Tämä on käsky!
Pönttis pois puskista
24
<50
Vastaukset
Punttis pois pöksyistä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja pukusuoli esiin☝️
Mä kyllä luulen, että partakaweri on nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella? Palan halusta kuulla.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Millä perusteella? Palan halusta kuulla.
Ahaa, olet niinku sekunnissa vaatimassa perusteluja. Sehän se kertookin paljon. Parta viittaa tietenkin siihen vartalossa pituussuuntaan ajateltuna noin puolivälissä sijaitsevaan "partaan". Valehtelijalle on aina helpompaa pitää tarina osittain totena ja tällöinhän parrankasvuun tai parranrapsuttamiseen liittyvät kommentit on aina ihan todenmukaisia.
Mikään ei todista, että olisit muka mies. Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, olet niinku sekunnissa vaatimassa perusteluja. Sehän se kertookin paljon. Parta viittaa tietenkin siihen vartalossa pituussuuntaan ajateltuna noin puolivälissä sijaitsevaan "partaan". Valehtelijalle on aina helpompaa pitää tarina osittain totena ja tällöinhän parrankasvuun tai parranrapsuttamiseen liittyvät kommentit on aina ihan todenmukaisia.
Mikään ei todista, että olisit muka mies.Minua vaan kiinnostaa kuulla mikä minussa on niin ihanan naisellista, että unelmoit pimperostani *muiskis*.
Partakaweri kirjoitti:
Aamen. Mulkkuni on aivoni.
Ei vaan ne pussukat. Oikealle ja vasemmalle aivopuoliskolle oma..
Wwuwuw kirjoitti:
Ei vaan ne pussukat. Oikealle ja vasemmalle aivopuoliskolle oma..
Mulkku on rakkaampi ☝️
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minua vaan kiinnostaa kuulla mikä minussa on niin ihanan naisellista, että unelmoit pimperostani *muiskis*.
En ole naisista kiinnostunut "silleen"...
Partakaweri kirjoitti:
Minua vaan kiinnostaa kuulla mikä minussa on niin ihanan naisellista, että unelmoit pimperostani *muiskis*.
Aiemminhan sä kerroit että mietit valitsetko sukupuoleksesi naisen..
Wwuwuw kirjoitti:
Joo. Joskus aikoinaan olin tämän kysymyksen äärellä. Päätin pitäytyä miehenä, mikä on tuntunut hyvältä ratkaisulta. Mulkkua en olisi kuitenkaan nippassut poikki, vaikka olisinkin päätynyt naiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki parrakkaat on naisia. Geenimutaatio.
Partakaweri kirjoitti:
Joo. Joskus aikoinaan olin tämän kysymyksen äärellä. Päätin pitäytyä miehenä, mikä on tuntunut hyvältä ratkaisulta. Mulkkua en olisi kuitenkaan nippassut poikki, vaikka olisinkin päätynyt naiseksi.
No sehän ois vaan työnnetty sisäänpäin...eiku.
Wwuwuw kirjoitti:
Tuli tämä pätkä mieleen :D
https://youtu.be/s3k067D1E_Y?t=127Wwuwuw kirjoitti:
No sehän ois vaan työnnetty sisäänpäin...eiku.
Kääk. Minun mulkkuani ei käännetä mihinään suuntaan. *Pyörtyy*
Miks sun pitää tehdä näitä pönttis-aloituksia? näistä tulee ikävästi mieleen ne kun pertti jahtasi ja kiusasi pönttistä tällaisilla. Kyllä hän varmaan tulee kun on tullakseen ilman erikseen hihkumista.
Partakaweri kirjoitti:
Huvin ja urheilun vuoksi. Pertistä en tiedä, kun en ollut näkemässä.
Nuo ei ole erityisen hauskoja, koeta keksiä jotain muuta.
Harmaaritari kirjoitti:
Nuo ei ole erityisen hauskoja, koeta keksiä jotain muuta.
Pönttis rikkoi ensin tulitaukomme, joten minulla on valtuus pitää edes vähän hauskaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784