http://dynasty.kittila.fi/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20201913-33
Harri Mattilan korvausvaateet. Taas tarjotaan ensin kuntalaisten pörssiä, eikä mitään puhetta siitä kelle nämä oikeasti kuuluisivat.
Tähän läiskitään till lakipalvelut niin siinä sitä ollaan. Tyhmänkin luulisi ymmärtävän miten härskisti kokenut kunnanjohtaja ehdokas tiputettiin sopivan edestä pois. Ja mitäs me saatiin? Jokkainen tietää, pöytäkirjat kertoo uusista ja uusista lakiselvityksistä, jotka hallinto-oikeus ampuin kevyesti alas. Kuka maksoi, kuntalaiset. Ei hele....tti tämä voi vuodesta toiseen mennä näin, onko poliittinen päättäminen ihan luvallisesti edes vastuutonta?
Mattilan korvaus kuntalaisten pörssistä.
14
83
Vastaukset
- Anonyymi
Maksakaa pois, vähimmällä selviätte. Mitä enemmän riitelette, sitä kalliimmaksi se tulee. Venkuloilta ette saa mitään.
- Anonyymi
Ei voi olla totta, mikä hemmetti sillä kittikylässä mättää kun aina vaan toimitaan kuin umpitollot.
- Anonyymi
"Toimitaan kuin umpitollot" johtuu siitä kun päätäjät ovat siellä umpitolloja.
Eiväthän he itselleen mitään, voi voi!!! - Anonyymi
Yhdyskuntainsinööri on valittu useammankerran tällä valtuustokaudella.
Kaikilla mahdollisilla keinoilla koitettu joka valinnasa ohittaa ylivoimaisesti pätevin takia.
Kukaan ei vielä tiedä lopputulosta. Valinnoissa kai tärkeintä ettei valita teknisenjohtjan mieleistä miestä. Minkähänlaiset neuvottelut ja rahat vielä tulee siihenkin prosessiin- Anonyymi
Tekninen osasto on sutkuttelijoiden hampaissa. Jo aiemmin johtajalta estettiin osallistuminen "valintakokoukseen" ja nyt vietiin erään syytetyn avustuksella oikeus toimia esittelijänä.
Samaa vilunkia kuin Mattilan tapauksessa on kaikkialla, ja sitä näköjään saa tehdä ilman rangaistuksia. Ja tätä tukee etelän veronmaksajat, väkipakolla. Oliko 21,5miljoonaa euroa eli noin puolet kunnan kuluista. Saisitte raapia ihan itse rahanne käräjöintiin, maksatatte ne muilla. Sitte ihmetellään kun toiset aukoo päätään asiasta, on syytä.
- Anonyymi
Tämä maksu, teknisen johtajan sotkun maksut ja kunnanjohtajakorvaukset; nämä kun on tilikirjoissa maksettuna, ennustan että sutkuttajien sotkuihin on menny vähintään 1.000.000 euroa kuntalaisten veroeuroja jeeeeee ihanan kallista
- Anonyymi
Ihanaa, mahtavaa, saatana😬
- Anonyymi
Selvennyksenä että teknisen johtajan sotkut tarkoittaa tietysti niitä päätöksiä jotka poliitikot on tehneet vain estääkseen teknisen johtajan tahdon toteutumisen.
- Anonyymi
Onkohan oikeita summia osattu edes laskea saati annettu julkisuuteen? Mm. näihin sekoiluihin käytetty työaika myös maksaa. Tähän tulee lisätä vielä sivistystoimenjohtajan irtisanomisesta tulevat korvaukset ja mitä vielä muuta sen päälle?
- Anonyymi
Eikös nykyisen kunnanjohtajan pitäisi esittää korvauksien perimistä tahallaan vahingon aiheuttajalta tai vakuutuksista ja vakuutusyhtiö perii sitten aiheuttajilta? Vai onko kuin kusi sukassa ja kunnan kassasta maksetaan? Konsulit valvokaa.
- Anonyymi
Kun perintä lähtee liikkeelle, saatava ei vanhene.
Lakikirjasta löytyy lukuisia juonittelun kautta syntyneitä päätöksiä. Laittomuus tiedettiin, ja päätettiin silti. Voiko joku osa kuntalaisista olla niin etuoikeutettuja, ettei heille kuulu taloudellinen vastuu ennakkoon laittomaksi tiedetystä päätöksestä?
- Anonyymi
Kunnassa pitää laskea kulut yhteen. Erittely lausunnoista, vastineista ja muusta juridisesta avusta. Euroina kiitos.
Typerästä päätöksistä johtuvat korvaukset. Euroina kiitos.
Arvio kunnan virkamiesten tekemästä valmistelutyöstä tunteina ja ..Euroina kiitos. - Anonyymi
Eipä ole vielä tuon kunnanhallituksen kokouspöytäkirjaa julkaistu. Kokous ollut 31.3. Siellähän oli tämän Mattilan asian lisäksi kaksi muuta mielenkiintoista asiakohtaa, ihan lopussa. Saapa nähdä, onko Suomen lain mukaan tehty päätökset, vai suhmuroiko tämä rikoksesta epäilty porukka entiseen malliin. Se on varma, että juristit tällä Kittilän päätöksentekomallilla elää, mutta on väärin, että kuntalainen maksaa poliitikkojen töppäilyt.
- Anonyymi
Täytyy ihailla esityslistasta, että noinkin mitätön kunta pääsee kokouksessaan käsitelemään kolmea hölmöilyä yhdessa kokouksessaan. Kolme vuodessakin osoittaisi melkoista kyvyttömyyttä.
Varmaan kokouksen jälkeen kokoustajat kävi raketteja ampumassa ja ryyppyjä ottamassa. Nythän siellä on rauhaisaa ammuskella ja ryypätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579