Mistä löytää jotta saa huollettua pyörän perusteellisesti?
Kona Rove AL 2016 räjäytyskuva?
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa on ihan normaalit osat. Googlaa jokainen numeroitu kohta erikseen, josset keksi itse miten toimii. Ei ole vaikeaa :)
0. Pese pyörä liuttimella puhtaaksi niin on kivempi huoltaa.
1. Ota etuhaarukka rungosta irti. Putsaa rätillä kaikki vanhat sonnat pois, laita uudet rasvat ja kasaan.
2. Ota etupyörä irti. Ota etupyörän napa auki. Putsaa rätillä, laita uudet rasvat ja kasaan.
3. Ota takapyörä irti. Ota takaratas irti. Avaa napa. Putsaa rätillä. Laita uudet rasvat ja kasaan.
4. Keskiölaakeri on kertakäyttöinen. Jos ei toimi täydellisesti, niin vaihda uuteen. Voit vaihtaa myös huvin vuoksi.
5. Vaihda uudet takarattaat ja ketjut jos pyörällä on ajettu jo jonkin verran.
6. Säädä ja voitele ketjut, vaihteet sekä jarrut.
Tarvitset muutamia erikoistyökalua. Keskiön avaamiseen yhden...kaksi työkalua, takarattaan irroittamiseen yhden sekä pyörän laakerien säätämiseen yhden.
Aikaa menee about päivä..kaksi jos ei ole tuttua juttua. Osien haalimiseen menee about päivä. - Anonyymi
Kiitti,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901