Hair Lust testissä

Anonyymi

Olisimpa voinut hehkuttaa tämän tuotteen hyviä vaikutuksia. Odotukset oli suuret, varsinkin iltalehden "ennen ja jäljeen" kuvien vuoksi. Tilasin Black friday tarjouksesta koko setin, 3kk gummies sekä shampoon&hoitoaineen. Tueksi lopetin hiusten värjäämisen, käytin ainoastaan harvaa kampaa, käytin biorion hiusnestettä, nukuin hiukset kiinni, huuhtelin kylmällä vedellä, sekä hankin päänahalle tarkoitetun hierontaharjan. Eli tein siis kaiken minkä pitäisi hiusten kasvua edistää!
-MITÄÄN muutosta ei tapahtunut. Hair lust ei siis ollut (sekään) mikään ihmetuote, mutta jos jollain on vinkkejä toimiiko mikään, otan ilolla vastaan ja annan uuden mahdollisuuden.

9

12536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiusten kasvua ei voi mitenkään manipuloida, se on geeneistä kiinni, ja yleensä hiukset kasvaa 1,-1,5 cm kuukaudessa, kaikki tuollainen markkinointi on täyttä humpuukia.
      Kuviin nyt ei ainakaan voi nykyaikana luottaa fotoshoppausta on tehty jo iät ja ajat.
      Ainoastaan hiusten hyvinvointiin pätee hyvät elämäntavat ja ravitseva ruoka.

      • Anonyymi

        Niin, oot vissiin oikeessa. Aika masentava tieto. Mulla vaan hiukset ei kasva edes sitä senttiä! En yhtään tiiä miks. Syön monipuolisesti, oon perusterve, en tupakoi.. En uskonu mihkään poppakonsteihin, mut voin vannoo että oon kokeillu myös apteekin ja luontaiset vaihtoehdot. Ja kerännyt kaikki vinkit mitä vaan oon löytäny.


    • Anonyymi

      Hei!
      Muistatko paljon sen black fridayn combo maksoi?

      Kiitos etukäteen!

      • Anonyymi

        Ei hitto, en kyllä muista.. Siitä kun on vajaa vuosi aikaa kun tilauksen tein. 🤔


    • Anonyymi

      Tilaamalla Hairlust ´ilta Split -tuotteita saat halvemmalla kuin esim meikämarketeista.

      ps ei minullakaan hirveesti kehuttavaa tuotteista ole vielä, mutta käytänpähän lopuun kun tuli tilattua!!

    • Anonyymi

      Älkää tilatko harlust yritykseltä mitään !

      Itse tein sen virheen , shampoo ei toimi , jättää hiukset tahmaisiksi ja likaisiksi vaikka ihan firman ohjeiden mukaan pesisi.

      Reklamaatiot ei etene koska he eivät kuuntele asiakasta , eivät välitä vaan sanovat vaan että mitään vikaa heidän tuotteissaan ei ole. Vaikka juuri todettiin että shampoo ei pese hiuksia puhtaaksi .
      He eivät anna rahoja takaisin eivätkä tarjoa mitään hyvitystä esim toisella tuotteella.

      Asiakaspalvelu oli hyytävää asiakkaan alentamista ja selittelyä ja puolustelua. Asiakkaan vika kun et osaa pestä hiuksia oikein / et vaan pidä tuotteesta ei ole syy hyvitykselle???

      Minä kun luulin että shampoon tehtävä on pestä hiukset puhtaaksi eikä jättää niitä tahmaisiksi???!!!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Pesun jäljiltä hiukset ovat ällöttävät. Tuli tehtyä kallis virhe kun näitä tuotteita tilasin 🙁


      • Anonyymi

        Hairlustin tuotteet ovat käsittääkseni valtaosa sulfaatittomia ja tällaisia tuotteita kun alkaa käyttämään, on normaali ilmiö, että hiukset jäävät aluksi ns.klähmäisiksi. Hius alkaa työntää kertyneet silikonit ym. pois. Tässä vaiheessa voi avuksi ottaa etikkahuuhteen.


    • Anonyymi

      Eihän ihmetuotteita ole olemassakaan. Aina mainostetaan milloin kreatiinia, komomillaa, aminohappoja...jne. millään aineilla ei ole todettu olevan mitään vaikutusta hiuksiin. Jopa ruokasooda vedellä pestyt hiukset tuntuvat paremmilta. Ei myrkkyjä, luonnon tuote ja halpa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe