Eristäytymisgallup

Olen itse ollut erossa kaikesta jo toista kuukautta (peruin työt ja olen isäni omaishoitajana).
Pakastin on suuri ja jääkaappi on täysi.
Myös ulkona on jääkaappitavaraa styrox-laatikoissa, sillä sää on vielä riittävän kylmä.
Kaivoin leipäkoneen pitkäaikaisvarastosta, mutten ole vielä ottanut sitä käyttöön.
Parin viikon kuluttua pitää käydä apteekissa ja samalla kaupassa (hengityssuojia on varastossa).

Kuuluuko palstan harvalukuiselle joukolle mitään tällä rintamalla?

4

65

Vastaukset

• Kiva että olet täällä ystäväni.
      Olemme erittäytyneet isolla perheenä. lapset haluisi leikkiä mutta kuitenkin on kiellettyä monet pihalla olevat siellä leikkivät keskenää.
      Minusta tuo meidän eritäytyminen on ikävää jos kukaan muu ei noudata sääntöjä.

• Sinusta kerrottiin en muuten olisi löytänyt sinua🥰

• Muutaman viikon kävin jänkhällä hiihtelemässä ja nyt sitten etätöitä kotoa käsin, kunnes kelit vähän vielä lämpenee. Sitten siirrän kotiofficen järven rantaan mökkilaiturille. Se on tällaiselle epäsosiaaliselle erakolle juhla-aikaa, kun anoppikaan ei ravaa alvariinsa ovella.

SEISKA.FI

• Valtteri Bottaksen ex-vaimo Emilia Pikkarainen piti Fanni-koiran yllätyseron jälkeen - syy on selkeä!
    • Entinen F1-mestari Nico Rosberg Espanjassa huvijahdilla – vaimo vilautti vahingossa: katso paparazzikuvat!
    • Entisten työntekijöiden karut paljastukset tuhosivat Ellen DeGeneresin uran? Suositun talk show'n lakkauttamista harkitaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on 2 viikkoa Hangossa Stefun kanssa

Kertoi ig. Mihis Isbe? Martina ei tytöstä huolehdi. Isbe ollut vain Hangossa Stefun suvulla. Vai hoitaako myös Sofia Isbeä Hangossa? Maralla ei ole
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      1741