Olen 28v nainen ja mieheni on 31v.
Mieheni on halunnut minulle avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Olen nyt 4:n vuoden ajan ollut myös 3:n mieheni ystävän kanssa aktiivisessa seksisuhteessa.
Yksi miehistä on sinkku ja on meillä usein ja haluaa seksiä kanssani useimmiten jopa useasti illassa.
Toiset ovat varattuja toinen on aviossa ja toinen avoliitossa ja sängyssä kanssani noin 1-4 kertaa kuukaudessa.
Mieheni on mukana ja nauttii kun miehet panevat kanssani kimpassa hänen kanssaan.
Onko miten yleistä että halutaan nähdä kun omaa vaimoa panee toinen mies?
Onko muilla miehillä samoja mielihaluja?
18
1151
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 50 mies ja olen kolmesti nauttinut kun vaimoa on nussittu, tullut samalla suuhun ja kerran päässyt liukkaille
- Anonyymi
Kyllä tekis mieli tulla panemaan sinua. Se kiihottaa just, kun niin moni on pannut sua. Ihanaa.
- Anonyymi
Se on tosi kiihottavaa katsoa, kun vaimo saa vierasta. Miehesi ei ole mitenkään outo tässä suhteessa.
En tiedä kuin yleistä, mutta itseä ei kiinnostaisi katsoa. Minnusta hieman outoa, mutta meitähän on moneksi. Jos käy vieraissa, hoitakoot ihan keskenänsä, ei tuo haittaa, jos muillekin kelpaa.
- Anonyymi
Minä olen 46-vuotias mies ja varsinkin yksi kaveri on ollut ihastunut vaimooni vuosien aikana.
Hänkäy melkein viikottain panemassa vaimoani sekä minun kanssani että vaimon kanssa kaksistaan.
Olemme olleet 43-vuotiaan vaimoni kanssa kolmenkimppaa jo 22vuotta.
Vieläkin kiihoittaa kun olemme kolmistaan sängyssä ja panemme vuorotellen vaimoani selvinpäin ja vaimo saa orgasmeja molempien kanssa.- Anonyymi
Minä olen myös mieheni yllytyksestä ollut hänen ja hänen kaverien kanssa petipuuhissa.
Miehen kaverit käy meillä myös päivällä vaikka mieheni on töissä päivisin.
- Anonyymi
Vaimoni jäi kiinni työpaikkasuhteesta. Tietenkin ensin hermostuin oikein kunnolla ja ehdotin jo avioeroakin. Sitten keksin että nyt voisin toteuttaa erään fantasiani eli anteeksiannon ehdoksi asetin vaatimuksen saada aina silloin tällöin katsella kuinka häntä nussitaan ja myös osallistua siihen. Eräällä iskelmäristeilyllä se sitten tapahtuikin kun yllytin vaimoni iskemään erään puolitutun kaverin niin että pääsin samaan hyttiin "jaolle". Näin on käynyt nyt kaksi ketaa ja luulen että vaimoni on itsekin nauttinut tilanteista. Toivottavasti näitä iskelmäristeilyjä aletaan taas järjestää - meno niissä on aika railakas.
- Anonyymi
Otatko yhteyttä, niin saat maistaa taas vierasta.
- Anonyymi
iskelmä risteilyt parasta, siellä vaimokin saa aina vierasta
- Anonyymi
ihanaaaaa kun saa nuolla vieraan siittämää pillua ja samalla runkata
- Anonyymi
Toi on ihan normi ajattelua miehelle. Miehet todella nauttii hyvässä mielessä huoran panemista. Ei tarvi esittää mitään. Tietää että nainen ottaa vastaan sellaisena kun on.
- Anonyymi
Ei ota naista pannaan halvalla miellyttää vaan miestään tyhmä kun on
- Anonyymi
Minun mieheni on niin innostunut saada minulle muita miehiä etten muuta ehtisi tehdä kun maata jalat levällään pillu avoinna ja vierasta munaa koko ajan.
Minulle riittäisi kyllä viikonloppuna kerran mutta nyt mennyt sitten koko viikonloppu kimppapanoa munaa tulee millon mistäkin suunnasta. Kyllä meillä mies haluaa nähdä kun nautin.
- Anonyymi
Olen 40-vuotias mies ja haluan nähdä vaimon antavan pillua vieraille miehille.
Olen itse osallistuva ja panen vaimoani omalla vuorollani.
Sen verran vieraskoreita olemme että vieras saa laskea ekat spermat vaimoni pilluun. - Anonyymi
Mies ystäväni kiihottuu myös ajatuksesta että joku muu panee minua. Mutta....mistä sen kolmannen tähän nappaiks?
- Anonyymi
No tässähän tämä . Ootteko Pks seudulta?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2783211Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2432067- 671976
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51726- 711674
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391274MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241048- 641006
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23996Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165937