Voi tulla palstalta täystyrmäys, mutta kysyn kuitenkin. Minulla oli salasuhde varattuun mieheen kaksi vuotta. Juttu loppui, kun mies lähti ulkomaille töihin.
Miehen puheiden mukaan lähtö oli ainoa vaihtoehto, jotta hän saa avioeron. Minulle mies ei ole luvannut mitään ja tiedän, että hänellä on uudessa maassa uusia suhteita. Mies sanoo, että hän on nyt vapaa ja saa panna ihan ketä vaan.
Tiedän vaimon, ja nyt minun tekisi mieli ottaa häneen yhteyttä ja kertoa kaikki, tai sen mitä vaimo haluaisi tietää. Tiedän, että vaimolla ei ole helppoa. Lapsia kuviossa ei onneksi kenelläkään ole.
Mitä mieltä olette, onko hyvä vai huono jos otan vaimon yhteyttä ja kerron hänelle miehestä? Pyydän, että perustelet vastauksessasi, olisiko yhteydenotto hyvä vai huono asia. Kiitos.
Mitä mieltä yhteydenotosta ex-salasuhteen vaimoon?
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteydenotto olisi hyvä asia.
- Anonyymi
Ok. Kiitos vastauksestasi. Pystytkö vielä lyhyesti perustelemaan, minkä takia yhteydenotto olisi hyvä asia? Kiitos.
- Anonyymi
No jos kostomielessä haluat kertoa, ei kannata.
Ja onko he siis jo eronneet? Jos ovat vielä yhdessä ja tarkoituksesi ei ole kostaa miehelle kun et ollutkaan ainoa ja erityinen, vaan aidosti vaan kertoa, ehkä se kannattais tehdä hienotunteisesti. Eihän sitä tiedä missä epätietoisuudessa nainen elää. Eli siksi ois hyvä kertoa.- Anonyymi
Niin, sitä voi entisenä salasuhteena olla vielä liian sinisilmäinen. Uskoi kaikki ukkomiehen satuilut, ei ne yleensä puolisoon uppoa silloin kun elää 24/7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004777030- 262541
- 2212513
- 1491814
- 1141718
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621128- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.138104224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?11037