Mihnä männä Misp?
Vastaukset 46
Pönttis on mystinen hahmo. Tulee ja menee mielensä mukaan.
- Anonyymi
Seuraavaks se ottaa peten kyselemättä.
- Anonyymi
Mitä pitäisi kysellä sitten kysyn vaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitäisi kysellä sitten kysyn vaan?
Pönttiksellä on juoksuaika.
- Anonyymi
Tai toistapäin.
SarahMaria kirjoitti:
😉 sulloo 20 senttii sämpylään iha kiva 🐾
onnee. .Hmph. Mihin se 3 centtiä jäi?
- Anonyymi
Palstaelämä ei vaan oo elämää. Aikansa kutakin.
Joskus kaipaus ajoi tänne...Partakaweri kirjoitti:
Öö, moi?
biisis sit läks.mä en sit ehtiny mitää laittaa paluuna 😂
deathmetal äijä?? 😚SarahMaria kirjoitti:
biisis sit läks.mä en sit ehtiny mitää laittaa paluuna 😂
deathmetal äijä?? 😚Death metal uppoaa kyllä joo. Spotifyssa 1400 kappaleen lista örinää. Mutta se laittamani kappale oli vielä kevyt biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=4d_5R_noZasPartakaweri kirjoitti:
Death metal uppoaa kyllä joo. Spotifyssa 1400 kappaleen lista örinää. Mutta se laittamani kappale oli vielä kevyt biisi.
https://www.youtube.com/watch?v=4d_5R_noZasoon sit hiprakassa lol korona pakkolomaa!! 😂 https://youtu.be/If9VmBlp82c mä en kestä viinit loppu 😩
iha kiva live veto 👌SarahMaria kirjoitti:
oon sit hiprakassa lol korona pakkolomaa!! 😂 https://youtu.be/If9VmBlp82c mä en kestä viinit loppu 😩
iha kiva live veto 👌Ihmettelinkin jo :D. No se on hyvä välillä nollata. Ai sitä ollaan metallinaisia?
Mitenkäs se miehen piiritysprojekti sujuu?Partakaweri kirjoitti:
Ihmettelinkin jo :D. No se on hyvä välillä nollata. Ai sitä ollaan metallinaisia?
Mitenkäs se miehen piiritysprojekti sujuu?piuku lähti kuljettaa uutta viiniä mulle.. 😛🤣punkkia mä oikeesti diggaan mut metallimiehet on mun mieleen 🥰
sika heikosti ei suju 😒- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mitä sinä niin kaipailit?
Yhtä jonka uskoin olevan jotenkin tärkeä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Harmis vai Pertti?
En usko enää enkä luota siihen entiseen vähäänkään.. Palstapelle&muut saavat jatkaa täällä...
Anonyymi kirjoitti:
En usko enää enkä luota siihen entiseen vähäänkään.. Palstapelle&muut saavat jatkaa täällä...
Ikävä että sinulle jäi paha maku palstasta :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olihan aika palstalla tosi hukkaan heitettyä aikaa... Suren sitä vieläkin.,mutta ajan myötä tunne on helpottanut.
Eniten suren kohtaamattomuutta ja yhteyksien särkymistä vuosien ajan... Anonyymi kirjoitti:
Ja olihan aika palstalla tosi hukkaan heitettyä aikaa... Suren sitä vieläkin.,mutta ajan myötä tunne on helpottanut.
Eniten suren kohtaamattomuutta ja yhteyksien särkymistä vuosien ajan...Onko sinulla kaikki hyvin? Olet kuulostanut viime aikoina jotenkin masentuneelta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin? Olet kuulostanut viime aikoina jotenkin masentuneelta.
Tuo ei ollut Pönttis.
Eihän täällä nyt joka päivä tarvi käydä, eikä edes joka toinen
Jan1 kirjoitti:
Jaa, olen ollut toisessa luulossa. Höh.
Nyt kun tuo tuli tietoon, niin tuletko seuraavan kerran palstalle vasta lauantaina?
pujotteIija kirjoitti:
Nyt kun tuo tuli tietoon, niin tuletko seuraavan kerran palstalle vasta lauantaina?
Mikä päivä nyt on?
pujotteIija kirjoitti:
Mikä päivä nyt on?
pujotteIija kirjoitti:
Ootko syönyt tänään tuplaa?
En. Vedin kyllä tupla annoksen muusia ja jauhelihakastiketta. Napa paukkuen, nyt on hyvä kieriä.
pujotteIija kirjoitti:
Keskiviikolta ainakin on tuntunut
Tuntuu viikonlopulta. Taisin nukkua pari päivää parin tunnin sijasta. Jäi tokkura päälle.
Jan1 kirjoitti:
En. Vedin kyllä tupla annoksen muusia ja jauhelihakastiketta. Napa paukkuen, nyt on hyvä kieriä.
Kunhan ei kieri sängystä lattialle, voi sattua vaikka leukaan
pujotteIija kirjoitti:
Kunhan ei kieri sängystä lattialle, voi sattua vaikka leukaan
No se vaarahan siinä on, kun on tasapyöreenä joka kantti.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tekikö äitee ruoat?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei partakone ois mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei partakone ois mitään?
Varmaan jollekin muulle kuin minulle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400