Mitä mieltä yhteydenotosta ex-salasuhteen vaimoon?

Anonyymi

Voi tulla palstalta täystyrmäys, mutta kysyn kuitenkin. Minulla oli salasuhde varattuun mieheen kaksi vuotta. Juttu loppui, kun mies lähti ulkomaille töihin.

Miehen puheiden mukaan lähtö oli ainoa vaihtoehto, jotta hän saa avioeron. Minulle mies ei ole luvannut mitään ja tiedän, että hänellä on uudessa maassa uusia suhteita. Mies sanoo, että hän on nyt vapaa ja saa panna ihan ketä vaan.

Tiedän vaimon, ja nyt minun tekisi mieli ottaa häneen yhteyttä ja kertoa kaikki, tai sen mitä vaimo haluaisi tietää. Tiedän, että vaimolla ei ole helppoa. Lapsia kuviossa ei onneksi kenelläkään ole.

Mitä mieltä olette, onko hyvä vai huono jos otan vaimon yhteyttä ja kerron hänelle miehestä? Pyydän, että perustelet vastauksessasi, olisiko yhteydenotto hyvä vai huono asia. Kiitos.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteydenotto olisi hyvä asia.

      • Anonyymi

        Ok. Kiitos vastauksestasi. Pystytkö vielä lyhyesti perustelemaan, minkä takia yhteydenotto olisi hyvä asia? Kiitos.


    • Anonyymi

      No jos kostomielessä haluat kertoa, ei kannata.

      Ja onko he siis jo eronneet? Jos ovat vielä yhdessä ja tarkoituksesi ei ole kostaa miehelle kun et ollutkaan ainoa ja erityinen, vaan aidosti vaan kertoa, ehkä se kannattais tehdä hienotunteisesti. Eihän sitä tiedä missä epätietoisuudessa nainen elää. Eli siksi ois hyvä kertoa.

      • Anonyymi

        Niin, sitä voi entisenä salasuhteena olla vielä liian sinisilmäinen. Uskoi kaikki ukkomiehen satuilut, ei ne yleensä puolisoon uppoa silloin kun elää 24/7.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe