Hoitajien palkat

Anonyymi

Nyt helvetin kyytiä nhl-jätkien ja hoitajien palkat vaihtoon.
Arvaa kumpi porukka tekee tärkeää työtä.
Nyt ei kukaan kadehdi kiekkomiehiä, mutta sit kun hoitajat saa kiekkomiesten palkkapussin niin johan on kateellisia.
Mieti.

8

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikinänsä ei hoitajat tule saamaan arvoistansa palkkaa, eikä edes hyvää palkkaa. Sama siivoojilla ja muilla, jotka kaikkea mahdollista joutuvat tekemään ja kaapimaan.

      Kyllä ottaa sydämestä, kun joku jääkiekkoa pelaava elelee luksuskartanossa leveää elämäänsä. Kuka muka oikeasti tarvitsee jääkiekkoa yhteiskunnassa? Heidän hyvänteväisyystyötään kyllä arvostan, jota ei sitäkään tietysti ilman miljoonia voisi tehdä. Mutta siltikin. Ei mitään tolkkua rahajaossa.

    • Anonyymi

      Kuinka kauan hoitajat ym jaksavat pienellä palkalla?Työ jo raskasta ja henkisen ja fyysisen koskemattomuudenkin osalta,sekä toisten potilaiden turvallisuuskin riskinä.Hoitopaikoissa käy turvallisuushenkilöitäkin.Tämäkö jotain terveydenhoitoa?

    • Anonyymi

      Erona toki on se että hoitajien palkat maksetaan julkisista varoista ja kiekkoilijoiden palkat yksityisistä varoista. Olisitko itse valmis maksamaan vaikka 80% palkastasi veroa jotta voitaisiin nostaa yhden ammattiryhmän palkkoja?

      Hoitajat tekevät arvokasta työtä, mutta mistä löytyy se taikaseinä mistä sitä rahaa voidaan ottaa? Hoitajien palkankorotuksen jälkeen vuorossa on opettajat, siivoojat, lastenhoitajat jne jne jne ja lista on lähes loputon. Toki kaikille voitasiin maksaa 5000€/kk palkkaa ja sen jälkeen kaikki maksaisivat veroa 80% palkastaan. Kaikille jäisi tonni käteen ja oltaisiin tyytyväisiä kun on iso bruttopalkka?

    • Anonyymi

      Kyllä Hoitajilla on huonot palkat saan eläkettä saman kuin hoitaja saa palkkaa. Vaikka ei minunkaan työhön saa enään tekijöitä on sen verran vaativaa ja palkka huonontunut

    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa, miksi KVTES:in taulukossa sairaanhoitajan palkka on 2 323,84€? Luulin, että sairaanhoitajien palkka nousi kahteen ja puoleen tonniin joitain vuosia sitten...

      • Anonyymi

        Niin bruttopalkka, mutta se on asia toinen kun verot otetaan pois niin summa onkin jo ihan toinen. Mun kk palkka on 2480 brutto, mutta se mitä mulle siitä maksetaan on 1984€ tämä palkka siis maanrakennustöistä.


    • Anonyymi

      ootko tyhmä kun tyydyt noin huonoon palkaan

    • Anonyymi

      Duunarin hommat ovat ihan ittensä rikkomista ja palkkaus ihan alipalkkausta.
      Ei kannata tehdä noilla spekseillä yhtään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe