https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006463294.html ...lieneeköhän hyvä?
Vastaukset 47
No mikään ei varmaan riipaise niin paljoa kuin se Cast away-leffa, vaikka ei mikään rakkausleffa varsinaisesti ollutkaan...
Mutta sen leffan se loppu on niin raastava, että sielu on vieläkin kuhmuilla... :oO
Tuossa leffassa on jännä, miten ottavat mukaan tuon liikuntavammaisuuden... Vois katsoakin, jos kestää hereillä... :o)misspönttöuuni kirjoitti:
Juu, siinähän oli Tom Hanks. Oon katsonut.
Joo, niin oli...ja sit se mun lempi naisnäyttelijäkin....Helen Hunt..?? Se oli siinä yhdessä sarjassakin.... Oli jotenkin tosi riipaiseva ja todentuntuinenkin... Vaikka ehkä siinäkin lopulta kävi hyvin....ehkä se ihastui siihen farmariin....eikös juu? :oD
No aamulla soi kello armottomasti 06:00, että se on vaan 6 tunnin nokoset sit....tosin ehkä mä saan töissä torkuttua. :oDmisspönttöuuni kirjoitti:
Juu, siinähän oli Tom Hanks. Oon katsonut.
Muuten nopeasti kun katsoo sun profiilikuvaa täältä kauempaa, se näyttää kielletyltä ajosuunnan merkiltä. :oD
https://images.app.goo.gl/9q8s7TqhMCyF5o8b8
Onko suunniteltu juttu? :oDDisse kirjoitti:
Joo, niin oli...ja sit se mun lempi naisnäyttelijäkin....Helen Hunt..?? Se oli siinä yhdessä sarjassakin.... Oli jotenkin tosi riipaiseva ja todentuntuinenkin... Vaikka ehkä siinäkin lopulta kävi hyvin....ehkä se ihastui siihen farmariin....eikös juu? :oD
No aamulla soi kello armottomasti 06:00, että se on vaan 6 tunnin nokoset sit....tosin ehkä mä saan töissä torkuttua. :oDEi kait ne töissä poikkeusaikana sitä katso, nukkuuko vai onko hereillä. Sano harrastaneesi kulttuuria.
Minä en ihan kaikkea cast awaysta muista, miten se loppu meni?Disse kirjoitti:
Muuten nopeasti kun katsoo sun profiilikuvaa täältä kauempaa, se näyttää kielletyltä ajosuunnan merkiltä. :oD
Onko suunniteltu juttu? :oDEi oo. Se on kakku! :)
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei kait ne töissä poikkeusaikana sitä katso, nukkuuko vai onko hereillä. Sano harrastaneesi kulttuuria.
Minä en ihan kaikkea cast awaysta muista, miten se loppu meni?No silleen pikkuisen nokostelee ja jos meinaavat änkeä työpisteeseen, huutaa, että pitäkääpäs se suojaetäisyys. :oD
No siis se Tom Hanksin tyyppi kun pääs sieltä saarelta vihdoin ja etsi sen naisen, oli se jo uudelleen naimisissa ja sillä oli lapsiakin...kun sehän oli ollut sillä saarella ties miten pitkään ja oli kai julistettu jo kuolleeksikin....
No sit se kävi viemässä ainoan paketin, mikä siitä lennolta jäi....Sehän oli fed exin lentokone mikä putos... ja toimitti jotkut siemenet jollekin naisfarmarille...ja silmäpeliähän siinä sit oli. :oD Että mä luulen, että ne sit löysi toisensa siinä. :o) happy end. :o) -sytämmiä lentelee-Disse kirjoitti:
No silleen pikkuisen nokostelee ja jos meinaavat änkeä työpisteeseen, huutaa, että pitäkääpäs se suojaetäisyys. :oD
No siis se Tom Hanksin tyyppi kun pääs sieltä saarelta vihdoin ja etsi sen naisen, oli se jo uudelleen naimisissa ja sillä oli lapsiakin...kun sehän oli ollut sillä saarella ties miten pitkään ja oli kai julistettu jo kuolleeksikin....
No sit se kävi viemässä ainoan paketin, mikä siitä lennolta jäi....Sehän oli fed exin lentokone mikä putos... ja toimitti jotkut siemenet jollekin naisfarmarille...ja silmäpeliähän siinä sit oli. :oD Että mä luulen, että ne sit löysi toisensa siinä. :o) happy end. :o) -sytämmiä lentelee-Ainiin joo. Nyt virkistyi muisti.
Ei oo. Se on kakku! :)
No lähempää sen kyllä huomaa, mutta kauempaa se näyttää tosiaan hailakalta kielletyn ajosuunnan merkiltä. :oD
Oli niitä muitakin hassuja profiilikuvia...tuolla munkin tyypillä jos ois pitempi pää ja keskemmällä, se vois olla peace-merkki väärinpäin... :oD
https://images.app.goo.gl/FWffSVng6aRfki9LA
Thymalluksenkin kuvasta tuli joku mieleen....mistä mä sen löydän.... :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Onko suunniteltu juttu? :oDMinusta Jupiterin näköinen ainakin etäisesti.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta Jupiterin näköinen ainakin etäisesti.
Joo, sekin,,, värin puolesta. 😊
Taitaa olla ensiesitys suomen tv:ssä?
Nytkö se alkaa! On tarkistettava kannattaako katsoa.
Ainakin hyvät arvostelut saanut. Laitoin äänitykseen.
Thymallus kirjoitti:
Niin, no.
Mitäs sillä kuvalla tekee. Katsomatta jää kuitenkin.Äh. Mä olen äänittänyt myös c- ja vhs-kaseteille. Kuvittanu en ole kertaakaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Äh. Mä olen äänittänyt myös c- ja vhs-kaseteille. Kuvittanu en ole kertaakaan..
Sen verran kannatan perinteitä ettei tarvi aina joka hökkäleen takia uutta verbiä opetella..
Wwuwuw kirjoitti:
Äh. Mä olen äänittänyt myös c- ja vhs-kaseteille. Kuvittanu en ole kertaakaan..
Niin. Nykyaikana tuo nauhoittaminenkin on kohtuullisen haastavaa.
Jos vaan tallentais ne bitit.Wwuwuw kirjoitti:
Sen verran kannatan perinteitä ettei tarvi aina joka hökkäleen takia uutta verbiä opetella..
Hökkäle = hökötys/ tekele.
Thymallus kirjoitti:
Niin. Nykyaikana tuo nauhoittaminenkin on kohtuullisen haastavaa.
Jos vaan tallentais ne bitit.Kuule, älä opeta sorsaa uimaan, äläkä faijaas naimaan. ☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Kuule, älä opeta sorsaa uimaan, äläkä faijaas naimaan. ☝️
No ymmärrettävähän se olis, ettei ikäloput ihmiset tavoistaan mihinkään pääse.
Thymallus kirjoitti:
No ymmärrettävähän se olis, ettei ikäloput ihmiset tavoistaan mihinkään pääse.
Ja tämä laite tässä on ATK.
No kehveli. Tässä taitaa tirahtaa kyynel :’(
Hups. Myöhäistämisspönttöuuni kirjoitti:
Ei ei eijei tällaista loppua :(( huuh :’(
No niin. Nyt ei riitä nenäliinapakkaus :/ *niiisk nyyyyh*
No niin. Nyt ei riitä nenäliinapakkaus :/ *niiisk nyyyyh*
*tuhinaa*
*tuhinaa*
Katoin kakkoselta Overboard nimisen elokuvan. Ihan hyvä, lopussa oli nyyhkyä
pujotteIija kirjoitti:
Katoin kakkoselta Overboard nimisen elokuvan. Ihan hyvä, lopussa oli nyyhkyä
No juu, muutamat ottavat tälleen luonnon päälle huh...
No juu, muutamat ottavat tälleen luonnon päälle huh...
Sinulla oli nenäliinoja, minulla onneksi talouspaperia taskussa
pujotteIija kirjoitti:
Sinulla oli nenäliinoja, minulla onneksi talouspaperia taskussa
Hyvä niin...no jos myönnän niin ihan vähän oli pyjamaankin pyyhittävä, mutta se menee aamulla koneeseen.
Tuommoiset elokuvaloput pitäisi kieltää!
Tarinan kuuluu kaikkialla päättyä onnellisesti. Kaikki selviävät!misspönttöuuni kirjoitti:
Hyvä niin...no jos myönnän niin ihan vähän oli pyjamaankin pyyhittävä, mutta se menee aamulla koneeseen.
Tuommoiset elokuvaloput pitäisi kieltää!
Tarinan kuuluu kaikkialla päättyä onnellisesti. Kaikki selviävät!Jäähän siitä parempi mieli jos on onnellinen loppu. nyt suhtkoht onnellisena nukkumaan, Good Night
- Anonyymi
Minusta Benjamin Button oli hieno leffa.
- Anonyymi
Ja Million dollar baby. Siinä meni minullakin aika paljon roskia silmään lopussa... :)
Anonyymi kirjoitti:
Ja Million dollar baby. Siinä meni minullakin aika paljon roskia silmään lopussa... :)
Kummatkin ok.
Mutta sumuisten vuorten gorillat oli leffa, jolloin mulla meni roskia silmään ja semmoista tapahtuu kuulkaa harvoin.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kummatkin ok.
Mutta sumuisten vuorten gorillat oli leffa, jolloin mulla meni roskia silmään ja semmoista tapahtuu kuulkaa harvoin.Tiedän leffan, mutten ole nähnyt.
Mutta tämä does the thing every time. :)
Amadeus.
https://www.youtube.com/watch?v=USe-wZ0AOQQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän leffan, mutten ole nähnyt.
Mutta tämä does the thing every time. :)
Amadeus.
https://www.youtube.com/watch?v=USe-wZ0AOQQJa tämä on kans hieno leffa ja lopetus sille. Siinäkin tulee aina roskia silmiin... :)
https://www.youtube.com/watch?v=b2SJbhVbPsA
Eiköhän tässä ole riipaistu riittävästi ilman elokuviakin.
- Anonyymi
Täytyy katsoa Areenasta jos siellä olis.
- Anonyymi
Tulipahan itkettyä kuukauden satsi, mikä on optimi.
Loppu oli kyl huono
Ei tehnyt niin lähtemätöntä vaikutusta, että muistaisin miten leffa päättyy. (ja ei, en katsonut sitä eilisiltana.) Mutta oli se muistaakseni sellainen, että jaksoin katsoa loppuun. Jäänyt mieleen erityisesti siksi, että muualla en ole nähnyt Emilia Clarkea muuten kuin Daenerys Targarieninä.
Niin. Lähtökohta on hyvin palstamainen. Miehen on elämä on surkeaa, loputonta kärsimystä. Vain nainen voi pelastaa miehen tästä ikuisesta kadotuksesta. Hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541516Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211156- 93987
- 79720
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21529- 27520
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?54464- 27456
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433