Kirjoittanut: Aabra-ham 26.3.2005 klo 20.52
Minä voin kyllä mainita, kuka on moittinut tällä palstalla Eskoa vihanlietsojaksi. Se on ainakin nimimerkki Aabra-ham. Syy tähän moittimiseen on se, että nimimerkki Esko on katsonut hyväksi mustamaalata usealla tuhanella viestillä yli miljardin ihmisen uskontoa ja siten lietsoa vihaa sekä tämän uskonnon harjoittajia kohtaan että tämän uskonon harjoittajissa. Mitään hyvää en näe tällaisesta toiminnasta voivan seurata.
Onko Aabraham niin, että on pienempi paha jos mustamaalaa 10 miljoonan kuin yli miljardin ihmisen uskontoa? Olet kiistattomasti ja todistettavasti palstan suurin tekopyhimys, jos et ota kantaa taha.islamin juutalaisiin ja juutalaisuuteen kohdistuvaan vihanlietsontaan ja jatkat yksilmäistä Eskon ym. leimaamistasi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000007478810
Tekopyhimysten tekopyhimys?
24
1018
Vastaukset
- aye-serene
...samanlaisen vastauksen tuolla alhaalla Prostitution avausviestissäni...mutta kuitenkin...miksi ihmeessä et voi jatkaa siinä samassa viestiketjussa missä olet vastauksesi saanut Abbelta? Miksi pitää tehdä tuollaisia avauksia?...ne on niin silmiin pistävän loukkaavia jotenkin...
/ayeSamaa hommahan tuo on nuoren kaverin kannalta kuin muslimien ja islaminkin kimppuun käyminen. Yrittää lietsoa riitaa tällä kertaa Taha Islamin ja minun välille ja päteä sillä tavalla. Oletko tutustunut koulukiusaamiseen?
Pienempää vahinkoa poika sillä tuottaa kuin yrityksillään lietsoa riitaa kansanryhmien välille. Minua ei hetkauta.- aye-serene
Aabra-ham kirjoitti:
Samaa hommahan tuo on nuoren kaverin kannalta kuin muslimien ja islaminkin kimppuun käyminen. Yrittää lietsoa riitaa tällä kertaa Taha Islamin ja minun välille ja päteä sillä tavalla. Oletko tutustunut koulukiusaamiseen?
Pienempää vahinkoa poika sillä tuottaa kuin yrityksillään lietsoa riitaa kansanryhmien välille. Minua ei hetkauta....koulukiusaamisen erittäin hyvin...muutamat meidän *klienteistä*...jos nyt niin saan sanoa...on hyvin nuoria...käyvät vielä *grundskolan* yläasteella.
Kuinka niin meinaat sinun ja Taha.n välille? Mistä on kysymys? Vaaditaanko sinua olemaan eri mieltä Taha.n kanssa? Vai miten on?
/aye - ateisti-45
Aabra-ham kirjoitti:
Samaa hommahan tuo on nuoren kaverin kannalta kuin muslimien ja islaminkin kimppuun käyminen. Yrittää lietsoa riitaa tällä kertaa Taha Islamin ja minun välille ja päteä sillä tavalla. Oletko tutustunut koulukiusaamiseen?
Pienempää vahinkoa poika sillä tuottaa kuin yrityksillään lietsoa riitaa kansanryhmien välille. Minua ei hetkauta.eroavat Tahan kirjoitukset juutalaisuudesta ja vihan lietsominen kansanryhmää vastaan? Millä valitset vihaavien joukosta sen jonka kaveri haluat olla? Ilmeisesti näet jonkin hyväksyttävyyseron, koska et valitse esimerkiksi kaiken vihan ja kiihotuksen yhtäläistä tuomitsemista.
ateisti-45 kirjoitti:
eroavat Tahan kirjoitukset juutalaisuudesta ja vihan lietsominen kansanryhmää vastaan? Millä valitset vihaavien joukosta sen jonka kaveri haluat olla? Ilmeisesti näet jonkin hyväksyttävyyseron, koska et valitse esimerkiksi kaiken vihan ja kiihotuksen yhtäläistä tuomitsemista.
tuominnut vihanlietsonnan juutalaisia vastaan ja pidän sitä täsmälleen yhtä pahana kuin vihanlietsontaa muslimeja ja sen puoleen vaikkapa kristittyjä ja hindujakin vastaan.
Taha Islamin kirjoitukset poikkeavat siinä mielessä esim. Eskon kirjoituksista islamista, ettei hän ole vielä kirjoittanut yli neljää tuhatta vihamielistä kirjoitusta juutalaisuudesta. Siksi en mittaa häntä tässä kohden ainakaan vielä aivan samalla mitalla, vaan pyrin selvittämään asiaa keskustelulla. Samaa olen aiemmin yrittänyt myös Jake, Tepon, Eskon ja monen muunkin kohdalla. Laihoin tuloksin tosin.- aye-serene
Aabra-ham kirjoitti:
tuominnut vihanlietsonnan juutalaisia vastaan ja pidän sitä täsmälleen yhtä pahana kuin vihanlietsontaa muslimeja ja sen puoleen vaikkapa kristittyjä ja hindujakin vastaan.
Taha Islamin kirjoitukset poikkeavat siinä mielessä esim. Eskon kirjoituksista islamista, ettei hän ole vielä kirjoittanut yli neljää tuhatta vihamielistä kirjoitusta juutalaisuudesta. Siksi en mittaa häntä tässä kohden ainakaan vielä aivan samalla mitalla, vaan pyrin selvittämään asiaa keskustelulla. Samaa olen aiemmin yrittänyt myös Jake, Tepon, Eskon ja monen muunkin kohdalla. Laihoin tuloksin tosin....se käsitteli sitä juutalaisuutta...nyt muistan...mutta Abbe, etkö tiedä että se on moni muslimi kun tykkää erittäin huonoa juutalaisuudesta. Se ei ole mitään uutta...meilläkin Ruotsissa juutalaissivuilla puhutaan asiasta usein ja syytetään meidän regering että he ei suuremmin ole reagoitseneet muslimien juutalaisvihaan Ruotsissa.
/aye aye-serene kirjoitti:
...se käsitteli sitä juutalaisuutta...nyt muistan...mutta Abbe, etkö tiedä että se on moni muslimi kun tykkää erittäin huonoa juutalaisuudesta. Se ei ole mitään uutta...meilläkin Ruotsissa juutalaissivuilla puhutaan asiasta usein ja syytetään meidän regering että he ei suuremmin ole reagoitseneet muslimien juutalaisvihaan Ruotsissa.
/ayemyös hieman Ruotsin tilanteesta. Sehän heijastelee Palestiinan kriisiä. Itse en tiedä, miksi Ruotsin viranomaiset eivät ole reagoineet asiaan jyrkemmin. Niiden tietojen perusteella, joita itselläni on asiasta, aihetta olisi.
Suomessa ei ole tietääkseni esiintynyt Suomen juutalaisten häirintää. Muslimien ja myös muslimeiksi arveltujen (so. etelämaalaisten) häirintää on esiintynyt sitäkin enemmän. On rikottu kebab-ravintoloita, pahoinpidelty, syljeskelty päälle ja ties mitä - huuteluista ja uhkailuista puhumattakaan. On käytetty polttopulloakin kebab-paikan polttamiseen. Joten eivät tämän palstan sankarit ihan ilmaan huutele. Viime laman jälkeen kaikenlainen rasistinen ja vastaava toiminta lisääntyi, kun kansalla alkoi mennä huonosti.- aye-serene
Aabra-ham kirjoitti:
myös hieman Ruotsin tilanteesta. Sehän heijastelee Palestiinan kriisiä. Itse en tiedä, miksi Ruotsin viranomaiset eivät ole reagoineet asiaan jyrkemmin. Niiden tietojen perusteella, joita itselläni on asiasta, aihetta olisi.
Suomessa ei ole tietääkseni esiintynyt Suomen juutalaisten häirintää. Muslimien ja myös muslimeiksi arveltujen (so. etelämaalaisten) häirintää on esiintynyt sitäkin enemmän. On rikottu kebab-ravintoloita, pahoinpidelty, syljeskelty päälle ja ties mitä - huuteluista ja uhkailuista puhumattakaan. On käytetty polttopulloakin kebab-paikan polttamiseen. Joten eivät tämän palstan sankarit ihan ilmaan huutele. Viime laman jälkeen kaikenlainen rasistinen ja vastaava toiminta lisääntyi, kun kansalla alkoi mennä huonosti....ei helposti myönnä eräitä probleemoja...en tiedä miten sen sanoisin...mutta moni ruotsalaianen politiikko haluaa...siis haluaa nähdä että ei ole suuriakaan probleemoja...moni pelkää tulla haukutuksi rasistiksi.
Esim. Mona S. myönsi tässä kerran kun yksi ulkolaispolitiikko...muslimi...puhui yhdestä asiasta hyvin oudosti...millaista ei täällä touhuta...mutta kylläkin hänen omassa kulttuurissaan...Mona myönsi silloin että hän aikoo puhua sen politiikon kanssa ja oikaista häntä...ja siinä samalla mainitsi kuinka hän aina on pelännyt tulla kutsutuksi rasistiksi jos hän olisi sanonut eräistä asioista jotain julkisesti.
Oletettavasti moni ruotsalais politiikko tuntee samoin...muslimi asiat on aina olleeet politiikoille täällä arkoja asioita...ja heitä on moitittu siitä...esim. miten ne on hoitaneet siirtolais/pakolais asiat ja heidän asumisen ja työpaikan saannit...eivät ole halunneet myöntää vikojaan ennen...nyt on alkaneet tulla hieman rohkeimmiksi...
Ja ei ole ainoastaan kysymys palestiinan asiasta...on myös kysymys Israelista ja Israelin olemassa olosta yleensä...ja muustakin...taitaa olla vanhaa vanhaa vihaa...niin siinä käy kun kantaa vihaa sydämessää vuosisadoista toiseen...
/aye - Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
Pienempää vahinkoa poika sillä tuottaa kuin yrityksillään lietsoa riitaa kansanryhmien välille. Minua ei hetkauta.yhtä tunteisiin perustuvia, koomisia ja epärehellisiä.
>> nuoren kaverin
>> Oletko tutustunut koulukiusaamiseen?
>> poika
Miksi et voi pitää egoasi poissa palstalta? - Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
Taha Islamin kirjoitukset poikkeavat siinä mielessä esim. Eskon kirjoituksista islamista, ettei hän ole vielä kirjoittanut yli neljää tuhatta vihamielistä kirjoitusta juutalaisuudesta. Siksi en mittaa häntä tässä kohden ainakaan vielä aivan samalla mitalla, vaan pyrin selvittämään asiaa keskustelulla. Samaa olen aiemmin yrittänyt myös Jake, Tepon, Eskon ja monen muunkin kohdalla. Laihoin tuloksin tosin.>> yli neljää tuhatta vihamielistä kirjoitusta
Missähän se raja alkaa? 4000, 3000, 2000, 1000...50?
Motiivisi ovat kovin huterat ja epärehelliset. - Tepponen
Aabra-ham kirjoitti:
Pienempää vahinkoa poika sillä tuottaa kuin yrityksillään lietsoa riitaa kansanryhmien välille. Minua ei hetkauta.>>Yrittää lietsoa riitaa tällä kertaa Taha Islamin ja minun välille ja päteä sillä tavalla.
Sinä et kuulu tahan jengiin. Taha kuuluu JAJH:n, Eskon ja Jake Waitsin "jengiin". Itse en katso tuohon "jengiin" kuuluvani, vaikka monesta asiasta samaa mieltä olenkin. Tahan, JAJH:n, Eskon ym. keskustelumotiivit ovat täysin samat, vain kohde on eri ja tyyli on kovin vapaa. Tässä todiste:
Kirjoittanut: taha.islam 26.3.2005 klo 14.06
Miksi yleishaitallisen ideologian [islam, juutlaisuus] vastustaminen ja vihaaminen luokitellaan vihanlietsonnaksi ja rasismiksi?
Onko natsisimin [islam, juutalaisuus]]vastustaminen myös rasismia? aye-serene kirjoitti:
...ei helposti myönnä eräitä probleemoja...en tiedä miten sen sanoisin...mutta moni ruotsalaianen politiikko haluaa...siis haluaa nähdä että ei ole suuriakaan probleemoja...moni pelkää tulla haukutuksi rasistiksi.
Esim. Mona S. myönsi tässä kerran kun yksi ulkolaispolitiikko...muslimi...puhui yhdestä asiasta hyvin oudosti...millaista ei täällä touhuta...mutta kylläkin hänen omassa kulttuurissaan...Mona myönsi silloin että hän aikoo puhua sen politiikon kanssa ja oikaista häntä...ja siinä samalla mainitsi kuinka hän aina on pelännyt tulla kutsutuksi rasistiksi jos hän olisi sanonut eräistä asioista jotain julkisesti.
Oletettavasti moni ruotsalais politiikko tuntee samoin...muslimi asiat on aina olleeet politiikoille täällä arkoja asioita...ja heitä on moitittu siitä...esim. miten ne on hoitaneet siirtolais/pakolais asiat ja heidän asumisen ja työpaikan saannit...eivät ole halunneet myöntää vikojaan ennen...nyt on alkaneet tulla hieman rohkeimmiksi...
Ja ei ole ainoastaan kysymys palestiinan asiasta...on myös kysymys Israelista ja Israelin olemassa olosta yleensä...ja muustakin...taitaa olla vanhaa vanhaa vihaa...niin siinä käy kun kantaa vihaa sydämessää vuosisadoista toiseen...
/ayetuntuu joskus aika kummalliselta - näin Suomesta käsin tarkasteltuna. Siinä näyttäisi olevan paljon hyvää, kuten pyrkimys selvittää keskustelemalla ja sovittelemalla asioita. Vaikuttaisi kuitenkin siltä, että vaikeiden kriisien kohtaaminen ei ole tämän perinteen vahvimpia puolia.
Ihmettelen myös sitä, että Ruotsissa on päästetty syntymään laajoja slummialueita. Normaalin yhdyskuntasuunnittelun a ja o on se, että sitä ei tule sallia ja että asiaan pyritään puuttumaan mahdollisimman nopeasti, jos slummiutumista on havaittavissa. Kun asutetaan, on kannettava vastuu asuttamisesta. Sama toki maahanmuuttajapolitiikassakin: Näin ulkopuolelta tarkasteltuna se näyttäisi olleen aika holtitonta. Maahan otetaan nopeasti (suvaitsevaisuuden nimissä? työvoimavarannoksi?) suuria määriä muista kulttuureista peräisin olevia ihmisiä - ja sitten jätetään tarvittavat sopeuttamis- ja kulttuuriopetukset puolitiehen. Eihän sellaisesta voi hyvää seurata. Ei se mitään oikeata suvaitsevaisuutta ole vaan jättää vaikutelman irtopinnojen keruusta ja vastuun laistamisesta. - Toivottavasti tulkintani on väärä, mutta tiedotusvälineistä jää tällainen kuva.
Ja sitten lain kunnioittamisesta: Kun kerran on olemassa laki, joka kieltää kiihotuksen - harjoittipa sitä sitten ruotsalainen tai maahanmuuttaja, lain noudattamista on valvottava. Laki jonka noudattamista ei valvota, menettää äkkiä uskottavuutensa.- Esko
Tepponen kirjoitti:
>>Yrittää lietsoa riitaa tällä kertaa Taha Islamin ja minun välille ja päteä sillä tavalla.
Sinä et kuulu tahan jengiin. Taha kuuluu JAJH:n, Eskon ja Jake Waitsin "jengiin". Itse en katso tuohon "jengiin" kuuluvani, vaikka monesta asiasta samaa mieltä olenkin. Tahan, JAJH:n, Eskon ym. keskustelumotiivit ovat täysin samat, vain kohde on eri ja tyyli on kovin vapaa. Tässä todiste:
Miksi yleishaitallisen ideologian [islam, juutlaisuus] vastustaminen ja vihaaminen luokitellaan vihanlietsonnaksi ja rasismiksi?
Onko natsisimin [islam, juutalaisuus]]vastustaminen myös rasismia?Nythän tämä menee jo kummalliseksi. Mitä hourit Tepponen? Jos sinä kuvaat minun kirjoitustyyliäni joksikin, niin anna lainauksia siitä. Minä en tietysti kuulu mihinkään jengiin, kun kirjoittelen kotonani aivan omia ajatuksiani.
....................
...............
Taha on tässä oikeassa, että ideologian vastustaminen on normaalia. Olen sanonut islamia poliittiseksi liikkeeksi ja sen tunnustavat muslimit itsekin. Höperö Aabraham raivoaa islamin pyhyyden loukkaamisesta.
Aabraham on valehtelija ja sellaisena hänen tekstejään on tarkasteltava. Hän vääntelee asiat väkivaltaisesti mieleisikseen piittaamatta mitään tosiasioista. Siksi hän ei voi myöskään antaa näytteitä minun vihanlietsonnasta, koska sellaista ei ole. Tämän palstan vihanlietsoja on Aabraham. Tarkkaile ja ajattele, mitä hän kirjoittaa. - Tepponen
Esko kirjoitti:
Nythän tämä menee jo kummalliseksi. Mitä hourit Tepponen? Jos sinä kuvaat minun kirjoitustyyliäni joksikin, niin anna lainauksia siitä. Minä en tietysti kuulu mihinkään jengiin, kun kirjoittelen kotonani aivan omia ajatuksiani.
....................
...............
Taha on tässä oikeassa, että ideologian vastustaminen on normaalia. Olen sanonut islamia poliittiseksi liikkeeksi ja sen tunnustavat muslimit itsekin. Höperö Aabraham raivoaa islamin pyhyyden loukkaamisesta.
Aabraham on valehtelija ja sellaisena hänen tekstejään on tarkasteltava. Hän vääntelee asiat väkivaltaisesti mieleisikseen piittaamatta mitään tosiasioista. Siksi hän ei voi myöskään antaa näytteitä minun vihanlietsonnasta, koska sellaista ei ole. Tämän palstan vihanlietsoja on Aabraham. Tarkkaile ja ajattele, mitä hän kirjoittaa.En puhu kirjoitustyylistäsi, vaan lähtökohdistasi. Tahan kirjoitustyyli on aivan omaa luokkaansa.
Niin kuin itse myönsit:
>>Taha on tässä oikeassa, että ideologian vastustaminen on normaalia. Olen sanonut islamia poliittiseksi liikkeeksi ja sen tunnustavat muslimit itsekin. Höperö Aabraham raivoaa islamin pyhyyden loukkaamisesta.
Olette samoilla linjoilla lähtökohdiltanne. Ero on vain siinä, että sinulla kohde on islam ja tahalla juutalaisuus.
Huomaahan myös sanojen "jengi" ja jengi eroavaisuudet.
Aabrahamin tarkkailuun sinun ei tarvitse minua kehoittaa. Äärimmäisen koominen hahmo, on jo tullut huomattua. - aye-serene
Aabra-ham kirjoitti:
tuntuu joskus aika kummalliselta - näin Suomesta käsin tarkasteltuna. Siinä näyttäisi olevan paljon hyvää, kuten pyrkimys selvittää keskustelemalla ja sovittelemalla asioita. Vaikuttaisi kuitenkin siltä, että vaikeiden kriisien kohtaaminen ei ole tämän perinteen vahvimpia puolia.
Ihmettelen myös sitä, että Ruotsissa on päästetty syntymään laajoja slummialueita. Normaalin yhdyskuntasuunnittelun a ja o on se, että sitä ei tule sallia ja että asiaan pyritään puuttumaan mahdollisimman nopeasti, jos slummiutumista on havaittavissa. Kun asutetaan, on kannettava vastuu asuttamisesta. Sama toki maahanmuuttajapolitiikassakin: Näin ulkopuolelta tarkasteltuna se näyttäisi olleen aika holtitonta. Maahan otetaan nopeasti (suvaitsevaisuuden nimissä? työvoimavarannoksi?) suuria määriä muista kulttuureista peräisin olevia ihmisiä - ja sitten jätetään tarvittavat sopeuttamis- ja kulttuuriopetukset puolitiehen. Eihän sellaisesta voi hyvää seurata. Ei se mitään oikeata suvaitsevaisuutta ole vaan jättää vaikutelman irtopinnojen keruusta ja vastuun laistamisesta. - Toivottavasti tulkintani on väärä, mutta tiedotusvälineistä jää tällainen kuva.
Ja sitten lain kunnioittamisesta: Kun kerran on olemassa laki, joka kieltää kiihotuksen - harjoittipa sitä sitten ruotsalainen tai maahanmuuttaja, lain noudattamista on valvottava. Laki jonka noudattamista ei valvota, menettää äkkiä uskottavuutensa....valitettavasti niin...politiikkomme on aina pelänneet tulla kutsutuksi rasisteiksi...suvaitsevaisuus on ollut suuri...niin suuri että nyt on enää vaikea tehdä mitään eräitten asioitten hyväksi...politiikkojemme on myös hyvin vaikea edes myöntää että ovat tehneet väärin eräissä asioissa...jotkut uskaltavat nykyään myöntää mutta ne on harvat...
Ghetton on yksi asia mikä oli väärä päätös...siis laittaa valtavasti ulkolaisia asumaan ghettoihin...nyt ghetot on täyteen ulkolaisia...moni ruotsalainen on jo ajat sitten muuttanut muualle...ihmeelisintä kuitenkin on että on ruotsalaisia jotka eivät pidä näitä ghettoja huonoina...sanovat että rasistit liioittelee ghettojen huonoudesta puhuessaan...
Valitettavasti meidä politiikot on epäonnistuneet siirtolais/pakolaispolitiikassaan...valtiommehan ei pysty antamaan töitä pakolaisille...asunnoksi he saa lägenhetin jostakin ghettosta...moni ei edes opi puhumaan ruotsia kunnolla kun ovat vain enimmikseen tekemisissä ulkolaisten kanssa...ovat siellä vähän niin kuin erossa koko Ruotsalaisesta yhteiskunnasta...
Laki kohtelee valitettavasti ihmisiä eri tavoin...riippuu tietenkin mistä on kysymys...rasismista puheen ollen...ei täällä politiikot eikä suvaitsevaiset myönnä että on rasismia ulkolaistenkin keskuudessa...puhutaan vain rasistisista ruotsalaisista...suomalaisia muun muassa pidetään hyvin rasistisina täällä...siis noin yleisestsi sanottuna...
/aye - Esko
Tepponen kirjoitti:
En puhu kirjoitustyylistäsi, vaan lähtökohdistasi. Tahan kirjoitustyyli on aivan omaa luokkaansa.
Niin kuin itse myönsit:
>>Taha on tässä oikeassa, että ideologian vastustaminen on normaalia. Olen sanonut islamia poliittiseksi liikkeeksi ja sen tunnustavat muslimit itsekin. Höperö Aabraham raivoaa islamin pyhyyden loukkaamisesta.
Olette samoilla linjoilla lähtökohdiltanne. Ero on vain siinä, että sinulla kohde on islam ja tahalla juutalaisuus.
Huomaahan myös sanojen "jengi" ja jengi eroavaisuudet.
Aabrahamin tarkkailuun sinun ei tarvitse minua kehoittaa. Äärimmäisen koominen hahmo, on jo tullut huomattua.>>Olette samoilla linjoilla lähtökohdiltanne. Ero on vain siinä, että sinulla kohde on islam ja tahalla juutalaisuus.
Haluan tehdä selvän eron Tahan ja omien tekstieni välillä. Taha näkyy haluavan hävittää juutalaisuuden maan päältä. Jos minun yli 4000 viestiäni tutkii, niin en ole koskaan kirjoittanut, mitä islamin suhteen pitäisi tehdä. Islamin modernisointia on yleisesti ehdotettu, mutta minä en sitäkään ole tehnyt. Kieltäähän islam kaiken uudistamisen, siksi sitä on turha ehdotella.
Olen kirjoittanut yleensä siitä, mitä islamilaisissa teksteissä on ja mitä islam on saanut aikaan maailmalla. Nämähän ovat raportteja tapahtumista, joista ihmiset maailmalla ovat kertoneet.
Olen aivan varma, etten kirjoita samalla lailla kuin Taha. En ole samanlaisten tunteiden vallassa kuin Taha tai Aabraham. Sekin pitäisi tarkkaavaiselle lukijalle olla havaittavissa.
Minun teksteissäni ei ole yhtään vihaviestiä. Väite vihanlietsonnasta on Aabrahamin suuri valhe.
Onhan selvää, että vihanlietsonta tarkoittaa vihaan yllyttämistä tai vihan ilmaisua. Sellaista en ole yhtään kirjoittanut. - taha.islam
Esko kirjoitti:
>>Olette samoilla linjoilla lähtökohdiltanne. Ero on vain siinä, että sinulla kohde on islam ja tahalla juutalaisuus.
Haluan tehdä selvän eron Tahan ja omien tekstieni välillä. Taha näkyy haluavan hävittää juutalaisuuden maan päältä. Jos minun yli 4000 viestiäni tutkii, niin en ole koskaan kirjoittanut, mitä islamin suhteen pitäisi tehdä. Islamin modernisointia on yleisesti ehdotettu, mutta minä en sitäkään ole tehnyt. Kieltäähän islam kaiken uudistamisen, siksi sitä on turha ehdotella.
Olen kirjoittanut yleensä siitä, mitä islamilaisissa teksteissä on ja mitä islam on saanut aikaan maailmalla. Nämähän ovat raportteja tapahtumista, joista ihmiset maailmalla ovat kertoneet.
Olen aivan varma, etten kirjoita samalla lailla kuin Taha. En ole samanlaisten tunteiden vallassa kuin Taha tai Aabraham. Sekin pitäisi tarkkaavaiselle lukijalle olla havaittavissa.
Minun teksteissäni ei ole yhtään vihaviestiä. Väite vihanlietsonnasta on Aabrahamin suuri valhe.
Onhan selvää, että vihanlietsonta tarkoittaa vihaan yllyttämistä tai vihan ilmaisua. Sellaista en ole yhtään kirjoittanut.Minäkään en halua lopettaa tai tuhota muita uskontoja, haluan vain islamilaistaa ne...
- Hertha
taha.islam kirjoitti:
Minäkään en halua lopettaa tai tuhota muita uskontoja, haluan vain islamilaistaa ne...
Etkö koskaan joudu epäilyn valtaan? Vai oletko siinä aina?
