pelkäämään teidänkin eikä rupatella joutavia sinkuissa...läheskään kaikki ei ole vielä tässä.
Olis syytä alkaa
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pelkäämään? Mitä?
Sitäkö että vessapaperi loppuu maailmasta? Minulta se on kohta lopussa mutta vettä tulee edelleen joten nou hätä.
Ei minulla ole aikaa ryntäillä paniikissa silmät päässä pyörien haalien kaikenlaista älytöntä nurkkiini. Jos sairastut ja kuolet, et saa sitä vessapaperia mukaasi. Turhaan stresssasit sen kanssa.
Tiedätkö että takuuvarma asia on että tulet kuolemaan. Ennemmin tain myöhemmin, syystä tai toisesta. Kukaan ei tänne vielä ole jäänyt.
Ihmiset on hulluja päästään sekaisin. Jonkinlainen joukkopsykoosi.- Anonyymi
Toivottavasti kieltäydyt myös tehohoitopaikasta, jos sille on tarvetta.
- Anonyymi
Mitä pitäisi pelätä?
Rahat loppuu? Ei pelota, mä selviän hyvin vähällä jos on pakko.
Koronaa? En pelkää, tulis jo selkeä tauti niin olis omalta osalta ohi tää toisten ihmisten välttely.
Oon aina sopeutunut hyvin muutoksiin, uskon että tämänkin jälkeinen uusi maailma menee ihan sujuvasti mun osaltani.
xLiner- Anonyymi
Ai ryntäätkö ihmisjoukkoon, jos saat koronan? Vai miten niin välttely loppuu?
- Anonyymi
"En pelkää, tulis jo selkeä tauti niin olis omalta osalta ohi tää toisten ihmisten välttely. "
Tarviit siis ensin itse kokea paskan että uskoet että toiset tarvii tehohoitoa?
- Anonyymi
Sinkkua ei pelota käykö ytm tai atm. Ennen rengas puhkee ja pikkumasan jauhamat purkat ei riitä. Kunnes aika on täysi.
Mitä pelko asiassa auttaa? Järkeä ei pidä menttää, rauhallisesti järjellä eteenpäin. Paniikissa kaikki menee päin vittua, eikä panikoivista ihmisistäkään ole mitään hyötyä missään kun pitää toimia.
- Anonyymi
Koska leikit jazulia taas?
Anonyymi kirjoitti:
Koska leikit jazulia taas?
En koskaan. Olen unohtanut vuorosanat ja hahmon identiteetin.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Oletko se mies petezxr?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Oletko se mies petezxr?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No niin, reipasta👍
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, ehkä. Ja jos olen, niin mitä sitten? :)
Olet mies?🤔
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jonkun täytyy olla. Voin mä olla nainenkin. :)
Oletko mies?🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se mies petezxr?
Se oli komea 🙈
- Anonyymi
Tässä ollaan kohta lamalla kaikki.
Se on melko pelottavaa. Eiköhän se riitä että persukit panikoi.
- Anonyymi
Demu tässä ei panikoi ja siksi tulee ruumiita.
Tyhmää porukkaa,ovat olevinaan viinamaksoineen
terveitä . - Anonyymi
Demu tässä ei panikoi ja siksi tulee ruumiita.
Tyhmää porukkaa,ovat olevinaan viinamaksoineen
terveitä .
Keep calm and carry on.
Ainoa mitä meidän tulee pelätä on pelko itse.
Ja vielä suurta päällikköä mukailleen:
Kautta Teutauksen, Pelkään vain sitä että taivas tippuu päällemme!sen verran rajut oireet että pitää laittaa maski kun tulee ruokakassi kohta. pelkäsin niin helkkaristi viime yönä, en voinut nukkua, kuumeisena mietin että mitä jos en herää kun vielä yksin on. mutta, ei se pelko mitään auta,pahentaa vain..on hyvinkin mahdollista ettei sinun elämässäsi oikeasti mikään muutu vaikka korona nyt riehuukin, elämä jatkuu.
- Anonyymi
Eikö ne jätä kassit oven taakse pyydettäessä. Huudat oven läpi että laske siihen vaan, kiitos! 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne jätä kassit oven taakse pyydettäessä. Huudat oven läpi että laske siihen vaan, kiitos! 😁
xLinerÄlä kuitenkaan sano että laske siihen vaan. Se voi ottaa todesta! :D :D
Anonyymi kirjoitti:
xLinerJoo jätti:D mulla oli toi maski, sanoin heti että mulla on FLUNSSA mut kuski sano että ihan niillä ohjeissa nyt että jätetään oven taakse ja pidetään hajurako, ei mitään koskemista eikä sisälle tuloa. <---lol niin viaton teksti mutta niin pervo:D
Anonyymi kirjoitti:
xLinerKassit ei ikinä mee sisään! Etkö sä nyt jo tiijä tuohon ikään! ☝️😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kassit ei ikinä mee sisään! Etkö sä nyt jo tiijä tuohon ikään! ☝️😂
Täytyy sanoa ukolle että jättää kassit käytävään kun tulee kotiin 😳
xLiner Anonyymi kirjoitti:
xLinerNiinpä.... 😀
Anonyymi kirjoitti:
xLinerÄlä sitten ihmettele, jos kassit on päätyneet vieraisiin käsiin. ;)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Älä sitten ihmettele, jos kassit on päätyneet vieraisiin käsiin. ;)
Naapurin vanha rouva löytää rapusta pari kastanjaa... Menee sen koronavaroiksi 😩
xL Nyt soitto sinne mahdollisesta korona viruksesta jos on kuumettakin että testaavat että on asianmukainen hoito.
p.Eppis kirjoitti:
Joo jätti:D mulla oli toi maski, sanoin heti että mulla on FLUNSSA mut kuski sano että ihan niillä ohjeissa nyt että jätetään oven taakse ja pidetään hajurako, ei mitään koskemista eikä sisälle tuloa. <---lol niin viaton teksti mutta niin pervo:D
Pelottaa sinun puolesta.
- Anonyymi
p.Eppis kirjoitti:
Joo jätti:D mulla oli toi maski, sanoin heti että mulla on FLUNSSA mut kuski sano että ihan niillä ohjeissa nyt että jätetään oven taakse ja pidetään hajurako, ei mitään koskemista eikä sisälle tuloa. <---lol niin viaton teksti mutta niin pervo:D
Tuliko kalliiksi? Täällä ainoa mahdollisuus on tilata pikkukaupasta. Satasella ei paljon saanut. Toisaalta: jos on katto pään päällä ja vaatteita, niin eipä sitä juuri muuta tarvitse kuin ruokaa ja pesuaineita. Itse olen ainakin huomannut, kuinka paljon käytin ennen rahaa kaikkeen suht turhaan.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kassit ei ikinä mee sisään! Etkö sä nyt jo tiijä tuohon ikään! ☝️😂
YH on niin löysä, että kaikki mahtuu.
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kalliiksi? Täällä ainoa mahdollisuus on tilata pikkukaupasta. Satasella ei paljon saanut. Toisaalta: jos on katto pään päällä ja vaatteita, niin eipä sitä juuri muuta tarvitse kuin ruokaa ja pesuaineita. Itse olen ainakin huomannut, kuinka paljon käytin ennen rahaa kaikkeen suht turhaan.
hei, ei tule kalliiksi,mä käytän alepan kauppakassia ja cittaria. nyt prismakin kuljettaa mut kuljetusmaksu on muhevat 16 euroa,auts. mullakaan ei sitä rahaa ihan hirveesti ole ja kun erikoisruuilla mennään(gluteenittomat etc) niin kalliimmaksi tulee. mullakin on seuraavaan kuljetukseen hamstarttuna gluteenittomia pastoja,saas nähä onko varastossa.
todella hyvä että pikkukaupatkin kuljettavat, ennen ei ollut noin mutta voisivat vähän laskea hintoja. kaikki tahkovat rahaa tässä hässäkässä,miettikää ny!: p joidenkin palstalaisten mukaan mehän ei tarvita ruokaa kohta ollenkaan kun kaikki kuollaan lol. i dont think so...mua ärsyttää,mun piti säästää rahaa isoihin tarpeellisiin ostoksiin(uusi läppäri jne) nyt periaatteessa sekin raha menee "ylimääräiseen" ruokaan, noh ehkä parin kuukauden sisään tilanne on jo tasoittunut.
