Jos kelluvan tallan vaihtaa kiinteään niin mitä täytyy ottaa huomioon?
Tuleeko ongelmia jos on kaareva "kansi"?
Entäpäs tallan etäisyys 12 nauhalta?
Tallan vaihto?
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä että kukaan ei rakentele ja kokeile mitään.
- Anonyymi
Helpommalla pääset kiilaamalla sen kelluvan tallan kiinteäksi. Jos kuitenkin haluat vaihtaa niin oleellisinta on katsoa että kielten soiva pituus ei muutu tai muuten intonaatio menee pieleen.
- Anonyymi
Olen kyllä sen jo kiilannut kiinteäksi mutta haluaisin vain kokeilla jotain muunlaista tallaa, tietysti ongelmaksi voi tulla tuo kaareva bodyn pinta.
Intonaatio varmaankin säädettävä uudelleen ja lienee pääasia että tallassa riittää säätövara. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä sen jo kiilannut kiinteäksi mutta haluaisin vain kokeilla jotain muunlaista tallaa, tietysti ongelmaksi voi tulla tuo kaareva bodyn pinta.
Intonaatio varmaankin säädettävä uudelleen ja lienee pääasia että tallassa riittää säätövara.Joudut myös täyttämään sen floikkaa varten jyrsityn aukon. Helpommalla pääset ostamalla uuden kitaran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudut myös täyttämään sen floikkaa varten jyrsityn aukon. Helpommalla pääset ostamalla uuden kitaran.
Mitään ei opi jos ostaa aina uutta ja valmista, hyvä kokeilla jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään ei opi jos ostaa aina uutta ja valmista, hyvä kokeilla jne.
No en kyllä keksi että mitä tuossa on opittavaa, paitsi ehkä se, että sitä ei kannata tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä keksi että mitä tuossa on opittavaa, paitsi ehkä se, että sitä ei kannata tehdä.
Kaikesta tekemisestä oppii aina jotain, jos ei muuta niin käsillä tekemisen taitoa j jos kelluvatallaisen vaihtaa kiinteään ja täyttää jotenkin kelluvan tallan vaatiman työstetyn tilan niin kyllä siinäkin jotain oppii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888