Roswelliin putosi aikoinaan "sitä itteään"

Anonyymi

Jo ajat sitten on selvinnyt, ettei sinne mitään ulkoavaruudellista alusta
pudonnut, vaan sinne pudotettiin ko. aluksen jätesäiliö, ettei se olisi
jäänyt avaruuteen ajelehtimaan ja näin ufoliikenteelle vaaraa
tuottamaan. Asiasta on vain vaiettu tarinan glamourin ja paikallisen
ufokahvilan pyynnöstä.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ufoprofeetta Helläkoukku sanoi taannoin, että Roswell elää.
      Koukku on oikeassa , ei elämä ilman ulosteita ole mahdollista !

    • Anonyymi

      Kävin Elvis-kahvilassa USA:ssa 2005. Silloin tajusin että Elvistä ei koskaan ole ollut olemassa, kun join presley-mokkaa. Ne rahastivat vain satuolennolla. Mokka oli ylihintainen.

      • Anonyymi

        Minä taas kävin Roswellin ufocafeessa USA:ssa 24 helmikuuta 2006. Silloin
        tajusin , että ufocrash oli satua. Ne rahastivat vain satuolennoilla. Kahvikin
        oli ylihintainen. Sitten vielä yrittivät kaupata ylihintaan George Adamskin
        kirjaa, "Olen ollut lentävällä lautasella " ja "viljapeltokuviot englanniksi" - sanakirjaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kävin Roswellin ufocafeessa USA:ssa 24 helmikuuta 2006. Silloin
        tajusin , että ufocrash oli satua. Ne rahastivat vain satuolennoilla. Kahvikin
        oli ylihintainen. Sitten vielä yrittivät kaupata ylihintaan George Adamskin
        kirjaa, "Olen ollut lentävällä lautasella " ja "viljapeltokuviot englanniksi" - sanakirjaa !!

        Minä taas olen pitänyt satuna kaikkea mikä liittyy Muumeihin.
        Ihmetellyt kovasti esim. Muumimukien hintoja. Todellisuudessa se ei satua olekkaan, on olemassa ihka oikea Muumimaailma jonne voi päästä ihmettelemään maksamalla joitakin kymppejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas kävin Roswellin ufocafeessa USA:ssa 24 helmikuuta 2006. Silloin
        tajusin , että ufocrash oli satua. Ne rahastivat vain satuolennoilla. Kahvikin
        oli ylihintainen. Sitten vielä yrittivät kaupata ylihintaan George Adamskin
        kirjaa, "Olen ollut lentävällä lautasella " ja "viljapeltokuviot englanniksi" - sanakirjaa !!

        Pöyriinnyttävää! Ostin suomalaisesta kirjakaupasta sinuhe epyktiläisen. Arvasin jo ennen lopputekstiä että se on keksitty tarina. Epyktiä siis ei ole olemassa. Vein kirjan takaisin ja riehuin hieman myymälässä kotipolttoista nauttineena. Kotona laitoin vaimon kuriin ja luin sille otteita Raamatusta, joka on sana, totuus ja henki.

        UfoSkeptikko Juvalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöyriinnyttävää! Ostin suomalaisesta kirjakaupasta sinuhe epyktiläisen. Arvasin jo ennen lopputekstiä että se on keksitty tarina. Epyktiä siis ei ole olemassa. Vein kirjan takaisin ja riehuin hieman myymälässä kotipolttoista nauttineena. Kotona laitoin vaimon kuriin ja luin sille otteita Raamatusta, joka on sana, totuus ja henki.

        UfoSkeptikko Juvalta

        Minä taas jätin usean vuoden ajan 1.7 hehtaarin kauraviljelykseni sadon
        korjaamatta, kun odotin talveen asti sinne viljapeltokuvioita. Menihän
        siinä rahaa viljelytulojen menetyksen myötä. Mutta eipä menetys nyt
        harmita. Nimittäin 21.6.2014 jälkeisenä yönä sinne oli ilmestynyt
        viljapeltokuvioita ! Kylällä huhuttiin, että ne olivat teinien tekemiä, mutta
        minähän en moista väitettä usko. Olen hyvin laajasti tutustunut eri
        tietolähteistä saamaani ufomateriaaliin ja hallitsen hyvin kirjakielellä
        tapahtuvan ilmaisun taidon. Näin ollen täytän mielestäni hyvin
        ufotutkijan perinteiset ominaisuudet, ja näin ollen jätän skeptikkojen
        epäilykset omaan arvoonsa !

        Maanviljelijä Teiskosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas olen pitänyt satuna kaikkea mikä liittyy Muumeihin.
        Ihmetellyt kovasti esim. Muumimukien hintoja. Todellisuudessa se ei satua olekkaan, on olemassa ihka oikea Muumimaailma jonne voi päästä ihmettelemään maksamalla joitakin kymppejä.

        onko taikasienet tosiaan niin kalliita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas jätin usean vuoden ajan 1.7 hehtaarin kauraviljelykseni sadon
        korjaamatta, kun odotin talveen asti sinne viljapeltokuvioita. Menihän
        siinä rahaa viljelytulojen menetyksen myötä. Mutta eipä menetys nyt
        harmita. Nimittäin 21.6.2014 jälkeisenä yönä sinne oli ilmestynyt
        viljapeltokuvioita ! Kylällä huhuttiin, että ne olivat teinien tekemiä, mutta
        minähän en moista väitettä usko. Olen hyvin laajasti tutustunut eri
        tietolähteistä saamaani ufomateriaaliin ja hallitsen hyvin kirjakielellä
        tapahtuvan ilmaisun taidon. Näin ollen täytän mielestäni hyvin
        ufotutkijan perinteiset ominaisuudet, ja näin ollen jätän skeptikkojen
        epäilykset omaan arvoonsa !

        Maanviljelijä Teiskosta

        Me, maataloudesta elantomme saavat, emme ole mitään pikkutekijöitä
        ufotutkimuksen parissa työskentelevien joukossa !
        Minä olen karjatilallinen eteläisessä Suomessa, ja olen nähnyt paljon
        vaivaa rakentaessani tarkkailujärjestelmän joka jatkuvasti
        valvoo karjani liikkeitä niin navetassa kuin laitumellakin.
        Tarkoituksena on saada sitova näyttö ufon suorittamasta
        naudansieppauksesta.
        Tarkkailujärjestelmän kustannusten lisäksi olen siis valmis uhraamaan
        tuotantoeläimenkin ufotutkimuksen edistymisen hyväksi !

        Jotta viranomaiset eivät pystyisi häiritsemään tutkimuksiani eikä
        salailemaan sen mahdollisia tuloksia, en tässä vaiheessa anna tarkempaa
        tietoa osoitteestani enkä tarkkailujärjestelmän toimintatekniikasta.


    • llmavoimat aluksi myönsi lentävän lautasen pudonneen Roswelliin. Pyörsi puheensa seuraavana päivänä. Uhkailivat ja lahjoivat todistajia hiljaiseksi. Tuli pitkä hiljaisuus.

      Joku sai uuden auton, joku sai traumoja, mutta kaikki olivat hiljaa vuosikymmeniä.
      Hiljaisuus loppui kun löytyi uskaliaita penkomaan asian ja todistajat uudelleen esille.

      Laskentatavasta riippuen todistajia on 80-200 joista jokaikinen puhuu ufotapauksen puolesta. Yksikään aikalaistodistaja ei puhu Mogul -teoriasta tai säähavaintopallosta. Ne on vain jälkikäteen tehtyjä sepitelmiä.

      Ei ole kauaa siitä kun tälläkin palstalla oli henkilöitä jotka kivenkovaan väittivät ettei Area 51 aluetta ole olemassa. Kun USA myönsi sen olemassaolon, skeptikot sanoivat että "tottakai se on olemassa mutta ei siellä mitään ufoja ole"

      Ei ole kauaa siitä kun täällä väitettiin kivenkovaan että "Millään valtiolla ei ole virallista ufotutkimusta" Se väite kumottu sittemmin sen sata kertaa. Kymmenillä valtioilla on.

      Ei ole kuin hetki siitä kun täällä väitettiin että "USA, Pentagon ja ilmavoimat eivät ole koskaan myöntäneet yhtäkään ufotapausta" Se väite tuli komeasti kumottua viimeistään viime vuonna. He myönsivät ilmiön todelliseksi.

      On väitetty ettei lentäjillä ole havaintoja. Se väitös on kumottu tuhat kertaa. Kyllä heillä on ja paljon.

      Esimerkiksi Troijaa pidettiin taruna ja myyttinä, Atlantiksen kaltaisena satuna, kunnes Troijan muurit löydettiin ja taru muuttui todeksi. Tutkimukset ja kaivaukset jatkuvat edelleen.

      On todennäköistä että Atlantiskaan ei ole pelkkä myytti, vaan sillä on ainakin jonkinlainen tosipohja tai esikuva sillä tarulla.

      On täysin selvää että USA:lla on hallussaan yksi tai useampi alien -alus. Siitäkin on sata kertaa enemmän todisteita ja todistajalausuntoja kuin kieltolauseita.

      Moni USA:n armeijan korkea-arvoinen kenraali myönsi aikoinaan suoraan tai välillisesti armeijan ufo-ohjelmat ja ilmiön todelliseksi ennen salailun aikakautta. Heidän uutisista poimitut todistajalausunnot löytyy vaikkapa Youtubesta edelleenkin.

      He puhuivat asiasta silloin siksi, koska heidän mielestään kansan kuului tietää jos uhkaa on olemassa ja kansan kuului tietää puolustusvoimien mielipide ja toimenpiteet asiassa.

      Poliitikoilta ja presidenteiltä asiasta kysyttäessä he ovat poikkeuksetta vastanneet täysin ympäripyöreästi tyyliin "Ei minun tietääkseni.."

      Edes Yhdysvaltain presidenteillä ei ole pääsyä ufotietoihin. Heidän annetaan keskittyä päivänpolttaviin asioihin ja talouteen.

      Ufoilmiö ei kuulu pressoille, ellei se aiheuta välitöntä todistettavissa olevaa näkyvää uhkaa turvallisuudelle. Sellaista uhkaa ei ole todistettu.

      Ufoilmiö vaikuttaa muodostavan uhan vain uskovaisille ufoskeptikoille ja ihmisen kaikkitietävään täydellisyyteen uskoville tiedeuskovaisille, joiden mukaan ei ole olemassa asioita ilman tieteellistä todistetta niiden olemassaolosta.

      Jos pitäisi heittää matemaattinen prosentuaalinen arvio siitä, mitä ihmiskunta tietää tällä hetkellä universumista, sen rakenteesta, elämästä ja olemassaolosta, niin sanoisin että muutaman prosentin.

      Ollaan tiedon polun alkupäässä.

      • Anonyymi

        Totta tämä. Miltei tilastollinen mahdottomuus on, että Tellus
        olisi Universumin ainoa elinkelpoinen planeetta. Mahdollista myös,
        että Universumista myös löytyisi teknologiaa jolla tänne voi matkustaa.
        Mutta tuon teknologian törkeää aliarvioimista on, että sen alukset
        töppäilisivät täällä kehitysmaiden lentokaluston tavoin.
        Tiedon polun alkupäässä ollaan , mutta eteenpäin ei päästä heittelemällä
        jännittäviä ja mieltä kiehtovia arvioita loppupäästä.
        Vain sitkeällä tieteellisellä puurtamisella tieto lisääntyy, niin vaikeaa
        ja epäviihteellistä kuin se onkin.


      • Anonyymi

        Juu, Roswellin tapaus on erinomainen klassikko ufotutkimuksesta ja asiaankuuluvasta viranomaisten peittelystä. Tapaus ei vanhene, voidaan tuoda esiin malliesimerkkinä yhä uudestaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämä. Miltei tilastollinen mahdottomuus on, että Tellus
        olisi Universumin ainoa elinkelpoinen planeetta. Mahdollista myös,
        että Universumista myös löytyisi teknologiaa jolla tänne voi matkustaa.
        Mutta tuon teknologian törkeää aliarvioimista on, että sen alukset
        töppäilisivät täällä kehitysmaiden lentokaluston tavoin.
        Tiedon polun alkupäässä ollaan , mutta eteenpäin ei päästä heittelemällä
        jännittäviä ja mieltä kiehtovia arvioita loppupäästä.
        Vain sitkeällä tieteellisellä puurtamisella tieto lisääntyy, niin vaikeaa
        ja epäviihteellistä kuin se onkin.

        Perustan edelleen päätelmäni todisteisiin vs vastatodisteisiin ja yritän unohtaa objektiivisesti viihdearvot.

        Lentokyvystä tehdyt päätelmät menee sille osastolle että ei me siviilit voida tietää millaista tekniikkaa missäkin on ja missä tilanteissa se voi pettää ja mistä syystä. Sellaiset päätelmät menee kaikkitietävien päätelmien puolelle, joita meillä ei ole käytössä.

        Siksi ei voida maallisissa oikeudenmukaisissa oikeudenkäynneissäkään tuomita ketään pelkkien päätelmien ja tapahtumiin sopivien keksittyjen tapahtumakuvioiden ja juonien pohjalta. Tarvitaan konkreettista. Kun tiedossa olevat faktat tukee tarinaa ja tarina faktoja niin silloin on jo jotakin kasassa.

        Tiede on ainoa virallinen työkalu joka meillä on, mutta tieteellistä todistetta edeltää itse tapahtumat, ilmiöt, havainnot ja teoriat. Se on se järjestys. Tieteellinen todiste tulee viimeisenä. Ei koskaan ensimmäisenä, koska sen pitää läpikäydä metodit ja täyttää kriteerit.

        Roswelli on ufoilun alfa ja siksi siihen ilmeisesti aina palataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tämä. Miltei tilastollinen mahdottomuus on, että Tellus
        olisi Universumin ainoa elinkelpoinen planeetta. Mahdollista myös,
        että Universumista myös löytyisi teknologiaa jolla tänne voi matkustaa.
        Mutta tuon teknologian törkeää aliarvioimista on, että sen alukset
        töppäilisivät täällä kehitysmaiden lentokaluston tavoin.
        Tiedon polun alkupäässä ollaan , mutta eteenpäin ei päästä heittelemällä
        jännittäviä ja mieltä kiehtovia arvioita loppupäästä.
        Vain sitkeällä tieteellisellä puurtamisella tieto lisääntyy, niin vaikeaa
        ja epäviihteellistä kuin se onkin.

        Kyllä ne tänne pääsevät, mutta se keino millä tulevat voi olla ihmisen vaikea ymmärtää.

        Emme tiedä mikä maailmankaikkeus oikeastaan on.
        Sain kuvattua "tilaa" josta ufoja tuli. Olen suodattanut osiin tuota aluetta ja kovasti on outo.

        Tilassa on kahdessa kerroksessa jonkinlaista plasmaa jota akkiä katsottuna voisi pitää pilvenä mutta se ei sitä ole. Kutakuinkin näiden plasmakerrosten välissä on likimain neliön muotoinen paksuhko patja mikä hehkuu. Tästä hehkuvasta patjasta ufoja puskee kuin ylitsekiehuvasta padasta puuroa.
        Kun suodatin värejä pois tuosta kyseisestä alueesta niin yllättäen minulla oli edessäni kuva joka näytti 3D kuvalta, vastaavaan en ole ikinä törmännyt. Mitään 3D näyttöä minulla ei ole.

        Nämä 3D kuvat hajotti ainakin oman maailmankuvani pirstaleiksi, tuntui siltä että se pimeä aine paljastui ja se mitä pitää tyhjänä osana avaruutta ei sitä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tänne pääsevät, mutta se keino millä tulevat voi olla ihmisen vaikea ymmärtää.

        Emme tiedä mikä maailmankaikkeus oikeastaan on.
        Sain kuvattua "tilaa" josta ufoja tuli. Olen suodattanut osiin tuota aluetta ja kovasti on outo.

        Tilassa on kahdessa kerroksessa jonkinlaista plasmaa jota akkiä katsottuna voisi pitää pilvenä mutta se ei sitä ole. Kutakuinkin näiden plasmakerrosten välissä on likimain neliön muotoinen paksuhko patja mikä hehkuu. Tästä hehkuvasta patjasta ufoja puskee kuin ylitsekiehuvasta padasta puuroa.
        Kun suodatin värejä pois tuosta kyseisestä alueesta niin yllättäen minulla oli edessäni kuva joka näytti 3D kuvalta, vastaavaan en ole ikinä törmännyt. Mitään 3D näyttöä minulla ei ole.

        Nämä 3D kuvat hajotti ainakin oman maailmankuvani pirstaleiksi, tuntui siltä että se pimeä aine paljastui ja se mitä pitää tyhjänä osana avaruutta ei sitä ole.

        Komppaan muilta osin paitsi ei meidän tarvi mennä pirstaleiksi tietämättömyydestämme. Sen myöntäminen on kunnioitettavaa ja nöyryys on hyve tässä kohtaa.


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Komppaan muilta osin paitsi ei meidän tarvi mennä pirstaleiksi tietämättömyydestämme. Sen myöntäminen on kunnioitettavaa ja nöyryys on hyve tässä kohtaa.

        Ei pirstaleiksi mennä , mutta on turhan tylsistyttävä vain ufojen
        lentotaitoja ihmetellä. Kyllä crashi aina piristää, vaikka ei nyt ihan
        totta olisikaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pirstaleiksi mennä , mutta on turhan tylsistyttävä vain ufojen
        lentotaitoja ihmetellä. Kyllä crashi aina piristää, vaikka ei nyt ihan
        totta olisikaan !

        Näin on ! Kyllä ufoista täytyy samantyyppisiä teknisiä vikoja löytyä
        kuin Telluksenkin lentolaitteista. Ja voihan syy crasheihin olla
        alieeneissakin, esim. alkoholin nauttiminen ajon aikana.
        Viranomaisten salailu näistä asioista on vaan niin perhanan tehokasta,
        että usein tulee mieleen koko ufotutkimuksen lopettaminen turhana
        touhuna !


      • Anonyymi
        Helläkoukku kirjoitti:

        Perustan edelleen päätelmäni todisteisiin vs vastatodisteisiin ja yritän unohtaa objektiivisesti viihdearvot.

        Lentokyvystä tehdyt päätelmät menee sille osastolle että ei me siviilit voida tietää millaista tekniikkaa missäkin on ja missä tilanteissa se voi pettää ja mistä syystä. Sellaiset päätelmät menee kaikkitietävien päätelmien puolelle, joita meillä ei ole käytössä.

        Siksi ei voida maallisissa oikeudenmukaisissa oikeudenkäynneissäkään tuomita ketään pelkkien päätelmien ja tapahtumiin sopivien keksittyjen tapahtumakuvioiden ja juonien pohjalta. Tarvitaan konkreettista. Kun tiedossa olevat faktat tukee tarinaa ja tarina faktoja niin silloin on jo jotakin kasassa.

        Tiede on ainoa virallinen työkalu joka meillä on, mutta tieteellistä todistetta edeltää itse tapahtumat, ilmiöt, havainnot ja teoriat. Se on se järjestys. Tieteellinen todiste tulee viimeisenä. Ei koskaan ensimmäisenä, koska sen pitää läpikäydä metodit ja täyttää kriteerit.

        Roswelli on ufoilun alfa ja siksi siihen ilmeisesti aina palataan.

        Subjektiivisesti viihdearvoja ajatellen ufotutkimuksen ehdoton alfa on pellontallaus !


    • Ainoa asia, mikä ylipäätään puhuu sen puolesta että Roswelliin olisi pudonnut UFO, on otsikko mainitussa lehtijutussa. Mitään todistetta sen puolesta, että jotakin maapallon ulkopuolisen älyn aikaansaamaa olisi kyseiselle maapläntille pudonnut.

      Kukaan silminnäkijöistä, siis putoamispaikalla käyneistä ei ole puhunut mistään aluksesta, vaan pelkästään laajalle alueelle levinneestä rojusta. Määritelmänsä mukaisesti sinne oli pudonnut tunnistamaton lentävä kohde, joten mainittu lehtiotsikko oli sinänsä totuuden mukainen: Kaikki on tunnistamatonta kunnes tunnistetaan.

      Koska kyseessä oli huippusalainen MOGUL, ei asiaa tietenkään paljastettu yleisölle ja armeija teki kaikkensa totuuden salaamiseksi.

      Seikka, että Jesse Marcel junior muistelee vuosikymmeniä myöhemmin, että hänen pikkupoikana näkemänsä oudot rojut olivat jollain tavalla extraterrestriaalisia, ei tarkoita yhtään mitään. Aivan kuten ei tarkoita mitään Pennistonin koodi erään toisen tapauksen yhteydessä, mutta joka saattaa kummuta aivan samasta lähteestä, nimittäin huomionkipeydestä ja taloudellisen hyödyn tavoittelusta.

      • Anonyymi

        Sellainen kommentti. Et unohtanut mainita kuin sellaiset sataviiskymmentä todistetta, todistajaa ja aihetodistetta jotka puhuvat ufokeissin puolesta. Moguli-projekti jäi kokeilun tasolle eikä siinä ollut mitään salattavaa. Kaikki tiesi että suurvallat pyrkii kuuntelemaan ja tarkkailemaan toisiaan kaikin keinoin. Säähavaintopalloon kiinnitetyt tinapaperit ei hämää ketään luulemaan niitä ufoalukseksi.

        Miten jaksatkin hokea aina rahasta, huomiosta ja Pennistonista latteuksiasi. Kerro vielä pari sanaa Adamskista niin saadaan koko repertuaarisi tässä esille. Laita tilinumerosi ja nimesi tähän niin laitan sinulle tonnin tilille heti, jos sinua niin kovasti kateeksi käy toisten tekemät työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen kommentti. Et unohtanut mainita kuin sellaiset sataviiskymmentä todistetta, todistajaa ja aihetodistetta jotka puhuvat ufokeissin puolesta. Moguli-projekti jäi kokeilun tasolle eikä siinä ollut mitään salattavaa. Kaikki tiesi että suurvallat pyrkii kuuntelemaan ja tarkkailemaan toisiaan kaikin keinoin. Säähavaintopalloon kiinnitetyt tinapaperit ei hämää ketään luulemaan niitä ufoalukseksi.

        Miten jaksatkin hokea aina rahasta, huomiosta ja Pennistonista latteuksiasi. Kerro vielä pari sanaa Adamskista niin saadaan koko repertuaarisi tässä esille. Laita tilinumerosi ja nimesi tähän niin laitan sinulle tonnin tilille heti, jos sinua niin kovasti kateeksi käy toisten tekemät työt.

        Sanohan nyt selvästi oikea mielipiteesi Pennistonin binääreistä ja Roswellin
        kärkitransistorista: ovatko ne faktoja vai ufohullujen mölinää.
        Vai ovatko ne niin kiusallisia aiheita, että et pysty suoraa vastausta antamaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanohan nyt selvästi oikea mielipiteesi Pennistonin binääreistä ja Roswellin
        kärkitransistorista: ovatko ne faktoja vai ufohullujen mölinää.
        Vai ovatko ne niin kiusallisia aiheita, että et pysty suoraa vastausta antamaan ?

        Turha ufohörhöltä on odottaa tällaiseen kysymykseen suoraa vastausta.
        Kiusaantuvat vain kun muistutetaan millaisesta sontaläjästä
        ne "aihetodisteet" on pengottava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen kommentti. Et unohtanut mainita kuin sellaiset sataviiskymmentä todistetta, todistajaa ja aihetodistetta jotka puhuvat ufokeissin puolesta. Moguli-projekti jäi kokeilun tasolle eikä siinä ollut mitään salattavaa. Kaikki tiesi että suurvallat pyrkii kuuntelemaan ja tarkkailemaan toisiaan kaikin keinoin. Säähavaintopalloon kiinnitetyt tinapaperit ei hämää ketään luulemaan niitä ufoalukseksi.

        Miten jaksatkin hokea aina rahasta, huomiosta ja Pennistonista latteuksiasi. Kerro vielä pari sanaa Adamskista niin saadaan koko repertuaarisi tässä esille. Laita tilinumerosi ja nimesi tähän niin laitan sinulle tonnin tilille heti, jos sinua niin kovasti kateeksi käy toisten tekemät työt.

        Viitsisitkö hieman avata niiden sadanviidenkymmen todisteen, todistajan ja aihetodisteen sisältämää tietoa? Voimme kaikki lukea villejä tarinoita kuolleista avaruusolennoista maahan syöksyneen kiekonmuotoisen "aluksen" lähettyvillä, mutta niille kertomuksille ei ole kuin toiselta kuultua tietoa. Loput kertomukset pitävät sisällään lähinnä kuvauksen rojusta maassa ja uhkailuista, ettei siitä rojusta saa kertoa kenellekään mitään.

        Kukaan ei kerro mistään avaruusaluksesta taikka ulkoavaruudenolennoista mitään. Ulkopuolisten todistajien kokema hermostunut tunnelma läheisessä ilmavoimien tukikohdassa voidaan selittää monellakin tavalla, eikä yksinkertaisin selitys ole toiselta planeetalta maahan syöksyneen avaruusaluksen ja sen miehistön korjaaminen parempaan talteen.

