Löysin googlatessa työpaikkakiusaajan kuudesaisti.net -sivustolta "auttajana" rahastamassa kaikenlaisilla Tarotkortti- ym. humpuukilla. Olen joutunut monta kertaa valittamaan esimiehelle tuon "auttajan" työpaikkakiusaamisesta. Olen myös muutaman kerran tyypille itselleen sanonut, että älä kiusaa. Hän sanoo siihen röyhkeästi, että ei se ole kiusaamista, koska se on hänen mielestään hauskaa. Kauhistuttaa, jos tuolle tyypille joku kertoo henk.koht. asioitaan, millä tavalla hän sitten niitä tietoja hyödyntää.
Työpaikkakiusaaja rahastaa Tarotkorttitulkitsijana
4
261
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävää, että olet joutunut kiusatuksi työpaikallasi. On kuitenkin hyvä muistaa että kaikilla meillä on varjopuolemme. Jos kiusaajallasi on auttamisen lahja mitä käyttää hyvään on mielestäni hyvä asia. Kukaan ei ole täydellinen ja jokainen voidaan auttaa itseämme omilla keinoilla tasataksemme näitä puolia. Et voi tietää mikä kipu hänellä on käytöksensä takana. Muuta omaa suhtautumistasi niin ehkä tilanne muuttuu parempaan. Voimia sinulle.
- Anonyymi
Itse asiassa tiedän hänestä sellaistakin mitä en haluaisi tietää. Hän on itse minun mitenkään kyselemättä puhunut asioitaan, ilmeisesti tarkoitus oli pumpata minun henk.koht.asioitani, joita en kuitenkaan alkanut levittelemään. Olen huomannut, että hänellä on usein tapana muunnella totuuksia itseään hyödyttäviksi. Jonkinlainen käsitys minulla myös on hänen käyttäytymisensä syistä.
Neuvot aika yksioikoisesti minua muuttamaan suhtautumistani. Olen pyrkinyt välttämään hänen seuraansa töissä ja töiden ulkopuolella, en siis millään tavalla ole hakenut hänen seuraansa - tällä perusteella olen sitä mieltä että minun pitäisi saada elää rauhassa hänen ilkeilyltään. En ryhdy kynnysmatoksi enkä hyväksy sitä, että tuo ihminen haluaa pilkata ja nolata minua - ja kun sanon ettei minua saa kiusata - hän sanoo ettei se ole kiusaamista koska se on hänen mielestään hauskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa tiedän hänestä sellaistakin mitä en haluaisi tietää. Hän on itse minun mitenkään kyselemättä puhunut asioitaan, ilmeisesti tarkoitus oli pumpata minun henk.koht.asioitani, joita en kuitenkaan alkanut levittelemään. Olen huomannut, että hänellä on usein tapana muunnella totuuksia itseään hyödyttäviksi. Jonkinlainen käsitys minulla myös on hänen käyttäytymisensä syistä.
Neuvot aika yksioikoisesti minua muuttamaan suhtautumistani. Olen pyrkinyt välttämään hänen seuraansa töissä ja töiden ulkopuolella, en siis millään tavalla ole hakenut hänen seuraansa - tällä perusteella olen sitä mieltä että minun pitäisi saada elää rauhassa hänen ilkeilyltään. En ryhdy kynnysmatoksi enkä hyväksy sitä, että tuo ihminen haluaa pilkata ja nolata minua - ja kun sanon ettei minua saa kiusata - hän sanoo ettei se ole kiusaamista koska se on hänen mielestään hauskaa.Ajatuksena se, kun toista ihmistä emme voi muuttaa. Sinun oloa voisi helpottaa jos yrittäisit suhtautua kiusaajaasi lempeydellä. Ehkä hänenkin käytös muuttuu. Vetovoimanlaki.
- Anonyymi
Jos et nimeä halua sanoa, kerro joku 'vinkki' meille jotka tätä palvelua on käyttänyt. Minusta meidän kuluttajien kuuluu tietää minkälainen ihminen meitä on neuvomassa. Vaikka hänen entinen elämänsä ei kuulu meille niin haluamme tietää kenelle ja minkälaiselle ihmiselle voimme pahimmillaan antaa elämämme päätettäväksi miten etenemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210