rakastuttaako kun kevättä

Anonyymi

sydän pompottaa rinnassa ❤️? 🤪

72

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On pyydetty treffeille joo 😘

      • Anonyymi

        Toivottavasti, olisin otettu, jos olisi näin.


    • Anonyymi

      Nähdäänkö palstalla rakkaustarinoita tänä keväänä?! 👩‍🦰

      • Anonyymi

        Nähdään, kirjoitan merkulle rakkausrunoja🥰🥰, hän on ne kaikin tavoin ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdään, kirjoitan merkulle rakkausrunoja🥰🥰, hän on ne kaikin tavoin ansainnut.

        Mulle??

        No kirjotappa,luen ne


    • Mulla taas ei tunnu edes pulssi.

      -Sydämetön

      • 🤭😂 (sori, repesin)


      • Anonyymi

        Parralle Lillis🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parralle Lillis🥰

        Yritän vielä Wwuwuwia.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Yritän vielä Wwuwuwia.

        Varattu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varattu!

        Se nyt on vaan hidaste.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Se nyt on vaan hidaste.

        Poliisi!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi!!!

        Sanonta 🙄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parralle Lillis🥰

        Nääh... ✋ kiitti, mut ei kiitti. (No offence, partakaweri) Tää on kato hyvä näin. Mä en tarvii parittajaa 😌
        ja sitäpaitsi, tänne tuli takatalvikin....❄☃️


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Nääh... ✋ kiitti, mut ei kiitti. (No offence, partakaweri) Tää on kato hyvä näin. Mä en tarvii parittajaa 😌
        ja sitäpaitsi, tänne tuli takatalvikin....❄☃️

        Turku on sellanen takaperukka.


      • Ethän ole.😳


      • Lillis2020 kirjoitti:

        Nääh... ✋ kiitti, mut ei kiitti. (No offence, partakaweri) Tää on kato hyvä näin. Mä en tarvii parittajaa 😌
        ja sitäpaitsi, tänne tuli takatalvikin....❄☃️

        C'mon, kukaan ei voi olla rakastumatta upeaan partaani 😱


      • valtakunta kirjoitti:

        Ethän ole.😳

        Haha, kiitos.


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Nääh... ✋ kiitti, mut ei kiitti. (No offence, partakaweri) Tää on kato hyvä näin. Mä en tarvii parittajaa 😌
        ja sitäpaitsi, tänne tuli takatalvikin....❄☃️

        Minä tarvitsen, vain hänet😍 onnenkakun tekijän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä tarvitsen, vain hänet😍 onnenkakun tekijän.

        Jahas, kuka se onnenkakuntekijä on? Ja kuka tällaista tekijää siis kaipaa?


    • Anonyymi

      Dissis naitetaan seuraavalle vapaaehtoiselle😜🙈🙉

      • Disse on kuulemma alfa, joten hällä on varaa valita ☝️



      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Disse on kuulemma alfa, joten hällä on varaa valita ☝️

        Niin on😛





      • Jotain siihen suuntaan :D


      • Partakaweri kirjoitti:

        Disse on kuulemma alfa, joten hällä on varaa valita ☝️

        Valintalorulaulukin jo löytyy...

        https://youtu.be/pSqcZXQwWYw

        Tarkkaa hommaa tällänen loniminen. 😁


      • Disse kirjoitti:

        Valintalorulaulukin jo löytyy...

        https://youtu.be/pSqcZXQwWYw

        Tarkkaa hommaa tällänen loniminen. 😁

        Töissä jo?😬


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Töissä jo?😬

        Seiskalta vasta. 🙂

        Just kävin neuvoo neitille puulistojen maalaamisen ja poika hitsaa pihalla jotain omia juttujaan. Tänne jää täysi rähinä päälle, vaikka mä meen töihin huilaamaan. 😜


      • Disse kirjoitti:

        Seiskalta vasta. 🙂

        Just kävin neuvoo neitille puulistojen maalaamisen ja poika hitsaa pihalla jotain omia juttujaan. Tänne jää täysi rähinä päälle, vaikka mä meen töihin huilaamaan. 😜

        Byh meet siis töihin nukkumaan😂


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Byh meet siis töihin nukkumaan😂

        Noh, luultavasti...

        Voi olla, että siivoon työpisteen ja psikkoja muutenkin... mutta yöllä vetelen elbathjohnnya takuulla. 😄


      • Disse kirjoitti:

        Noh, luultavasti...

        Voi olla, että siivoon työpisteen ja psikkoja muutenkin... mutta yöllä vetelen elbathjohnnya takuulla. 😄

        Hei muistakko mikä se kirjainlyhennelmä oli..mis oli niitä pommihenkan videoita? 3 kirjainta..koitin tuubista ettii muttenhän mä muista sitä kirjainpötköä???😂


      • Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

        Hei muistakko mikä se kirjainlyhennelmä oli..mis oli niitä pommihenkan videoita? 3 kirjainta..koitin tuubista ettii muttenhän mä muista sitä kirjainpötköä???😂

        DIY.


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Hei muistakko mikä se kirjainlyhennelmä oli..mis oli niitä pommihenkan videoita? 3 kirjainta..koitin tuubista ettii muttenhän mä muista sitä kirjainpötköä???😂

        Meinaa KWR.

        https://youtu.be/nSETIkLml1U


      • Anonyymi kirjoitti:

        DIY.

        Do it yourself?😳



      • Merkku_67 kirjoitti:

        Tää!👍

        Joo, Kwr ja sitten myös täällä on monenlaisia kivoja...

        https://youtu.be/EuiUnfsKLJ8

        Näillä muitakin hauskoja juttuja...sitten vielä erikoismies.... sekin tekee kaikkea kivaa....

        https://youtu.be/RefoG_fSDag

        Mutta en oo minä, vaikka on savosta... :oD


      • Merkku_67 kirjoitti:

        Tää!👍

        Just vasta "heilahdin" työelämään... täällä sitä nyt laikka punasena poltetaan tehä töitä. :oD


      • Tuli minua ikävä. :)


      • Tuplaa tuplaa.


      • Kyä se on meillä vikaa, kun tuplia tulee molemmilla.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu..👍


      • Anonyymi

        Kohta on taas Markku-59...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu..👍

        Peukku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on taas Markku-59...

        Murkku_16.


      • Anonyymi

        Partis ihastui merkkun noita kuvaan syylänenällä vuosi takaperin.. =)


      • Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

        Do it yourself?😳

        Olet kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaunis.

        varattu nim.merk.jan1


      • Anonyymi
        Merkku_67 kirjoitti:

        Byh meet siis töihin nukkumaan😂

        Voisit tulla tänne viereeni nukkumaan, ei haittaa vaikka olisin hereillä, olet söpö, todella söpö.🥰🥰


    • Anonyymi

      Rakastan korona-peliä

      • Anonyymi

        Rakas, rakkain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas, rakkain

        Olet kaunis


      • Anonyymi

        Olet täydellinen juuri tuollaisena.


    • Anonyymi

      Minä otan Saulin. Ainoa jämerä nyrkkimies maan päällä.

    • Anonyymi

      🚻 tiedä häntä...

    • Sängyssä makuulla mun sydän paukuttaa, että koko sänky tärisee sydämen lyöntien mukaan. Joskus käy ylikierroksilla ja herään, kun sydän lyö 130/min.
      Vaikka leposyke on 48-56/min

      • Anonyymi

        Olitko nähnyt rasittavia unia?

        Käyhän jissain välissä jonkun nätin hoitajan juttusilla, ei ihan normaalia kuitenkaan. Tai sitten on ihan normaalia.


      • Anonyymi

        Olitko nähnyt rasittavia unia?

        Käyhän jissain välissä jonkun nätin hoitajan juttusilla, ei ihan normaalia kuitenkaan. Tai sitten on ihan normaalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko nähnyt rasittavia unia?

        Käyhän jissain välissä jonkun nätin hoitajan juttusilla, ei ihan normaalia kuitenkaan. Tai sitten on ihan normaalia.

        Voisin hyvin käydä. 🙂


    • Kerran laitoin jonkun pum pum pum lällyn, nyt en muista kipaleen nimeä

      • pujotteIija

    • Anonyymi

      Mistä voi tietää sen rakkauden tunteen onkose tytön ulkonäkö vaimistä?

      • Anonyymi

        Suurrimat suutelu sekä rakkauskumppanit ovat Disse sekä Partavakaveri .... onnea heille kun löysvät rakkautensansa... häät tulossa kohta kun korona sen sallii.


      • Anonyymi

        Chernobyl uusi sarja olisi työtäkin oikien tuota katsoa... kammottavaa on kyllä kirjoittaa tällä pelinäppäimistöilä, mutta suositan peliä: Postal 4, kun peliasetukissa nappiot...

        Tuollaisista peleistä voisi tehdtä vaikka: The Hitman 5 - The Police Murder by contract of course.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurrimat suutelu sekä rakkauskumppanit ovat Disse sekä Partavakaveri .... onnea heille kun löysvät rakkautensansa... häät tulossa kohta kun korona sen sallii.

        Vaatiiko lällyn, onko niin vakavaa?

        https://youtu.be/9EHAo6rEuas


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe