Jostain syystä jokainen kauppa tuntuu https://www.carlson.fi/smartstore-smartstore-classic-2-lapinakyva-7310543521072.html?gclid=EAIaIQobChMIyayyjtzR6AIVEKqaCh1TfAC0EAQYASABEgLOZfD_BwE ...pullistelevan näitä? Joko sinulla on, ja mitä ihmettä sinne pitää laittaa?? Näkkileipääkö?
Joko sinulta löytyy?
32
<50
Vastaukset
Ei löydy tuollaista. Tuollaiseen voi halutessaan laittaa mitä tahtoo, kunhan se sinne mahtuu. Varmaankin kätevä säilytysrasia niin johto- kuin kynsilakkakokoelmalle. Jos nyt vaikka hamstraa hammasharjoja ja käsisaippuoita voi ne tuollaiseen laatikkoon tunkea odottamaan myöhempää käyttöä.
Mutta oletko havainnut saman? Joka kaupassa. Eikä pääse etenemään ennen kuin on törmännyt plastiikkipinoon. Onko siinä todella ajateltu hamstereita?
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta oletko havainnut saman? Joka kaupassa. Eikä pääse etenemään ennen kuin on törmännyt plastiikkipinoon. Onko siinä todella ajateltu hamstereita?
Tainnut ainoastaan tulla witren sivulla tuo vastaan kun olen toimistokalusteita katsonut, muuten en muistaisi noita nähneeni. Ohimennen saattanut olla prismassa jos on kodin tarvikkeita käynyt katsomassa. Mikäli en ihan väärin muista, niin yhdellä eläintarvikekauppiaalla on tuollaisissa lemmikkien tarvikkeet ja ruuat lajiteltuna. Taidan useimmiten käydä kaupoissa joissa lähinnä myydään elintarvikkeita, verkkokaupassa en käy muovikipposivustolla.
Jascal kirjoitti:
Tainnut ainoastaan tulla witren sivulla tuo vastaan kun olen toimistokalusteita katsonut, muuten en muistaisi noita nähneeni. Ohimennen saattanut olla prismassa jos on kodin tarvikkeita käynyt katsomassa. Mikäli en ihan väärin muista, niin yhdellä eläintarvikekauppiaalla on tuollaisissa lemmikkien tarvikkeet ja ruuat lajiteltuna. Taidan useimmiten käydä kaupoissa joissa lähinnä myydään elintarvikkeita, verkkokaupassa en käy muovikipposivustolla.
Nämä ovat juurikin olleet marketeilla ja nippelinappelisekatavarakaupoissa.
Oli muutama vuosi sitten. Ei ole enää. Yhdessä oli maustepussit (refill), yhdessä kynsienhoitovälineet ja yhdessä kuljetin eväät töihin.
Suomalaiset ovat säilytyslaatikko- & ämpärikansaa.
Näin vissin, mutta itselle ei oo kyllä ikinä oikein auennut tuo ämpärivillitys 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Näin vissin, mutta itselle ei oo kyllä ikinä oikein auennut tuo ämpärivillitys 😄
Nyt ämpärin saavat myös synnyttäjät.
Nyt ämpärin saavat myös synnyttäjät.
https://yle.fi/uutiset/3-11221532 tuonne siis, pakko saada tuo.
Lillis2020 kirjoitti:
Häh? Oikeasti? 🤭
Kyllä. Topakka kestävä muovinen synnyttäjän ämpäri. Alhaalla eiku ylhäällä linkkiä.
Kyllä. Topakka kestävä muovinen synnyttäjän ämpäri. Alhaalla eiku ylhäällä linkkiä.
Siinä voi viedä vauvan kotiin ja sitten vaan suoraan porkkanapellolle. Osastonhoitajalta voi tiedustella värejä.
😂😂 ahhahhaaa... jahas, vai et sillai meinasit 😅 Ok, no mikäs siinä 🤷🏻♀️
😂😂 ahhahhaaa... jahas, vai et sillai meinasit? Ok, no mikäs siinä 😁
Lillis2020 kirjoitti:
täällä saa kirjoittaa kommentit moneen kertaan ja toivoa että joku edes menis läpi. Välilä sitten tulee kaikki 😂
Lillis2020 kirjoitti:
Ei ne sitä hammaslääkärissä anna. Minä kysäisin josko ylettyis kun oli sentään seittämän reikää yhdellä puudutuksella paikattu. No eipä irronnu. Synnyttää pitää. Haluan oranssin.
Siinä voi viedä vauvan kotiin ja sitten vaan suoraan porkkanapellolle. Osastonhoitajalta voi tiedustella värejä.
😵 ai kauhistus 🙈
Ei ne sitä hammaslääkärissä anna. Minä kysäisin josko ylettyis kun oli sentään seittämän reikää yhdellä puudutuksella paikattu. No eipä irronnu. Synnyttää pitää. Haluan oranssin.
ahhahhahaaa..... 😂 😂😂
Lillis2020 kirjoitti:
täällä saa kirjoittaa kommentit moneen kertaan ja toivoa että joku edes menis läpi. Välilä sitten tulee kaikki 😂
Rajatarkastus.
- Anonyymi
On tuollainen! Sellaisille tavaroille joille ei löytynyt muutoin paikkaa.
Joo, tottakai on, nuo on käteviä. Mulla on tuollaisia kirkkaita, isompia kuin mitä tuossa kuvassa, pari auton perässä, niissä on hyvä pitää kemikaaleja, työkaluja, tarvikkeita ym. mitä nyt sattuu olemaan. Sitten on myös vaatekaapeissa sekä pieniä koreja että pari niitä isompia erilaisille vaatetavaroille, eteisenkaapeissa on myös. Joo, onhan ne muoviroskaa kieltämättä mutta itse tykkään kun niissä tavarat pysyy jonkinlaisessa järjestyksessä paremmin kuin irrallaan pyöriessä.
Onko sulla? No mutta tuo kertoo järjestyksestä. Ai noihin kaikkiin? Enpä olis ajatellutkaan, mutta nyt kun pistit esimerkkiä. On se tuolleen ok. Siis mullahan on täällä kaikki hujanhajan. Mikään ei pysy laatikossa vaikka sen sinne tunkisi. Mieheks oot kyllä siisti. En kykene tuohon. Mulla on paperiarkistotkin vaatekaapissa, ne on ihan sekaisin.
Kylppärissä vois olla hyvä, koska WC pytyn yläpuolella olevasta hyllystä ei ole kerta eikä kuudeskaan kun tukkalakkapullot ym tärpätit on tullu istujan niskaan vaikken nyt silleen edes ikinä vessanpytyllä tietysti käykään kun vain katselemassa sitä :D
Onko sulla? No mutta tuo kertoo järjestyksestä. Ai noihin kaikkiin? Enpä olis ajatellutkaan, mutta nyt kun pistit esimerkkiä. On se tuolleen ok. Siis mullahan on täällä kaikki hujanhajan. Mikään ei pysy laatikossa vaikka sen sinne tunkisi. Mieheks oot kyllä siisti. En kykene tuohon. Mulla on paperiarkistotkin vaatekaapissa, ne on ihan sekaisin.
Jaa järjestyksestä :D Sanotaanko nyt niin että noiden kanssa saa hallittua kaaosta paremmin :) mutta oikeasti vaatekaapeissakin käteviä semmoiset pienet korit, puiusethan olis ekologisia, mutta mulla muovisia niin niissä sukkia sun muuta on hyvä pitää niin eivät hyppele sinnetänne.
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa järjestyksestä :D Sanotaanko nyt niin että noiden kanssa saa hallittua kaaosta paremmin :) mutta oikeasti vaatekaapeissakin käteviä semmoiset pienet korit, puiusethan olis ekologisia, mutta mulla muovisia niin niissä sukkia sun muuta on hyvä pitää niin eivät hyppele sinnetänne.
Läpinäkyvä loota on varmasti hyvä.
Niin, puiset. Voiskohan...nyt pitää katsoa pari juttua tuossa illankähmeessä.Harmaaritari kirjoitti:
Juu kun se ei auta vaikka niitä olis jos sinne ei artikkeleja pane. Kumisevat kertatäytön jälkeen tyhjyyttä. Siinä on jokin henkinen este. Mulla. Olis hyvä olla sukille, pienille vaatteille, käsipyyhkeille omansa, mut sekaisin ne menee. Kaaoksesta huolimatta tiedän kyllä jokaisen asian missä ne on. Toiset ihmiset ei sitä vaan tajua, mutta mulla on se säilytyslokerikko aivoissa :)
Kylppärissä vois olla hyvä, koska WC pytyn yläpuolella olevasta hyllystä ei ole kerta eikä kuudeskaan kun tukkalakkapullot ym tärpätit on tullu istujan niskaan vaikken nyt silleen edes ikinä vessanpytyllä tietysti käykään kun vain katselemassa sitä :D
Joo, mulla on kylppärissäkin :) Yksi iso kori mihin saa mätettyä kaiken irtosälän hyllyiltä tarvittaessa, osa sälästä on siinä koko ajan, ja pyykkikorina on kirkasmuovinen laatikko.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, mulla on kylppärissäkin :) Yksi iso kori mihin saa mätettyä kaiken irtosälän hyllyiltä tarvittaessa, osa sälästä on siinä koko ajan, ja pyykkikorina on kirkasmuovinen laatikko.
Edelläkävijä.
Läpinäkyvä loota on varmasti hyvä.
Niin, puiset. Voiskohan...nyt pitää katsoa pari juttua tuossa illankähmeessä.Varmaan tuommoset puisetkin toimis hyvin eteisen ja makuuhuoneen kaapeissa.
https://www.clasohlson.com/fi/Puulaatikko,-jossa-kahvat/p/Pr441449000
ja ihan noi lankakoritkin ois varmaan hyviä:
https://www.taloon.com/lankakori-35-elfa-classic-327x527x185-mm-valkoinen?shopping=1&utm_source=google&utm_term=&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_content=s|pcrid|400080162389|pkw||pmt||pdv|c|&gclid=EAIaIQobChMIu8nlpvbR6AIVS6qaCh1C_wA5EAQYBSABEgLvfPD_BwE
- Anonyymi
Ainakin CD-levyt ovat tuollaisessa sängyn alla. Sieltä voi tarvittaessa ottaa Katri Helenat levylautaselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 661264
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171228TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161088Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070- 71933
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924