Kassat laulaa täyttä kaulaa.
Jounin kaupalle tulossa paras pääsiäinen ikinä
19
912
Vastaukset
- Anonyymi
coronaa ne laulaa.
- Anonyymi
Kyllä te kolarilaiset olette .👎Aivan kuin olisitte hyvillään poikkeavasta tilanteesta, kun ei ole asiakkaita🤔 Ilkeitä ihmisiä.Ihmettelen tuollaista käytöstä. Ei ole tervettä olla tyytyväinen, kun näkee ,että asiakkaita ei ole kauppiaalle, Ennen pääsiäinen ollut parasta aikaa. Mutta minä uskon että Sampo on niin yrittäjähenkinen ,että keksii tähänkin jotakin👍Pistäkääpä muut kolarilaiset paremmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te kolarilaiset olette .👎Aivan kuin olisitte hyvillään poikkeavasta tilanteesta, kun ei ole asiakkaita🤔 Ilkeitä ihmisiä.Ihmettelen tuollaista käytöstä. Ei ole tervettä olla tyytyväinen, kun näkee ,että asiakkaita ei ole kauppiaalle, Ennen pääsiäinen ollut parasta aikaa. Mutta minä uskon että Sampo on niin yrittäjähenkinen ,että keksii tähänkin jotakin👍Pistäkääpä muut kolarilaiset paremmaksi.
Ei keksi isot tapahtumat keiletty
- Anonyymi
voe mahoton kun oli kaupalla tänään hiljasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voe mahoton kun oli kaupalla tänään hiljasta
Eikä näy autojonoja. Hyä ko on rauhalista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään miten haavoittuvainen maapallon suurimpiin saastuttajien kuuluva turismi on.toivottavasti etelän koronakuskit pysyvät kotonaan.toivottavasti rajat pysyvät kiinni ulkomaalaisillekin niinkauan kun tähän tautiin on rokote.siihen menee aikaa 1-puolitoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä nähdään miten haavoittuvainen maapallon suurimpiin saastuttajien kuuluva turismi on.toivottavasti etelän koronakuskit pysyvät kotonaan.toivottavasti rajat pysyvät kiinni ulkomaalaisillekin niinkauan kun tähän tautiin on rokote.siihen menee aikaa 1-puolitoista
Ei tule koskaan rokotetta joka estää taudin. Usko Herraan ainoa rokote.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herralla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä.Aika Sodomia ja Gomorroja nämä keskukset ovat,vaikka sen tunnustan itsekin ryven näissä liejuissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai sampo mieleterveyspotila.. huumeiden käyttäjä.. sä haluu narkkarita kolariin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllähän se Sampo yritti ja sai! Veronmaksajien rahoja 100 000, kyllä sillä yhden pääsiäisen kuittasi, jäi vielä viinarahaakin.
- Anonyymi
Sama vaikka menee konkkaa koko putiikkia. Tyhjän päiväen julkkis mukamasten. Tekis itte töitä.
- Anonyymi
Minä ainakin toivon Sampolle kaikkea hyvää ja menestystä. Ei taida kolarissa olla monta yrityshenkistä ihmistä. 👍Sampolle
- Anonyymi
Yrittäjän on helppo hymyillä,tai oli helppo. Jos ei käsiä,niin ei kakkuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin toivon Sampolle kaikkea hyvää ja menestystä. Ei taida kolarissa olla monta yrityshenkistä ihmistä. 👍Sampolle
Taitaapa olla Palsanmäet toivottamassa juoppolallille kaikkea hyvää ja kimppukivaa.
Ei korppi korpin silimää noki!
- Anonyymi
Paljon ajelee kusipäitä kohti pohjoista...
- Anonyymi
Nyt täytyy kysyä kummalla mittaat kusipäisyyden, litralla vai desilitralla?
Vai onko kyseessä vain sellainen poronkusema mittari? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy kysyä kummalla mittaat kusipäisyyden, litralla vai desilitralla?
Vai onko kyseessä vain sellainen poronkusema mittari?Eiköhän mitta ole pohjaton😄
- Anonyymi
Kusipäitten rahoilla juotte, toimettomat alkkarit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895