Hair Lust testissä

Anonyymi

Olisimpa voinut hehkuttaa tämän tuotteen hyviä vaikutuksia. Odotukset oli suuret, varsinkin iltalehden "ennen ja jäljeen" kuvien vuoksi. Tilasin Black friday tarjouksesta koko setin, 3kk gummies sekä shampoon&hoitoaineen. Tueksi lopetin hiusten värjäämisen, käytin ainoastaan harvaa kampaa, käytin biorion hiusnestettä, nukuin hiukset kiinni, huuhtelin kylmällä vedellä, sekä hankin päänahalle tarkoitetun hierontaharjan. Eli tein siis kaiken minkä pitäisi hiusten kasvua edistää!
-MITÄÄN muutosta ei tapahtunut. Hair lust ei siis ollut (sekään) mikään ihmetuote, mutta jos jollain on vinkkejä toimiiko mikään, otan ilolla vastaan ja annan uuden mahdollisuuden.

2

<50

Vastaukset

• Hiusten kasvua ei voi mitenkään manipuloida, se on geeneistä kiinni, ja yleensä hiukset kasvaa 1,-1,5 cm kuukaudessa, kaikki tuollainen markkinointi on täyttä humpuukia.
      Kuviin nyt ei ainakaan voi nykyaikana luottaa fotoshoppausta on tehty jo iät ja ajat.
      Ainoastaan hiusten hyvinvointiin pätee hyvät elämäntavat ja ravitseva ruoka.

• Niin, oot vissiin oikeessa. Aika masentava tieto. Mulla vaan hiukset ei kasva edes sitä senttiä! En yhtään tiiä miks. Syön monipuolisesti, oon perusterve, en tupakoi.. En uskonu mihkään poppakonsteihin, mut voin vannoo että oon kokeillu myös apteekin ja luontaiset vaihtoehdot. Ja kerännyt kaikki vinkit mitä vaan oon löytäny.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      151
      9041
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      Kotimaiset julkkisjuorut
      249
      7984
    3. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      271
      2796
    4. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      287
      1872
    5. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      100
      1539