Käykää välillä vaikka museossa

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täytyyy käydä🥰

    • Anonyymi

      Ei taida olla museot auki, kuten eivät kirjastotkaan ole.

      Mutta tuo elokuva on erikoinen idealtaan, kannattaa katsoa: VIVARIUM: https://www.imdb.com/title/tt8368406/?ref_=fn_al_tt_1

      Varsinkin jos on karanteenissa eikä ole muuta tekemistä.

      Jos olisin karanteenissa itse, niin alkaisin katsomaan jotain sarjaa kokonaisuudessaan uudestaan, vaikka Miami Vice uudestaan koko sarja, peräkkäin kaikki jaksot tai Twin Peaks tai joku.

      • Anonyymi

        Luitko tuota linkkiä? Virtuaalikierroksia museoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko tuota linkkiä? Virtuaalikierroksia museoissa.

        Aijaa joo en lukenut, ehdotin mummeleille ja papparaisille lenkkeilyä sisätiloissa näin:
        juoksumatto sisälle, kuntoilusalin laite, televisioon pyörimään luonto-ohjelma, maisemat vaihtuu ja ikkuna auki jotta saa myös raitista ilmaa.

        Sitten vain kävelee sen maton päällä ja voi vaihdella mielenmukaan sitä ohjelmaa mistä päin maailmaa haluaa nähdä maisemia eli "lenkkeillä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa joo en lukenut, ehdotin mummeleille ja papparaisille lenkkeilyä sisätiloissa näin:
        juoksumatto sisälle, kuntoilusalin laite, televisioon pyörimään luonto-ohjelma, maisemat vaihtuu ja ikkuna auki jotta saa myös raitista ilmaa.

        Sitten vain kävelee sen maton päällä ja voi vaihdella mielenmukaan sitä ohjelmaa mistä päin maailmaa haluaa nähdä maisemia eli "lenkkeillä".

        Naapureille olisi siinä sitten hyvä leuhkia vaikka että: juoksinpa tuossa aamulenkillä Golden Gate -sillan päästä päähän, iltalenkin teen Serengetin kansallispuistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapureille olisi siinä sitten hyvä leuhkia vaikka että: juoksinpa tuossa aamulenkillä Golden Gate -sillan päästä päähän, iltalenkin teen Serengetin kansallispuistossa.

        Ajan saa niinkin kulumaan että laittaa rantamaiseman näytölle ja istahtaa kangastuoliin keskelle olohuonetta drinkki kädessä. Taustalle aaltojen kohinaa, aurinkolasit päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan saa niinkin kulumaan että laittaa rantamaiseman näytölle ja istahtaa kangastuoliin keskelle olohuonetta drinkki kädessä. Taustalle aaltojen kohinaa, aurinkolasit päähän.

        Tuollainen kotiin: iWalk-juoksumatto: https://verkkokauppa.valitutpalat.fi/tuotekuvat/600x600/iWalk_woman_running_syv.png

        Ja sitten pitäisi pakettiin kuulua 3D-lasit ja vain filmata DVD-levyille 3D:nä erilaisia kohteita missä voi lenkkeillä virtuaalisesti.

        Sopisi tuohon minun ja Funeaun vitsaillessamme keksittyyn matkailuyhtiöön: Orion Stardust Travels LLC.

        Miksi ei voisi myös eräänä lenkkeilykohteena voi olla vaikka kuu silloin, kuukävely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen kotiin: iWalk-juoksumatto: https://verkkokauppa.valitutpalat.fi/tuotekuvat/600x600/iWalk_woman_running_syv.png

        Ja sitten pitäisi pakettiin kuulua 3D-lasit ja vain filmata DVD-levyille 3D:nä erilaisia kohteita missä voi lenkkeillä virtuaalisesti.

        Sopisi tuohon minun ja Funeaun vitsaillessamme keksittyyn matkailuyhtiöön: Orion Stardust Travels LLC.

        Miksi ei voisi myös eräänä lenkkeilykohteena voi olla vaikka kuu silloin, kuukävely.

        Ei ihan huono idea, jos tilanne tästä vielä pahenee 😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan huono idea, jos tilanne tästä vielä pahenee 😄

        xLiner

        Vaatii tosiaan BluRay:n tuo 3D, mutta sitten paripakettina koko konsepti jotta mummo ja pappa voivat käydä kuukävelyllä kahdestaan :) 2 juoksumattoa ja kahdet lasit -konsepti, sinkuille eri versio :)


    • Anonyymi

      Elämä on taidetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe