirarakas
        10. lätkäfani
        11. sellainen joka tukee miestään ja sit vielä on välillä no hei anteeks

• Peppi Pitkätossu-klooni. Aikuisena toki.

• vaaleahiuksinen älykäs ja humoristi...

• nainen
      1. humoristinen
      2. vaaleahiuksinen
      3. persoonallinen

• Ei ole jäänyt epäselvävksi kun on jo tuhansia viestejä vuosien varrella laitettu samasta asiasta.

• Sopusuhtainen ja tummatukkainen. Tykkään hieman uhkeista naisista, tyyliin Satu Silvo. Ja luonteeltaan ihannenaiseni on luonnollinen ja luonteva, nauravainen ja sopuisa, ja älykäs. Olen onnenpekka koska tuollainen minulla on ollut jo useamman vuoden ja arvostan!

• Kiva että olet löytänyt noin mukavan naisen. Pidä kuin kukkaa kämmenellä <3

• Kaikki nää hakee ruuanlaittajaa! Mitä ihmeen emoa ne kaipaa?

• Jep, iloinen seksikäs ruuanlaittaja! Äitiiiii...tuu pyyhkimään!

• Harmi, kun mulla oikeastaan tyyliin se ainut asia mitä en osaa, on laittaa ruokaa. Oon vaan lukenut koko elämän suunnilleen, eikä mitkään käytännön asiat oo kiinnostaneet oikein koskaan..

• Naisena näitä lukiessani niin ei vissiin pelkoa että mulle sopivaa miestä löytyisi! 😃
      Yhteenvetona miehet siis hakee eloveenamaista kaunista ja hoikkaa kodinhengetärtä joka on lempeä ja hellä.
      Naiset luettelee luonne vaatimuksia ja miehet ulkonäkö 🙄

Täällä olisi yksi 37v katseen kestävä, hoikka ja pienikokoinen nainen. Itsepäinen, ailahteleva, omatoiminen, spontaani, räväkkä, suorapuheinen. Hmm joo osaan kokata ja en sano ei vaikka ei aina huvita.
      En neuvottele omista menoistani, en myöskään kyttää perään. En kestä tosikoita enkä sohvaperunoita enkä vässyköitä jotka ei osaa sanoa ei. Vähän pitää miehessäkin olla haastetta että jaksaa katella pidempään. Osaan olla empaattinen, mutta en ole ripustautuja. Jos osaat kouluttaa rottweilerin niin pärjäät kyllä mun kanssa 😉

Missä nämä miehet on??? Ei näy ei kuulu...

• Ai niin unohdin lisätä että kiroilen tosi paljon vapaa-ajalla ja olen kiinnostunut psykologiasta ja analysoin aina kaiken ympärilläni vaistomaisesti 😆

• Kuka muka mainitsi eloveenan? Paitsi tuo yksi joka laittaa samasta asiasta sata viestiä, niin muuten oikeastaan tummista ja vaaleista naisista tykkääjiä näyttää olevan aika lailla saman verran

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka muka mainitsi eloveenan? Paitsi tuo yksi joka laittaa samasta asiasta sata viestiä, niin muuten oikeastaan tummista ja vaaleista naisista tykkääjiä näyttää olevan aika lailla saman verran

No hiusten väri tässä nyt olikin se pointti 🤣
        Miesten logiikkaa vissiin tuokin. Se ei ole kuin yksi 10e väripaketti kun se sun blondi on brunette tms

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      114
      5953
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      165
      3608
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      180
      1570
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      86
      1203