Sinä vai minä? En ole luonteeltani kovin pidättyväinen, kuten jo varmaan tiedätkin. En tiedä, miten sinuun tulisi suhtautua? Miksi pidät etäisyyttä? Loukkasinko sinua jotenkin. Jos tein niin pyydän anteeksi :(
Tuntuu vain todella pahalta, kun en tiedä, mitä ajattelet ja pidätkö minusta? Ymmärrät varmaan, etten voi laittaa viestiä sinulle, koska en tiedä, oletko suuttunut minulle? Minulle jokainen ystävä on tärkeä ja lähettelen monille ystävilleni viestejä päivittäen. Sinua en edes vielä kunnolla tunne, enkä tule koskaan tuntemaankaan, jos vetäydyt kuoreesi. Tiedätkö millaista tuskaa tästä tunnen? Ole kiltti ja laita minulle viesti, ihan mistä tahansa. Olen oikeasti kiltti ja rehellinen ihminen ja haluaisin tutustua sinuun paremmin :)
Kumpi käsitti kaiken vääriin?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin tunnet henkilöä ja kiemurtelet jo tuskissasi? Hiukan ylidramaattista.. olisit vaikea kumppani.
- Anonyymi
Helppo se on sivullisen huomautella ja arvostella muita, varsinkaan kun et edes tiedä tapauksen taustoja. Tänne on niin helppo kirjoittaa mitä tahansa, kukaan ei välitä.
- Anonyymi
Juu ei oo sitten multa. En kerjää pettäjältä mitään. pitäköön tunkkinsa
- Anonyymi
Se tunne , kun ajattelee että aloitus olisi häneltä..
(tietyltä ihmiseltä)
Mutta pelko siitä että viestini olisi ei toivottu saa minut epäröimään viestittelyä.
Tuntuisi pahalta jos kokisi minut jotenkin ei toivotuksi /epämiellyttäväksi.
Välillä on tuntunut siltä ettemme kumpikaan ole aina tienneet miten suhtautua toiseen.
En ole suuttunut.
n>m - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(tietyltä ihmiseltä)
Mutta pelko siitä että viestini olisi ei toivottu saa minut epäröimään viestittelyä.
Välillä on tuntunut siltä ettemme kumpikaan ole aina tienneet miten suhtautua toiseen.
En ole suuttunut.
n>mOlenko antanut sellaisen kuvan? Olen avoin ja rehellinen. Olen yllättynyt siitä, ettei mitään kuulu? Ei minua tarvitse pelätä. Olen kiinostunut melkein kaikesta, ei minulla ole mitään estoja asioiden suhteen. Sinun vetäytyminen antaa minulle sellaisen tunteen, ettet halua, että sinuun ollaan yhteydessä.
- Anonyymi
Kuka pettänyt ja ketä? En ole pettänyt ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(tietyltä ihmiseltä)
En ole suuttunut.
n>mJos koskee minua niin en todellakaan suutu . Ja voisin itsekin laittaa sinulle viestin , jos saisin varmuuden että kirjoitus yläpuolella on sinun kukkatyttö .
- Anonyymi
Heh. Voisin kirjoittaa samoin miehelle. Toki itse laitoin viestiä jostakin. Yritän kysellä asioita, mutta saan todella tylyjä vastauksia. Tämä vain tarkoittaa sitä, että olin niin väärässä hänen suhteensa. Hän on tärkeä minulle.
- Anonyymi
Et ole kysynyt yhtään mitään. Etkä myöskään kerro itsestäsi mitään. Erikoinen tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kysynyt yhtään mitään. Etkä myöskään kerro itsestäsi mitään. Erikoinen tilanne.
Olen kyllä se oletko lukenut tai kuunellut on eriasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä se oletko lukenut tai kuunellut on eriasia.
Makkarassa on kaksi päätä. Se toinen pää on tää ja se toinen pää on tää, sitä on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Meneekö miehelle?
- Anonyymi
Naiselle menee. Kaikki miehet eivät ole kovia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle menee. Kaikki miehet eivät ole kovia.
Miksi et kysy suoraan häneltä onko loukkaantunut? Yleensä suora puhe selvittää isommatkin solmut. Epävarmuus helposti heijastuu toiseen ihmiseen aiheuttaen vain lisää epävarmuutta. Suosittelen että otat asian esille kiertelemättä niin ainakin tiedät missä mennään. Sivusta
Hienoa. Et sitten itse viitsi ottaa yhteyttä irl. Nyymipalstalla pyydät viestiä ilman mitään tunnisteita. Sanoisin että jopa.. hieno vedätys.
Jos aloitus oli aito, nii sorry ihan kauhiasti, mutta aika provolta vaikuttaa. Palstoilla liikkuu myös keskenkasvuisia ja latvalahoja joten en itse menisi laittamaan viestisi perusteella mitään irl.- Anonyymi
Kirjoitit juuri itsestäsi?
Palstoilla liikkuu myös keskenkasvuisia ja latvalahoja joten en itse menisi laittamaan viestisi perusteella mitään irl.
Luuletko itse olevasi jotenkin aloittajaa fiksumpi?
Ei tänne ole pakko vastata, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. - Anonyymi
Yksi trollihahmo jäpättämässä kertoo viestin aitoudesta ainakin siinä määrin, että ei ole miehen rakkauskirje itselleen. - sementtisisko
- Anonyymi
Kenelle tää on?
- Anonyymi
Ei ainakaan sinulle.
- Anonyymi
Nyt lopetan palstailun ,koska en jaksa transu
kirjoittajaa.Sinusta eräs oli iloa kaverina,muuta
en etsinyt.heips. - Anonyymi
Toivottavasti elämäsi on mukava. Minä en siihen tule koskaan kuulumaan. Hyvää jatkoa.
- Anonyymi
Sinä.
Minun on helpompi olla yksin.
Me oltiin pitkään naimisissa
Onneks ei olla enää.
Mulla on hyvä tunne lähes koko ajan
Muutapa ei sitten ookaan.- Anonyymi
Kauheinta elämässä ei ole kuolema, vaan se, minkä annamme kuolla sisällämme, kun vielä olemme elossa.
- Anonyymi
Näiden takia täällä on kiva käydä, aloittaja-trollien kaltaiset ovat ehtymätön luonnonvara! :D
- Anonyymi
Aloitus oli ihan hyvin ja ystävällisesti kirjoitettu, mutta silti kirvoitti ilkeitä vastauksia. Olen myös itse saanut ilkeitä vastauksia, olematta mitenkään provosoiva. Aloittaja joutui sijaiskärsijäksi? Sivusta
- Anonyymi
Ehkä kumpikin? Kysy suoraan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185