Vanhus ei tule yksin

Anonyymi

Sillä on aina kaverina toinen vanhus.
Sitten ne kävellä köpyttelevät raihnaisen näköisinä ympäriinsä.
Kuin radaltaan eksyneet ballistiset ohjukset.

Jakavat vanhentuneita käsityksiään elämänhallinnasta, ihmisen viisaudesta ja omista mieltymyksistään.
Älkää tehkö niin kuin minä, tehkää niin kuin sanon!
Näin pääsette korkeammalle ja taivas näyttää siniseltä.

Maleksikaa lauman mukana, syökää sitä kellastunutta heinää ja hörppikää lisää samentunutta tiedonvirran vettä reikäisestä tinamukista.
Minä johdatan teidät uuteen aikaan!

Pelästykää, ahdistukaa ja vaviskaa nykyajan mukana.
Mitään ette voita.
Mitään ette menetä.
Koska ei ole enää mitään.

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja puhukaa pskaa hyvinvointivaltion säilymisestä kun rajat on apposen auki ja maahan tuodaan kehitysmaalaisia, muuten ei vaipat vaihdu sopat solise taksit tuo
      Sitä saa mitä pilaa

• Ja kaiken alku on isä ja äiti.

H.

• Anonyymi

Kerro lisää kotioloistasi!
        Rääkyvästä siskostasi ja pieneläimiin suuntautuneesta seksuaalisuudestasi!

• Anonyymi

kumpi oli ensin isä vai äiti

kumpi oli ensin kana vai muna ?

• Anonyymi

Tuttavapiiriini ei kuulu kuvauksesi kaltaisia vanhuksia. Läheisin vanhukseni, 72v nainen, ei sovi kuvaukseesi. Kotioloissa emme juurikaan köpöttele pariskuntana koska kummallakin on omat menonsa. Nyt tuon72v naaraan joukkoharrastukset ovat peruuntuneet.
      Kaikki minun kaverini ovat minua nuorempia. Kaksi on niukasti 70v mutta muut ovat huomattavasti tuoreempaa mallia.

• Anonyymi

Tuttavapiiriini ei kuulu kuvauksesi kaltaisia vanhuksia. Läheisin vanhukseni, 72v nainen, ei sovi kuvaukseesi. Kotioloissa emme juurikaan köpöttele pariskuntana koska kummallakin on omat menonsa. Nyt tuon72v naaraan joukkoharrastukset ovat peruuntuneet.
      Kaikki minun kaverini ovat minua nuorempia. Kaksi on niukasti 70v mutta muut ovat huomattavasti tuoreempaa mallia.

• Anonyymi

Olisipa vanhuksella aina kaverina vanhus tai yleensä kaveri. Mutta ei ole. Yksinköpöttelijöitä useimmat ovat.

• Anonyymi

Kumpi on ensin kana vai muna jos oikeasti kysytään näin

Niin biologisesti oikea vastaus on selvä, kana

• Anonyymi

Kukko!

• Anonyymi

Jäljistä päätellen. Ei heikkohermoisille.

• Anonyymi

Huomaan kyllä aloituksessa u-kirjaimen määrän, mutta tähän sopii juttu. Äiti jankutti vanhuudenhöperössään 90 vuotiaana kyllästymkseen asti. Vanhuus ei tule yksin, se tulee yhdeksää tietä. Jäi kysymättä mitä niillä yhdeksällä tiellä on.

• Anonyymi

Äitisi oli oikeassa. Niillä yhdeksällä tiellä on sairauksia ja tuskaa.
        Vanhuus tulee monta kautta, monta tietä elämääsi.

Se voi tulla muistiisi huonontaen sitä, se voi huonontaa käsityskykyä kuten sinulle on jo ilmeisesti käynyt, se voi tulla katkokävelynä, verenpaineen nousuna, tekohampaina,
        sydänvikoina, diabeteksena, glaukoomana, yksinäisyytenä, suruna ja murheena läheisten menetyksien takia jne.

Äitisi ymmärsi ja tiesi. Sinä et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitisi oli oikeassa. Niillä yhdeksällä tiellä on sairauksia ja tuskaa.
        Vanhuus tulee monta kautta, monta tietä elämääsi.

Se voi tulla muistiisi huonontaen sitä, se voi huonontaa käsityskykyä kuten sinulle on jo ilmeisesti käynyt, se voi tulla katkokävelynä, verenpaineen nousuna, tekohampaina,
        sydänvikoina, diabeteksena, glaukoomana, yksinäisyytenä, suruna ja murheena läheisten menetyksien takia jne.

Äitisi ymmärsi ja tiesi. Sinä et.

Kiitos, eipä äidille tullut kuin kahta tietä, tekohampaina ja muisti pätki, ei edes kuvattu päätä niin että olisi tiedetty oliko alzhaimer tai joku muu. Muuten kuin kärppä, eikä sairauksia, vahuuttaan kuoli. Alan laskemaan itselläni, siis yhtä tietä tässä vaiheessa, sinun diagnosoima käsityskyvyn menetys. Muita ei vielä.
        Minullekin naureskelevat, milloin askeleeni hidastuvat. On tapana sanoa että mikäs tässä on ryhtäillessä, kun olen täysin terve mutta päätä ei ole tutkittu.

• Anonyymi

"Yhdeksää tietä" on vertauskuvallinen luku. Voi olla kolme tai viisi tai seitsemän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3852
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      33
      2746
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1608
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      27
      1446
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1443
    Aihe