        Joten jos sinulla on jotain todisteita, älä ihmeessä salaile niitä.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Viitsisitkö hieman avata niiden sadanviidenkymmen todisteen, todistajan ja aihetodisteen sisältämää tietoa? Voimme kaikki lukea villejä tarinoita kuolleista avaruusolennoista maahan syöksyneen kiekonmuotoisen "aluksen" lähettyvillä, mutta niille kertomuksille ei ole kuin toiselta kuultua tietoa. Loput kertomukset pitävät sisällään lähinnä kuvauksen rojusta maassa ja uhkailuista, ettei siitä rojusta saa kertoa kenellekään mitään.

        Kukaan ei kerro mistään avaruusaluksesta taikka ulkoavaruudenolennoista mitään. Ulkopuolisten todistajien kokema hermostunut tunnelma läheisessä ilmavoimien tukikohdassa voidaan selittää monellakin tavalla, eikä yksinkertaisin selitys ole toiselta planeetalta maahan syöksyneen avaruusaluksen ja sen miehistön korjaaminen parempaan talteen.

        Joten jos sinulla on jotain todisteita, älä ihmeessä salaile niitä.

        Tätä on turha vaatia mieheltä, joka uskoo USAn mielikuvituksellisilla
        salailuorganisaatioilla olevan hallussaan alienaluksia, ja jonka mielestä
        ulkoavaruudelliset tekoälyrobotit tehtailevat viljapeltokuvioita.
        Mies usein sanoo skeptikoiden pelkäävän ufoja, kun itse pelkää
        paljon enemmän sitä , etteivät mielikuvituharhamansa olisikaan totta !
        Mikään asia ei ole sitä miltä näyttää, aina niiden taaksee liitty ufohuuruinen
        salaliittohourailu.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Viitsisitkö hieman avata niiden sadanviidenkymmen todisteen, todistajan ja aihetodisteen sisältämää tietoa? Voimme kaikki lukea villejä tarinoita kuolleista avaruusolennoista maahan syöksyneen kiekonmuotoisen "aluksen" lähettyvillä, mutta niille kertomuksille ei ole kuin toiselta kuultua tietoa. Loput kertomukset pitävät sisällään lähinnä kuvauksen rojusta maassa ja uhkailuista, ettei siitä rojusta saa kertoa kenellekään mitään.

        Kukaan ei kerro mistään avaruusaluksesta taikka ulkoavaruudenolennoista mitään. Ulkopuolisten todistajien kokema hermostunut tunnelma läheisessä ilmavoimien tukikohdassa voidaan selittää monellakin tavalla, eikä yksinkertaisin selitys ole toiselta planeetalta maahan syöksyneen avaruusaluksen ja sen miehistön korjaaminen parempaan talteen.

        Joten jos sinulla on jotain todisteita, älä ihmeessä salaile niitä.

        Kirja on käännetty vastikään suomen kielelle. Sieltä löytyy paljon materiaalia Roswelliin liittyen. Loput löytyy netistä. Vaatii paneutumista aiheeseen sellaisen 100 tuntia vähintään, vai meinasitko että yhdellä lauseella laitetaan tähän sinulle 150 todistetta? Et taida olla kovin välkky etkä ahkera? Tyypillinen skepo siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirja on käännetty vastikään suomen kielelle. Sieltä löytyy paljon materiaalia Roswelliin liittyen. Loput löytyy netistä. Vaatii paneutumista aiheeseen sellaisen 100 tuntia vähintään, vai meinasitko että yhdellä lauseella laitetaan tähän sinulle 150 todistetta? Et taida olla kovin välkky etkä ahkera? Tyypillinen skepo siis.

        Eivät skepot jaksa perehtyä aiheeseen muuten kuin korkeintaan pinnallisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirja on käännetty vastikään suomen kielelle. Sieltä löytyy paljon materiaalia Roswelliin liittyen. Loput löytyy netistä. Vaatii paneutumista aiheeseen sellaisen 100 tuntia vähintään, vai meinasitko että yhdellä lauseella laitetaan tähän sinulle 150 todistetta? Et taida olla kovin välkky etkä ahkera? Tyypillinen skepo siis.

        No jos sadanviidenkymmenen sijasta antaisit yhdenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät skepot jaksa perehtyä aiheeseen muuten kuin korkeintaan pinnallisesti.

        Ja ufohullut uskovat kaiken mikä netistä löytyy, korkeintaan Yrjö Adamskin Venus-lentoja jotkut epäilevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ufohullut uskovat kaiken mikä netistä löytyy, korkeintaan Yrjö Adamskin Venus-lentoja jotkut epäilevät.

        Adamskin tarinat olivat mielikuvituksellisia, mutta kaikessa hulluudessaan hellyyttävän viihdyttäviä ja tavallaan hauskojakin.

        Eivät millään tavalla eronneet Tolkienista taikka C.S Lewisistä, paitsi että hän väitti kaiken olevan totta.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Adamskin tarinat olivat mielikuvituksellisia, mutta kaikessa hulluudessaan hellyyttävän viihdyttäviä ja tavallaan hauskojakin.

        Eivät millään tavalla eronneet Tolkienista taikka C.S Lewisistä, paitsi että hän väitti kaiken olevan totta.

        Skepojen pelin nimi on Heikoin Lenkki. Amerikan skeptikkojärjestön oppikirjasta suoraan.
        Otetaan valtavasta kokonaisuudesta pari helposti debunkattavaa tapausta ja toistellaan sitä kuin papukaija ikäänkuin ne tapaukset liittyisivät kaikkeen muuhunkin.
        Yleistäminen on typeryksien ja laiskureiden hommaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tutkimuksen tai objektiivisuuden kanssa. Mutta milloinkas debunkkarit rehellisiä olisivat tai asiantuntevia? Ei milloinkaan. Ei kertakaikkia milloinkaan. Puheita sonnasta, Pennistonista ja Adamskista vuosikymmenestä toiseen. Ei mitään muuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Skepojen pelin nimi on Heikoin Lenkki. Amerikan skeptikkojärjestön oppikirjasta suoraan.
        Otetaan valtavasta kokonaisuudesta pari helposti debunkattavaa tapausta ja toistellaan sitä kuin papukaija ikäänkuin ne tapaukset liittyisivät kaikkeen muuhunkin.
        Yleistäminen on typeryksien ja laiskureiden hommaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tutkimuksen tai objektiivisuuden kanssa. Mutta milloinkas debunkkarit rehellisiä olisivat tai asiantuntevia? Ei milloinkaan. Ei kertakaikkia milloinkaan. Puheita sonnasta, Pennistonista ja Adamskista vuosikymmenestä toiseen. Ei mitään muuta.

        Sinulla on nyt mahdollisuus nostaa esiin kiistämättömiä todisteita ulkoavaruuden olentojen vierailuista planeetallamme. Tai kyseisten todisteiden ei tarvitse edes olla millään tavalla kiistämättömiä, mutta minä odottaisin niiltä jotain relevanssia ja toteennäyttämistä sen suhteen, että kyseessä oli maapallon ulkopuolinen älyllinen ilmiö.

        Valoilmiö taivaalla, palanut jälki maassa, säteily- taikka palovamma ihmisen ihossa, metallisiru ihmisen ihon alla, rojuläjä autiomaassa ja lukemattomat lausumiin perustuvat "todisteet" oudoista lentävistä asioista eivät ikävä kyllä sellaisia todisteita ole.

        Voimme toki oikeutetusti kysyä, että mikä nämä kokemukset on aiheuttanut, taikka mitä nämä ilmiöitä todistaneet ihmiset ovat todellisuudessa nähneet, mutta silti mikään konkreettinen todiste ei puhu minkään maapallon ulkopuolisen älyn vierailusta täällä.

        Joten jos sinulla on sellaisia todisteita esittää, ole hvä.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Sinulla on nyt mahdollisuus nostaa esiin kiistämättömiä todisteita ulkoavaruuden olentojen vierailuista planeetallamme. Tai kyseisten todisteiden ei tarvitse edes olla millään tavalla kiistämättömiä, mutta minä odottaisin niiltä jotain relevanssia ja toteennäyttämistä sen suhteen, että kyseessä oli maapallon ulkopuolinen älyllinen ilmiö.

        Valoilmiö taivaalla, palanut jälki maassa, säteily- taikka palovamma ihmisen ihossa, metallisiru ihmisen ihon alla, rojuläjä autiomaassa ja lukemattomat lausumiin perustuvat "todisteet" oudoista lentävistä asioista eivät ikävä kyllä sellaisia todisteita ole.

        Voimme toki oikeutetusti kysyä, että mikä nämä kokemukset on aiheuttanut, taikka mitä nämä ilmiöitä todistaneet ihmiset ovat todellisuudessa nähneet, mutta silti mikään konkreettinen todiste ei puhu minkään maapallon ulkopuolisen älyn vierailusta täällä.

        Joten jos sinulla on sellaisia todisteita esittää, ole hvä.

        laitan tähän yhden puolestanne swaruu.org


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skepojen pelin nimi on Heikoin Lenkki. Amerikan skeptikkojärjestön oppikirjasta suoraan.
        Otetaan valtavasta kokonaisuudesta pari helposti debunkattavaa tapausta ja toistellaan sitä kuin papukaija ikäänkuin ne tapaukset liittyisivät kaikkeen muuhunkin.
        Yleistäminen on typeryksien ja laiskureiden hommaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tutkimuksen tai objektiivisuuden kanssa. Mutta milloinkas debunkkarit rehellisiä olisivat tai asiantuntevia? Ei milloinkaan. Ei kertakaikkia milloinkaan. Puheita sonnasta, Pennistonista ja Adamskista vuosikymmenestä toiseen. Ei mitään muuta.

        Jos katsotaan taaksepäin niin Adamskit, tohtori Reedit ja Greerit olivat yhteen aikaan alalla jopa varsin korkean profiilin tapauksia, pitäen luentoa täysille saleille ufokonferensseissa ja ollen ykkösvieraita skenen tunnetuimmissa radio-ohjelmissa, joskin heidän suosionsa on sittemmin syöksynyt. Ei siis voi pelkästään ohittaa asiaa sanomalla jonkun kaivavan pienintä yhteistä nimittäjää esiin.

        Ongelmana kentällä on, että henkilön uskottavuutta on hyvin hankala määrittää. Jos joku tohtoriksi esittäytyvä kertoo ampuneensa alienin, täältä voit ostaa aidot valokuvat ja hallitus haluaa salata kaiken, useammin kuin kerran iso letka väkeä hyppää junaan ja aivan älyttömät jutut paisuvat ufoskenen lippulaivoiksi. Vastavuoroisesti syöksy alas on sitä kovempi kun kupla puhkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsotaan taaksepäin niin Adamskit, tohtori Reedit ja Greerit olivat yhteen aikaan alalla jopa varsin korkean profiilin tapauksia, pitäen luentoa täysille saleille ufokonferensseissa ja ollen ykkösvieraita skenen tunnetuimmissa radio-ohjelmissa, joskin heidän suosionsa on sittemmin syöksynyt. Ei siis voi pelkästään ohittaa asiaa sanomalla jonkun kaivavan pienintä yhteistä nimittäjää esiin.

        Ongelmana kentällä on, että henkilön uskottavuutta on hyvin hankala määrittää. Jos joku tohtoriksi esittäytyvä kertoo ampuneensa alienin, täältä voit ostaa aidot valokuvat ja hallitus haluaa salata kaiken, useammin kuin kerran iso letka väkeä hyppää junaan ja aivan älyttömät jutut paisuvat ufoskenen lippulaivoiksi. Vastavuoroisesti syöksy alas on sitä kovempi kun kupla puhkeaa.

        Median lahkolaiset rajoittaa julkaisuja. Mutta mä tiedän missä sä asut rytmi. Se tekee elämäsi ikäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos katsotaan taaksepäin niin Adamskit, tohtori Reedit ja Greerit olivat yhteen aikaan alalla jopa varsin korkean profiilin tapauksia, pitäen luentoa täysille saleille ufokonferensseissa ja ollen ykkösvieraita skenen tunnetuimmissa radio-ohjelmissa, joskin heidän suosionsa on sittemmin syöksynyt. Ei siis voi pelkästään ohittaa asiaa sanomalla jonkun kaivavan pienintä yhteistä nimittäjää esiin.

        Ongelmana kentällä on, että henkilön uskottavuutta on hyvin hankala määrittää. Jos joku tohtoriksi esittäytyvä kertoo ampuneensa alienin, täältä voit ostaa aidot valokuvat ja hallitus haluaa salata kaiken, useammin kuin kerran iso letka väkeä hyppää junaan ja aivan älyttömät jutut paisuvat ufoskenen lippulaivoiksi. Vastavuoroisesti syöksy alas on sitä kovempi kun kupla puhkeaa.

