Onnea valtakunnalle

Sait sitten kirjoituksen katoamaan. Hyvä homma sinulle. Muista nyt olla ylpeä siitä, kun olet edistänyt demokratiaa ja sananvapautta. Hyvää päivänjatkoa sinulle ja miehellesi sekä lapsellenne.

Toivoisin kuitenkin, että sisältäisit mikä ero on sinkulla ja parisuhteessa olevalla. Käsittääkseni tämä palsta on alunperin tarkoitettu sinkuille. Voin tietysti olla väärässäkin.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silloin kun mennään yli minä kyllä ilmoitan.
      Viimeiset säkeistöt olisit voinut jättää kirjoittamatta. En yhtään tiedä mitä sanoit sen jälkeen minulle.
      Jätä sellainen sairas teko sanomatta jos mennää lakipykälien mukaan se rikkoo lakeja.

      • Anonyymi

        Jaahas valtakunnansyyttäjä, sinuakos tästä taas saadaan kiittää. Mä tein pitkän kirjoituksen hänelle, koska aikaisemmasta multa kiireesä unohtui kirjata se omalla nikkelläni, tosin olen rekisteröimätön, mutt yleensä tunnustan väriä... kertomalla olevani trollikka.
        Sä kans olet yks hiivatin valittaja! Eikä tämä ole ainut kerta kun poistatat ketjuja, milloin milläkin syyllä ilmeisesti.
        Kai tämäkin taas tästä häipyy nettiavaruuteen, kun kirjoitus ei sua miellytä? Yhyy...
        trollikka
        Jk.
        Ootko muuten valtis ajatellut ettei me kaikki ajatella kaikista asioista samoin, ja siitä se keskustelu juuri syntyykin. Ei siis hymistä kaikesta hyväksyvästi... amen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas valtakunnansyyttäjä, sinuakos tästä taas saadaan kiittää. Mä tein pitkän kirjoituksen hänelle, koska aikaisemmasta multa kiireesä unohtui kirjata se omalla nikkelläni, tosin olen rekisteröimätön, mutt yleensä tunnustan väriä... kertomalla olevani trollikka.
        Sä kans olet yks hiivatin valittaja! Eikä tämä ole ainut kerta kun poistatat ketjuja, milloin milläkin syyllä ilmeisesti.
        Kai tämäkin taas tästä häipyy nettiavaruuteen, kun kirjoitus ei sua miellytä? Yhyy...
        trollikka
        Jk.
        Ootko muuten valtis ajatellut ettei me kaikki ajatella kaikista asioista samoin, ja siitä se keskustelu juuri syntyykin. Ei siis hymistä kaikesta hyväksyvästi... amen!

        Jos persraiskaukset on sinulle ihku, sinun nikkiäsi kohtaa.

        Kyllä olemme eri mieltä tässä asiassa. En tiennyt että tuollaiset ovat niin ihania sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas valtakunnansyyttäjä, sinuakos tästä taas saadaan kiittää. Mä tein pitkän kirjoituksen hänelle, koska aikaisemmasta multa kiireesä unohtui kirjata se omalla nikkelläni, tosin olen rekisteröimätön, mutt yleensä tunnustan väriä... kertomalla olevani trollikka.
        Sä kans olet yks hiivatin valittaja! Eikä tämä ole ainut kerta kun poistatat ketjuja, milloin milläkin syyllä ilmeisesti.
        Kai tämäkin taas tästä häipyy nettiavaruuteen, kun kirjoitus ei sua miellytä? Yhyy...
        trollikka
        Jk.
        Ootko muuten valtis ajatellut ettei me kaikki ajatella kaikista asioista samoin, ja siitä se keskustelu juuri syntyykin. Ei siis hymistä kaikesta hyväksyvästi... amen!

        Olen pahoillani etten jättänyt teitä kahdestaan puhumaan tästä tempauksesta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas valtakunnansyyttäjä, sinuakos tästä taas saadaan kiittää. Mä tein pitkän kirjoituksen hänelle, koska aikaisemmasta multa kiireesä unohtui kirjata se omalla nikkelläni, tosin olen rekisteröimätön, mutt yleensä tunnustan väriä... kertomalla olevani trollikka.
        Sä kans olet yks hiivatin valittaja! Eikä tämä ole ainut kerta kun poistatat ketjuja, milloin milläkin syyllä ilmeisesti.
        Kai tämäkin taas tästä häipyy nettiavaruuteen, kun kirjoitus ei sua miellytä? Yhyy...
        trollikka
        Jk.
        Ootko muuten valtis ajatellut ettei me kaikki ajatella kaikista asioista samoin, ja siitä se keskustelu juuri syntyykin. Ei siis hymistä kaikesta hyväksyvästi... amen!

        Tässä nähdään yksi kiusaajani lisää😁
        Ihan itse ilmottautuu.


      • Se on äidinkieleni

        Minä en vihaa elämän tapaani koska kasvatan lapsiani.tänä vuonna täyttänyt 5vuotias osaa nyt laskea plus laskuja. Osaa kirjoittaa 0-9 kirjoittaa, olen miettimässä hankin ekan luokan kirjan matematiikan kirjan hänelle on jo varmasti ansainnut.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on äidinkieleni

        Minä en vihaa elämän tapaani koska kasvatan lapsiani.tänä vuonna täyttänyt 5vuotias osaa nyt laskea plus laskuja. Osaa kirjoittaa 0-9 kirjoittaa, olen miettimässä hankin ekan luokan kirjan matematiikan kirjan hänelle on jo varmasti ansainnut.

        Sinun kakarasi eivät kiinnosta minua tippaakaan. Kaikki mitä teet, teet yhteiskunnan rahoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kakarasi eivät kiinnosta minua tippaakaan. Kaikki mitä teet, teet yhteiskunnan rahoilla.

        Niih kasvatan lapsia.😁 joista kasvaa veronmaksajia koska koulutin heidät siihen, ei ole kiva elää muiden rahoilla joten lapset on saatava työllistyy hyvä palkkasimme aloille joissa on isot rahat ja sit on isot verorahat Suomelle.
        Jos jokainen niistä pääsee yli neljän tonnin palkoille on kovat verotulokin jo. Maksavat itsensä monin kerroin.


        Viime viikolla meille toi koulun perunaamuussia syötiiin eilen ja tänää sitä oli 4kg


      • Anonyymi

        Kuinka tuon trollikan suomenkieli käy kupoliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kakarasi eivät kiinnosta minua tippaakaan. Kaikki mitä teet, teet yhteiskunnan rahoilla.

        10 003euroa maksavat kuukaudessa yhdessä veroa jos saavat 4500€/kk tuloja jokainen.
        Maksavat vähän yli 3v7kk meidän n10vuoden elämisen koska en laskenut tarkkaan. Mieskin opiskelee näkee sitten kuinka ylös tähtää🥳


    • Sinä se tarviit kyllä jonkun lassoamaan sinut, ettet täällä laukkaa villinä taisit muutaman ylikypsän omenan syödä.

    • Trollikka tykkää puhua näyttävästi häneen sinun suorittamasta persraiskauksesta. Ole hyvä vaan.😁✨😉
      Kuin näkyy huutia antaa kunnolla.🥳🥰

    • Jokku voisi selostaa tapahtumienkulun..

      • Se teki aloituksen ja ilmoitin että poistan sen ja pistin poistoon.
        Kuin sinunkin aloitukseen osui taas harmaaritariin
        Tämä osui kaikkeihin nikkeihin ei yhtään innosta.


      • Anonyymi

        No Timppa päästeli höyryjä (kieltämättä ei niin kaunein sanakääntein) ja valtis tuli komentelemaan, että tämmöistä kielenkäyttöä ei täällä suvaita ja viesti on ilmiannettu modeille. Kävi siinä trolliskin törisemässä, ja siihen Timppis tinttasi taas jotain tyylilleen uskollisesti ja trollis oli siihen kirjoittamassa ilmeisen tohkeissaan pitkää vastinetta, kun samaan aikaan modis oli päässyt työpöytänsä äärelle poistamaan koko ketjun. No, tähän Timbe sitten reagoi kirjoittamalla tämän aloituksen, jossa valtis puolustelee ilmoitteluaan ja trollukka tulee haukkumaan valtsikkaa, kun tämä on semmoinen kauhea valittaja, että trullikankin viestit poistuvat. Valtakunta ihmettelee, että mitä ne kaikki nyt häntä syyttää kaikesta. Ja nyt sinä tulit kyselee , mitä täällä oikein on tapahtunut ja minä (kun olen herkeämättä tehnyt tänään etätöitä) nyt sitten selkeästi tässä valaisen asiaa täysin puolueettomasti ja tasapuolisesti.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se teki aloituksen ja ilmoitin että poistan sen ja pistin poistoon.
        Kuin sinunkin aloitukseen osui taas harmaaritariin
        Tämä osui kaikkeihin nikkeihin ei yhtään innosta.

        Mikä missä? mutta pieni pyyntö: anna vaan minuun osuvien aloitusten olla, nämä uunot munaa vain itsensä yrittäessään maalittaa, aiheuttavat korkeintaan myötähäpeää ja kyllä kuka vaan vähänkään fiksumpi tajuaa ketkä täällä on oikeita ihmisiä ja ketkä tuota trollijengiä :)

        Niin ja muuten, johonkin jo mainitsin mutta mainitsen tähänkin että sinä tosiaan tajusit tuon jan1:sen pelin hyvin jo silloin ajat sitten silloin kun se sinua yritti palstalta savustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Timppa päästeli höyryjä (kieltämättä ei niin kaunein sanakääntein) ja valtis tuli komentelemaan, että tämmöistä kielenkäyttöä ei täällä suvaita ja viesti on ilmiannettu modeille. Kävi siinä trolliskin törisemässä, ja siihen Timppis tinttasi taas jotain tyylilleen uskollisesti ja trollis oli siihen kirjoittamassa ilmeisen tohkeissaan pitkää vastinetta, kun samaan aikaan modis oli päässyt työpöytänsä äärelle poistamaan koko ketjun. No, tähän Timbe sitten reagoi kirjoittamalla tämän aloituksen, jossa valtis puolustelee ilmoitteluaan ja trollukka tulee haukkumaan valtsikkaa, kun tämä on semmoinen kauhea valittaja, että trullikankin viestit poistuvat. Valtakunta ihmettelee, että mitä ne kaikki nyt häntä syyttää kaikesta. Ja nyt sinä tulit kyselee , mitä täällä oikein on tapahtunut ja minä (kun olen herkeämättä tehnyt tänään etätöitä) nyt sitten selkeästi tässä valaisen asiaa täysin puolueettomasti ja tasapuolisesti.

        Ne voi jakaa sen yhteisen siunattunsa hetkensä tähän.🙏🏻
        Kun olllaan nii sen yhden ruskean rei’än palvelussa jatkossa jättäköön muiden reiät rauhaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mikä missä? mutta pieni pyyntö: anna vaan minuun osuvien aloitusten olla, nämä uunot munaa vain itsensä yrittäessään maalittaa, aiheuttavat korkeintaan myötähäpeää ja kyllä kuka vaan vähänkään fiksumpi tajuaa ketkä täällä on oikeita ihmisiä ja ketkä tuota trollijengiä :)

        Niin ja muuten, johonkin jo mainitsin mutta mainitsen tähänkin että sinä tosiaan tajusit tuon jan1:sen pelin hyvin jo silloin ajat sitten silloin kun se sinua yritti palstalta savustaa.

        Eipä siinä mitään peliä vaadita, kun suunsa puhtaaksi pistelee. Joko on koronapotilaita ammuttu ja vihreitä raiskattu? Vai alkaako jahti viikonloppuna?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No Timppa päästeli höyryjä (kieltämättä ei niin kaunein sanakääntein) ja valtis tuli komentelemaan, että tämmöistä kielenkäyttöä ei täällä suvaita ja viesti on ilmiannettu modeille. Kävi siinä trolliskin törisemässä, ja siihen Timppis tinttasi taas jotain tyylilleen uskollisesti ja trollis oli siihen kirjoittamassa ilmeisen tohkeissaan pitkää vastinetta, kun samaan aikaan modis oli päässyt työpöytänsä äärelle poistamaan koko ketjun. No, tähän Timbe sitten reagoi kirjoittamalla tämän aloituksen, jossa valtis puolustelee ilmoitteluaan ja trollukka tulee haukkumaan valtsikkaa, kun tämä on semmoinen kauhea valittaja, että trullikankin viestit poistuvat. Valtakunta ihmettelee, että mitä ne kaikki nyt häntä syyttää kaikesta. Ja nyt sinä tulit kyselee , mitä täällä oikein on tapahtunut ja minä (kun olen herkeämättä tehnyt tänään etätöitä) nyt sitten selkeästi tässä valaisen asiaa täysin puolueettomasti ja tasapuolisesti.

        Jaaha jaaha..😄


      • Jan1 kirjoitti:

        Eipä siinä mitään peliä vaadita, kun suunsa puhtaaksi pistelee. Joko on koronapotilaita ammuttu ja vihreitä raiskattu? Vai alkaako jahti viikonloppuna?

        Etkös sinä tuolla toisessa ketjussa suunnitellut puolisosi ampumista? ja saunan takana oli tilaa muillekin? Pitäisikö minun nyt joka ketjussa alkaa rääkymään sun puolison murha -aikeista?

        Miten muuten noin muuten menee puolison kanssa? onko se mies vai nainen? vai onko sitä oikeasti ollenkaan? mitenkäs mielikuvituslapset? entäs disse, joko se potkaisi trollin pois facekavereista?


      • Jan1 kirjoitti:

        Eipä siinä mitään peliä vaadita, kun suunsa puhtaaksi pistelee. Joko on koronapotilaita ammuttu ja vihreitä raiskattu? Vai alkaako jahti viikonloppuna?

        Niinpä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Etkös sinä tuolla toisessa ketjussa suunnitellut puolisosi ampumista? ja saunan takana oli tilaa muillekin? Pitäisikö minun nyt joka ketjussa alkaa rääkymään sun puolison murha -aikeista?

        Miten muuten noin muuten menee puolison kanssa? onko se mies vai nainen? vai onko sitä oikeasti ollenkaan? mitenkäs mielikuvituslapset? entäs disse, joko se potkaisi trollin pois facekavereista?

        Testasin sinun junttihuumoria. Ei kuulu sinulle yksityisasiat. :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Etkös sinä tuolla toisessa ketjussa suunnitellut puolisosi ampumista? ja saunan takana oli tilaa muillekin? Pitäisikö minun nyt joka ketjussa alkaa rääkymään sun puolison murha -aikeista?

        Miten muuten noin muuten menee puolison kanssa? onko se mies vai nainen? vai onko sitä oikeasti ollenkaan? mitenkäs mielikuvituslapset? entäs disse, joko se potkaisi trollin pois facekavereista?

        Älä taas tekopyhistele siinä..

        Itse olet toivonut täällä että minut raiskattisiin.

        Tein aloituksen, jossa vastaavasti toivoin että sinut petseraiskattaisiin, mutta Valtis sen poistatti.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mikä missä? mutta pieni pyyntö: anna vaan minuun osuvien aloitusten olla, nämä uunot munaa vain itsensä yrittäessään maalittaa, aiheuttavat korkeintaan myötähäpeää ja kyllä kuka vaan vähänkään fiksumpi tajuaa ketkä täällä on oikeita ihmisiä ja ketkä tuota trollijengiä :)

        Niin ja muuten, johonkin jo mainitsin mutta mainitsen tähänkin että sinä tosiaan tajusit tuon jan1:sen pelin hyvin jo silloin ajat sitten silloin kun se sinua yritti palstalta savustaa.

        kyllä olet sen keskustelun nähnyt koska ihmetetteli kuka poisti ja liitti uudestaan uuden ketjuunsa oon nähnyt teidän kirjoitukset mutta ilmoittauduin siihen ketjuun ja kertomalla tein sen poiston.
        Ja tiedän syy kun kertoi wwuwuw
        Olit ampunut kovilla tiedän perusteesi ja ymmärrän hyvin mutta meni yli , itse taisit myös sanoneesi ”ammuin vähän yli.”


        Jätän jatkossa, en vaan tykkää katsoa sitä kun minua sattuu
        Noh voi olla että katoan kokonaan vähäksi aikaa vuosiksi, niin tehnyt ennenkin kun en jaksa katsoa kun toinen vapaasta tahdosta murjottavana henkisesti.


      • Anonyymi

        Onneksemme sinä et valita mistään, vaan hyväksyt kaikki eriävätkin mielipiteet.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Etkös sinä tuolla toisessa ketjussa suunnitellut puolisosi ampumista? ja saunan takana oli tilaa muillekin? Pitäisikö minun nyt joka ketjussa alkaa rääkymään sun puolison murha -aikeista?

        Miten muuten noin muuten menee puolison kanssa? onko se mies vai nainen? vai onko sitä oikeasti ollenkaan? mitenkäs mielikuvituslapset? entäs disse, joko se potkaisi trollin pois facekavereista?

        Disse voi ihan hyvin ja on yhä facekaverina, miksi en olisi? Ei ole mitään erikoista tapahtunut. Mikään ei olemuuttunut, ihan sama ihminen siellä on nyt kuin viime kesänäkin. 😀

        Joku poistatti muuten keskustelun, missä sun viimrisin kommentti oli mulle, en voinut sitä lukea siis....


      • Jaahas siitä on minua turha syyttää. Persraiskaus aloituksen poistin en muuta.
        Joten siiinä nähdään että valehtelet ja syyttelet minua jostain toisesta ketjusta mistä en tiedä mitää.


      • Toi on vale, en hanki lapsia rahasta. Sen vuoksi valehtelet.
        Vääristelet totuutta. Similä kulta nyt voisit kertoa tänne totuuden kun tuo on tahrimassa taas minua.


      • On ikävää että löydät minusta syylistä kaikkiin poistoihin ootkin just sellainen kiusaaja ollutkin. Olen todellakin pahoillani etten ollut samaa mieltä siitä aloituksesta.
        Poistan virheellisen tiedon minusta ja jos levittelet vääristettyä.
        Sinä jatkuvasti mustamaalaat itse ja minkä voin mitään että vielä nolaat itsesi kun syytät minua kaikeasta.

        En voi mitään jos itsesi mielessä on vaikeuksia ymmärtää kuinka toisen yksityiselämän tahallinen vääristäminen on laitonta. Minun ei tarvitse perustella valheellista tietoa, minä pyydän poistoa siitä koska kunnianloukkkaat minua vääristämällä ja valehtelemalla sanomani.


      • valtakunta kirjoitti:

        kyllä olet sen keskustelun nähnyt koska ihmetetteli kuka poisti ja liitti uudestaan uuden ketjuunsa oon nähnyt teidän kirjoitukset mutta ilmoittauduin siihen ketjuun ja kertomalla tein sen poiston.
        Ja tiedän syy kun kertoi wwuwuw
        Olit ampunut kovilla tiedän perusteesi ja ymmärrän hyvin mutta meni yli , itse taisit myös sanoneesi ”ammuin vähän yli.”


        Jätän jatkossa, en vaan tykkää katsoa sitä kun minua sattuu
        Noh voi olla että katoan kokonaan vähäksi aikaa vuosiksi, niin tehnyt ennenkin kun en jaksa katsoa kun toinen vapaasta tahdosta murjottavana henkisesti.

        Joo no tuo pelleporukka ei minua paljon pysty murjomaan, kyllä täällä tosiaan fiksut tajuaa kupletin juonen eikä millään muulla ole oikeastaan väliä.


      • Kuka jättää noutamatta?
        Joo tässä vielä lisää tilattiin joulun jälkeen 500€ edestä vai oliko 600 edestä ainakin 14laatikkoa pelkkiä leluja.
        Herttinen, sen sijaan ne hengityssuojaimet jäi.
        Noh minä hamstrasin leluja😅
        Siellä kaaapissa ne avaattomana osa vielä on palkintoja.

        Oon pahoillani oikeasti jos se nyt se persraiskaus juttu ollutkaan mutta itsehän niin tiesit sit minun poistaneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksemme sinä et valita mistään, vaan hyväksyt kaikki eriävätkin mielipiteet.

        Kyllähän minä olen erimieltä ja varmasti sen myös ilmaisen, yr kele! Koska muuten olen ollut poistamassa jonkun toisen mielipidettä... en taatusti koskaan!
        Demokratiassa on sanan vapaus... jokaisella. Tarpeen vaatiessa osaan minä tykittää myös sitä samaa p askaa takaisin tai sulkea koneeni ja olla hiljaa.
        TROLLIKKA... jotta nyt kaikki tietää anomuumitkin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä olen erimieltä ja varmasti sen myös ilmaisen, yr kele! Koska muuten olen ollut poistamassa jonkun toisen mielipidettä... en taatusti koskaan!
        Demokratiassa on sanan vapaus... jokaisella. Tarpeen vaatiessa osaan minä tykittää myös sitä samaa p askaa takaisin tai sulkea koneeni ja olla hiljaa.
        TROLLIKKA... jotta nyt kaikki tietää anomuumitkin!

        Kuule sanavaupautta on siihen asti kun rikkoo lakia taas .
        Et kai ole sitä mieltä pedot nyt pitää vaanii pikkutyttöjä kun demokratiaa sananvapaus. Ja tykkäätkö sitä samaa laukoa.


    • Vinkki vinkki hän on sinkku😉

      • Ootkos sinä?


      • Jan1 kirjoitti:

        Ootkos sinä?

        Tiedät etten ole.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tiedät etten ole.

        No oikeesti täällä ei tiedä toisistaan mitään varmaksi. Sana sanaa vastaan tai päätös uskoa mitä toinen kertoo, sanoo jne. Jos joku päättää olla uskomatta jotain, se on sen päätös.

        Mutta joo, minä uskon ettet ole vapailla markkinoilla.


      • Jan1 kirjoitti:

        No oikeesti täällä ei tiedä toisistaan mitään varmaksi. Sana sanaa vastaan tai päätös uskoa mitä toinen kertoo, sanoo jne. Jos joku päättää olla uskomatta jotain, se on sen päätös.

        Mutta joo, minä uskon ettet ole vapailla markkinoilla.

        Sun käsi oikea hyvin vihainen käsi vasemmalle , mutta kohta siellä on varmaan se kolmaspyörä. Miksi ihmeessä se puoliso pitäisi menettää sen voi aina kouluttaa? Ikävä juttu voi olla, että se voi lentää pesästä kun vahvaksi tulee mutta kannattaa valita ihminen, joka välittää sinusta.

        Elä harmittele kilpakosioista varmista olet sen sydämessä.


      • Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

        No oikeesti täällä ei tiedä toisistaan mitään varmaksi. Sana sanaa vastaan tai päätös uskoa mitä toinen kertoo, sanoo jne. Jos joku päättää olla uskomatta jotain, se on sen päätös.

        Mutta joo, minä uskon ettet ole vapailla markkinoilla.

        Yli puolitusinaa perillistä neidillä!
        Onkohan tuokaan oikein viisasta, sillä jos avokki häviää rinnalta... ei kyllä leskeneläkettä makseta, muistaakseni laki asioissa ja eläkkeissä tulee pahasti takkiin, avoliitossa.
        Eikä kirkkohäitä tarvitse järjestää, jos ei halua, maistraatissa käynti riittää.

        Tiedän Valtis sun lukevan tätä suurennuslasin kanssa; ett pääset taas "oikomaan", mutt ihan ystävyydellä kannattais varmaan käydä siellä maitraatissa, vahvistamassa avoliittonne, avioliitoksi, se on mukulienkin etu, jos sattuu vaikka tapaturma jommalle kummalle puolisoista.
        Ja yhä edelleen yritän ainoastaan kertoa toisenlaisia ratkaisuja tilanteeseen, ihan sun ja perheesi omaksi eduksi.
        Trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yli puolitusinaa perillistä neidillä!
        Onkohan tuokaan oikein viisasta, sillä jos avokki häviää rinnalta... ei kyllä leskeneläkettä makseta, muistaakseni laki asioissa ja eläkkeissä tulee pahasti takkiin, avoliitossa.
        Eikä kirkkohäitä tarvitse järjestää, jos ei halua, maistraatissa käynti riittää.

        Tiedän Valtis sun lukevan tätä suurennuslasin kanssa; ett pääset taas "oikomaan", mutt ihan ystävyydellä kannattais varmaan käydä siellä maitraatissa, vahvistamassa avoliittonne, avioliitoksi, se on mukulienkin etu, jos sattuu vaikka tapaturma jommalle kummalle puolisoista.
        Ja yhä edelleen yritän ainoastaan kertoa toisenlaisia ratkaisuja tilanteeseen, ihan sun ja perheesi omaksi eduksi.
        Trollikka

        Elä nyt ei minun ukko häviä mitä ihmettä täällä nyt sanotaan.
        Minähän kuolen itsekin.enhän pysty elää ilman sitä henkiriepuani joka vielä suomentaa mitä ne muut puhu joskus ihmiset puhuu tarkoituksellisesti siten etten ymmärrä palvereissa.

        tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔


      • valtakunta kirjoitti:

        Elä nyt ei minun ukko häviä mitä ihmettä täällä nyt sanotaan.
        Minähän kuolen itsekin.enhän pysty elää ilman sitä henkiriepuani joka vielä suomentaa mitä ne muut puhu joskus ihmiset puhuu tarkoituksellisesti siten etten ymmärrä palvereissa.

        tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔

        "tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔"

        Tuohan on mukavaa. Vaikka siinä toki riski itselläkin sairastua mutta mukavaa kun pitää huolta :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔"

        Tuohan on mukavaa. Vaikka siinä toki riski itselläkin sairastua mutta mukavaa kun pitää huolta :)

        Jooh se ei varonut yhtää kyllä se itsekin sairastui mutta ei ärhäkkää yskiny ja kuumetta on väsynytkin päivä ollut mutta sitten ollaan maattu, tietääkseni ei pää ole kipeä ollut.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔"

        Tuohan on mukavaa. Vaikka siinä toki riski itselläkin sairastua mutta mukavaa kun pitää huolta :)

        Ruokakuljetus mahdollisuuksia pitäisi lisätä näin korona aallon alla kun ei sitä kannata kipeänä mihinkään mennä. En tiedä sanoinko jo sinulle siitä mutta se mietityttää jatkuvasti että voisi pysyä sairaana eristyksenä. Miksi nyt terveet kun sairaat pitää levätä.

        Menin lukkoon kun yritin lähettää viestiä lääkärille keuhkoistani. Niitä kuumottaa pistää väliin joku pala kuin olisi kurkussa äänihuulien alla, kai siellä kohta tulehdus kun henkäiseen kunnolla ulos kuulostaa ihan saukolta välillä. Mutta ne ei ole pysyviä oireita, niin sit taas mietin pitkään mitä kirjaan.

        Vähentynyt on yskäkin mutta keuhkot reistaa enemmän ja rähisee hieman.
        Kolme pienintä kuumeessa 5vuotias ollut jaloillakin mutta kova kuume on syönyt. Noi nuoremmat siitä taas ei kovin oireile muuta kun korkeaa kuumetta tuntuu ja ovat syöneet.

        Ihme kun kaikki eri aikoihin pikkuiset sit samaa aikaa


      • valtakunta kirjoitti:

        Ruokakuljetus mahdollisuuksia pitäisi lisätä näin korona aallon alla kun ei sitä kannata kipeänä mihinkään mennä. En tiedä sanoinko jo sinulle siitä mutta se mietityttää jatkuvasti että voisi pysyä sairaana eristyksenä. Miksi nyt terveet kun sairaat pitää levätä.

        Menin lukkoon kun yritin lähettää viestiä lääkärille keuhkoistani. Niitä kuumottaa pistää väliin joku pala kuin olisi kurkussa äänihuulien alla, kai siellä kohta tulehdus kun henkäiseen kunnolla ulos kuulostaa ihan saukolta välillä. Mutta ne ei ole pysyviä oireita, niin sit taas mietin pitkään mitä kirjaan.

        Vähentynyt on yskäkin mutta keuhkot reistaa enemmän ja rähisee hieman.
        Kolme pienintä kuumeessa 5vuotias ollut jaloillakin mutta kova kuume on syönyt. Noi nuoremmat siitä taas ei kovin oireile muuta kun korkeaa kuumetta tuntuu ja ovat syöneet.

        Ihme kun kaikki eri aikoihin pikkuiset sit samaa aikaa

        Niinhän niitä saisi olla ja kai ne kaupat parhaansa yrittää. Prisman kuljetussivut vaan näytti olevan kaatuneena silloin kun katsoin, varmaan ylikuormitusta nyt niillä kaikilla joilla valmis paletti siihen.

        Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä :( mut ehken kuitenkin jo ohi menossa kun yskä vähentynyt, kunhan ei vaan keuhkokuumeeks muutu niin sie selviit varmaan kuitenkin ja sit ehken helpompaa kun alkaa olla immniteettia ainakin johonkin :)

        Mut koettakaahan pärjäillä :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän niitä saisi olla ja kai ne kaupat parhaansa yrittää. Prisman kuljetussivut vaan näytti olevan kaatuneena silloin kun katsoin, varmaan ylikuormitusta nyt niillä kaikilla joilla valmis paletti siihen.

        Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä :( mut ehken kuitenkin jo ohi menossa kun yskä vähentynyt, kunhan ei vaan keuhkokuumeeks muutu niin sie selviit varmaan kuitenkin ja sit ehken helpompaa kun alkaa olla immniteettia ainakin johonkin :)

        Mut koettakaahan pärjäillä :)

        Niih johonkin kiva kun ei tiedä mihin.
        Tuota sukulainen sanoi että enemmän ne on Koronan oireita,
        Kun meillä ei ole flunssaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän niitä saisi olla ja kai ne kaupat parhaansa yrittää. Prisman kuljetussivut vaan näytti olevan kaatuneena silloin kun katsoin, varmaan ylikuormitusta nyt niillä kaikilla joilla valmis paletti siihen.

        Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä :( mut ehken kuitenkin jo ohi menossa kun yskä vähentynyt, kunhan ei vaan keuhkokuumeeks muutu niin sie selviit varmaan kuitenkin ja sit ehken helpompaa kun alkaa olla immniteettia ainakin johonkin :)

        Mut koettakaahan pärjäillä :)

        oireet koronasta
        https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk01257


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih johonkin kiva kun ei tiedä mihin.
        Tuota sukulainen sanoi että enemmän ne on Koronan oireita,
        Kun meillä ei ole flunssaa.

        No jos se on se ja selviätte, niin kuin toistaiseksi vaikuttaa niin sittenpähän olette voittajien puolella :) itsekin melkein mieluummin ottaisin sen heti pois sairastettavaksi kuin mitä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        No jos se on se ja selviätte, niin kuin toistaiseksi vaikuttaa niin sittenpähän olette voittajien puolella :) itsekin melkein mieluummin ottaisin sen heti pois sairastettavaksi kuin mitä myöhemmin.

        Onhan sekin vaihtoehto ettei sairasta ollenkaan, eihän sitä 100 % ihmisistä saa. Itse aion kuulua siihen osaan joka ei sitä saa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän niitä saisi olla ja kai ne kaupat parhaansa yrittää. Prisman kuljetussivut vaan näytti olevan kaatuneena silloin kun katsoin, varmaan ylikuormitusta nyt niillä kaikilla joilla valmis paletti siihen.

        Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä :( mut ehken kuitenkin jo ohi menossa kun yskä vähentynyt, kunhan ei vaan keuhkokuumeeks muutu niin sie selviit varmaan kuitenkin ja sit ehken helpompaa kun alkaa olla immniteettia ainakin johonkin :)

        Mut koettakaahan pärjäillä :)

        Niih juu en silläin kunnossa oo vielä jos liikun enemmän kipuja tulee keuhkoihin ja hikinousee. Kuumeeton keuhkokuume tästä vielä puuttuisi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän niitä saisi olla ja kai ne kaupat parhaansa yrittää. Prisman kuljetussivut vaan näytti olevan kaatuneena silloin kun katsoin, varmaan ylikuormitusta nyt niillä kaikilla joilla valmis paletti siihen.

        Tuo ei kyllä kuulosta hyvältä :( mut ehken kuitenkin jo ohi menossa kun yskä vähentynyt, kunhan ei vaan keuhkokuumeeks muutu niin sie selviit varmaan kuitenkin ja sit ehken helpompaa kun alkaa olla immniteettia ainakin johonkin :)

        Mut koettakaahan pärjäillä :)

        Kyllä me varmasti pärjätään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No jos se on se ja selviätte, niin kuin toistaiseksi vaikuttaa niin sittenpähän olette voittajien puolella :) itsekin melkein mieluummin ottaisin sen heti pois sairastettavaksi kuin mitä myöhemmin.

        5vuotias huolettaa kyllä kun kuume ei lähtenyt lääkkeellä vielä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Elä nyt ei minun ukko häviä mitä ihmettä täällä nyt sanotaan.
        Minähän kuolen itsekin.enhän pysty elää ilman sitä henkiriepuani joka vielä suomentaa mitä ne muut puhu joskus ihmiset puhuu tarkoituksellisesti siten etten ymmärrä palvereissa.

        tietäisitte kuinka se on hoitanut kun kipeänä ollut tuli minun viereen lämmittää vaikka minulla oli päällä kolme peittoa.
        Siihen päälle muistuttaa kun ei saa yöllä eikä aamulla nukkua ja vielä se kestää minua.🤔

        Kuolemalle ei kukaan mitään voi, ei vaikka kuinka lujasti uskoisi, ettei hän mihinkään häviä. Jos puolisosi vaikka menettää henkensä tapaturmaisesti, saisit leskeneläkettä, jos olisitte aviopari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuolemalle ei kukaan mitään voi, ei vaikka kuinka lujasti uskoisi, ettei hän mihinkään häviä. Jos puolisosi vaikka menettää henkensä tapaturmaisesti, saisit leskeneläkettä, jos olisitte aviopari.

        olen tietoinen tuosta eläkkeestä mutta en minä sen vuoksi halua mennä vihille.


    • Anonyymi

      Timosimilä kumppanit: minä ilmottaudun.
      Olen ilmoittanut ja poistattanut sekä yo. nimimerkin että muitten asiattomia jopa lakia rikkovia viestejä, ja aion jatkaa samoin.
      Netistä löytyy kyllä foorumeita joissa voi vapaasti oksentaa katkeruuttaan ilman että siihen puututaan, valitettavasti. Ei ole liikaa vaadittu että tällä foorumilla missä kuitenkin säännöt on selkeät, pysytään edes jotakuinkin asiallisina.
      Mitä Sinkut-palstaan tulee, tämä on avoin keskustelupalsta. Kuten kaikki muutkin Suomi24-palstat. Tänne voi osallistua kuka tahansa, siviilisäädystä huolimatta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14836
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    4. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    6. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3035
    7. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3035
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3034
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3029
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3026
    Aihe