Millaista palkkaa olette kesäisin saaneet? Entäpä minkälaisessa työssä? En ole laatimassa tästä kenellä paras kesäpalkka -taistelutannerta, vaan lähinnä mielenkiinnosta eri alojen kesätyöpalkkoja kohtaan.
Kesätyön palkka
15
5209
Vastaukset
- ...
Viime kesänä keskim. 3800 kuussa. Metsäteollisuuden parissa työnjohtotehtävissä.
- kkl
Terästehtaalla sähköhommissa 2000e/kk
8h/päivä. - minäpä minä
Harva saa kesätöistä 2000-3800e.. Puhutaan sentään kesätöistä. Vastatkaapa nuoremmatkin tähän kyselyyn, kiitos :) Itse sain viime kesänä n.1100-1700/kk, riippuen miten töitä oli.
- yesterdayxx
...
- rikhard
saan kesällä aluksi 1500 euroa/kk ja sitten lopuksi 2000 euroa/kk. olen toimittaja ja ikää 21-v.
- valistan teitä
Kukaan teistä ei todellakaan saa kesätöistä 2500-3800€/kk. Kyseiset työnne varmasti tapahtuivat kesäaikaan, mutta eiköhän kyse ollut lomasijaisuuksista.
Lomasijaisuus ja kesätyö ovat kaksi eri asiaa. Lomasijaisuudessa tuuraat vakinaista henkilöä vaativammissa tehtävissä.
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa''). - vielä
valistan teitä kirjoitti:
Kukaan teistä ei todellakaan saa kesätöistä 2500-3800€/kk. Kyseiset työnne varmasti tapahtuivat kesäaikaan, mutta eiköhän kyse ollut lomasijaisuuksista.
Lomasijaisuus ja kesätyö ovat kaksi eri asiaa. Lomasijaisuudessa tuuraat vakinaista henkilöä vaativammissa tehtävissä.
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa'').Isänikin sai viime kesänä ylimääräisestä projektistaan 7000€/kk. Tuskin hän silti ilmoitti olevansa kesätöissä, vaikka projekti tapahtuikin kesällä.
- minäpä minä
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa'').Ihan samaa ajattelin..
- Rikhard
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa'').Niin, hyvin korjattu. Vaikka olenkin kesätoimittaja, niin jännää, en olekaan kesätöissä. Olen kesäsijainen.
Oikea kesätyöntekijä tekee sellaista työtä, jota ei talvella tai muutoin ole.
Hoitaa istutuksia, ajaa nurmikkoa, myy jätskiä.
että näin - jannu
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa'').kannattaa muuten varmaan mennä korjaamaan ko. termierhe kaikkiin keskusteluihin täällä ja samalla myös voisitte valistaa myös yrityksiä kesätyön ja lomansijaisuuden eroista.
- Suvi
Kesätyöt yleensä ovat sellaisia tehtäviä, ettei niitä tekemään tarvita talvella ketään(=eli sitä työtä ei talvisaikaan ''ole olemassa'').Tuntuu vähän termikikkailulta... Uskoisin monille nuorille ja opiskelijoille kaikki kesällä tehtävä työ olevan kesätyötä oli se sitten sijaisuus tai ei.
Varmaan alkuperäinen kirjoittaja halusi lähinnä tietää mitä ihmiset ovat kesätyönään tehneet ja millaisin tuloin.
- California-87
Kaupungin kesätöistä, kuukauden ajalta sain 565€/kk, mutta lisättynä lomakorvaukset summa kasvoi n. 620 €:oon... Tuntimäärä päivässä oli 6 h, joskus tosin olin liikuntatoimessa vain 2h päivässä, mutta palkka on perus, eli ei erikseen tuntipalkkaa. Ja nämä kesätyöt oli tarkoitettu 16-19 vuotiaille ja ne arvottiin.
- jepjep
Olen tekniikan alan työntekijä. Viimekesä meni harjoittelupalkalla, 925 euroa kuussa miinus verot. Tänä kesänä sain "oikean" työpaikan, palkka n. 1800 euroa kuussa. Passaa mulle (erityisesti viime kesän jälkeen), vaikka tällä alalla voisi saada enemmän rahaa tuollaisesta päivätyöstäkin. Ja täysin eri luvuissa liikkuvat tehtaiden tuotantotyöt jotka toimivat vuorossa ja palkassa todellakin näkyvät eri lisät. Paperitehtaalla palkka voi periaatteessa nousta jopa lähelle 5000 e parhaimmillaan!
- duunari
jeesh viime kesänä 3300€/kk paperiteollisuus ja 20v.
- 4kk
Brutto n. 17000€ eli 4250€/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707