Kumpi käsitti kaiken vääriin?

Anonyymi

Sinä vai minä? En ole luonteeltani kovin pidättyväinen, kuten jo varmaan tiedätkin. En tiedä, miten sinuun tulisi suhtautua? Miksi pidät etäisyyttä? Loukkasinko sinua jotenkin. Jos tein niin pyydän anteeksi :(
Tuntuu vain todella pahalta, kun en tiedä, mitä ajattelet ja pidätkö minusta? Ymmärrät varmaan, etten voi laittaa viestiä sinulle, koska en tiedä, oletko suuttunut minulle? Minulle jokainen ystävä on tärkeä ja lähettelen monille ystävilleni viestejä päivittäen. Sinua en edes vielä kunnolla tunne, enkä tule koskaan tuntemaankaan, jos vetäydyt kuoreesi. Tiedätkö millaista tuskaa tästä tunnen? Ole kiltti ja laita minulle viesti, ihan mistä tahansa. Olen oikeasti kiltti ja rehellinen ihminen ja haluaisin tutustua sinuun paremmin :)

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin tunnet henkilöä ja kiemurtelet jo tuskissasi? Hiukan ylidramaattista.. olisit vaikea kumppani.

      • Anonyymi

        Helppo se on sivullisen huomautella ja arvostella muita, varsinkaan kun et edes tiedä tapauksen taustoja. Tänne on niin helppo kirjoittaa mitä tahansa, kukaan ei välitä.


    • Anonyymi

      Juu ei oo sitten multa. En kerjää pettäjältä mitään. pitäköön tunkkinsa

      • Anonyymi

        Se tunne , kun ajattelee että aloitus olisi häneltä..
        (tietyltä ihmiseltä)

        Mutta pelko siitä että viestini olisi ei toivottu saa minut epäröimään viestittelyä.
        Tuntuisi pahalta jos kokisi minut jotenkin ei toivotuksi /epämiellyttäväksi.
        Välillä on tuntunut siltä ettemme kumpikaan ole aina tienneet miten suhtautua toiseen.

        En ole suuttunut.
        n>m


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne , kun ajattelee että aloitus olisi häneltä..
        (tietyltä ihmiseltä)

        Mutta pelko siitä että viestini olisi ei toivottu saa minut epäröimään viestittelyä.
        Tuntuisi pahalta jos kokisi minut jotenkin ei toivotuksi /epämiellyttäväksi.
        Välillä on tuntunut siltä ettemme kumpikaan ole aina tienneet miten suhtautua toiseen.

        En ole suuttunut.
        n>m

        Olenko antanut sellaisen kuvan? Olen avoin ja rehellinen. Olen yllättynyt siitä, ettei mitään kuulu? Ei minua tarvitse pelätä. Olen kiinostunut melkein kaikesta, ei minulla ole mitään estoja asioiden suhteen. Sinun vetäytyminen antaa minulle sellaisen tunteen, ettet halua, että sinuun ollaan yhteydessä.


      • Anonyymi

        Kuka pettänyt ja ketä? En ole pettänyt ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tunne , kun ajattelee että aloitus olisi häneltä..
        (tietyltä ihmiseltä)

        Mutta pelko siitä että viestini olisi ei toivottu saa minut epäröimään viestittelyä.
        Tuntuisi pahalta jos kokisi minut jotenkin ei toivotuksi /epämiellyttäväksi.
        Välillä on tuntunut siltä ettemme kumpikaan ole aina tienneet miten suhtautua toiseen.

        En ole suuttunut.
        n>m

        Jos koskee minua niin en todellakaan suutu . Ja voisin itsekin laittaa sinulle viestin , jos saisin varmuuden että kirjoitus yläpuolella on sinun kukkatyttö .


    • Anonyymi

      Heh. Voisin kirjoittaa samoin miehelle. Toki itse laitoin viestiä jostakin. Yritän kysellä asioita, mutta saan todella tylyjä vastauksia. Tämä vain tarkoittaa sitä, että olin niin väärässä hänen suhteensa. Hän on tärkeä minulle.

      • Anonyymi

        Et ole kysynyt yhtään mitään. Etkä myöskään kerro itsestäsi mitään. Erikoinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kysynyt yhtään mitään. Etkä myöskään kerro itsestäsi mitään. Erikoinen tilanne.

        Olen kyllä se oletko lukenut tai kuunellut on eriasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä se oletko lukenut tai kuunellut on eriasia.

        Makkarassa on kaksi päätä. Se toinen pää on tää ja se toinen pää on tää, sitä on vaikea ymmärtää.


    • Anonyymi

      Meneekö miehelle?

      • Anonyymi

        Naiselle menee. Kaikki miehet eivät ole kovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle menee. Kaikki miehet eivät ole kovia.

        Miksi et kysy suoraan häneltä onko loukkaantunut? Yleensä suora puhe selvittää isommatkin solmut. Epävarmuus helposti heijastuu toiseen ihmiseen aiheuttaen vain lisää epävarmuutta. Suosittelen että otat asian esille kiertelemättä niin ainakin tiedät missä mennään. Sivusta


    • Hienoa. Et sitten itse viitsi ottaa yhteyttä irl. Nyymipalstalla pyydät viestiä ilman mitään tunnisteita. Sanoisin että jopa.. hieno vedätys.

      Jos aloitus oli aito, nii sorry ihan kauhiasti, mutta aika provolta vaikuttaa. Palstoilla liikkuu myös keskenkasvuisia ja latvalahoja joten en itse menisi laittamaan viestisi perusteella mitään irl.

      • Anonyymi

        Kirjoitit juuri itsestäsi?
        Palstoilla liikkuu myös keskenkasvuisia ja latvalahoja joten en itse menisi laittamaan viestisi perusteella mitään irl.
        Luuletko itse olevasi jotenkin aloittajaa fiksumpi?
        Ei tänne ole pakko vastata, jos ei ole mitään järkevää sanottavaa.


      • Anonyymi

        Yksi trollihahmo jäpättämässä kertoo viestin aitoudesta ainakin siinä määrin, että ei ole miehen rakkauskirje itselleen. - sementtisisko


    • Anonyymi

      Kenelle tää on?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan sinulle.


    • Anonyymi

      Nyt lopetan palstailun ,koska en jaksa transu
      kirjoittajaa.Sinusta eräs oli iloa kaverina,muuta
      en etsinyt.heips.

    • Anonyymi

      Toivottavasti elämäsi on mukava. Minä en siihen tule koskaan kuulumaan. Hyvää jatkoa.

    • Anonyymi

      Sinä.

      Minun on helpompi olla yksin.

      Me oltiin pitkään naimisissa

      Onneks ei olla enää.

      Mulla on hyvä tunne lähes koko ajan

      Muutapa ei sitten ookaan.

      • Anonyymi

        Kauheinta elämässä ei ole kuolema, vaan se, minkä annamme kuolla sisällämme, kun vielä olemme elossa.


    • Anonyymi

      Näiden takia täällä on kiva käydä, aloittaja-trollien kaltaiset ovat ehtymätön luonnonvara! :D

      • Anonyymi

        Aloitus oli ihan hyvin ja ystävällisesti kirjoitettu, mutta silti kirvoitti ilkeitä vastauksia. Olen myös itse saanut ilkeitä vastauksia, olematta mitenkään provosoiva. Aloittaja joutui sijaiskärsijäksi? Sivusta


    • Anonyymi

      Ehkä kumpikin? Kysy suoraan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe