Minulla tule paha mieli kun kaverilla on niin paljon raha.

Anonyymi

Minulla tule paha mieli kun kaverilla on niin paljon raha eli 2500 € sen takia laittan hänelle esto että en ole hänen kanssa missän tekemisessä että ei minulla tule paha mieli kun kaverilla on niin paljon raha kun hänellä on mahdollisuus säästä kun hän saa aasua ja syödä ilmaiseksi vanhempien luona niin nyt hänellä on tullut sellainen pakkomielle että joka ikinen euro pitä säästä eikä vahingossaan saa tehdä mitän sellaista mihin mene raha eikä hän ymmärrä minua jos olen ilman raha ja ruoka ja tupakka ja saan vasta parin vikkon päästä raha kun kaverin vanhemmat anta hänelle 50€ jos hän on ilman raha niin hän on minun kanssa eri aalto pituudella :(

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko koskaan , ennen koronaa, tarjoutunut tekemään palkkatöitä?
      Pihojen siivousta, rakennuksilla lautojen kantajana, naapuristossasi lasten vahtina, kerännyt lasi ja muovipulloja kierrätykseen, jakanut mainoksia jne jne jne jne..?

    • Anonyymi

      Halvalla pääsee kaverista jos kyse on 2500€:sta.

      Kysehän siis kaverin kaikista rahoista?

      • Anonyymi

        Eipä kävis kateeksi kotonaan vanhempien nurkassa olevaa kaveria vaikka sillä olis kuin paljon tahansa rahaa! Ja eihän ulkopuolinen kaikkea tiedä.


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä raha voi olla noin suuressa asemassa ja merkityksessä kaveri- tai ystävyyssuhteessa!!?? Käsittämätöntä?
      Miten materialististinen ihminen on jos kaikki lasketaan rahassa!
      Minä itse kasvoin kodissa jossa rahasta ei ollut puutetta, ja minulla sitä oli mutta ei parhaalla kaverillani. Ei ollut mikään ongelma että minä jolla rahaa oli, kustansin monia juttuja. Kumpikaan ei sitä ihmeellisenä pitänyt eikä siitä probleemaa tehnyt, vankka ystävyys meni kaiken edelle.
      Ystävyytemme on kestänyt aikuisuuteen ja vaikka asumme eri maissa, kumpikaan ei Suomessa se säilyy yhtä vahvana. Ystäväni mies on olympiatason urheilija, ja heillä on nyt sitä rahaa. Minä opiskelin ja hankin hyvän ammatin ja muutin työn perässä pois Suomesta jo kauan sitten. En ole rahanpuutteessa. Elän sinkkuna ja päätän rahoistani yksin.
      Kumpikaan ei kuitenkaan pankkitiliensä saldoja levittele, ei ole tarvetta. Meillä on jotain paljon tärkeämpää ja suurempaa nimittäin sydänystävyys.
      En todellakaan voi uskoa että pelkkä kylmä raha ja omaisuus tuo onnea kenellekään. Itse ainakin kaipaisin näitä hyviä ja lämpimiä ihmissuhteita jotka elävät yli omistamisen rajojen.

    • Anonyymi

      kyllä sinä pääset varmasti sen yli ja huomaatte että olette hyviä kavereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe