Muistakaa vastustaa mahdollisia koronarokotuksia jo nyt, jotta vastustus ei olisi liian myöhäistä. Vuodenpäästä sinua katsotaan jo nenänvarttapitkin jos sanot, että rokotukset ovat saatanan suuri salajuoni. Mikä pahinta rokotuksissa sinuun istutetaan mikrosiru jolla sinua seurataan hautaan saakka. Kiitos amerikkalaiset evankelistat teette jo hyvää työtä taudin levittämiseen salaliittojutuillanne.
Nummisuutarin Eskon sanoin:"Tyhmyydelle minä olen vihainen ja äreä kuin rakkikoira; mutta viisaus ei ole kaikille annettu"
Hyvät oikeauskoiset!
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän maailman ihmiset eivät todellakaan ymmärrä mikä vaara on rokotuksissa ja sitä myöten mikrosirussa.
- Anonyymi
Ikävä kyllä, korona on tarttuva tauti, joka ei valikoi. Muuten sanoisin, että luonnonvalinta joutaakin hoitaa pois päiviltä ne, joilla ei ole tarpeeksi tervettä järkeä hengissä pysymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä, korona on tarttuva tauti, joka ei valikoi. Muuten sanoisin, että luonnonvalinta joutaakin hoitaa pois päiviltä ne, joilla ei ole tarpeeksi tervettä järkeä hengissä pysymiseen.
Niin kuin niitä jotka ulkomailla matkailee ja kapakissa istui viimeiseen mahdolliseen päivään saakka.
- Anonyymi
En ota koronavirusrokotetta tai mitään muutakaan , jonka jälkiseurauksista ei ole tietoa.
Mutta ota sä mun puolestanikin vaikka kaksi.Kumpaankin pakaraas pistos. - Anonyymi
Me vanhempi väki saimme jo 50/60 luvulla kouluissa pakolliset rokotukset, eikä niitä kukaan vastustanut. Jos rokotuksia ei olisi ollut mikä olisi tilanne Suomessa ja muualla?
Joo..en ole rokotusfani ,mutta kyllä otan eri rokotteita ,paitsi kausi flunssa piikin ottaminen potuttaa ,mutta työn takia joutuu ottamaan.
Rokotukset saattaa tehdä joillekkin näkymättömille viruksille ja muille jopa tehoa lisää ja aikanaan iskee sitten sellainen rutto ,joka kaataa vielä enemmän kuin korona ,joka saattaa muutaman miljoonan niittää ehkä ?- Anonyymi
Siitä se skitsofrenia alkaa.
- Anonyymi
Herran kostonpäivänä huonot puut kaadetaan, vehnä erotetaan ruumenista.
Oletko hyvä vai huono puu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hyvä vai huono puu?Ja miten tuo liittyy aloitukseen ja / tai ketjun aiheeseen?
- Anonyymi
Sulla se skitsofrenia on kun et nää totuutta, raukat elävät maailman valheesta.. surullista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hyvä vai huono puu?Aamen, jo on pantu kirves puitten juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää totuuden hedelmää hakataan kirveellä pois ja heitetään tuleen, joka Helvetissä palaa.
Lisäksi puimatanner puhdistetaan Jeesuksen toimesta toisistaan kelvot vehnät ja kelvottomat ruumenet poltetaan sammumattomassa tulessa. Elämme pilvistä , synkkää ajanjaksoa,,joka menee Raamatun mukaan pahenevaan suuntaan.Jumalattomilla monilla on näköjään sellainen näkemys että parempaa kohti mennään.
Commandohauis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se skitsofrenia on kun et nää totuutta, raukat elävät maailman valheesta.. surullista
Pidä vain surusi itselläsi. Sinua ja kaltaisia tässä ja muutenkin käy sääli. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ne potilaat psykiatrisessa sairaalassakin hoitajille sanoivat.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247