Yhdessä parturissa

Anonyymi

Miksi yhdessä parturissa kerran parturi halusi pestä tukkani ja samana vuonna myöhemmin samassa parturissa yksi toinen kysyi tarvitseeko pestä ja kun sanoin ei niin hän totesi joo eikä sitä pesty. Miksi he olivat eri mieltä?

25

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi , koska sun tukkasi oli likainen, niin sillon on suositeltavaa, että se pestään sillon leikkaus onnistuu paremmin, ja koneleikkauksessa terät ei tylsisty.
      Meikä käy M Roomissa ja jokakerta pestään ja myös parta pestään, ennen leikkausta.
      Yleensä parturissa pestään hiukset.
      Kampaamoista en tiedä pestäänkö naisten hiukset ennen leikkausta.

    • Anonyymi

      Molemmilla kerroilla olin tukan pessy edellisenä päivänä illalla.

      • Anonyymi

        Niin edellisenä päivänä, minä pesen pääni joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin edellisenä päivänä, minä pesen pääni joka päivä.

        Jos kertoo pesseensä tukan edellisenä päivänä, niin miten se tarkoittaa sun mielestä sitä, ettei hänkin pesisi päivittäin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kertoo pesseensä tukan edellisenä päivänä, niin miten se tarkoittaa sun mielestä sitä, ettei hänkin pesisi päivittäin ?

        Sen, että edellisenä päivänä pessyt, se ei ole tänään vielä pesty, ja oltu työssä , vaikka jossain metalliverstaassa hiuksissa pölyä ja likaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen, että edellisenä päivänä pessyt, se ei ole tänään vielä pesty, ja oltu työssä , vaikka jossain metalliverstaassa hiuksissa pölyä ja likaa.

        Eihän tuo aloittaja kertonut missä oli ollut vai oliko ollut missään?! Voi se silti olla menossa pesemään sitä myöhemmin tuona päivänä. Kunnon Kermit sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo aloittaja kertonut missä oli ollut vai oliko ollut missään?! Voi se silti olla menossa pesemään sitä myöhemmin tuona päivänä. Kunnon Kermit sinäkin.

        Se oli Kankaanpään parturikampaamo Loistosalonki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo aloittaja kertonut missä oli ollut vai oliko ollut missään?! Voi se silti olla menossa pesemään sitä myöhemmin tuona päivänä. Kunnon Kermit sinäkin.

        Yleensä normaalisti ihmiset käy töissä ja parturiaika on tilattu töiden jälkeiselle ajalle.
        Näin ainakin minä toimin, työnantaja ei hyvää tykkää ,jos työajalla käy parturissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli Kankaanpään parturikampaamo Loistosalonki.

        Senkin ääliö en tarkoittanut ihan tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä normaalisti ihmiset käy töissä ja parturiaika on tilattu töiden jälkeiselle ajalle.
        Näin ainakin minä toimin, työnantaja ei hyvää tykkää ,jos työajalla käy parturissa.

        Mutta aloittaja ei kertonut mitä työtä tekee. Jos ei ole liiemmin hikoillut ja jossain toimistossa töissä niin edellisen illan pesun jäljiltä tukka on tasan tarkkaan vielä ihan puhdas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta aloittaja ei kertonut mitä työtä tekee. Jos ei ole liiemmin hikoillut ja jossain toimistossa töissä niin edellisen illan pesun jäljiltä tukka on tasan tarkkaan vielä ihan puhdas.

        Ei sillä ole mitään merkitystä, mitä työtä joku tekee , vaan hiusten pesusta voi kieltäytyä, ei kukaan voi sua pakottaa pesuun ,jollet halua , sillon voi lähteä meneen ,jos joku pakottaa sinua sellaiseen, jota et halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo aloittaja kertonut missä oli ollut vai oliko ollut missään?! Voi se silti olla menossa pesemään sitä myöhemmin tuona päivänä. Kunnon Kermit sinäkin.

        Kysy siltä , älä änkkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo aloittaja kertonut missä oli ollut vai oliko ollut missään?! Voi se silti olla menossa pesemään sitä myöhemmin tuona päivänä. Kunnon Kermit sinäkin.

        No kuntouttavassa työtoiminnassa kaupungilla, mutta työpäivän jälkeen olin parturissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin ääliö en tarkoittanut ihan tuota.

        Senkin ääliö en tarkoittanut ihan tuota.


    • Anonyymi

      Leikkaan tukkani itse enkä vaiva partureita. Tottakai haluavat pestä, koska lasku on suurempi.

      • Anonyymi

        Kuluuhan siihen aikaa, shampoota , hoitoainetta ja pyyhkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluuhan siihen aikaa, shampoota , hoitoainetta ja pyyhkeitä.

        Eiköhän tuolla suuremmalla laskulla juuri tuota ajan, shampoon ja pyyhkeiden käyttöä tarkoitettukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuolla suuremmalla laskulla juuri tuota ajan, shampoon ja pyyhkeiden käyttöä tarkoitettukin.

        Juurikin näin, ei kai niitä nyt ilmaiseksi tehdä.


    • Anonyymi

      Silloin kerran tais vaan olla virkaintonen ku välttämättä halus pestä tai sitte se ihastui muhun ja halus käpälöidä kunnolla.

    • Anonyymi

      Mää vaa pyyrän ett pölyt pyyhitää ja kalju kiillotetaan.

    • Anonyymi

      Kun olin parturissa, olin vielä nuori poika, mutta palasin kotiin kypsänä ja aikuisena miehenä.

    • Anonyymi

      Millä perusteella yksittäiselle asiakkaalle valitaan partureissa leikkaaja?

      • Anonyymi

        Se leikkaa, joka on vapaana, jos haluat jonkun määrätyn parturin leikkaavan , niin varaat häneltä ajan leikkaukseen.
        Minä käyn Barber Shop M Roomissa josta voi ostaa jäsenyyden ja tällä " kultakortilla" pääsen aina jonon ohi, koska olen jo palvelun ostanut. Minulle on ihan sama kuka leikkaa , kaikki tekevät hyvää jälkeä, jos saisin valita, niin yksi mies on yli muiden, hän on nopea ja taitava.


    • Anonyymi

      Se on kiva kun ne tissit aina naispartureilla osuu asiakkaaseen.

    • Anonyymi

      Ootteko ollu asiakkaana Kankaanpään parturikampaamo Loistossa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2854
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      531
      2696
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1875
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1857
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1758
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1689
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1342
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      61
      1149
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1112
    Aihe