Eihän nuilla ole edes kroppa kunnossa.
Ylivoimaisesti komein noista on Lauri Mäntysalo, vaikka sillä onkin järkyt karvakoivet.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuka-on-Suomen-komein-mies-Seiska-esittelee-Mr-Finland-ehdokkaat/1150166
Suomen komein?
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikseivät esitelleet peppujaan? Tuollaiset lökät jaloissa, ei näy edes reisipalat kunnolla.
xLiner- Anonyymi
Vain naisten perillä on merkitystä, jos huonot läskit leveäperät, ei jatkoon.
- Anonyymi
Heteromiehen perse on vain paskomista ja istumista varten, tosin noiden miesten heteroutta en menisi vannomaan.
- Anonyymi
Onko tämä kisa joku vitsi? Lössymahat kilpasilla..
- Anonyymi
Olet ilmeisesti tottunut näkemään steroideilla ja muillä lääkkeillä kasvatettuja ja kuivattuja suolalihoja jos noiden miesten timmit ja lihaksikkaat kropat näyttävät sinusta lössymahoilta
Paremmassa kunnossa ovat kuin minä. Tosin voisin teoreettisesti olla kaikkien isä. Heillä noi miehiset boobsit ovat timmimmässä kunnossa ja samalla myös keskivartalo. Silmäpussit roikkuvat vähemmän ja saattoi olla myös vähemmän ryppyjä. 😁
Hyvä tietää, että tuon enempää ei vaadita olla suomen komein mies. :)
Wwuwuw kirjoitti:
Minä oon edelleen ykkösenä..☝️👑🥇🏆
Tuo mun rouva on kertonut juttua kuinka entinen mr Finland yritti iskeä sitä, siis silloin kun frouva itsekin oli nuori...Tämä herra oli kuulemma tullut rouvan pöytään ja heti esitellyt olevansa mr Finland ja rouva oli purskahtanut nauruun kun luuli sitä vitsiksi, mutta näki sitten lehdestä että tottahan se olikin..😬
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo mun rouva on kertonut juttua kuinka entinen mr Finland yritti iskeä sitä, siis silloin kun frouva itsekin oli nuori...Tämä herra oli kuulemma tullut rouvan pöytään ja heti esitellyt olevansa mr Finland ja rouva oli purskahtanut nauruun kun luuli sitä vitsiksi, mutta näki sitten lehdestä että tottahan se olikin..😬
Huom se entinen mr Finland en ollut minä, eheh.
Wwuwuw kirjoitti:
Huom se entinen mr Finland en ollut minä, eheh.
Että se olit siis sinä. No kyllähän sen pystyi arvaamaan, katsomalla tota sinun hammashymyä. Pepsodenttia on säntillisesti käytetty. Vai onko sulla kuoret?
Jan1 kirjoitti:
Että se olit siis sinä. No kyllähän sen pystyi arvaamaan, katsomalla tota sinun hammashymyä. Pepsodenttia on säntillisesti käytetty. Vai onko sulla kuoret?
Omat hampiliinit...Kuoret..pyhfff..😤
- Anonyymi
katsoin alushousujeni sisälle siellä on aika komea poika ja maailman komein mies tykkään siitä
- Anonyymi
Wau!! Silmänruokaa!
Ottakaa ätmit ja muut löllykät oppia miltä Mies näyttää!
Olisipa hauska järjestää vastaavanlainen kilpailu palsta-ätmeille ja muille käppänöille.
ei taitaisi kantttia riittää esiintyä julkisesti!? :D- Anonyymi
Nuo neitipojat ovat kaukana Miehestä. Oikea mies on ruma ja läski.
- Anonyymi
Vai oppia. Löysämahoista oppia mihin?
- Anonyymi
kuka voittaa?????
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Lauri Mäntysalo veikkaan.
Perusteluja ja sassiin!
Anonyymi kirjoitti:
Perusteluja ja sassiin!
Pieni aavistus, ehkä kokemusperääkin aavistuksen verran.
- Anonyymi
Miksi poistetaan viestit, joissa on kuvia tulevista kilpakumppaneista?
https://dpageantbuff.files.wordpress.com/2013/11/top-15.jpg- Anonyymi
Taitavat olla homoja.
Juu, mutta ei. Mies se olla pitää. Ei poika. Näille vielä kymmenisen vuotta lisää...
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Tulee pitkät kisat, huh huh. Kymmenen vuotta on pitkä aika. Et kai sä murjota mulle?
Pönttis on .anoreissuilla. Ei se ehdi murjottaa 😂
Anonyymi kirjoitti:
Pönttis on .anoreissuilla. Ei se ehdi murjottaa 😂
Juu, kuulin että hänellä on kiima-aika. Kumma, ettei se minuun edes vilkaise.
