Post-korona?

Anonyymi

Miten luulette maailman ja ihmisten muuttuvan koronan jälkeen? Entiseen menoon tuskin on paluuta.

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitenkään. Ääliöt on edelleenkin ääliöitä.

Kuten nähdään tuosta, joitakin vaan vitsailuttaa:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16295424/olis-syyta-alkaa

Ihan niin kuin aiemmissakin koronaketjuissa:

Katos vaan, ne joihin tuolla oli linkit on hävinneet, ne varmaan nauraa höröttäen poistatti ne:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/16225339/asiallinen-koronavirusketju

Mutta joitakin vaan tosiaan huvittaa nämä jutut, varmaan omien läheisten hautajaisissakin xlineriä ja kumppaneita huvittaa, "korona horona eipä mummi ollut kotona hahhahhahhaaa" ja tuhnu päälle.

• Anonyymi

"Ei mitenkään. Ääliöt on edelleenkin ääliöitä."

Totta, me olemme edelleen ääliöitä. Tämä koskee niin sinua kuin minuakin. Mikään ei tältä osin tule muuttumaan.

• Anonyymi

Samat öyhöttäjät jatkavat paskansa suoltamista, linkkiensä linkkailua ja asioiden vastustamista.

• Anonyymi

Mikään ei tule muuttumaan. Ihmiset ovat sen verran typeriä, etteivät opi mitään. Sama kulutusjuhla jatkuu(talous saatava pyörimään), paskotaan ympäristöä, pidetään ilmastomarsseja, harrastetaan someraivoja jne.

Jos kävis niin, että korona tai jokin muu tauti pyyhkäsis puolet maailman populasta veke, voitaisi ehkä saada muutaman kymmenen vuoden yhtenäinen ihmiskunta. Ei välttämättä silloinkaan.

• Anonyymi

Tuskinpa kaikki elämäm koululaiset ja öyhöttäjät kuolisivat kuitenkaan, joten eipä sitä yhteishenkeä saataisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa kaikki elämäm koululaiset ja öyhöttäjät kuolisivat kuitenkaan, joten eipä sitä yhteishenkeä saataisi.

Ei se elämäm koululaisten vastapuoli ole sen parempaa. Samanlaista paskasakkia sekin. Heidän ainoa päämäärä on öyhöttää elämäm koulaisten öyhöttämisestä. Ja kun aika monella taitaa olla korkeakoulututkinto, niin heidän öyhöttäminen on sitä parempaa öyhöttämistä.

Eli ei meillä mitään toivoa ole. Ellei sitten aleta oman elämämme Linkolaksi jokainen... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se elämäm koululaisten vastapuoli ole sen parempaa. Samanlaista paskasakkia sekin. Heidän ainoa päämäärä on öyhöttää elämäm koulaisten öyhöttämisestä. Ja kun aika monella taitaa olla korkeakoulututkinto, niin heidän öyhöttäminen on sitä parempaa öyhöttämistä.

Eli ei meillä mitään toivoa ole. Ellei sitten aleta oman elämämme Linkolaksi jokainen... :)

Nyt voisi jokainen palstaöyhöttäjäkin lukea uudestaan ja ihan ajatuksella vähän Linkolan ajatuksia. Ehkä nyt näette hänenkin jutut vähän eri perspektiivistä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/05/pentti-linkola-ja-puoli-vuosisataa-radikaalia-sanomaa-luonnon-puolesta?fbclid=IwAR0vlePdDICkFR5E9OCZCdaAQCCYbBbO8I_FCuUu9w3J1Tr09KWOl04m9Bc

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt voisi jokainen palstaöyhöttäjäkin lukea uudestaan ja ihan ajatuksella vähän Linkolan ajatuksia. Ehkä nyt näette hänenkin jutut vähän eri perspektiivistä.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/12/05/pentti-linkola-ja-puoli-vuosisataa-radikaalia-sanomaa-luonnon-puolesta?fbclid=IwAR0vlePdDICkFR5E9OCZCdaAQCCYbBbO8I_FCuUu9w3J1Tr09KWOl04m9Bc

Enpä tiedä keitä luet öyhöttäjiin mutta itsehän olen aina arvostanut linkolan tuumailuja, harvoinpa jos koskaan on väärässä ollut. Pitää nostaa hattua, on elänyt niin kuin on opettanut, harva vihreä kykenee samaan.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Enpä tiedä keitä luet öyhöttäjiin mutta itsehän olen aina arvostanut linkolan tuumailuja, harvoinpa jos koskaan on väärässä ollut. Pitää nostaa hattua, on elänyt niin kuin on opettanut, harva vihreä kykenee samaan.

En mä nyt lähde erottelemaan ketään. Kyllä jokainen, joka nyt tuntee snadin piston sydämessään, tietää ketä tarkoitan.

Itse en ole kaikesta Linkolan kanssa samaa mieltä, mutta aika helvetin paljon pointtiakin sillä on. Omavaraisuus esimerkiksi. Ikuinen talouskasvu, markkinatalouskoneisto... Ai että olen ollut jo todella kauan samaa mieltä.

Nyt muuten olisi hyvä tilaisuus romuttaa nykyinen finanssijärjestelmä ja alkaa rakentamaan uutta. Sellaista, mikä toimii kaikille eikä perustu velkarahaan. Mutta ei sitä tule tapahtumaan... :(

• Anonyymi kirjoitti:

En mä nyt lähde erottelemaan ketään. Kyllä jokainen, joka nyt tuntee snadin piston sydämessään, tietää ketä tarkoitan.

Itse en ole kaikesta Linkolan kanssa samaa mieltä, mutta aika helvetin paljon pointtiakin sillä on. Omavaraisuus esimerkiksi. Ikuinen talouskasvu, markkinatalouskoneisto... Ai että olen ollut jo todella kauan samaa mieltä.

Nyt muuten olisi hyvä tilaisuus romuttaa nykyinen finanssijärjestelmä ja alkaa rakentamaan uutta. Sellaista, mikä toimii kaikille eikä perustu velkarahaan. Mutta ei sitä tule tapahtumaan... :(

Joo, siis eihän ne jutut muutu, linkolahan on nuo väestönkasvuasiat tuumailut jo aikoja sitten ja kritisoinut yletöntä kulutusta jo silloin kun se oli vielä pientä tähän päivään verrattuna. Globalisaationkin näki jo aikoinaan johtavan vain tuhoon niin kuin se ennenpitkää ilman muuta tekeekin. Joo, jos linkola olisi saanut joskus 50 vuotta sitten muovata maailman mieleisekseen ei meillä tänä päivänä olisi oikeastaan mitään niistä ongelmista joita nyt on. Itsekukin kansakunta viettäisi rauhaisaa maalaiselämää lähiruokaa nauttien.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Joo, siis eihän ne jutut muutu, linkolahan on nuo väestönkasvuasiat tuumailut jo aikoja sitten ja kritisoinut yletöntä kulutusta jo silloin kun se oli vielä pientä tähän päivään verrattuna. Globalisaationkin näki jo aikoinaan johtavan vain tuhoon niin kuin se ennenpitkää ilman muuta tekeekin. Joo, jos linkola olisi saanut joskus 50 vuotta sitten muovata maailman mieleisekseen ei meillä tänä päivänä olisi oikeastaan mitään niistä ongelmista joita nyt on. Itsekukin kansakunta viettäisi rauhaisaa maalaiselämää lähiruokaa nauttien.

No hätä. Luonto kyllä hoitaa sen mihin ihminen ei kykene. Tämä korona on vasta alkusoittoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ituhipit kuitenkin ovat huomattavasti halukkaampia auttamaan ihmisiä kuin elämäm koululaiset rajakit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ituhipit kuitenkin ovat huomattavasti halukkaampia auttamaan ihmisiä kuin elämäm koululaiset rajakit.

Se mitä tässä nyt olen seurannut tilannetta niin kyllä sitä auttamishalua löytyy yhtä paljon kaikilta.

Pointti onkin siinä, että kun tää kriisi on ohi, mikään ei muutu. Ja sitäpaitsi en ole törmännyt yhteenkään ituhippiin, joka ei olis tekopyhä. Tekopyhä ja tyhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se mitä tässä nyt olen seurannut tilannetta niin kyllä sitä auttamishalua löytyy yhtä paljon kaikilta.

Pointti onkin siinä, että kun tää kriisi on ohi, mikään ei muutu. Ja sitäpaitsi en ole törmännyt yhteenkään ituhippiin, joka ei olis tekopyhä. Tekopyhä ja tyhmä.

Eivät rajakit ketään halua auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät rajakit ketään halua auttaa.

Yks ituhippi-öyhöttäjä ilmoittautui. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitte yhteen. Te kaksi. Onnea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovitte yhteen. Te kaksi. Onnea.

Sori, mut ei me sovita... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mut ei me sovita... :)

Tarkoitin siis sinun kanssas... :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Paitsi mitä lisääntymiseen tuli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sentään joku ilmoittautui eikä roiku täällä jatkuvasti niinkuin sinä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Paitsi mitä lisääntymiseen tuli.

Miltä muuten nyt tuntuu? Nyt kun ehkä ensimmäistä kertaa elämässäsi ymmärrät oman pienuutesi ja mitättömyytesi? :)

https://www.youtube.com/watch?v=ktjpxrIFOx8

• Anonyymi

Tuosta koronasta ei nyt pääse mitenkään eroon ainakaan tänä vuonna :)

Vieläkin oli vessapaperin hamstraajia liikkeellä ostoskärryineen.

Eräs juttu mikä alkoi kiinnostamaan että: tappaakohan ammoniakki puhdistusaineena tehokaskin tuota virusta: kyllä ilmeisesti tappaa kun tappaa muitakin koro-viruksia, eli siis piti ostaa pussillinen salmiakkikarkkeja (eli siis ammoniumkloridia, ammoniakin ja suolahapon yhdiste-karkkeja.

Toki ostin myös amerikan pastillejakin karkeiksi.

• Anonyymi

God know, amen.

• Luulen ettei muutu mitenkään. Jännittävän post apokalyptisen elokuvan tuosta varmasti saisi aikaiseksi. Saattaa olla että niitä onkin jo tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      231
      2122
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1798
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1396
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1205
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1048
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      58
      1015
    7. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    8. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      980
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      824
    Aihe