Kodinhoito

Anonyymi

Miksi ylitorniolla ei tarvitse noudattaa valtakunnallisia ohjeita hengityssuojainten suhteen ?Pitäisi antaa turvallinen ympäristä myös kotioloissa !

26

1722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Solekko hommaa kotiasti niitä ja käytä ahkeraan...

      • Anonyymi

        ILMOITA KUNNALLE,koskee koko ylitornion kotipalvelun asiakkaita samat säännöt.


    • Anonyymi

      Omaiset ,ilmoittakaa hyvänen aika suojavarusteiden käytön laiminlyönistä suoraan aviin.

    • Anonyymi

      Hanskat oltava hoitajilla nyt omat,kengän suojat ja kasvosuoja.KENGÄN SUOJIA alettiin vasta käyttämään.Ylitorniolla on omat säännöt,kunnes mene tieto viranomaisille.

      • Anonyymi

        Toiset hoitajat käyttää kengän suojia ja toiset ei,kai ne desifio kengät aina ,ennenkuin menee seuraavaan taloon.


    • Anonyymi

      Omaiset oletteko valvoneet,onko kotihoidolla suojavarusteet kaikki ? Olkaa kiinostuneita .

      • Anonyymi

        Ja metsurin kypärä suojaverkolla kuulosuojaimineen, suojalasit, turvasaappaat, luotiliivit, munasuojat(miehet), hartiasuojat, hammassuojat näin aluksi


    • Anonyymi

      Nyt onneksi lukee Lapin kansan sivuillakin ,että varusteita on nyt maanantaina jaettu kuntaan.Se milloin käyttävät.OMATKIN LAKISÄÄTEISTEN VARASTOT ON OLLEET ENNEN SITÄ.

    • Anonyymi

      Tänään oli vasta ainakin meidän tuttujen tykönä iltapäivällä eka kertaa käytetty kasvosuojaimia.Aviin varmaan tiedotettu asiasta,mikä hyvä juttu.Säännöt on annettu aikoja sitten ,säästetään rahoja nuorten hyväksi ,nyt ylitorniolla.Kuolkhoot vanhukset ,jotka ovat nuoretkin saattaneet mailmaan.

    • Anonyymi

      Onkohan vastuutonta hoidattaa vanhukset kotihoidolla tänä aikana, paremmin säilyy hengissä kun vähemmän kävijöitä vaikka kuinka suojaa ja desinfioi kenkiä, käsiä, perseitä mitä lie. Minä hoidan itse omaiseni tänä aikana, vähemmän kontakteja, vähemmän mahdollisia tartuntoja.

    • Anonyymi

      No se on totta,vaikka on lääkäreiden suusta tullut monta kertaa ,mahdollisimman pienellä henkilökunnalla.Siellä ei näytä ja kuulu niin olevan.

      • Anonyymi

        Meinaatko ettei ne sais pitää vapaitaan, vaan tehdä aamusta iltaan hommia? Höpö höpö sanon minä, kyllähän se on niin että meillä omaisillakin on vastuu, sitä on turha kiistää ja vieritellä sinne tänne toisten niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko ettei ne sais pitää vapaitaan, vaan tehdä aamusta iltaan hommia? Höpö höpö sanon minä, kyllähän se on niin että meillä omaisillakin on vastuu, sitä on turha kiistää ja vieritellä sinne tänne toisten niskaan.

        Vapaat kuuluu kyllä pitää ja pitääkin,että jaksaa hymy korvissa tulla asiakkaan tykö.Omaisilla on vastuu ne välit ,kun kotipalvelu ei käy.


    • Anonyymi

      Suunsuojien käytön alku tiistaina tarkoittaasitä,että korona on alkanut jyllätä kylillä.Sehän oli se viimeinen raja ,milloin niitä on käytettävä.

    • Anonyymi

      Kotihoidon väkeä sairastunut vielä ,kuinka paljon ?

      • Anonyymi

        Kuinka monia altistaneet?!? Jos hoitajia sairastunut niin ilmoitetaanko kaikille potilaille tästä?


    • Anonyymi

      No ei tietenkään ilmoiteta !! Töihin vaan. Alkaa tuntua että kukan ei otavtosissaan Suomessa tätä, tulee ajatus että näin saadaan kätsysti vähennettyä vanhuksia eläkerahoja syömästä ja vanhustenhuoktobarasittamasta, pääsee aina kitisevät hoitsutkin vähemmällä kun ei tarvi kohta töitä tehdä kun ei ole hoidettavia. Suomessa 50 v. On jos roskisikäinen. Olen itse nimittäin yli 50 ja olen kokenut ikärasismin jo töissä. Tästä se alkaa, olla epätoivottu yhteiskunnna kannalta.

    • Anonyymi

      Ei sunkhaan sielä käytetä maskeja,

      • Anonyymi

        Onko totta ,ettei jokaisen asiakkaan tykönä vielä käytetä ?


    • Anonyymi

      Ei edes kengänsuojia ,samoilla kengillä autosta sisään.Toiset käyttää ja toiset ei.

    • Anonyymi

      lyökää ovet lukhoon jos niitä näkkyy pihala….tuovat tauin tullessaan.

    • Anonyymi

      Saatana näitä mainoksia, ei pääse puusta pitkälle ko aina jo mainos lävähtää ruutuun, vaikka kuinka sulkee.

    • Anonyymi

      Pitäsivät joka talossa kengänsuojia,kengän pohjista kyllä leviää kaikenlaisia bakteereita .

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ovat viruslinkoja koko sakki

      • Anonyymi

        " ovat viruslinkoja koko sakki "
        Mainitse yksikin jonka tiedät olevan " linko "
        Turhaa pas*aa jauhat...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4336
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2209
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1724
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1400
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1195
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe