Kun saat miehen...

57

<50

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sitten naisella on iki oma mies

• Kyllä, ja se näytetään tuolla tavalla. Ihan hiton hyvä paikka tuossa olkapäällä :)

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Kyllä, ja se näytetään tuolla tavalla. Ihan hiton hyvä paikka tuossa olkapäällä :)

kyllä siinä miehenkin on hyvä olla mutta tuo täytyy tehdä sitten joka päivä ja useasti päivässä ja tosi kiva aloitus sinulta eli tämä oli hyvä

• Hei, teeppä sillä kissallas koe... mä tekisin omallani, mut ei oo...

Eli:

Tee jostain kissan nähden rinki.... tai rajaa jollain joku alue... se kohta pitäis mennä siihen makaamaan tai istumaan. Se valtaa sen. ☝️😃

Ps. Ootko kokeillut sitä hallusinaatiojuttus uusiks enää? 🤔 Häsläsit taatusti jotain siinä. 😁

• Sori, oon aina inhonnu Vilkkumaata. Irina menee samaan pinkkaan, samoin Apulanta.

Toi katti kuuluu karanteeniin. Eikö oo vielä?

• Disse kirjoitti:

Hei, teeppä sillä kissallas koe... mä tekisin omallani, mut ei oo...

Eli:

Tee jostain kissan nähden rinki.... tai rajaa jollain joku alue... se kohta pitäis mennä siihen makaamaan tai istumaan. Se valtaa sen. ☝️😃

Ps. Ootko kokeillut sitä hallusinaatiojuttus uusiks enää? 🤔 Häsläsit taatusti jotain siinä. 😁

Aijaa.. tommosesta kuullukaa..täytyy testaa. Muovipusseihin ja pahvilaatikoihin se ainakin änkää ittensä..

Enkä tehny☝️

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sori, oon aina inhonnu Vilkkumaata. Irina menee samaan pinkkaan, samoin Apulanta.

Karanteeniin? Täh.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sori, oon aina inhonnu Vilkkumaata. Irina menee samaan pinkkaan, samoin Apulanta.

Piti alkaa ihan kuuntelemaan millaista musaa se Irina teetti..(Irina muistuttaa jotakuta)
        Pokkaa sul on ainakin..
        https://youtu.be/HHjfR56NeR8
        Ja kymmenen kirosanaa.. Joo mä tykkään, aika sama soundi kuin Vilkumaalla. Apulantakin on ihan ok. Vähän rokimpaa poppia..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Yli laidan..
        https://aijaa.com/pZ5ucG

komea kissa onko tyttö vai poika kissa ja kummasta talon emäntä pitää parempaa huolta kissasta vai miehestä

• Anonyymi kirjoitti:

komea kissa onko tyttö vai poika kissa ja kummasta talon emäntä pitää parempaa huolta kissasta vai miehestä

Tyttelikissa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Tyttelikissa.

komea tyttö kissa vai täytyykö sanoa kaunis kissa ja oletteko aikoneet hankkia sille kaverin vaikka poika kissasta heh heh hee ja pian on vauva kissoja eli tulee teillekkin vipinää

• Anonyymi kirjoitti:

komea tyttö kissa vai täytyykö sanoa kaunis kissa ja oletteko aikoneet hankkia sille kaverin vaikka poika kissasta heh heh hee ja pian on vauva kissoja eli tulee teillekkin vipinää

Leikattu se on ja kaverina on jo poika..tosin koira.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Leikattu se on ja kaverina on jo poika..tosin koira.

tuleeko hyvin toimeen

• Anonyymi kirjoitti:

tuleeko hyvin toimeen

Vaihtelevasti.. Kyllä kissa sitä nuolee ja nuuhkuttelevat toisiaan. Koira antaa välillä kyytiä kun kissa härnää..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Vaihtelevasti.. Kyllä kissa sitä nuolee ja nuuhkuttelevat toisiaan. Koira antaa välillä kyytiä kun kissa härnää..

en ole ilkeä mutta eikö olisi kivaa kun vauva kissoja olisi pitkin ja poikin kotianne ja lisää tulisi poikasia eli eka kissastasi tulee äiti isoäiti iso isoäiti jne jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en ole ilkeä mutta eikö olisi kivaa kun vauva kissoja olisi pitkin ja poikin kotianne ja lisää tulisi poikasia eli eka kissastasi tulee äiti isoäiti iso isoäiti jne jne

ja kun menisit nukkumaan niin huomaat oho tyynyn allasi oli vauveli ja kun juuri saat unen päästä kiinni niin joku puri varpaaseen ym ym

• Anonyymi kirjoitti:

No totta mooses se olis kivaa..Samalla hemmetin vastuutonta ja itsekästä. On paljon kissoja ja koiria ilman koteja, ei niitä lisää tarvi teettää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Aijaa.. tommosesta kuullukaa..täytyy testaa. Muovipusseihin ja pahvilaatikoihin se ainakin änkää ittensä..

Enkä tehny☝️

Joo, tee vaikka nahkavyöstä tai narusta rinkula ja kokeile. 😃

Kuitenkin hösläsit jotain... sä olit silloin paljon höselömpi ja hätäinen.... tee uusiks. 😀

• Disse kirjoitti:

Joo, tee vaikka nahkavyöstä tai narusta rinkula ja kokeile. 😃

Kuitenkin hösläsit jotain... sä olit silloin paljon höselömpi ja hätäinen.... tee uusiks. 😀

Ai niin mä unohdin, hyvä ku muistutit..kis..kis..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai niin mä unohdin, hyvä ku muistutit..kis..kis..

Niin... kysyn tulokset vielä. Näin ne etähommat toimii! 💪😁

• Disse kirjoitti:

Niin... kysyn tulokset vielä. Näin ne etähommat toimii! 💪😁

No ny tein kengännauhasa rinkulan..koira tuli siihen käden luo, ei välittänyt nauhasta pätkääkään, kissa istui vieressä. Sitten kisu nuuhkas nauhaa, ei menny ringin sisälle istumaan ( ei ole pöljä), vaan lähti taas pihalle...

• Wwuwuw kirjoitti:

No ny tein kengännauhasa rinkulan..koira tuli siihen käden luo, ei välittänyt nauhasta pätkääkään, kissa istui vieressä. Sitten kisu nuuhkas nauhaa, ei menny ringin sisälle istumaan ( ei ole pöljä), vaan lähti taas pihalle...

Elähä hättäile... anna olla sen siinä, etkä olevinaa välitä... (kurki nurkan takaa) 😬

• Disse kirjoitti:

Elähä hättäile... anna olla sen siinä, etkä olevinaa välitä... (kurki nurkan takaa) 😬

No tossahan se nauha lojuu lattialla..

• Wwuwuw kirjoitti:

No tossahan se nauha lojuu lattialla..

Juu, juu... anna lojua... seuraile sivusta huomaamattomasti. Eläkä jää kiinni..😀

• Disse kirjoitti:

Juu, juu... anna lojua... seuraile sivusta huomaamattomasti. Eläkä jää kiinni..😀

Aattelin kyllä ottaa nokoset...

Enkä kyllä tajua miksi se siihen menis istua nököttämään..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kehäpäätelmä, kattinne ei ole sisäpiiriläisiä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kehäpäätelmä, kattinne ei ole sisäpiiriläisiä.

Mä olen sen verran sisäpiirissä, että kattelen kauanko teidän leikki kestää.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olen sen verran sisäpiirissä, että kattelen kauanko teidän leikki kestää.

Mitäs me leikittäs? Ehdotuksia?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Mitäs me leikittäs? Ehdotuksia?

Leikitään jo niin ei enää tarvii ehdotella. Sinä ja muutama muukin. Mukavaa karanteeni seurattavaa älyköt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikitään jo niin ei enää tarvii ehdotella. Sinä ja muutama muukin. Mukavaa karanteeni seurattavaa älyköt.

Soveltavaa tiedettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei nyt tarvi nimittelemään ruveta älyköksi. Mulla ja muutamalla muulla on yhtenevä huumorintaju, ehkä se on syy kun leikittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Soveltavaa tiedettä.

Taidetta, ei tiedettä.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Taidetta, ei tiedettä.

Kumpaa vaa, mutta molemmin puolin 🤓

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpaa vaa, mutta molemmin puolin 🤓

No mulla pitkälti kyse 'pervormanssista'. ;)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

No mulla pitkälti kyse 'pervormanssista'. ;)

Mulla pervorromanssista 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku sudokua täyttäis ;)

• Anonyymi kirjoitti:

No eiköhän telakoiduta? ;D

• Wwuwuw kirjoitti:

Ota toki nokosesi... kyllä se kissa joko viehättyy valtaamaan rinkulan tai ei. Mutta muista tarkkailla. Pistät sukkahoususi päähän ja villasukat jalkoihin, sekä liikut kuten Jim Carrey.... vasen jalka ja käsi yhtäaikaa ylös, ranteesta vähän lerpsautat kämmentä alaspäin ja sama sitten heti perään oikeella... sit hyräilet mib-themaa...

Ei varmala huomaa ja testitulos kestää kovatkin vertailut! ☝️

• Anonyymi kirjoitti:

Vähän niinku sudokua täyttäis ;)

Itseään voi toteuttaa niin monella tavalla. :P

• Heh, pervorromanssia. Tiedän, en ole ronkeli. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt loppu leikki, sanoi Nikusen Heikki?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Nyt loppu leikki, sanoi Nikusen Heikki?

Eiku alkaa. Makkarissa about tunnin kuluttua 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eiku alkaa. Makkarissa about tunnin kuluttua 😂

Onko minutkin kutsuttu mukaan?

• Disse kirjoitti:

Ota toki nokosesi... kyllä se kissa joko viehättyy valtaamaan rinkulan tai ei. Mutta muista tarkkailla. Pistät sukkahoususi päähän ja villasukat jalkoihin, sekä liikut kuten Jim Carrey.... vasen jalka ja käsi yhtäaikaa ylös, ranteesta vähän lerpsautat kämmentä alaspäin ja sama sitten heti perään oikeella... sit hyräilet mib-themaa...

Ei varmala huomaa ja testitulos kestää kovatkin vertailut! ☝️

Kumma juttu kävi.. Otin nokoset..vaan arvaas mistä heräsin? Aivan oikein, siitä rinkulan keskeltä. 😳
        Mitähän noituutta taas..

• Wwuwuw kirjoitti:

Kumma juttu kävi.. Otin nokoset..vaan arvaas mistä heräsin? Aivan oikein, siitä rinkulan keskeltä. 😳
        Mitähän noituutta taas..

Vetelikö kisaa virneessä viiksiään? 🤔

• Disse kirjoitti:

Vetelikö kisaa virneessä viiksiään? 🤔

Ei ku se taas nukku mun sängyssä..ihme juttu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei ku se taas nukku mun sängyssä..ihme juttu.

Mun täytyy muuten alkaa käyttää nukkuessa jotain uimalakkia tai suihkumyssyä kun toi kattila nyhtää mun hiuksia hampaillaan. Niin, tai kattilaa, minäpäs sen sanoin. ☝️

• Anonyymi

Minulla on komea musta mies. Hän tuli tänne sinkkutalouteeni kolme vuotta sitten, kulkurinpäiviltä sohvalle lekottelemaan.
      Nukkuu joka yö tiukasti vieressä ja osoittaa rakkautta joka päivä. Reilu vuosi meni ennenkuin sain hänet täysin kesyyntymään, mutta nyt onkin sitten hellyydenkipeä miehenpuolikas. :)
      Hän on elämäni rakkaus, kukaan ei mene ohi!

• Mihin sen toinen puolikas katosi?

• Leveäkin vielä. :)

• Kynnet läpi slipoverin ja karhunraudat ulospääsy reiteille. Jesaria suun ympärille, rintsikat silmille, ei muuten karkaa.

• Kattihan on ainakin aluksi ihan kauhuissaan, että äly ny s..tana pudota mua.

• Niinpä... ei kissaa noin saa roikottaa. ☝️🙄

• Anonyymi

Joo. Kissaa kidutetaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1842
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1440
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      589
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      523
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      518
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      453
    Aihe