Palsta on hiljentynyt

Anonyymi

Koska monet saaneet koronan. Otan osaa uhreja tulee.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jos tästä kellahtaa hengiltä, niin palsta ei yhtä länkyttäjää kaipaamaan jää. Hanna ja lapset, korjataan lapset varsinkin jää.


    • Anonyymi

      Pistän koronaa huomenna liikkeelle.

    • Anonyymi

      Olin hieno mies. Aina rauhallinen, nautin luonnosta ja mustikkametsän antimista. Kalallakin kävin. Nyt on tullut kuitenkin aika jättää jäähyväiset. Siirtykäämme tuonne seurakuntasalin puolelle seuraavaksi.

    • Anonyymi

      Valtion budjetissa pieni sukupolven menetys on kuin kärpäsen kakka vedessä.

    • Anonyymi

      Tuossa oli isän kanssa juttu: hittoa tankkasit sitten jollain moottorisahan korkeaoktaanisella omaa sytytintäkin sitten hieman: korkeaoktaanista bensaa zippoon :D

    • Anonyymi

      Kyllä tää kohta vilkastuu, ellei vakkarit kuole koronaan... :)

    • Anonyymi

      Ihmisillä ei ole hukka-aikaa, kun eivät käy töissä. Itse kirjoittelin lähinnä työaikana. Nyt kun tekee etätöitä voi tehdä kaikkea muuta välillä.

      • Anonyymi

        Englantilaiset ovat jo kieltäneet koirien ulkoiluttamisenkin.... uusia liikkumisrajoituksia tulee kohta, varmaan tänään jo Helsinki laitetaan karanteeniin kokonaan :DF


      • Anonyymi

        Tämä. Itsekin tylsinä hetkinä töissä lueskelin palstaa. Nyt ei ole hetkeen ollut tylsää, kun kotona on kaikenlaista puuhaa. Kerrankin on aikaa ja energiaa fiksailla paikkoja.


    • Anonyymi

      Juokaa vodkaa. Valko-venäjällä hallitus ehdotti että juovat vodkaa niin korona ei haittaa.

      • Otin tässä viski ryypyn, kurkkua kuumensi mukavasti.
        Elossa pollotellaan ja pelataan tietokone/konolipelejä, kyllä siinä aika kuluu.
        Tuossa sairastuvuus ennusteessa ei olla otettu huomioon Suomen asutus tiheyttä, koska suomi on harvaan asuttu maa, joten on vähän eri asia, kuin Kiina, jossa jossa asuu 1,38 miljardia ihmistä ja tartuntoja 81 180.
        Italiassa asukkaita 60,48 miljoonaa asukasta ja tartuntoja 69 176.
        Suomessa asukkaita 5,5 miljoonaa ja asiantuntijoiden arvio 3 miljoonaa tartunnan saanutta.
        Se olisi suhteessa, että italiassa olisi 36 miljoonaa tartunnan saanutta.


    • Rest in pieces.

      • Anonyymi

        Oli uutisissa: jos formula-autotkin laittavat kilpailut kiinni toistaiseksi, siirretään kaikki kilpailut seuraaviin vuosiin :D


    • Anonyymi

      Jos käy huonosti niin Suomessa sairastuu noin 3 miljoonaa.
      Jos hyvin käy sairastuneita on vain vähän yli miljoona.
      Kuolleisuus voisi olla 3%.
      Vanhuksilla jopa 30%.

    • Anonyymi

      Jos hyvin käy niin ätmit selvii, jos huonosti käy niin jännämiesten käyttämät naiset kuolee. Veikkaan että ätmit selvii

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe