jos sinulla olisi kumppani ja sillä todettaisiin korona viirus
mitä tekisit
71
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ja tartunnan saanut kaupasta tai työpaikalta
- Anonyymi
Todella monen kumppanille tulee käymään juuri noin.
Hommaisin hänet hoitoon ellei itse ymmärrä tai jaksa.
Parasta tietenkin toivoisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella monen kumppanille tulee käymään juuri noin.
Hommaisin hänet hoitoon ellei itse ymmärrä tai jaksa.
Parasta tietenkin toivoisin.itselläni nyt sellainen olo että haluaisin pussata pimppiä ja antaisin hänelle kunnon kielihoidon kai potilas sen tarvitsisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselläni nyt sellainen olo että haluaisin pussata pimppiä ja antaisin hänelle kunnon kielihoidon kai potilas sen tarvitsisi
Miten niin nyt? Ainahan sinulla tuntuu olevan tuollainen olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itselläni nyt sellainen olo että haluaisin pussata pimppiä ja antaisin hänelle kunnon kielihoidon kai potilas sen tarvitsisi
Aijai keuhkoon sattuu tarvin kielihoidon!
- Anonyymi
Mää sanosi se o sitte moro.
Ampuisin varmaan, heh heh hehee. Hyvä vitsi. (klapklap)
Disse kirjoitti:
Saunan taakse sopii! 😂
Ja jos ei enää oman, niin naapureitten. On meinaan ainakin 7 saunaa minkä taakse jemmata.
Jan1 kirjoitti:
Ja jos ei enää oman, niin naapureitten. On meinaan ainakin 7 saunaa minkä taakse jemmata.
Oikein... 😬👌
Ei niitä testata..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai jos nyt testattaisiinkin, niin silloin se olisi jo tod. näk. tarttunut myös puolisoon.
eli kyllä hhäntä voisi sitten pussata
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tai jos nyt testattaisiinkin, niin silloin se olisi jo tod. näk. tarttunut myös puolisoon.
mutta nyt on lähdettävä hakemaan tupakkia ja polly karkkeja tai katsoo nyt jos matkalla mieli muuttuu niin ostaakin amerikan pastillejja tai marianne karkkeja
No jäisin karanteeniin tietty hänen kanssaan 😍. Ja jos niin hyvä tuuri kävis et sairastuisin itse vasta karanteenin loppupuolella, niin otettais uusi 2 viikon kierros 😋
Kaupasta sen koronan voi saadakin. Tänään oli yllättävän paljon ihmisiä jotka ottivat käsidesiä kaupan sisääntulosta. Itse jätin käsidesin käyttämättä, malli oli sellainen paina tästä pullo. Täytyisi olla vipu jota voisi kyynerpäällä käyttää, epähygieninen koronan levittäjä sormesta sormeen.
Kyllähän tuo joutaisi karanteeniin ja joutuisi itsekin jäämään.- Anonyymi
mutta mitä väliä mitä ennen desinfiointia kosket? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
mutta mitä väliä mitä ennen desinfiointia kosket? 🤔
Eiköhän sillä ole väliä mihin kosket ennen ja/tai jälkeen? Mä nyt yskin koronan käteeni ja painan sen viruksen siihen käsidesipainikkeeseen. Sinä kun tulet painamaan sitä käsidesipainiketta niin pölläytät viruksen siitä suoraan hengitysteihin. 😏
- Anonyymi
Jäisin saikulle ja karanteeniin.
Varmaan pitäisi antaa suukko :) Kun jos se saman katon alla asuisi sehän olisi varmaa että korona iskee kuitenkin, olisi varmaan jo iskenyt siinä vaiheessa kun tauti todetaan. Ssen voisi imuttamalla varmistaa kun samahan se olisi sitten sairastaa pois itsekin samantien.
Jan1 kirjoitti:
Ettei kuitenkin liipasimesta?
Mitä sä siinä roikut? mee helvettiin, ei mulla ole sulle mitään asiaa. Avaa dissen ja wuppiksen kaa joku trolliketju jossa keskenään ränkätätte.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitä sä siinä roikut? mee helvettiin, ei mulla ole sulle mitään asiaa. Avaa dissen ja wuppiksen kaa joku trolliketju jossa keskenään ränkätätte.
Joko sulla raksuttaa miksi sulle länkytän?
Jan1 kirjoitti:
Joko sulla raksuttaa miksi sulle länkytän?
Kyllä tiedän että haluat eroon paikan kunnollisista ihmisistä. Sulla on kaipuu takaisin sinne ml-palstan kaaoksiin kun pilasitte sen palstan. Ilmeisesti kai kiusaamalla yrität täältä savustaa kaikki muut paitsi sun lakeijat pois. Sä kun olet mielestäsi semmoinen mastermind joka pyörittää teatteria johon taas ei sovi kun sun mieleiseksi manipuloimat.
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä tiedän että haluat eroon paikan kunnollisista ihmisistä. Sulla on kaipuu takaisin sinne ml-palstan kaaoksiin kun pilasitte sen palstan. Ilmeisesti kai kiusaamalla yrität täältä savustaa kaikki muut paitsi sun lakeijat pois. Sä kun olet mielestäsi semmoinen mastermind joka pyörittää teatteria johon taas ei sovi kun sun mieleiseksi manipuloimat.
Väärin meni. Olet jo pitkään mellastanut palstalla naisia herjaten huoritellen, henkilöhyökäten ja karkeasti ilmaisten kantojasi, jos joku nousee solipsismiäsi
vastaan.
Rehellisesti en pidä asenteestasi kanssakeskustelijoita kohtaan, kuten Wuun raiskaamisjuttu oli sairas. Täysin persemäinen ja ääliömäinen heitto, vittuunnuin siitä viimisen päälle. Sun mielestäkö jotain ihmistä saa kohdella kuin paskaa, jos hän ei ole puoluetoverisi?
Pöntöstä lähinnä huolestuin, kun näin miten höppänä haksahtamaan se on erikoisiin ja vihamielisiin tyyppeihin.Jan1 kirjoitti:
Väärin meni. Olet jo pitkään mellastanut palstalla naisia herjaten huoritellen, henkilöhyökäten ja karkeasti ilmaisten kantojasi, jos joku nousee solipsismiäsi
vastaan.
Rehellisesti en pidä asenteestasi kanssakeskustelijoita kohtaan, kuten Wuun raiskaamisjuttu oli sairas. Täysin persemäinen ja ääliömäinen heitto, vittuunnuin siitä viimisen päälle. Sun mielestäkö jotain ihmistä saa kohdella kuin paskaa, jos hän ei ole puoluetoverisi?
Pöntöstä lähinnä huolestuin, kun näin miten höppänä haksahtamaan se on erikoisiin ja vihamielisiin tyyppeihin.Joopa joo, jos yhden kerran laitat hymiöllä jotain kuunneltuasi wuun ränkätystä aikasi niin sitähän oletkin sitten hirveä raiskaaja, joka taas sitten omasta puolestaan saa toivoa perseraiskauksia ja muuta kivaa? kun mun huomautus oli ihan samaa tasoa kun sun puolison ampumisjuttu ja saunantakaisjutut niin jännä kun sulla ei mitään muuta tunnu olevan niin nyt sitä sittä kuljet joka ketjuun ränkättämässä. No laita v..u linkki niin katsotaan miten paha juttu se oli niin muutkin näkevät mimmonen pelle olet.
Joo, narsup..ka tuottaa missP:lle pahan mielen kiusaamisellaan, mahtaako enää ikinä edes tulla palstalla sun kiusaamisten jälkeen, niin hyvistelepä nyt siinä vaikken kyllä usko että itsekään uskot juttuihisi. Minä en ole kenellekään pahaa mieltä tuottanut, ennemminkin hyvää eikä minun kanssa kenenkään ole pakko olla samaa mieltä tai missään tekemisisä, se on ihan jokaisen oma asia miten minut ottaa tai ottaako ollenkaan. Sinä taas sitä pahjaa mieltä olet tuottanut roppakaupalla ja se jos sun hormoneista sekaisin oleva pääkoppa minun jutuista on vittuuntunut syy on siellä sun hormonisekoiluissa eikä minussa.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Harmis jännä että näet neutraalit keskustelijat huonona asiana. Olet itse kova juurikin huorittelemaan etkä suostu hyväksymään että maailmassa olisi muitakin näkökantoja asioihin kuin ne sun omasi. Jatkuvat yleistykset tekevät jaaritteluistasi pitkästyttäviä.
Moni vakkarikirjoittaja kykenee keskustelemaan haukkumatta muita, vaikka olisikin aiheesta eri mieltä. Harmaaritari kirjoitti:
Joopa joo, jos yhden kerran laitat hymiöllä jotain kuunneltuasi wuun ränkätystä aikasi niin sitähän oletkin sitten hirveä raiskaaja, joka taas sitten omasta puolestaan saa toivoa perseraiskauksia ja muuta kivaa? kun mun huomautus oli ihan samaa tasoa kun sun puolison ampumisjuttu ja saunantakaisjutut niin jännä kun sulla ei mitään muuta tunnu olevan niin nyt sitä sittä kuljet joka ketjuun ränkättämässä. No laita v..u linkki niin katsotaan miten paha juttu se oli niin muutkin näkevät mimmonen pelle olet.
Joo, narsup..ka tuottaa missP:lle pahan mielen kiusaamisellaan, mahtaako enää ikinä edes tulla palstalla sun kiusaamisten jälkeen, niin hyvistelepä nyt siinä vaikken kyllä usko että itsekään uskot juttuihisi. Minä en ole kenellekään pahaa mieltä tuottanut, ennemminkin hyvää eikä minun kanssa kenenkään ole pakko olla samaa mieltä tai missään tekemisisä, se on ihan jokaisen oma asia miten minut ottaa tai ottaako ollenkaan. Sinä taas sitä pahjaa mieltä olet tuottanut roppakaupalla ja se jos sun hormoneista sekaisin oleva pääkoppa minun jutuista on vittuuntunut syy on siellä sun hormonisekoiluissa eikä minussa.Olet sokea omille kirjoituksillesi. Uhkut joka ketjussasi huumoriksi naamioitua vihamielisyyttä toisinajattelijoita kohtaan. Mautonta huumoria pidemmän päälle.
Ei mun tarvitse etsiä ketjuja, kyllä ne lukijoille mieleen jää ilman muistutus linkkejä. Voit olla varma, että jää.
Missin mielipahalle löytyy aina joku muu syyllinen, kun Missi itse. Elämä on sellaista, ei voi kuplamuovissa pitää.
Hormoonit on synnynnäisesti toiminnassa. Sukupuoli on edelleen epärelevantti asia keskustelupalstalla.Jan1 kirjoitti:
Olet sokea omille kirjoituksillesi. Uhkut joka ketjussasi huumoriksi naamioitua vihamielisyyttä toisinajattelijoita kohtaan. Mautonta huumoria pidemmän päälle.
Ei mun tarvitse etsiä ketjuja, kyllä ne lukijoille mieleen jää ilman muistutus linkkejä. Voit olla varma, että jää.
Missin mielipahalle löytyy aina joku muu syyllinen, kun Missi itse. Elämä on sellaista, ei voi kuplamuovissa pitää.
Hormoonit on synnynnäisesti toiminnassa. Sukupuoli on edelleen epärelevantti asia keskustelupalstalla.Joopa joo, asiathan on miten ne haluaa nähdä tai haluaa ohjailtavien lakeijoidensa näkevän :) Miksi muuten poistit ketjun jossa myönsit dissen olevan pelkkä väline sun sairaissa peleissä? no kyllä se disse varmaan ennenpitkää tajuaa millainen narri on sun sakkilaudalla.
Harmaaritari kirjoitti:
Joopa joo, asiathan on miten ne haluaa nähdä tai haluaa ohjailtavien lakeijoidensa näkevän :) Miksi muuten poistit ketjun jossa myönsit dissen olevan pelkkä väline sun sairaissa peleissä? no kyllä se disse varmaan ennenpitkää tajuaa millainen narri on sun sakkilaudalla.
Kyllä joku muu ketjut poisti, koska olin itsekin vastaamassa viestiin joka ei lähtenyt yrityksistä huolimatta, koska ketju oli poistettu.
Disse ei ole mulle väline eikä mulla ole sairasta peliäkään.Jan1 kirjoitti:
Kyllä joku muu ketjut poisti, koska olin itsekin vastaamassa viestiin joka ei lähtenyt yrityksistä huolimatta, koska ketju oli poistettu.
