Jos kelluvan tallan vaihtaa kiinteään niin mitä täytyy ottaa huomioon?
Tuleeko ongelmia jos on kaareva "kansi"?
Entäpäs tallan etäisyys 12 nauhalta?
Tallan vaihto?
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että kukaan ei rakentele ja kokeile mitään.
- Anonyymi
Helpommalla pääset kiilaamalla sen kelluvan tallan kiinteäksi. Jos kuitenkin haluat vaihtaa niin oleellisinta on katsoa että kielten soiva pituus ei muutu tai muuten intonaatio menee pieleen.
- Anonyymi
Olen kyllä sen jo kiilannut kiinteäksi mutta haluaisin vain kokeilla jotain muunlaista tallaa, tietysti ongelmaksi voi tulla tuo kaareva bodyn pinta.
Intonaatio varmaankin säädettävä uudelleen ja lienee pääasia että tallassa riittää säätövara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä sen jo kiilannut kiinteäksi mutta haluaisin vain kokeilla jotain muunlaista tallaa, tietysti ongelmaksi voi tulla tuo kaareva bodyn pinta.
Intonaatio varmaankin säädettävä uudelleen ja lienee pääasia että tallassa riittää säätövara.Joudut myös täyttämään sen floikkaa varten jyrsityn aukon. Helpommalla pääset ostamalla uuden kitaran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudut myös täyttämään sen floikkaa varten jyrsityn aukon. Helpommalla pääset ostamalla uuden kitaran.
Mitään ei opi jos ostaa aina uutta ja valmista, hyvä kokeilla jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei opi jos ostaa aina uutta ja valmista, hyvä kokeilla jne.
No en kyllä keksi että mitä tuossa on opittavaa, paitsi ehkä se, että sitä ei kannata tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä keksi että mitä tuossa on opittavaa, paitsi ehkä se, että sitä ei kannata tehdä.
Kaikesta tekemisestä oppii aina jotain, jos ei muuta niin käsillä tekemisen taitoa j jos kelluvatallaisen vaihtaa kiinteään ja täyttää jotenkin kelluvan tallan vaatiman työstetyn tilan niin kyllä siinäkin jotain oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418