tottahan se on, asiat on aika hyvin jos on katto pään päällä,lämmin vesi ja jotain sapuskaa. monilla ei ole tuotakaan..valtakunta kirjoitti:
Pelottaa sinun puolesta.
tulipa taas testattua ibuxinia, tuo panadol ei tee mitään tietyille kivuille, en kestänyt enää särkyä joten otin ibuxinin.aaah mikä helpotus mutta..parin tunnin sisällä tuli taas niin paska olo,kumottaa paidan märäksi ja keuhkoissa nipistelee,vinkuminen alkaa..auts kyllä se sitä taitaa olla ^_^ älä pelkää valtis,kyllä mä tästä paranen niin kuin muutkin! mä olen influessa-veteraani (lol) ja täytyy sanoa ettei tämä kyllä ihan samalle tunnu. mutta olo ei ole NIIN paha enää,onhan tätä ollut jo ainakin viikko,mulla alkoi ripulilla,sitä seuras järkky hedari ja sit nousi kuume,sitten aika pahat hengitysvaikeudet päiviä(niin pahat etten voinu maata kun silmissä sumeni ja tuntui että tukehdun,sylkeä ei tullut ollenkaan.)
p.Eppis kirjoitti:
tulipa taas testattua ibuxinia, tuo panadol ei tee mitään tietyille kivuille, en kestänyt enää särkyä joten otin ibuxinin.aaah mikä helpotus mutta..parin tunnin sisällä tuli taas niin paska olo,kumottaa paidan märäksi ja keuhkoissa nipistelee,vinkuminen alkaa..auts kyllä se sitä taitaa olla ^_^ älä pelkää valtis,kyllä mä tästä paranen niin kuin muutkin! mä olen influessa-veteraani (lol) ja täytyy sanoa ettei tämä kyllä ihan samalle tunnu. mutta olo ei ole NIIN paha enää,onhan tätä ollut jo ainakin viikko,mulla alkoi ripulilla,sitä seuras järkky hedari ja sit nousi kuume,sitten aika pahat hengitysvaikeudet päiviä(niin pahat etten voinu maata kun silmissä sumeni ja tuntui että tukehdun,sylkeä ei tullut ollenkaan.)
On todella pahat. Kaikkea sitä kulkeutuukin. Sinun pitää oikeasti muuttaa pois sieltä. Ei mitään järkeä.
Me ollaa käytännössä vaan siivottu parvekettakin heitetty turhat menee rattaita ja vaunut lähtee toiset oli ihan risat ja on toiset homeiset ja kolmanneksen lähtee meidän 13vuotta vanhat briot maksoi 600 ja meidän eka auto makso 500 euroa ja naureskeltiin että uudet vaunut maksaa satasen enemmän kuin auto Honda.
Mutta oli hyvä joka päivä ajettiin autotalliin lämpimään ainut ikävä olisi että ruostetta muodostu sinne missä oli patteri.
Vaihettiin pakoputkiki yhdessä siihen autoon tallissa ahtaassa silloin Ja jarrut monesti se oli helppo kuin palapeli mitä koota.
Nykyinen vaati kuvan ottoo kun jousia on ihan mahottomasti että muisti, Miten pistää takaisin onneksi tajusin että kuva ottaa etukäteen.
Edellinen auto ovet menisäppii jotain 3-4 kertaan, aina avaimet sisällä kaksi kertaa oli auto päällä. Se vaan lompsahti ovet säppii . Kirottii ja pitkää ja aina mietin, mitä ne ihmiset oikein miettii tässä yritetään takaisin autoon jollain vaijerien kanssa😱
Tuli vaan mieleen meidän autot tässä en tiedä mistä ne vieri jotenkin tunnelma toi.
Kokista juuri meillä juodaan mutta ostetaan tasa jako tölkkejä ja saunajuomana juotiin. Muuten noi lapset joisi vaan koko ajan limpsaa , niin rajoittaa kun on kerta-annos kaikille aina riitelyä oli pullon jämästä.🥶 siinä saa muuttua vihaiseksi, ettei sitä riitelyä tulisi kun joku aina yrittää juoda se muina miehinä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YH on niin löysä, että kaikki mahtuu.
Onneks oon lapseton ja tiukka. Uuh.
p.Eppis kirjoitti:
Mites peppuli, olisiko nyt aika tilata vaikka lääkäri jo kotikäynnille?
Jan1 kirjoitti:
Mites peppuli, olisiko nyt aika tilata vaikka lääkäri jo kotikäynnille?
Hei Jan, elossa ollaan! Mulla tais tapahtua käänne, olo alkoi kohenemaan täysillä, keuhkoihin ei enää satu eikä pihise, jumalaton hikoilu on poissa, ibuprofeiini ei aiheuta enää oireita, taisin selättää tän woohooo tietty vielä väsyttää,oli hitonmoinen unettomuus ja ruokahalu ja jano on vieläkin poissa,tosi outoa kun ei janota eikä nälätä 24 tuntiin.toooosi outoa mulle. Mä otin nenäkorut pois ja tehostin käsien etc pesua,joka kerta kun edes hipasin naamaa käsienpesu.Uskaltaisin sanoa että mun kohdalla mennään parempaan,syy taisi olla mun nenäkorut ja jatkuva räplääminen argh.
p.Eppis kirjoitti:
Hei Jan, elossa ollaan! Mulla tais tapahtua käänne, olo alkoi kohenemaan täysillä, keuhkoihin ei enää satu eikä pihise, jumalaton hikoilu on poissa, ibuprofeiini ei aiheuta enää oireita, taisin selättää tän woohooo tietty vielä väsyttää,oli hitonmoinen unettomuus ja ruokahalu ja jano on vieläkin poissa,tosi outoa kun ei janota eikä nälätä 24 tuntiin.toooosi outoa mulle. Mä otin nenäkorut pois ja tehostin käsien etc pesua,joka kerta kun edes hipasin naamaa käsienpesu.Uskaltaisin sanoa että mun kohdalla mennään parempaan,syy taisi olla mun nenäkorut ja jatkuva räplääminen argh.
Yes, mukava kuulla tästä käänteestä parempaan päin! :)
Ootas kun se nälkä sieltä tulee, niin saa kauppakasseja olla tuplat. Koita nyt kuitenkin juoda ja syödä, vaikkei mieli tee yhtään. Saat vahvistusta ravinnosta ja paranet kunnolla. Voi se unikin palata takaisin, kun saat vatsaan 'polttoainetta'. Kyllähän tuon laatuinen sairastaminen on kropallekin stressitila, pakene tai taistele. Mökille menossa, kun kunto kohenee?
- Anonyymi
Pelottaa perkeleesti
- Anonyymi
Oi Luojan kevät.
Itseasiassa vähäsen hirvittää, että onkohan mun rankakasan tehnyt joku piruvie klapeiks.... en oo pitkään aikaan siellä käynyt....😳
- Anonyymi
Naiset pelkää, eivät anna pilluakaan enää. Vitun korona kun joutuu elää puutteessa nykyään.
- Anonyymi
Hahaaa. Mistä sä sitä yrität saada? Maksullisista huijausdeittisivustoista. Makiasti nauran kun rahasi loppuu ja pildeä et saa.
- Anonyymi
Onneks on muija ja saa seksiä vaikka kaks kertaa päivässä 👌
- Anonyymi
Nimenomaan!
Kohta patistetaan jälkikasvu ulos aikaa tappamaan ja aletaan vaimon kanssa jumppaamaan. Ai että sitä namia!
Sellainen tunnin sessio kaikilla mausteilla - NAM!
Ei haittaa koronat kun saa piparia oikein kunnolla.
- Anonyymi
Kun juomavesikin loppuu kohta ja kaivot ovat myrkytetty.... mutta niin hienoista aurinkolaseista: Pablo-musta, Pablo-Aviator.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294