Yksinäisyys vanhentaa

Anonyymi

Yksinäisyys vanhentaa ja rumentaa ihmisiä. Ei sitä yksin tule sillai huolehdittua itsestään. Ihmiset myös lihoo kun ei ole kumppania potkimassa lenkille niin. Itse en ole lihonut kyllä 10 vuoteen, liikun aika paljon 20 km pyörälenkkejä päivittäin. Exäni lihonut aika paljon , ennen oli niin hyväkuntoinen että

18

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu kyllä varmasti faktat paikkansa nyt pitää.

• Anonyymi

Se on ihan totta. Ja mitä pitempään on itsekseen, sen vähemmän haluaa muita ympärilleen.
      Se on niin tärkeätä toisen ulkonäön seuraaminen, jopa eronneena.

• Anonyymi

Nyt on aikaa huolehtia itsestään ja treenata koska korona on keskudessamme.

• Anonyymi

Eikös yleinen napina ole että ihmiset pitkissä parisuhteissa antaa itsensä rupsahtaa ja repsahtaa. Nytkö se sama vaiva on tarttunut sinkkuihinkin. Voivoi, ei ole ikinä hyvä näin eikä noin :D

• Itse asiassa, keskusteltiin tästä yksi päivä töissä, ja joku oli siellä sitä mieltä, että miehille käy just noin, ja naisille päinvastoin. Tiedä sitten...🤔

• Anonyymi

Enemmänkin se on niin päin että hymyily tekee ryppyjä lärvään ja parisuhteessa ihmiset lihovat kun ei tarvitse enää yrittää ketään pokailla.

• Anonyymi

Jos katselee sinkkuryhmiä missä naiset etsii miestä niin ovat pahasti rupsahtaneet aika monet mutta se ei näy vaatimuksissa miehiä kohtaan. Ovat kuin ka

• Anonyymi

Se on helpompaa huomata "virheet" siinä ihmisryhmässä, mitä itse eniten "sillä silmällä" katselee. Siksipä sinkkumies yleensä katselee kriittisesti sinkkunaisia, ja sinkkunainen kriittisesti sinkkumiehiä.

Lisäksi jokaisen peili on kuin huvipuiston peilisalista - kaikki me näemme itsemme nuorempina ja paremmannäköisinä kuin mitä muut näkevät.

Näistä syistä monen sinkkumiehen mielestä hän on itse kovin komea, mutta tarjonta mielestään liian heikkoa. Ja moni sinkkunainen näkee itsensä kauniina mutta tarjolla olevat miehet rumasti vanhentuneina.

Harva heteromies katselee muita ikäisiään miehiä "sillä silmällä", eivätkä naisetkaan kiinnitä toisissaan huomiota samoihin asioihin, kuin potentiaalista kumppania etsivät. Siksi on helppo huudella että "me miehet olemme niin hyvin säilyneitä" tai "me naiset säilymme paremmin".

• Anonyymi

Isoperseinen riippurinta kelpaa loppuiäksi on noita kaunottaria ollut vuosien varrella.

• Anonyymi

Oli aika hyvä kun puolustusvoimien joku kova komentaja oli uutisissa: meidän tehtävä on juurikin Suomen kansalaisten suojaaminen, se on meidän tärkein työ, eikä tarvitse huolehtia paljon korona-peleistä, tiedämme...

• Anonyymi

hahah jees

• Ilmeettömät kasvot eivät kerää ryppyjä.

• Anonyymi

Kummallista. Siinäkin asiassa sitten poikkean sännöstä.
      Olen elänyt omasta tahdostani nyt muutamia vuosia yksin, ja kun erosin, niin silloin vasta eloon heräsinkin!
      Vapauden tunne oli niin huikea että asunto meni uusiksi, mieliala nousi monta pykälää, kamala taakka hartioilta putosi. Oli ihanaa päästä vapaaksi! Silloin päätin, että ihan hevillä en elämääni yhtäkään kaksilahkeita päästä, ja se päätös on pysynyt.
      Eron myötä aloin uudella tasolla arvostaa itseäni ja elämääni. Nyt nautin siitä enkä vain suorita sitä. Satsaan kauniisiin hyvälaatuisiin vaatteisiin ja kenkiin ja asusteisiin, ihan vain ilahduttaakseni itseäni ja nauttiakseni niistä. Ostan vähän, mutta laadukasta.
      Pidän hyvää huolta itsestäni ja terveydestäni. Olen itselleni tärkeä ja ykkösprioriteetti. Kuka minusta huolen pitää jos en minä itse! Liikun joka päivä luonnossa vähintään puoli toista tuntia. Olen vegetariaani, pysyn hoikkana, hoidan hiuksiani ja ihoani. En meikkaa.
      Ystävyyssuhteet on tärkeitä ja niitä pitää hoitaa. Nyt se on tehtävä sitten netissä ja puhelimessa. Työni teen kotona koska konttorille ei saa mennä, joten työkavereita ei tapaa paitsi nettikokouksissa.
      En ymmärrä ihmisiä jotka eivät arvosta itseään? Jokaisen ihmisen pitäisi olla oman itsensä paras ystävä! Ja se ei tarkoita itsekkyyttä vaan sitä, että kun rakastat ja hyväksyt itesi, kun sinulla on hyvä olla, on helppo jakaa ystävällisyyttä ja hyvää oloa myös toisille!

• Anonyymi

Kovia uusia sääntöjä tuli uutisissakin jo: ulkoilua on kielletty ja kohta tulee vieläkin suurempia uusia sääntöjä.... koiria ei saa ulkoiluttaa se oli jo se sääntö, tulee lisää.

• Anonyymi

Ennemminkin viina ja tupakka vanhentaa, epäterveelliset elämäntavat ylipäätään vanhantaa. Liiallinen auringonottokin vanhentaa. minä olen ollut suurimman osan elämääni yksin ja saanut kehujakin siitä, et näytän paljon nuoremmalta kuin olen.
      Terveelliset elämäntavat on minun hyveeni.

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda jotta naisiin voi tutustua. Viinamies on juonut viinaa nuoresta lähtien joten viinamiehellä on vaimo. Ette saa enää vaimoa koska baarit meni kiinni joten olette yksinäisiä ja masentuneita.

T viinamies

• Anonyymi

Asiasta voi olla montaa mieltä, terve ja hyvä mieli ei kaipaa alkoholia. Jollei kykene toimimaan ilman viinaa niin kannattaa huolestua itsestään, arvosta itseäsi ja käytä järkeäsi, viina tuhooa soluja sisältäpäin ja tekee näin tyhmemmäksikin eli en suosittele viinan käyttöä. Jokainen toki, tekee niinkuin parhaimmaksi näkee ja kärsii myös seurauksista, joita omat tekemiset aiheuttaa. Itse vältän viinaa, jos vain on mahdollista, nautin elämän tuomista hetkistä selvin päin ja viisaasti, näin koen ja nautin siitä, että olen ymmärtänyt tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7259
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3841
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3440
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2572
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      2433
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2372
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2266
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2179
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1888
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      41
      1846
    Aihe