Disse ei ole mulle väline eikä mulla ole sairasta peliäkään.Joopa joo, ei olekaan ollut peliä kuin ml-logiikan ajoista lähtien, itsehän myönsit pertteilyt, peteilyt ja varmaan mitkä lie lukemattomat tuki- ja valenikkailut. Ihan oikeat hmiset on uskoneet sun tekaistuihin tarinoihin, mahdat olla nyt ylpeä? tai niinhän sä sanoitkin että me muut ollaan helppoja ja sä ovela mastermind. Joku voisi pitää huijarina mutta onhan aina disse joka uskoo kaiken mitä syötät :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joopa joo, ei olekaan ollut peliä kuin ml-logiikan ajoista lähtien, itsehän myönsit pertteilyt, peteilyt ja varmaan mitkä lie lukemattomat tuki- ja valenikkailut. Ihan oikeat hmiset on uskoneet sun tekaistuihin tarinoihin, mahdat olla nyt ylpeä? tai niinhän sä sanoitkin että me muut ollaan helppoja ja sä ovela mastermind. Joku voisi pitää huijarina mutta onhan aina disse joka uskoo kaiken mitä syötät :D
No te olette moni lapsellisen helppoja, myönnän. Sinisilmäisiä ja tosikkoja. Pertti keissille nauroit itsekin, mulla oli Pertsan silmäkuvaa muistuttava kuvakin profiilissa.
Pertsa jutteli itsekin mun kanssa. Petezxr oli humoristinen hunsvotti hahmo, tuskin siihen kukaan uskoi 100% vakavissaan. Onhan sellaisia jännittäviä miehiä. Ihanasti retkuja naisten makuun, parannan sut paheistasi jne.
Kenestä sä lopulta tiedät kuka on mitäkin ja alias? Et kenestäkään. Tämä on helppo maaperä olla mitä tahansa.
Disse on ainoa, joka tuntee mut ei mun hahmoja. Ainoa. Mieti sitä.Harmaaritari kirjoitti:
Joopa joo, ei olekaan ollut peliä kuin ml-logiikan ajoista lähtien, itsehän myönsit pertteilyt, peteilyt ja varmaan mitkä lie lukemattomat tuki- ja valenikkailut. Ihan oikeat hmiset on uskoneet sun tekaistuihin tarinoihin, mahdat olla nyt ylpeä? tai niinhän sä sanoitkin että me muut ollaan helppoja ja sä ovela mastermind. Joku voisi pitää huijarina mutta onhan aina disse joka uskoo kaiken mitä syötät :D
Ja mitä nimimerkkien vaihtumisiin tulee, niin aina olen itseni paljastanut. Aina en olisi paljastunut, mutta olen paljastanut. Että se siitä huijaamisesta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No te olette moni lapsellisen helppoja, myönnän. Sinisilmäisiä ja tosikkoja. Pertti keissille nauroit itsekin, mulla oli Pertsan silmäkuvaa muistuttava kuvakin profiilissa.
Pertsa jutteli itsekin mun kanssa. Petezxr oli humoristinen hunsvotti hahmo, tuskin siihen kukaan uskoi 100% vakavissaan. Onhan sellaisia jännittäviä miehiä. Ihanasti retkuja naisten makuun, parannan sut paheistasi jne.
Kenestä sä lopulta tiedät kuka on mitäkin ja alias? Et kenestäkään. Tämä on helppo maaperä olla mitä tahansa.
Disse on ainoa, joka tuntee mut ei mun hahmoja. Ainoa. Mieti sitä.Viimeinen kappale; äläs ole niinkään varma...
Harmaaritari kirjoitti:
Ja nyt mä lähden kiskomaan potran pojan unta. Olen mies, usko tai älä.
https://youtu.be/EWeIWQIW6EAJan1 kirjoitti:
Disse on ainoa, joka tuntee mut ei mun hahmoja. Ainoa. Mieti sitä.Pyörittelit ML-palstan naisia Petenä, aiheutit niille sydänsuruja? sekö se on sun juttu, kilpailevien naaraiden henkinen pahoinpitely?
