Haluaisin ymmärtää sinua ja sinun tekojasi. Tiedän sen 101% varmuudella, ettet ole tahallasi halunnut satuttaa.
En vain ymmärrä, miksi kaikki tämä nyt ja mikä tarkoitus tällä kaikella on?
Lue tämä viesti
58
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa millä? Mua ei sun ymmärrys vois vähempää kiinnostaa, en kaipaa mitään apinoita elämääni. Samaa sukupuolta kohtaan en tunne mitään, vaikka jäisit auton alle, tai leviäisit kilon kappaleiksi, en tuntisi yhtään mitään..
- Anonyymi
Siks toiseksi en ole mikään suvakki, ei minun tarvitse ymmärtää asioita, joista en halua tietää paskan vertaa. Mulle ihan sama mitä ihmiset on, mutta minä en ole, enkä käänny mihinkään, tai taivu muutenkaan mihinkään muottiin. Minä en halua tuntea sinua, enkä kaipaa ihmisiä elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks toiseksi en ole mikään suvakki, ei minun tarvitse ymmärtää asioita, joista en halua tietää paskan vertaa. Mulle ihan sama mitä ihmiset on, mutta minä en ole, enkä käänny mihinkään, tai taivu muutenkaan mihinkään muottiin. Minä en halua tuntea sinua, enkä kaipaa ihmisiä elämääni.
Ihminen luulee olevansa joku luomakunnan kuningas, vaikka oikeasti se tuhoaa kaiken itsekkyydellään ja omilla vaatimuksillaan. Mun mielestäni maailma olisi paljon parempi paikka ilman ihmistä, onneksi elämä jatkuu meidänkin sukupuuton jälkeen.
- Anonyymi
Kuulostat psykopaatilta empatiakyvyttömyytesi takia. En tiedä, mitä sinulle on lapsuudessa tapahtunut, jotta sinusta on tullut tuollainen, mutta suosittelen hakemaan jotain apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat psykopaatilta empatiakyvyttömyytesi takia. En tiedä, mitä sinulle on lapsuudessa tapahtunut, jotta sinusta on tullut tuollainen, mutta suosittelen hakemaan jotain apua.
Just, misantropia ei ole psykpatiaa, luule luulojasi, et sinä tiedä ketä minä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen luulee olevansa joku luomakunnan kuningas, vaikka oikeasti se tuhoaa kaiken itsekkyydellään ja omilla vaatimuksillaan. Mun mielestäni maailma olisi paljon parempi paikka ilman ihmistä, onneksi elämä jatkuu meidänkin sukupuuton jälkeen.
Mulla on ollut hyvä koti ja rakastavat vamhemmat. Lapsuuden kasvoin puolustaen aina heikompia... Mulla on ihan hyvä sydän, mutta paskat ihmiset on kovettanut mut... Suurimmasta osasta ihmisiä, ei ole ikinä ollut muuta kuin haittaa.. kuten nikola tesla sanoi, antisocial traits are a sign of intelligence, in a world full of conformists.
- Anonyymi
Tuskin kukaan ei kaipaa sinua täällä tai haluaa elämäänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah kuka sinua kaipaa? Oletko internetin uhri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah kuka sinua kaipaa? Oletko internetin uhri?
Mitä se sinulle kuuluu. Minä tuollaista tunnekylmän raivohullun kanssa halua edes täällä kirjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tajunnut että asia on juuri toisinpäin? Kyllä minullakin naisehdokkaita on, en vain halua heitä, koska en ole itsekäs paska... ajattelen että parempi heille etsiä jokubketä heitä oikeasti rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just, misantropia ei ole psykpatiaa, luule luulojasi, et sinä tiedä ketä minä olen.
"Ketä", paljastaa ainakin asuinseutusi, salaperäisyys. - Välissä huomauttelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tajunnut että asia on juuri toisinpäin? Kyllä minullakin naisehdokkaita on, en vain halua heitä, koska en ole itsekäs paska... ajattelen että parempi heille etsiä jokubketä heitä oikeasti rakastaa.
Joo niin varmaan. Usko unelmiisi. Kyllä kaikille parempi että jätät naiset rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinulle kuuluu. Minä tuollaista tunnekylmän raivohullun kanssa halua edes täällä kirjoitella.
En raivoa mitään, ihan kylmän viileästi kerron, itse halusit oppia tuntemaan. Varo mitä haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ketä", paljastaa ainakin asuinseutusi, salaperäisyys. - Välissä huomauttelija
Paljastakoot, urki ja stalkkaa, muuhun et kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En raivoa mitään, ihan kylmän viileästi kerron, itse halusit oppia tuntemaan. Varo mitä haluat.
En ole koskaan halunnut oppia tuntemaan sinua! Enkä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut aloittajalta nuo ylemmät. Hän, jonka kanssa puhuit tuskin on toivonut sinulta mitään. Minä aloittaja toivoin saavani eräältä toiselta vastauksen, en myöskään sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin varmaan. Usko unelmiisi. Kyllä kaikille parempi että jätät naiset rauhaan.
Näin paljon saan tunnekuohua aikaiseksi. Ei mun tarvi kenellekkään uskotella. En hae mainetta mammonaa, enkä hae statusta tai kilpaile. Ei ole tarvetta :) kiva härnätä ihmisiä, täällä kun on vain tosikkoja liikenteessä ja narsisteja, jotka pilvilinnoissaan liihottelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin paljon saan tunnekuohua aikaiseksi. Ei mun tarvi kenellekkään uskotella. En hae mainetta mammonaa, enkä hae statusta tai kilpaile. Ei ole tarvetta :) kiva härnätä ihmisiä, täällä kun on vain tosikkoja liikenteessä ja narsisteja, jotka pilvilinnoissaan liihottelee.
Hyvää yötä, mielensäpahoittajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pakko lisätä xD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli pakko lisätä xD
Ainiin, osaan muitakin murteita. Mittee se ny oikkee tuol taval... Tokkopa tommottia miettelemmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on fiksua puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut hyvä koti ja rakastavat vamhemmat. Lapsuuden kasvoin puolustaen aina heikompia... Mulla on ihan hyvä sydän, mutta paskat ihmiset on kovettanut mut... Suurimmasta osasta ihmisiä, ei ole ikinä ollut muuta kuin haittaa.. kuten nikola tesla sanoi, antisocial traits are a sign of intelligence, in a world full of conformists.
Sinun isäsuhteessasi on ollut ongelmia ,koska
et ole kehittynyt normaali naiseksi.
- Anonyymi
Ymmärrän rakkauden siten kuin kuvittelen useimpien sen ymmärtävän: pakonomaiset ajatukset ja kaipaus rakastettua kohtaan. Ja suuri onni, kun tämä on lähellä.
- Anonyymi
Ymmärtekö tätä Syvimmän rakkauden kehittyminen vaatii nähdäkseni vastarakkautta; rakastumiset ikään kuin ruokkivat toisiaan.
- Anonyymi
Noin se on.
- Anonyymi
Paras lääke on kuitenkin olla kohteesta erossa tai rakastua toisaalle – tai sitten pitää asua tämän kanssa jokunen vuosi.
Rakkauden ja parisuhteen vaalimiseen/torjumiseen liittyy tietysti paljon järjenkäyttöä, mutta päätökset eivät synny ilman tunteita. - Anonyymi
.Kaikilla ei ole mahdollisuuksia kuvankauniisiin, hyväluontoisiin miljonääreihin. Rakkauden takia pystymme katsomaan läpi sormien pieniä puutteita puolisoehdokkaassa – kumppanin vajavaisuudet oikeastaan ovat vain hellyttäviä. Rakkaus on siis tavallaan tarkkanäköinen, koska se näkee jotain, mitä muut eivät.
- Anonyymi
Minä olen taas 99 % varma että halusit vain satuttaa.
- Anonyymi
Miten voit olla noin varma?
- Anonyymi
En ikimaailmassa satuttaisi ketään kenestä oikeesti välitän.
- Anonyymi
En halunnut, mutta luule mitä luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikimaailmassa satuttaisi ketään kenestä oikeesti välitän.
Siinäpä se vastaus tulikin. Ei oikeasti välittänyt. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä välitän, en satuta. Aloittajalta tämä. Hyvää yötä sinullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä loppuelämäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin välitän hänestä, vaikka satutinkin. Se ei ollut tahallista. 2:00 kirjoittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä loppuelämäksi
Kiitos, nukun hyvin makeasti joka ilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin välitän hänestä, vaikka satutinkin. Se ei ollut tahallista. 2:00 kirjoittanut
Jo tuo kommentti ,"luule mitä luulet". Kertoo ettet välitä jos välittäisit ei se olisi noin yhdentekevää. I rest my case.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo tuo kommentti ,"luule mitä luulet". Kertoo ettet välitä jos välittäisit ei se olisi noin yhdentekevää. I rest my case.
Kirjoitin sen siksi, että olen lähes varma ettei hän tule koskaan sitä uskomaan, etten satuttanut tahallani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitin sen siksi, että olen lähes varma ettei hän tule koskaan sitä uskomaan, etten satuttanut tahallani.
Minä en ensiajatuksena ajattele kenestäkään niin, että joku olisi halunnut minua tahallaan satuttaa. En osaa ajatella niin. Mutta silloin kun voi huonosti ja mikään asia ei edisty ja on kauan ollut monia keskeneräisiä asioita, saattaa tuollainenkin ajatus tulla mieleen. Mutta kun alan voida paremmin, unohdan mitä on tapahtunut ja se tapahtuu siksi että olen hetkessä eläjä.
- Anonyymi
Minusta nyt pitäisi unohtaa kaikki mitä viime vuosina on tapahtunut. Hiljaisuudessa ajatukset ovat selkiytyneet. On hyvä elää tässä hetkessä ja päivä kerrallaan. Puhumisen aika tulee vielä.
- Anonyymi
Minä muistan kaiken
Nyt huoli on pois ja jos huomen sen tois,
niin yhdessä helpommin kestää. - Anonyymi
Mitä eroa on koiralla ja blondilla? Koiraa ei voi kusettaa puhelimessa.
- Anonyymi
Ei kukaan terve ihminen tämän palstan kautta selvitä asioita. Täällä kaikilla on monia kasvoa ja ihmiset esittävät mitä milloinkin haluavat. Hakevat reaktioita, kun provosoidut olet jo joutunut kiikkiin. Näitä asioita halusin opettaa, kaikki ei ole sitäkltä näyttää. Luulo ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
Halusit opettaa? Siinä saattaa kieltämättä olla selitystä. Aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusit opettaa? Siinä saattaa kieltämättä olla selitystä. Aloittajalta.
Niimpä, älykkyyden ja hulluuden raja on häilyvä. Täällä tosin jälkimmäinen vallitsee, koska ihmiset toimivat impulsiivisesti ja vaistomaisesti.
- Anonyymi
Sosiaalinen älykäs on aidosti läsnä ja sosiaalisesti älykkäitä ihmisiä pidetään karismaattisina.
- Anonyymi
Sosiaalinen älykkyys on läheisesti yhteydessä tunneälyyn. Tunneäly tarkoittaa tunteiden tunnistamisen taitoa ja näiden tietojen käyttämistä esimerkiksi ongelmanratkaisussa. Se on taitoa tunnistaa omia ja toisten tunteita ja niiden ilmaisua. Tunneälykäs käytös on hienotunteisuutta ja se lisää menestymistä sosiaalisissa suhteissa.
- Anonyymi
Hyvä että olet ymmärtänyt tämän. Voiko ihminen koskaan kohtalon oikkuja täysin ymmärtää? Joskus ihmisen on hyvä pysähtyä ja kuunnella kosmoksen viisautta. Kuuntelemalla sydämen ja järjen ääntä, ihminen löytää helpommin kultaisen keskitien elämäänsä. Voisiko olla, että tämä toinen mahdollisuus? Muista, liika analysointi vie helposti mahdollisuuden mennessään. Elämä on lyhyt, Carpe Diem!
- Anonyymi
Olet inhottavin palstalainen adios amigossi- vihaan sua täällä eniten. Itsesäälissä rypevå uhriutuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet inhottavin palstalainen adios amigossi- vihaan sua täällä eniten. Itsesäälissä rypevå uhriutuja
Jokainen teksti kertoo kirjoittajasta itsestään. Miksi olet valinnut itsesäälin ja uhriutumisen? Katkeruus tekee sinusta ruman ihmisen.
Vastaan kuin omalle "kaivatulleni" , sillä todellakin jäi keskeneräisiä asioita. Varsinkin hänelle.
En koskaan tahallani satuttaisi ketään ilkeyttäni. Sinua satutin tahallani sillä jouduin puun ja kuoren väliin ja ainoa keksimäni keino ulos painajaisesta jota silloin elin, oli karsia häiriötekijöitä.
Joten tein vaikean päätöksen ja aloin sinulle joksikin muuksi mikä olen oikeasti. Pelastin sillä oman nahkani. En ilkeyttäni, enkä arvannut että sinuun sattuisi. Tai tulisi harmeja sinulle. Ajattelin etten sinulle merkitsisi niin paljon.
Nyt olosuhteet ovat muuttuneet ja minulla on jo maaperää johon tukeutua. Haluan enemmän kuin mitään muuta sanoa sinulle kolme pientä suurta sanaa; kiitos, anteeksi ja rakastan. Ja koska en voi niitä sinulle suoraan sanoa, ( paitsi kiitos ) sanon niitä täällä. Ja olen 101 % varma että käyt täällä.
Haluan että tiedät. Siinä syy miksi.- Anonyymi
Hyvä esitys ja itseselitys naisen pakeista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene pois kommentoimasta noita vittupäisiä kommenttejasi. Ei varmasti koskenut sua millään tavalla!
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyse pakeista. Ihan työ-elämän ikäviä suhdekoukeroita. Tosi ikäviä sellaisia.
- Anonyymi
Luin kirjoituksesi, se oli kaunis. Mutta miksi et voi suoraan sanoa noita muita kuin vain kiittää?
Anonyymi kirjoitti:
Luin kirjoituksesi, se oli kaunis. Mutta miksi et voi suoraan sanoa noita muita kuin vain kiittää?
Sekoilin vähän liikaa. En voi elettyä elää uusiksi. Mokasin oikein kunnolla ja ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin nostaa leuka pystyyn ja jatkaa eteenpäin.
Ei semmoisen jälkeen pyydellä anteeksi. Niin suurisieluinen en ole että pystyisin.
Ja se rakastan onkin sitten kinkkinen juttu noin niinkuin työpaikan ilmapiiriä ajatellen. Mainittuna sellaisella pikkuseikalla että olemme molemmat ilmeisen onnellisesti varattuja. Tahoillamme. Joten sepä siitä sitten.
- Anonyymi
Ikävän karkoitus tietenkin. Väärinkäytettynä se on ikuista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185