haluaisitko olla naiselle seksiorja vai nainen olisi sinun seksiorjasi ja samoin naiset haluaisitko olla miehelle seksiorja vai että mies olisi seksiorjasi
kumpi haluaisit olla
23
147
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko koskaan mitään muuta kuin seksiä?
Viime tiistaina heti aamulla herättyäni ajattelin kuolemaa.
Muuten ajattelen vain seksiä.
(Hihitystä)- Anonyymi
sano rohkeasti kumpi olisit tänään mutta huomenna olis toisin päin
Funeau kirjoitti:
Viime tiistaina heti aamulla herättyäni ajattelin kuolemaa.
Muuten ajattelen vain seksiä.
(Hihitystä)Toisinaan mieleni aavat lakeudet valtaa hiljainen ja aineeton usva; kuten vaikka tässä Käpylä-keississä.
(Hirn)Funeau kirjoitti:
Toisinaan mieleni aavat lakeudet valtaa hiljainen ja aineeton usva; kuten vaikka tässä Käpylä-keississä.
(Hirn)Ajatelkaapa itse asianlaitoja heti kun astutte sisään Mustaapekkaan Käpylässä (tai Ogelissa): ensimmäinen asia, jonka aistii, on seksi.
Seksi oikein tulvahtaa kasvoille aktiivisena hyörivien ihmisten liikesarjoista.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Ajatelkaapa itse asianlaitoja heti kun astutte sisään Mustaapekkaan Käpylässä (tai Ogelissa): ensimmäinen asia, jonka aistii, on seksi.
(Naurua)Seksuaaliset olennot punnitsevat avokadojaan ja lukevat tuoteselosteita, sekä tarkkailevat ohimennen toisiaan.
Luovimme seksuaalisuuden meressä. Olemme kuin kaloja kukin omassa lajityypissään.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Seksuaaliset olennot punnitsevat avokadojaan ja lukevat tuoteselosteita, sekä tarkkailevat ohimennen toisiaan.
Luovimme seksuaalisuuden meressä. Olemme kuin kaloja kukin omassa lajityypissään.
(Hihitystä)Käpylän Ogelissa (Mustassapekassa) voi nähdä kuinka vihannekset valikoivat lihaa.
Käpylän Ogelissa (Mustassapekassa) voi nähdä kuinka vihannekset valikoivat lihaa.
(Hihitystä)Ajatelkaa jotain käpyläläisrouvaa (tai ogelilaismuikkelia) Mustanpekan lihatiskille, kun hän siellä osoittelee hyvin hoidetulla etusormellaan jättimäistä naudan ulkofilettä, ja mittailee sitä kuin sovittelisi sitä suuhunsa tai sisälle itseensä.
Jännittävää seurattavaa.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Käpylän Ogelissa (Mustassapekassa) voi nähdä kuinka vihannekset valikoivat lihaa.
(Hihitystä)Sitten vähän käsidesiä kassalla ja pari fiksua sanaa kassalle.
Sillä tavalla.
Ajatelkaa jotain käpyläläisrouvaa (tai ogelilaismuikkelia) Mustanpekan lihatiskille, kun hän siellä osoittelee hyvin hoidetulla etusormellaan jättimäistä naudan ulkofilettä, ja mittailee sitä kuin sovittelisi sitä suuhunsa tai sisälle itseensä.
Jännittävää seurattavaa.
(Reps)Huomaatteko kuinka kuolema ja seksi ovat kuin saman äidin lapsia? Kaikkialla lojuu teurastettuja eläimiä ja irtirevittyjä kasvinosia, ja ja niiden seassa nämä nälkäiset ja seksuaaliset olennot koskettelevat raatoja miettien omaa tai toisensa seksuaalisuutta kuin umpeutuvat tai sulkeutuvat kukat.
Hienoa
Huomaatteko kuinka kuolema ja seksi ovat kuin saman äidin lapsia? Kaikkialla lojuu teurastettuja eläimiä ja irtirevittyjä kasvinosia, ja ja niiden seassa nämä nälkäiset ja seksuaaliset olennot koskettelevat raatoja miettien omaa tai toisensa seksuaalisuutta kuin umpeutuvat tai sulkeutuvat kukat.
Hienoa
(Hihitystä)Hiljaiset orgiat
Kaupassa ei paljon puhuta. Puhe puuttuu. Mutta seksuaalisuus, sitä on kaikki paikat väärällään.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Ajatelkaapa itse asianlaitoja heti kun astutte sisään Mustaapekkaan Käpylässä (tai Ogelissa): ensimmäinen asia, jonka aistii, on seksi.
(Naurua)Väitän, että kun viimeksi kävin Mustassa Pekassa, niin lähinnä siellä havaitsi hedelmätiskin hajun.
Meinasin ensin valita että olisin seksiorja, mutta helpommalla pääsee kun se nainen on seksiorjani. 😂 Jos vaikka ei ikinä jaksa tai ei tee mieli niin voikin vain nukkua.
- Anonyymi
mutta seuraavana päivänä osat vaihtuvat mutta kumpi tänään olisit
Anonyymi kirjoitti:
mutta seuraavana päivänä osat vaihtuvat mutta kumpi tänään olisit
Tänään valitsen elämän ja huomenna sen ruumisauton. 😁
- Anonyymi
Jascal kirjoitti:
Tänään valitsen elämän ja huomenna sen ruumisauton. 😁
kumpi on se elämä ja kumpi ruumisauto tai kuolema
Anonyymi kirjoitti:
kumpi on se elämä ja kumpi ruumisauto tai kuolema
Elämä on orjuuttaja ja ruumisauto on olla orjana.
Jascal kirjoitti:
Elämä on orjuuttaja ja ruumisauto on olla orjana.
Mjaa
Minusta ruumisauto on vapahtaja ja elämä bingo.
(Naurua)
Nää, ei väliä kunhan molemmat nauttii rooleistaan. Tai sitten voi vaan nukkua lusikassa ja suukotella niskaa, silitellä ihoa ja nuuskutella poskea. Olla hiljaa ja antaa sydänten puhua. :)
- Anonyymi
Olisin miehen seksiorja
- Anonyymi
Ihminen, joka edes herjalla kaipailee seksiorjaa, saa mun puolestani painua vaikka Saudi-Arabiaan. Seksiorjavitsailu on asioita, jolla saa oman arvonsa hetkessä pudotettua mun silmissäni nollan alapuolelle
- Anonyymi
En mitään noista. Elän mieluiten mahdollisimman seksittömästi. Turhaa ähellystä.
Jasu Jaa, minä taas olen seksin orja. Päässä vilisee tissejä ja perseitä, vaikka haluaisin ymmärtää kvanttifysiikkaa..
Eikä tämä lopu vaikka ikää kertyisi. Jossain viipyy vanhuuden tuoma viisaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412468Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731776Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki811308- 651228
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882