Joo en tiedäkään, täällä olet kuitenkin ainakin valtista ja missP:tä kiusannut, et tykkää jos muilla naisilla on mukavaa jonkun palstamiehen kanssa jutella, kateudesta seuraava kosto?
Mahtaakohan tuntea? taitaa tuntea vaan jonkun roolihahmon? no samapa tuo, kiusaaja olet jokatapauksessa ja ihme jos ei disse sitä tajua ja osallistuu sun peleihin.Jan1 kirjoitti:
Ja mitä nimimerkkien vaihtumisiin tulee, niin aina olen itseni paljastanut. Aina en olisi paljastunut, mutta olen paljastanut. Että se siitä huijaamisesta.
Joo, tuon Peten paljastaminen ei tainnut kestää kuin 10 vuotta :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen kappale; äläs ole niinkään varma...
Keskusteluja on käyty muuallakin.
Harmaaritari kirjoitti:
Pyörittelit ML-palstan naisia Petenä, aiheutit niille sydänsuruja? sekö se on sun juttu, kilpailevien naaraiden henkinen pahoinpitely?
Joo en tiedäkään, täällä olet kuitenkin ainakin valtista ja missP:tä kiusannut, et tykkää jos muilla naisilla on mukavaa jonkun palstamiehen kanssa jutella, kateudesta seuraava kosto?
Mahtaakohan tuntea? taitaa tuntea vaan jonkun roolihahmon? no samapa tuo, kiusaaja olet jokatapauksessa ja ihme jos ei disse sitä tajua ja osallistuu sun peleihin.Tähän nyt vielä.
'Pyörittelit ML-palstan naisia Petenä, aiheutit niille sydänsuruja? sekö se on sun juttu, kilpailevien naaraiden henkinen pahoinpitely?'
- Nimeä ketkä sai sydänsuruja, minulle ei kukaan niistä kertonut. Heh, ei ollut kilpailua. Hienoa, että pidit hahmostani ja imartelevaa, että se oli niin viehättävä sinustakin. :)
'Joo en tiedäkään, täällä olet kuitenkin ainakin valtista ja missP:tä kiusannut, et tykkää jos muilla naisilla on mukavaa jonkun palstamiehen kanssa jutella, kateudesta seuraava kosto?'
- Mielipiteiden sanominen ei ole minulta sen enmpää kiusaamista, kun heiltäkään. Pumpulissa kasvatetut koittaa nyt tajuta jo sen.
'Mahtaakohan tuntea? taitaa tuntea vaan jonkun roolihahmon? no samapa tuo, kiusaaja olet jokatapauksessa ja ihme jos ei disse sitä tajua ja osallistuu sun peleihin.'
- Mahtaa, enemmän kun kukaan muu. Joku tuolla väläytteli keskustelleensa muuallakin, no se ei voi olla kun joku irl tuttu tai Xenaattori, Pikikoura tai Kalluppi.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, tuon Peten paljastaminen ei tainnut kestää kuin 10 vuotta :D
Jo paljon aiemmin. Ehkä se sinulta meni ohi sen kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Pitäisin huolta. Kävisin ostamassa mustaherukkamehua ja lantraisin sitä lämpimällä vedellä sopivan maukkaaksi. Kumppani on puolet elämääni, jos sen menettäisi ei sillä toisella puolikkaalla vähään aikaan tietäisi mitä sillä tekisi. Pidetään huolta rakkaista, jos niitä on.
AsianVierestäMoro, sunhan piti piikitellä munattomiksi? tuolla lupasit ja olet jo kuukauden myöhässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16225339/asiallinen-koronavirusketju
"Ok, nostan ketjun kuukauden kuluttua niin voitte lukea mitä olette kirjoittaneet.
Piikittelen munattomiksi, ei kai haittaa?
AsianVierestä"
Joo, ei haittaa, voit aloittaa :D- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Moro, sunhan piti piikitellä munattomiksi? tuolla lupasit ja olet jo kuukauden myöhässä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16225339/asiallinen-koronavirusketju
"Ok, nostan ketjun kuukauden kuluttua niin voitte lukea mitä olette kirjoittaneet.
Piikittelen munattomiksi, ei kai haittaa?
AsianVierestä"
Joo, ei haittaa, voit aloittaa :DKiinassa homma hallussa, Suomessa ei ole.
Totean vain erehtyneeni Suomen ja muun Euroopan älykkyydestä ja kontrollista.
Suomessahan on jo viisinkertainen sairastumismäärä Kiinaan suhteutettuna. Paljon hyvääkin tämä saa aikaan, ne jotka ovat eläneet vain itselleen huomaavat ettei sillä omalla elämällä ole kovinkaan paljon merkitystä kokonaisuudessa. Nyt otetaan mittaa ihmisistä, keitä he itse ovat ja mitä elämänkatsomukseltaan edustavat.
Nyt Kiina taitaa olla maailman turvallisin paikka, niin ne asiat muuttuvat.
Pelottaako?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassa homma hallussa, Suomessa ei ole.
Suomessahan on jo viisinkertainen sairastumismäärä Kiinaan suhteutettuna. Paljon hyvääkin tämä saa aikaan, ne jotka ovat eläneet vain itselleen huomaavat ettei sillä omalla elämällä ole kovinkaan paljon merkitystä kokonaisuudessa. Nyt otetaan mittaa ihmisistä, keitä he itse ovat ja mitä elämänkatsomukseltaan edustavat.
Pelottaako?
AsianVierestä"Paljon hyvääkin tämä saa aikaan, ne jotka ovat eläneet vain itselleen huomaavat ettei sillä omalla elämällä ole kovinkaan paljon merkitystä kokonaisuudessa"
Tuollaisenko huomion itsestäsi teit? Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako?
AsianVierestäEi minua pelota. Huvitti vaan kun silloin kun minä tästä aiheesta täällä asiallisesto koetin varoittaa ihmisiä niin mm. sinä vähättelyilläsi koetit torpedoida aihetta, no etpä kyllä ollut ainut. Mutta joo. samaa mieltä., wuhanissa olisi tässä vaiheessa turvallisinta ja osaamista hoitoon. Sehän tässä tosiaan jännä kun kaikki oli niin tiedossa ja nähtävissä ja valmistauduttavissa niin ei mitään, ei yhtään mitään osata tehdä oikein, edes lentokentiltä maahantulevien ohjausta edes siinä vaiheessa kun rajat ovat kiinni ja sitä virusuhkaakin muuten sattumalta viime joulukuussa harjoittelivat muka helsinki-vantaalla, sitten tositilaanteessa ei mitään, kaikki vaan viipottaa lähimpään alepaan, pullakahville jne. niin on se aika koomista touhua täällä ollut seurata.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ei minua pelota. Huvitti vaan kun silloin kun minä tästä aiheesta täällä asiallisesto koetin varoittaa ihmisiä niin mm. sinä vähättelyilläsi koetit torpedoida aihetta, no etpä kyllä ollut ainut. Mutta joo. samaa mieltä., wuhanissa olisi tässä vaiheessa turvallisinta ja osaamista hoitoon. Sehän tässä tosiaan jännä kun kaikki oli niin tiedossa ja nähtävissä ja valmistauduttavissa niin ei mitään, ei yhtään mitään osata tehdä oikein, edes lentokentiltä maahantulevien ohjausta edes siinä vaiheessa kun rajat ovat kiinni ja sitä virusuhkaakin muuten sattumalta viime joulukuussa harjoittelivat muka helsinki-vantaalla, sitten tositilaanteessa ei mitään, kaikki vaan viipottaa lähimpään alepaan, pullakahville jne. niin on se aika koomista touhua täällä ollut seurata.
Eikö pelota läheisten puolesta?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö pelota läheisten puolesta?
No tottakai lajinsa verran mutta prosentit on kuitenkin vielä heidän puolella eivätkä ole pahimmilla alueilla niin ehken menee ohi kokonaan. Ei minusta ole pelon aika enää, se meni ohi jo, silloin olisi kuulunut meidän kaikkien pelätä kun kirjoittelin tänne enemmän aiheesta, esim. tuon "asiallinen koronavirusketju" mutta jos muistat niin suurin osa silloin vielä vähätteli, silloin kun olisi koko suomi pelännyt olisi varmaan päättäjien toimet olleet oikeita ja olisi selvitty tästä vähällä. Nyt se pelkääminen olisi vähän turhaa kun on jo täällä tuo tauti, ei voi kuin hiljaa hyväksyä se ja toivoa että jos omalle/läheisten kohdalle osuu että siitä myös sitten selvitään.
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako?
AsianVierestäAih silläkö sinä sitten olit sitä mieltä ettei minun Kiinaan kannata mennä🤔
Ystävä vai vihollinen?
Mieheni on todennäköisin, kuka koronan kantaa kotiin, jos joku kantaa, koska käy Turussa töissä. Kyllähän minäkin käyn vielä kerran viikossa ruokakaupassa omilla ja vanhempien asioilla mutten missään Turussa.
Ollaan sovittu että jos hän saa flunssaoireita ( hänellä on tosi harvoin flunssa) hän muuttaa mökille tuohon puolen tunnin ajomatkan päähän. Yritetään suojella perheen kuopusta, joka on riskiryhmässä. Jos itse tai vanhempi lapsista sairastuu, minä tai hän muuttaa piharakennukseen, joka on täysin asuttava keittiölleen ja vessoineen ja saunoineem. Mahdollisesti myös jos kuopus sairastuu lievästi, hänkin voi muuttaa, mutta itse silloin varmaan muutan saman talon alakertaan hoitamaan. Ja aika herkästi pyrin saamaan sairaalahoitoon.- Anonyymi
miksi miehesi outuu muuttamaan mökille eli miksi hän ei voi muuttaa piha rakennukseen tai asua siltikin kanssasi kotonaan
- Anonyymi
Huomaan että ajattelet ensin muita ja vasta sen jälkeen itseäsi.
Hieno piirre. Kyllä vanhempana ajattelee lapsiaan ja puolisoaankin sen verran ettei haluaisi kantaa kasvattamisvastuuta yksin tai tuottaa tilannetta jossa se jäljelle jäänyt sen joutuisi yksin tekemään. Korona voi tappaa terveenkin, iästä ja menneisyydestä riippumatta.
Harmi vain on se miten suomalaiset kävivät ihan itse hakemassa taudin Suomeen. Suomalaisten matkustamista olisi pitänyt rajoittaa.
AsianVierestä - Anonyymi
ja jos sinä tai lapset sairastuu niin tuskin miehesi päästää teitä kotoanne pois vaan haluaa että kaikki asuu kotona
Anonyymi kirjoitti:
ja jos sinä tai lapset sairastuu niin tuskin miehesi päästää teitä kotoanne pois vaan haluaa että kaikki asuu kotona
Miehen oma toive ja päätös, että haluaa mökille. Se on hänelle mieluinen paikka, eikä sairaalakaan ole kaukana. Jos kaikille on sama "sairastupa" on vielä todennäköisempää, että kaikki sairastuu. Mies sairastaa todennäköisemmin vähemmillä oireilla kuin esim. nuorempi lapsi ja vanhempi lapsi taas tarvitsee enemmän fyysisesti lähellä olevaa henkistä tukea kuin hän.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Miehen oma toive ja päätös, että haluaa mökille. Se on hänelle mieluinen paikka, eikä sairaalakaan ole kaukana. Jos kaikille on sama "sairastupa" on vielä todennäköisempää, että kaikki sairastuu. Mies sairastaa todennäköisemmin vähemmillä oireilla kuin esim. nuorempi lapsi ja vanhempi lapsi taas tarvitsee enemmän fyysisesti lähellä olevaa henkistä tukea kuin hän.
Valintojen paikka, suomalaiset tekevät nyt omia henkilökohtaisia päätelmiään siitä mikä olisi se fiksuin tapa elää epävarmuuden hetkellä.
Hyvää valintaa ei välttämättä ole, on vain se tulevaisuutta varmistava pienin paha.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Huomaan että ajattelet ensin muita ja vasta sen jälkeen itseäsi.
Hieno piirre. Kyllä vanhempana ajattelee lapsiaan ja puolisoaankin sen verran ettei haluaisi kantaa kasvattamisvastuuta yksin tai tuottaa tilannetta jossa se jäljelle jäänyt sen joutuisi yksin tekemään. Korona voi tappaa terveenkin, iästä ja menneisyydestä riippumatta.
Harmi vain on se miten suomalaiset kävivät ihan itse hakemassa taudin Suomeen. Suomalaisten matkustamista olisi pitänyt rajoittaa.
AsianVierestäSen mukaan ollaan asia mietitty , ketkä eniten fyysistä ja henkistä tukea tarvitsee ja miten. Omaa sairastumista olen vähiten miettinyt, ei ole lapsien saamisen jälkeen ollut paljon mahdollisuuksia sairastaa. Mutta en tosiaan halua sairastua, koska silloin en voisi huolehtia muista. Se olisi painajaismaista. Ehkä tietysti kaikkia kasvattavaa, jos kaikki hengissä selviäisivät.Että pärjäävät ilman muakin. Kuitenkin lapset jo teini-iässä. Mutta heillä tosiaan omat riskitekijänsä.
- Anonyymi
ok ymmärrän että mökki on kiva paikka ja että on teidän asianne mutta itse ottaisin naiseni mukaan mökille tai olisin siellä missä naisenikin on
Anonyymi kirjoitti:
Ei me kotoa pois muutetakaan, vaan oman pihan piharakennukseen.
- Anonyymi
Ei me kotoa pois muutetakaan, vaan oman pihan piharakennukseen.
kotihan sekin on mutta kyllä haluaisi että nukut omassa sängyssäsi hänen vierellään tai kaikki muutatte piharakennukseen
Anonyymi kirjoitti:
kotihan sekin on mutta kyllä haluaisi että nukut omassa sängyssäsi hänen vierellään tai kaikki muutatte piharakennukseen
Uskon, että hänkin toivoo, että koronaan sairastuu, saati että menehtyy mahdollisimman vähän perheenjäseniä perheestämme.
- Anonyymi
Uskon, että hänkin toivoo, että koronaan sairastuu, saati että menehtyy mahdollisimman vähän perheenjäseniä perheestämme.
no joo ei kukaan toivo saavan koronaa mutta jos lähimmäinen sen saa niin ei mieti että kuolee pois tai ei tullut minulle mieleen niin ei kyllä halua että rakkaimmat sen saa ja jos naiseni sen saisi niin kyllä nukkuisin hänen vierellään ja jos siihen kuolisin niin sitten kuolen mutta toisin päin ei olisikaan kivaavaikeita juttuja
- Anonyymi
Ei ole miehesi saanut vielä pientä köhää?
Mökki kutsuu 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökki kutsuu 😉Ja naapurin Ella on sopinut miehensä kanssa samoin. Heillä vaan mökille lähtee Ella.
Anonyymi kirjoitti:
Mökki kutsuu 😉Kyllä hän sinne nytkin pääsee ihan viikottain ja onkin siellä usein viikolla ja viikonloppuna, joko yksin tai ollaan koko perhe. Ei hänen tarvitse tekoyskiä sinne päästäkseen ☺️Mulle taas tuo piharakennus on oma woman cave 😚
Anonyymi kirjoitti:
no joo ei kukaan toivo saavan koronaa mutta jos lähimmäinen sen saa niin ei mieti että kuolee pois tai ei tullut minulle mieleen niin ei kyllä halua että rakkaimmat sen saa ja jos naiseni sen saisi niin kyllä nukkuisin hänen vierellään ja jos siihen kuolisin niin sitten kuolen mutta toisin päin ei olisikaan kivaavaikeita juttuja
Kun on lapsia, asiat monimutkaistuu ja tärkeysjärjestys muuttuu. Ei ole reilua, että lapset menettäisi molemmat vanhemmat eikä se, että lapsi kuolee ennen vanhempiaan. Elämä ei aina ole reilu, mutta siihen voi yrittää vaikuttaa edes.
- Anonyymi
Kun on lapsia, asiat monimutkaistuu ja tärkeysjärjestys muuttuu. Ei ole reilua, että lapset menettäisi molemmat vanhemmat eikä se, että lapsi kuolee ennen vanhempiaan. Elämä ei aina ole reilu, mutta siihen voi yrittää vaikuttaa edes.
no oikeassa olet
- Anonyymi
Kumppanin kanssa jaetaan myös korona virus. Myötä ja vastoinkäymiset luvattiin alttarilla.
- Anonyymi
Katsoisin kaikki Brian Houstonin jaksot nonstoppina.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2372228Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101818Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse651511Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801235- 611095
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171088TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42844- 70842