Olen itse ollut erossa kaikesta jo toista kuukautta (peruin työt ja olen isäni omaishoitajana).
Pakastin on suuri ja jääkaappi on täysi.
Myös ulkona on jääkaappitavaraa styrox-laatikoissa, sillä sää on vielä riittävän kylmä.
Kaivoin leipäkoneen pitkäaikaisvarastosta, mutten ole vielä ottanut sitä käyttöön.
Parin viikon kuluttua pitää käydä apteekissa ja samalla kaupassa (hengityssuojia on varastossa).
Kuuluuko palstan harvalukuiselle joukolle mitään tällä rintamalla?
Eristäytymisgallup
4
106
Vastaukset 4
Kiva että olet täällä ystäväni.
Olemme erittäytyneet isolla perheenä. lapset haluisi leikkiä mutta kuitenkin on kiellettyä monet pihalla olevat siellä leikkivät keskenää.
Minusta tuo meidän eritäytyminen on ikävää jos kukaan muu ei noudata sääntöjä.- Anonyymi
Todellista eristäytymistä, todellakin.
http://www.antikvariaattimakedonia.fi/moog/index.php?sivu=lehti&moog_lehti_id=7603
Etätöitä voin tehdä päivät pitkät. Yksin kotona.
Satuin tällekin palstalle vain kurkistamaan. En silleen ole "palstalainen".
Kai sinulla vilkas some-elämä on kuitenkin? Muutaman viikon kävin jänkhällä hiihtelemässä ja nyt sitten etätöitä kotoa käsin, kunnes kelit vähän vielä lämpenee. Sitten siirrän kotiofficen järven rantaan mökkilaiturille. Se on tällaiselle epäsosiaaliselle erakolle juhla-aikaa, kun anoppikaan ei ravaa alvariinsa ovella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511333Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181043- 93987
- 77683
- 37678
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423