Ensitreffit puhelun muodossa

Anonyymi

Onko kellää kokemust siit, et ekat treffit oiski nii, et soitellaa? Näi koronan aikaa vähä vaikee muuten päästä tutustuu paremmin. Kertokaa vinkkei ja kokemuksii!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei muuta ku videopuhelua päälle ja juttelee kuten normaalisti treffeillä juttelisi. Tarviiko siitä sen hankalampaa tehdä.

    • Anonyymi

      Muistetaan sitten lisätä ne konsonantit ja voikaalit sanojen loppuun. Ei kenelläkään voi niin kiire olla.

    • Anonyymi

      Miehenä olen kohdannut keski-ikäisissä naisissa enemmänkin kirjoittelu haluja kuin soittelun tarvetta. Moni nainen vierastaa puhelinta kovasti. Olen tarjonnut mahdollisuutta että minulle voi soittaa myös numero salattuna (tuntematon numero) ja välillä lupailuista huolimatta eivät soita sovittuna ajankohtana. Mutta kun soittavat salatulla numerolla, niin yleensä yhden puhelun jälkeen uskaltavat antaa oman numeronsa kun tajuavat että olen ihan asiallinen kaiffari.

      Jotkut naiset antavat rohkeasti numeronsa kun puhelimeen siirtymisestä aluksi kyselen. Useinmiten numero pitää minun antaa ensin ennenkuin nainen sitä antaa viestissään.

      Hyvin usein jännitetään eka 15min molemmin puolin, mut sitten alkaakin hermoilu tasaantumaan ja juttu paremmin luistamaan. Minulla hyvin usein eka puhelu kestää yli tunnin ja osaan arvioida jo ekasta puhelusta onko vetovoimaa vai ei. Harvoin totaali huteja tulee ekan puhelun perusteella, jolloin jopa kumpikin osapuoli toteaa ettei enään kannata soitella.

      Aluksi kannattaa jutella todella pintapuolisesti ja helpoista asioista esim. mitä on parin viime päivän aikana tehnyt tai mitä meinaa katsoa telkkarista. Jotain mitä toinen haluaa mielellään itsestään paljastaa. Kaikenlaiset syvemmät aiheet kuten elämän kivuista kannattaa jättää myöhemmäksi kun ensin muodostetaan luottamusta. Itse pidän ihmisiä mielenkiintoisina otuksina, niin tulee kuunneltua enemmän ja kyseltyä lisätietoa, joka on selvästi naisten mieleen. Se on minun tapani kuunnella radiota tai katsoa televisiota kun voi kurkistaa puhelimen avulla toisen elämään.

      Omasta mielestäni puhelin on nimenomaan hyvä väline aitoon tutustumiseen kun on aidosti kuunneltava mitä toisella on sanottavana. Pitkässä parisuhteessa kun alkaa jäämään jäljelle se luonne, joka määrittelee toimiiko suhde sopivassa symbioosissa vai ei, joten luonnekysymyksiin tulee enemmän valoa kun pintapuoliset asiat jäävät vähemmälle huomiolla esim. vaatetus. Ei niistä kaikista hienoista bling bling elämyksistä ole pidemmän päälle iloa jos herää parin vuoden päästä aivan vääränlaisen ihmisen vierestä jonka arvomaailma ei vastaakkaan omaa. Joskus se toisen tunteminen vie aikaa, mutta puhelin nopeuttaa prosessia... koska on pakko vaihtaa ajatuksia tiuhaan tahtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4683
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4542
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      615
      4141
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3097
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2661
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      213
      2130
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1755
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1492
    Aihe