Korona, tanssija pelästyi,ent. Muonio.

Anonyymi

Porin hanuristi, orgesterista pyysi vasta minua tulemaan tanssimaan Harjavallan hotelliin. Hitteen harju, jossa ulkomaalaisia vieraita. Menin tanssimaan ja ensisilmäyksellä Venäjänkielinen tervehti, sekä vastasin ja lähes heti haki minua tanssimaan. Hänen pyynnöstä vielä piti hänen mukanaan olevaa 17 vuotiasta tyttöä opettaan tanssimaan. Heti perään Italialainen tervehti ja vastasin "Hei Mampoo" ja samassa nopeata tanssimaan. No perään tuntemani nopean tanssin tanssija ja meno oli hurjaa. Mukana ollut minun kaverini, sanoin. Meno oli yhtä, kun lentäisin hävittäjällä lentoa naisen kanssa, joka leijaili mukana. Minä kiertelin noin 80 km;n alueella viikossa noin kolmessa tanssipaikassa jatkuen, no Lallintalo oli yksi paikka. Korona varoitus tuli Harjavallan tanssipaikasta,heti perään. Kun olin ollut ensi tanssipaikassa, joten olen todella pelännyt tartuntaa, koska tanssein useiden ulkomailta olevien kanssa. Erityisesti Venäläiseten kanssa.
Korona karanteenia noudatan nyt takoin, että en tule Muonioon huvilalle ja voisin tuoda tartunnan tullessani. Tässä vain varoituksia monen liikkuvan paljon eri paikkakunnilla ja suuri vaara on taudin levittämiseksi.
Merensininen.

7

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, tää on taas tätä. Kovaa menee.

    • Anonyymi

      Jos tuo kertomuksesi on tästä viikon sisältä niin taitaa olla menoa. Toivottavasti selviät lievemmällä sairastumisella.

    • Anonyymi

      Jos Pohjanmaalta muka tulee joku vastaus, se on harhaa.
      Kysymys esitettiin joulukuussa 2016.

    • Anonyymi

      Missäs vaiheessa heräsit? Unimaailma on ihmeellinen.

      • Anonyymi

        Huomattiin vuonna 2016 että omistusoikeuden sekoittaminen nautintaoikeuteen johtaa lopulta huliganismiin, vastuuttomuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomattiin vuonna 2016 että omistusoikeuden sekoittaminen nautintaoikeuteen johtaa lopulta huliganismiin, vastuuttomuuteen.

        Jaha, hybridisodankäynti alkanut jostakin tie hoitokunnan väärinymmärryksestä.
        Kirjalaskutuksesta epäselvyyttä.
        Aina sattuu ja tapahtuu. Elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaha, hybridisodankäynti alkanut jostakin tie hoitokunnan väärinymmärryksestä.
        Kirjalaskutuksesta epäselvyyttä.
        Aina sattuu ja tapahtuu. Elämä on.

        Oppia ikä kaikki. Ryöstämällä saatu täytyykin palauttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe