Tapaus Jan1 käsitelty. Pönttis maanpaossa. Minkä kustannuksella revitellään seuraavaksi?
Mistä vaahdottaisiin seuraavaksi?
32
<50
Vastaukset
Tultiinko asiassa johonkin johtopäätöksiin?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Homma taisi kuivua kasaan.
Kuivuu toki kasaan kun poistatetaan kaikki ketjut, missä näytetään huonolta.
Partakaweri kirjoitti:
Homma taisi kuivua kasaan.
Mulle jäi vähän auki mistä koko hommassa oli kyse..
Janiliini ainakin haluaa että häntä pidetään aidosti miehenä. Oliko siinä jotain muutakin?Wwuwuw kirjoitti:
Mulle jäi vähän auki mistä koko hommassa oli kyse..
Janiliini ainakin haluaa että häntä pidetään aidosti miehenä. Oliko siinä jotain muutakin?Pete oli Janin kynästä. Seurustelee oikeasti naisen kanssa, mikä järkytti ilmeisesti vanhoillista Pönttistä :D
Partakaweri kirjoitti:
Pete oli Janin kynästä. Seurustelee oikeasti naisen kanssa, mikä järkytti ilmeisesti vanhoillista Pönttistä :D
Niin sen verran luin..
En tiedä muuta Peteä kuin sen joka täällä joskus harvoin jotain on kirjoitellut omalla kuvallaan, ilmeisesti joku merimiesmies, tai miesmerimies.Wwuwuw kirjoitti:
Niin sen verran luin..
En tiedä muuta Peteä kuin sen joka täällä joskus harvoin jotain on kirjoitellut omalla kuvallaan, ilmeisesti joku merimiesmies, tai miesmerimies.Pete oli kuulemma hahmo miehen logiikassa joskus aikoinaan. Ei ilmeisesti yhteyttä nykyisiin Peteihin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sulla taas ei ole aivoja.
kenellä ei ole aivoja
Partakaweri kirjoitti:
Pete oli kuulemma hahmo miehen logiikassa joskus aikoinaan. Ei ilmeisesti yhteyttä nykyisiin Peteihin.
Ihan ze ja zama..
Peukalo.
Partakaweri kirjoitti:
Perkeleen peukalo se se on semmonen ja tämmönen. Peukalon vikaa kaikki.
Toinen peukalo.
- Anonyymi
Eiköhän palsta jotain taas keksi.
Jan1 on tosi taitava tuossa roolittamisessa, 👍 tykkään.
xLiner- Anonyymi
mikä taitava tyhhmä kuin saapas ja erittäin sairas ja häiriintynyt ei ihminen
Anonyymi kirjoitti:
mikä taitava tyhhmä kuin saapas ja erittäin sairas ja häiriintynyt ei ihminen
Here we go again.
- Anonyymi
Mitä puhuitte musta sillä aikaa kun olin poissa?
-flowersreally-- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Pelkkää pahaa. Onneksi et ehtinyt näkemään. Haista ite. Varmuuden vuoksi.
Miksi poistatat kaikki ketjut?
-flowersreally- - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Minäkö?
Sinä sinä.
-flowers- - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Oot sää joku virolainen murhaaja, vai onko se vaan legendaa?
Metsässä olen monta viatonta varpua polttomurhannut.
-flowersreally- Anonyymi kirjoitti:
Metsässä olen monta viatonta varpua polttomurhannut.
-flowersreally-😱😭🤮
- Anonyymi
Jutellaan tästä koronasta!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mitä turhaan. Viikon päästä ollaan kaikki kuolleita.
Aletaan sitten elää holtittomasti!
- Anonyymi
Vaahdotkaa siitä, että jos korona tekisi täsmäiskun tarkoituksenaan tappaa mahdollisimman monta turhaa nimimerkkiä yhdellä iskulla, keneen sen kannattaisi iskeä? Kuka veisi eniten jonninjoutavia trolleja ikiomaan joukkohautaansa? Mitä kirjoittaisitte hautakiveen ja kävisittekö muiden nimimerkkien haudoilla.
(miten te jaksatte näitä, mitä nimimerkki sanoi, mitä toinen nimimerkki sanoi, miten nimimerkki oli mustasukkainen trollinimimerkistä... jaksakaa toki, maailmanloppuun asti nyt ensiksi)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804