- aye-serene
aye-serene kirjoitti:
...valitettavasti niin...politiikkomme on aina pelänneet tulla kutsutuksi rasisteiksi...suvaitsevaisuus on ollut suuri...niin suuri että nyt on enää vaikea tehdä mitään eräitten asioitten hyväksi...politiikkojemme on myös hyvin vaikea edes myöntää että ovat tehneet väärin eräissä asioissa...jotkut uskaltavat nykyään myöntää mutta ne on harvat...
Ghetton on yksi asia mikä oli väärä päätös...siis laittaa valtavasti ulkolaisia asumaan ghettoihin...nyt ghetot on täyteen ulkolaisia...moni ruotsalainen on jo ajat sitten muuttanut muualle...ihmeelisintä kuitenkin on että on ruotsalaisia jotka eivät pidä näitä ghettoja huonoina...sanovat että rasistit liioittelee ghettojen huonoudesta puhuessaan...
Valitettavasti meidä politiikot on epäonnistuneet siirtolais/pakolaispolitiikassaan...valtiommehan ei pysty antamaan töitä pakolaisille...asunnoksi he saa lägenhetin jostakin ghettosta...moni ei edes opi puhumaan ruotsia kunnolla kun ovat vain enimmikseen tekemisissä ulkolaisten kanssa...ovat siellä vähän niin kuin erossa koko Ruotsalaisesta yhteiskunnasta...
Laki kohtelee valitettavasti ihmisiä eri tavoin...riippuu tietenkin mistä on kysymys...rasismista puheen ollen...ei täällä politiikot eikä suvaitsevaiset myönnä että on rasismia ulkolaistenkin keskuudessa...puhutaan vain rasistisista ruotsalaisista...suomalaisia muun muassa pidetään hyvin rasistisina täällä...siis noin yleisestsi sanottuna...
/aye...artikkelia...nyt löytyi...lue mitä Mona S. sanoo...ja millaisia politiikkoja meillä on...
http://www.paraplyprojektet.se/templates/PP_Article____5356.asp
/aye - aye-serene
aye-serene kirjoitti:
...valitettavasti niin...politiikkomme on aina pelänneet tulla kutsutuksi rasisteiksi...suvaitsevaisuus on ollut suuri...niin suuri että nyt on enää vaikea tehdä mitään eräitten asioitten hyväksi...politiikkojemme on myös hyvin vaikea edes myöntää että ovat tehneet väärin eräissä asioissa...jotkut uskaltavat nykyään myöntää mutta ne on harvat...
/aye...artikkelia...nyt löytyi...lue mitä Mona S. sanoo...ja millaisia politiikkoja meillä on...
/aye - aye-serene
aye-serene kirjoitti:
...artikkelia...nyt löytyi...lue mitä Mona S. sanoo...ja millaisia politiikkoja meillä on...
/aye...kummaa touhua tämä Suomi24 öisin...
/aye
- Esko
>>Syy tähän moittimiseen on se, että nimimerkki Esko on katsonut hyväksi mustamaalata usealla tuhanella viestillä yli miljardin ihmisen uskontoa ja siten lietsoa vihaa sekä tämän uskonnon harjoittajia kohtaan että tämän uskonon harjoittajissa.
Kun minuun kohdistetaan näin raskaita syytteitä, toivoisin kovasti, niitä kirjoituksia lainattaisiin tälle palstalla.
Tämän toivomuksen ole jo aikaisemminkin esittänyt ja toivon yhä, että näytettäisiin millaisia ovat ne syytetyt kirjoitukset.
Siis mitä olen kirjoittanut? Tekstit esiin!!- Esko
karvapää kirjoitti:
ole mies, älä mikkihiiri! vastaa kirjoituksistasi, vai etkö lue niitäkään?
No, mutta Karvapää! Sitähän minä juuri ole pyytämässä, että kirjoituksiani pantaisiin esille.
Etkö edes sinä halua tehdä sitä? Osaatko käyttää hakua? Saat kyllä apua, jos et osaa.
Älä tuota minulle pettymystä, niinkuin tuo aabraham. (huom. Pienellä kirjoitettava).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165