Pujis on tainnut ehtiä häntineen väliin. Taas.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Juu, kuulin että hänellä on kiima-aika. Kumma, ettei se minuun edes vilkaise.
Pujis on tainnut ehtiä häntineen väliin. Taas.Joo se on hyvä, että hän ilmaisee sen aina palstalla 😂
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on hyvä, että hän ilmaisee sen aina palstalla 😂
No kiusatakseen meitä hännäkkäitä, tietysti.
- Anonyymi
Kuinka niin ei ole kroppa kunnossa? Olet ilmeisesti tottunut näkemään steroideilla kuivatettuja kroppia jos noiden miesten kropat eivät mielestäsi ole kunnossa.
- Anonyymi
Kyllä se on tuo 8! Muut ei ole komeita sanan varsinaisessa merkityksessä, ainakaan minun mielestä. Tuolla viitosella on ihan kivat kasvot. Toivottavasti kasi voittaa! Pituus, paino, kroppa ja kasvot kaikki kohdallaan. :)
- Anonyymi
Naisilla on siis sama miesmaku?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niillä tuntuu olevan, kun ei ole Lauria tarjolla kyllä ne minuunkin on tyytyneet. En kyllä ole asiaa edes ihmetellyt. Käytännössä Lauri on puolta nuorempi, mutta ei yhtään komeampi.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kyllä niillä tuntuu olevan, kun ei ole Lauria tarjolla kyllä ne minuunkin on tyytyneet. En kyllä ole asiaa edes ihmetellyt. Käytännössä Lauri on puolta nuorempi, mutta ei yhtään komeampi.
Tuolla kasin ulkonäöllä varustetut ovat usein parisuhteessa, jos sellaiseen haluavat ja kykenevät, siis kaikenikäisistä miehistä. Nuoremmilla voi tietysti olla halu olla sinkkuna esim. ennen 25 ikävuotta ja katsella ympäriinsä. Usein komea ja hyvä mies, jolla on elämä kunnossa ja joka haluaa parisuhdetta, sellaisen saa. Tuollaiset miehet vaan tuntuu olevan harvinaisuus varsinkin 30-45-vuotiaissa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla kasin ulkonäöllä varustetut ovat usein parisuhteessa, jos sellaiseen haluavat ja kykenevät, siis kaikenikäisistä miehistä. Nuoremmilla voi tietysti olla halu olla sinkkuna esim. ennen 25 ikävuotta ja katsella ympäriinsä. Usein komea ja hyvä mies, jolla on elämä kunnossa ja joka haluaa parisuhdetta, sellaisen saa. Tuollaiset miehet vaan tuntuu olevan harvinaisuus varsinkin 30-45-vuotiaissa. :)
Siis sinkkuina harvinaisuus! Harvinaisuuksia on muutenkin. Parisuhdemarkkinoiden vääristynyt ja pinnallinen kulttuuri vaikuttaa myös (tai etenkin) hyvännäköisiin miehiin. Jos mies ei kykene sitoutumaan ja haluaa "ottaa ilon irti" hyvästä ulkonäöstään irtosuhteilla, mies ei ole enää hyvä. Komeus ja hyvyys eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Hyvyyteen puolisona liittyy aina kyky hillitä itseään, siveys, uskollisuus ja luotettavuus.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Öö, mitä se jazuli nyt höpäjää. Oletko vaihtanut miehesi naiseen jo ennen kuin sulle on asennettu kikulia?
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinkkuna ole kyllä pakko tosiaan olla päivääkään, jos ei varta vasten tahdo olla.
Anonyymi kirjoitti:
Öö, mitä se jazuli nyt höpäjää. Oletko vaihtanut miehesi naiseen jo ennen kuin sulle on asennettu kikulia?
Mä en enää muista sitä tarinaa, mutta sinä varmaan toimit muistuttajana?
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää, että käytössä on ilmainen muistitikku ja varamuisti. Muista pysyä lähettyvillä, jos muisti pätkii ja tulee kysyttävää. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hyvä tietää, että käytössä on ilmainen muistitikku ja varamuisti. Muista pysyä lähettyvillä, jos muisti pätkii ja tulee kysyttävää. :)
Hyvä tietää, ettei sun juttuja voi enää lainkaan ottaa todesta. Hyppään vastedes yli. Todennäköisesti niin tekee aika moni muukin, joka on seurannut sun juttuja edes sivusilmällä yli kymmenen vuotta. Vai muka sukupuolen vaihdos ja nyt äkkiä oletkin aina ollut mies. Jepjep. Vaikea tuntea edes sympatiaa, jos korvat heiluu niin että lähtee kohta lentoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä luule.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää, ettei sun juttuja voi enää lainkaan ottaa todesta. Hyppään vastedes yli. Todennäköisesti niin tekee aika moni muukin, joka on seurannut sun juttuja edes sivusilmällä yli kymmenen vuotta. Vai muka sukupuolen vaihdos ja nyt äkkiä oletkin aina ollut mies. Jepjep. Vaikea tuntea edes sympatiaa, jos korvat heiluu niin että lähtee kohta lentoon.
Jos ei mieleesi ole välähtänyt, niin voin kertoa että menneiden muistelu on jämähtämistä menneisiin. Elämä menee eteenpäin. Mene sinäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin on okei kailottaa omia asioitasi, muttei minun. Päätän itse mitä ruoditaan ja mitä ei. Mikä olen ja mitä en ole. Sinä voit esimerkiksi levittää sairauskertomuksesi tähän kaikille ja käydä yksittäin läpi jokaisen tehdyn toimenpiteen ja diagnoosin. Älä vaadi sitä muilta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Jos ei mieleesi ole välähtänyt, niin voin kertoa että menneiden muistelu on jämähtämistä menneisiin. Elämä menee eteenpäin. Mene sinäkin.
Mutta miksi valehdella suoraan? Harhaanjohtamista. Ei minua muistelu kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitä minä tiedän, siksi älä esitä asiantuntijaa minua koskevissa asioissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sen olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienotunteisuus puuttuu sulta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinkkuina harvinaisuus! Harvinaisuuksia on muutenkin. Parisuhdemarkkinoiden vääristynyt ja pinnallinen kulttuuri vaikuttaa myös (tai etenkin) hyvännäköisiin miehiin. Jos mies ei kykene sitoutumaan ja haluaa "ottaa ilon irti" hyvästä ulkonäöstään irtosuhteilla, mies ei ole enää hyvä. Komeus ja hyvyys eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa. Hyvyyteen puolisona liittyy aina kyky hillitä itseään, siveys, uskollisuus ja luotettavuus.
Miksi mies helposta pillusta kieltäytyisi? Ne naiset niitä huoria ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkän pillun perässä juoksevat eivät ansaitse mitään muuta kuin kunnon pierukilpailun, tosin sille on sijaa myös hyvässä parisuhteessa. Jos mies kestää sen, on kysymyksessä tosimies. Suukkoja ja haleja kaikille tosimiehille! ;)
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kaikki ei halua helppoa, pillua, ole samanlaisia miehiä mitä tuubista puristetaan?
Miksi miehuudesta on tehty rivoa ja rumaa, kun parhaimmillaan se on helvetin hyvää ja antoisaa, kun oikein oivaltaa. Mä ainakin nautin enemmän nyt kun koskaan ennen. Olla mies.
Pillut on kivoja, mutta naisessa on niin paljon hienoja juttuja että miksi pitäs tyytyä pelkkään pilluun?
- Anonyymi
No hyi hitto. Ei ole Lauri yhtään omaan makuun, melkein kaikki muut ovat paremman näköisiä. Ei miehellä saa olla tuollaisia boobseja. Nehän on isommat kuin monella miss Suomella:(
T. hoikka-nainen - Anonyymi
Oi minusta nuo Jan, Roope ja Tino ovat aika namusia!
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No kiitos. Tiedän, että Laihoa tarkoitit mutta röyhkeyttäni otin kehut itselleni.
Kukapa kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse! :D
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Touché.
Se lausutaan tushuu.
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse! :D
No kyllä esim mä voin sen nostaa..🤔
5 ja 7 on eniten vartalolta mun makuun. Aina ollut sama maku. Eli tyyppiä Ismo Alanko, Teemu Brunila, Sam Yaffa. . Tosin kokonaisuutena, jos kasvot ottaa myös huomioon, ja yleisolemuksen, niin ykkönen voittaa siinä. Myös mukava nassu. Vitosen ja seiskan kasvot herättivät lähinnä äidillisiä tunteita.😌
Tuo Lauri ei kolahda. Ja suurimmalla osalla liian pumpattuja lihaksia. Vastaavaa kuin naisilla silikonit, täytehuulet ja pinkeä kiristetty naama. Ei hyvännäköistä.
Yritin olla katsomatta noiden ikää, voisin olla sen puolesta heidän äitinsä 😄Näyttivät olevan aika pitkiä. Katsoin nyt vasta mittoja. Mulle ei miehen paino tai pituus numerona vaikuta tai kerro oikein mitään. Jos nuo olis 10- 20 cm lyhyempiä ja samassa suhteessa kevyempiä, niin silti tuo hoikka vartalotyyppi miellyttäisi eniten. Samoin ykkösen tuommoinen vanttera kokonaisuus, jos olis pienempänä eli lyhyempänä ja kevyempänä, mutta mittasuhteet samat, niin se miellyttäisi silmää.
1 Tino Kantosella tosi sopiva, symmetrikas lihaksikkuus , ei liian kuiva rasvaton. Muutenkin sympaattinen, rento olemus
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824