Koska monet saaneet koronan. Otan osaa uhreja tulee.
Palsta on hiljentynyt
16
<50
Vastaukset
R.I.P niille palstalaisille jonka kuolo on korjannut! ☝️
https://youtu.be/ZOBxWZ_3yHA
Ei hyvin kaikille heilahda... 🙂Jos tästä kellahtaa hengiltä, niin palsta ei yhtä länkyttäjää kaipaamaan jää. Hanna ja lapset, korjataan lapset varsinkin jää.
- Anonyymi
Pistän koronaa huomenna liikkeelle.
- Anonyymi
Olin hieno mies. Aina rauhallinen, nautin luonnosta ja mustikkametsän antimista. Kalallakin kävin. Nyt on tullut kuitenkin aika jättää jäähyväiset. Siirtykäämme tuonne seurakuntasalin puolelle seuraavaksi.
- Anonyymi
Valtion budjetissa pieni sukupolven menetys on kuin kärpäsen kakka vedessä.
- Anonyymi
Tuossa oli isän kanssa juttu: hittoa tankkasit sitten jollain moottorisahan korkeaoktaanisella omaa sytytintäkin sitten hieman: korkeaoktaanista bensaa zippoon :D
- Anonyymi
Kyllä tää kohta vilkastuu, ellei vakkarit kuole koronaan... :)
- Anonyymi
Ihmisillä ei ole hukka-aikaa, kun eivät käy töissä. Itse kirjoittelin lähinnä työaikana. Nyt kun tekee etätöitä voi tehdä kaikkea muuta välillä.
- Anonyymi
Englantilaiset ovat jo kieltäneet koirien ulkoiluttamisenkin.... uusia liikkumisrajoituksia tulee kohta, varmaan tänään jo Helsinki laitetaan karanteeniin kokonaan :DF
- Anonyymi
Tämä. Itsekin tylsinä hetkinä töissä lueskelin palstaa. Nyt ei ole hetkeen ollut tylsää, kun kotona on kaikenlaista puuhaa. Kerrankin on aikaa ja energiaa fiksailla paikkoja.
- Anonyymi
Juokaa vodkaa. Valko-venäjällä hallitus ehdotti että juovat vodkaa niin korona ei haittaa.
Otin tässä viski ryypyn, kurkkua kuumensi mukavasti.
Elossa pollotellaan ja pelataan tietokone/konolipelejä, kyllä siinä aika kuluu.
Tuossa sairastuvuus ennusteessa ei olla otettu huomioon Suomen asutus tiheyttä, koska suomi on harvaan asuttu maa, joten on vähän eri asia, kuin Kiina, jossa jossa asuu 1,38 miljardia ihmistä ja tartuntoja 81 180.
Italiassa asukkaita 60,48 miljoonaa asukasta ja tartuntoja 69 176.
Suomessa asukkaita 5,5 miljoonaa ja asiantuntijoiden arvio 3 miljoonaa tartunnan saanutta.
Se olisi suhteessa, että italiassa olisi 36 miljoonaa tartunnan saanutta.
Rest in pieces.
- Anonyymi
Oli uutisissa: jos formula-autotkin laittavat kilpailut kiinni toistaiseksi, siirretään kaikki kilpailut seuraaviin vuosiin :D
- Anonyymi
Jos käy huonosti niin Suomessa sairastuu noin 3 miljoonaa.
Jos hyvin käy sairastuneita on vain vähän yli miljoona.
Kuolleisuus voisi olla 3%.
Vanhuksilla jopa 30%. - Anonyymi
Jos hyvin käy niin ätmit selvii, jos huonosti käy niin jännämiesten käyttämät naiset kuolee. Veikkaan että ätmit selvii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602