        "....Ongelmana kentällä on, että henkilön uskottavuutta on hyvin hankala
        määrittää..."
        --------------------------------------
        Ufotutkimuksen ja myös perinteisien uskontojen edustajien
        luotettavuuden arvioinnissa tämä määrittely on tosiaan ongelmallinen.
        Edellisessä luotettavaksi edustajaksi nimetään usein US Navy tai
        Pentagon.
        Jälkimmäisessä esim. maineikas teologi.
        Jäljellä on vielä kuitenkin ratkaiseva vaikeus. Sekä ufotutkimus että
        jumaluusoppi käsittelevät ilmiöitä joiden olemuksesta on äärimmäisen
        vaikea saada selkeää käsitystä. Edellinen joutuu tukeutumaan
        havaintoihin lentolaitteista, joita ei voida selittää maallisella alkuperällä.
        Jälkimmäinen joutuu selittämään koko olemassaolon tarkoitusta, jolle
        kristinopissa löytyy selitys vain Raamatusta. Sieltä taas löytyy selityksiä,
        jotka ovat jyrkässä ristiriidassa arkisten havaintojen kanssa.
        Esim. nykytietämyksen mukaan ei Universumia luotu kuudessa päivässä
        6000 vuotta sitten.
        Sekä ufotutkimuksella että jumaluusopeilla on sama ongelma.
        Ei tiedetä tarkemmin mitä tutkitaan, mutta tarkempia tutkimustuloksia
        pitäisi saada. Kiusaus keksittyihin selityksiin on suuri.
        Kohtalonyhteys ufojen ja jumalien selittämiseksi on niin vahva, että
        ufopalstallekin on enenevässä määrin tullut uskontopalstoille kuuluvia
        kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "....Ongelmana kentällä on, että henkilön uskottavuutta on hyvin hankala
        määrittää..."
        --------------------------------------
        Ufotutkimuksen ja myös perinteisien uskontojen edustajien
        luotettavuuden arvioinnissa tämä määrittely on tosiaan ongelmallinen.
        Edellisessä luotettavaksi edustajaksi nimetään usein US Navy tai
        Pentagon.
        Jälkimmäisessä esim. maineikas teologi.
        Jäljellä on vielä kuitenkin ratkaiseva vaikeus. Sekä ufotutkimus että
        jumaluusoppi käsittelevät ilmiöitä joiden olemuksesta on äärimmäisen
        vaikea saada selkeää käsitystä. Edellinen joutuu tukeutumaan
        havaintoihin lentolaitteista, joita ei voida selittää maallisella alkuperällä.
        Jälkimmäinen joutuu selittämään koko olemassaolon tarkoitusta, jolle
        kristinopissa löytyy selitys vain Raamatusta. Sieltä taas löytyy selityksiä,
        jotka ovat jyrkässä ristiriidassa arkisten havaintojen kanssa.
        Esim. nykytietämyksen mukaan ei Universumia luotu kuudessa päivässä
        6000 vuotta sitten.
        Sekä ufotutkimuksella että jumaluusopeilla on sama ongelma.
        Ei tiedetä tarkemmin mitä tutkitaan, mutta tarkempia tutkimustuloksia
        pitäisi saada. Kiusaus keksittyihin selityksiin on suuri.
        Kohtalonyhteys ufojen ja jumalien selittämiseksi on niin vahva, että
        ufopalstallekin on enenevässä määrin tullut uskontopalstoille kuuluvia
        kommentteja.

        Kyllä, demarkaation puutetta juuri ajoin takaa. Ufo-aiheen ollessa itsessään niin kaleidoskooppinen, on hyvin vaikea alkaa rajoittamaan mitään "harrastajia" porukasta pois ja ufokonferensseissa voi olla perättäisinä puhujina Vallee ja hänen jälkeensä mikin ottaa Billy Meier, molempien ollessa nähtävästi tasavertaisia.

        Katsoin yksi päivä listaa Lautsia seminaarin puhujista 2018:
        https://www.fufora.fi/

        Edustavatko nämä kaikki "ufotiedettä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skepojen pelin nimi on Heikoin Lenkki. Amerikan skeptikkojärjestön oppikirjasta suoraan.
        Otetaan valtavasta kokonaisuudesta pari helposti debunkattavaa tapausta ja toistellaan sitä kuin papukaija ikäänkuin ne tapaukset liittyisivät kaikkeen muuhunkin.
        Yleistäminen on typeryksien ja laiskureiden hommaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tutkimuksen tai objektiivisuuden kanssa. Mutta milloinkas debunkkarit rehellisiä olisivat tai asiantuntevia? Ei milloinkaan. Ei kertakaikkia milloinkaan. Puheita sonnasta, Pennistonista ja Adamskista vuosikymmenestä toiseen. Ei mitään muuta.

        Ufohullujen heikoin lenkki on järjen puute !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufohullujen heikoin lenkki on järjen puute !

        Skepo ei vieläkään ymmärrä mitä sana "ufo" tarkoitaa, vaikka se on jo moneen kertaan selitetty. Joltain tosiaan puuttuu järkeä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skepo ei vieläkään ymmärrä mitä sana "ufo" tarkoitaa, vaikka se on jo moneen kertaan selitetty. Joltain tosiaan puuttuu järkeä...

        Kaava menee näin. Ensin kiistävät ufot kokonaisuudessaan ufohullujen mielikuvitukseksi ja mielisairaudeksi. Sitten kun ufot julistetaan virallisesti todellisiksi, niin he alkavat vaatia niiden ruoriin alienia ja jos sitä alienia ei saada todistetusti sinne ruoriin, niin sitten heidän mukaansa ei ole enää sitä ufoakaan olemassa ja palataan takaisin hulluusteoriaan ja linssiheijastuksiin.

        Erikoinen on logiikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skepojen pelin nimi on Heikoin Lenkki. Amerikan skeptikkojärjestön oppikirjasta suoraan.
        Otetaan valtavasta kokonaisuudesta pari helposti debunkattavaa tapausta ja toistellaan sitä kuin papukaija ikäänkuin ne tapaukset liittyisivät kaikkeen muuhunkin.
        Yleistäminen on typeryksien ja laiskureiden hommaa. Sillä ei ole mitään tekemistä tutkimuksen tai objektiivisuuden kanssa. Mutta milloinkas debunkkarit rehellisiä olisivat tai asiantuntevia? Ei milloinkaan. Ei kertakaikkia milloinkaan. Puheita sonnasta, Pennistonista ja Adamskista vuosikymmenestä toiseen. Ei mitään muuta.

        Katohan kun ufohullu raivoaa !


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei se aivan Roswell-keissin veroinen ole. Mikään palloista ei pudonnut.


      • Anonyymi

        Sumiaisten outo suopalo oli kyllä parempi juttu ja paljon uudempi. Jotain metallia putosi suolle ja iltasanomissakin mainittin sulaa metallia kuopan pohjalla ja oli kuva selvästä kraaterista. Mutta sitten uutinen poistettiin ja kerrottiin vain viranomaisista, jotka sanoivat sen olleen suopalo. Hulluin tapaus ikinä, kun itse sai todistaa omin silmin ensimmäisten havaintojen uutisen katoamista.


        https://www.tiede.fi/keskustelu/11833/ketju/sumiaisten_outo_monttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sumiaisten outo suopalo oli kyllä parempi juttu ja paljon uudempi. Jotain metallia putosi suolle ja iltasanomissakin mainittin sulaa metallia kuopan pohjalla ja oli kuva selvästä kraaterista. Mutta sitten uutinen poistettiin ja kerrottiin vain viranomaisista, jotka sanoivat sen olleen suopalo. Hulluin tapaus ikinä, kun itse sai todistaa omin silmin ensimmäisten havaintojen uutisen katoamista.


        https://www.tiede.fi/keskustelu/11833/ketju/sumiaisten_outo_monttu

        Jos kuopan ympärillä on kaatuneita puita niin miten se suopalo on ne kaatanut? Kuinka typeriä nuo tutkijat ovat? Eiköhän se kuitenkin ollut pikku meteori tai avaruusromua.


    • Anonyymi

      Historiallinen tapahtuma. US Navy ja Pentagon vahvisti ufoilmiön todelliseksi ja tutkii asiaa edelleen erilaisilla hankkeilla.

      ”Tiedämme, että ETV: t ovat olemassa. Tämä ei ole enää ongelma. NAVY itse huomautti, että ETV: t ovat olemassa ... ” sanoi Mellon suorassa lähetyksessä. ”Miksi he ovat täällä? Mistä he ovat kotoisin? Mikä tekniikka on piilotettu, kun tarkkailemme? ”
      https://fi.suenee.cz/americke-namorni-letectvo-potvrzuje-celou-radu-pozorovani-mimozemskych-lodi/

    • Anonyymi

      Historiallinen tapahtuma. US Navy ja Pentagon vahvisti ufoilmiön todelliseksi ja tutkii asiaa edelleen erilaisilla hankkeilla.

      ”Tiedämme, että ETV: t ovat olemassa. Tämä ei ole enää ongelma. NAVY itse huomautti, että ETV: t ovat olemassa ... ” sanoi Mellon suorassa lähetyksessä. ”Miksi he ovat täällä? Mistä he ovat kotoisin? Mikä tekniikka on piilotettu, kun tarkkailemme? ”
      https://fi.suenee.cz/americke-namorni-letectvo-potvrzuje-celou-radu-pozorovani-mimozemskych-lodi/

      • Anonyymi

        Uskovaiset debunkkarit testaa joko on unohtunut tämä vuosisadan suurin paljastus. Ei se ole unohtunut ja he voivat ryömiä takaisin koloihinsa.


    • Anonyymi

      "Tuntemattomat esineet liikkuvat nopeudella megametriä tunnissa, eli nopeuksilla, jotka ylittävät ilma-aluksemme tekniset mahdollisuudet. Mellon sanoi"

      Mitä todisteita näiden lausuntojen lisäksi kaipaa trolli rytmimunat?

      • Anonyymi

        Ehkä rytmimunat ihmettelee sitä, miksi nämä megametrikiitäjät
        käyttävät niin hidasta ja hankalaa viestintämetodia kuin pellontallaus .
        Tosin viime aikoina on ilmennyt kehitystä, koska homma hoidetaan
        roboteilla ja lasereilla , mutta luulisi löytyvän yksinkertaisempiakin
        keinoja. Oletko muuten huomannut että kaltaisiesi ufohörhöuskovien
        ufosontakylvön takia palstalta ovat hävinneet tieteen metodeilla
        toimineet ufotutkijat ? Sonta on sontaa vaikka se perustuu juutuubi-
        tarinoiden ahmimiseen , virheettömään , ilmeikkääseen ja
        kieliopillisesti oikeaan kirjalliseen ulosantiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä rytmimunat ihmettelee sitä, miksi nämä megametrikiitäjät
        käyttävät niin hidasta ja hankalaa viestintämetodia kuin pellontallaus .
        Tosin viime aikoina on ilmennyt kehitystä, koska homma hoidetaan
        roboteilla ja lasereilla , mutta luulisi löytyvän yksinkertaisempiakin
        keinoja. Oletko muuten huomannut että kaltaisiesi ufohörhöuskovien
        ufosontakylvön takia palstalta ovat hävinneet tieteen metodeilla
        toimineet ufotutkijat ? Sonta on sontaa vaikka se perustuu juutuubi-
        tarinoiden ahmimiseen , virheettömään , ilmeikkääseen ja
        kieliopillisesti oikeaan kirjalliseen ulosantiin.

        Itsestään kolmannessa persoonassa puhuva narsistinen sontamies. Sinun juttusi on kuultu aikoja sitten. Ei tarvitse toistaa noita tyhjänpäiväisiä fraaseja. USA on vahvistanut ufoilmiön todelliseksi, kuten myös Ranska ja monet muut maat. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan varsinkaan kuluneilla höpinöilläsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestään kolmannessa persoonassa puhuva narsistinen sontamies. Sinun juttusi on kuultu aikoja sitten. Ei tarvitse toistaa noita tyhjänpäiväisiä fraaseja. USA on vahvistanut ufoilmiön todelliseksi, kuten myös Ranska ja monet muut maat. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan varsinkaan kuluneilla höpinöilläsi.

        Ufoilmiö on vahvistettu todelliseksi, on lukuisia havaintoja
        ilma-aluksista, joiden alkuperä saattaa olla ulkoavaruudellinen.
        Mutta on niin pitkästyttävää ja yksitoikkoista tyytyä vain tähän.
        Siitä se ufosontavyöry lähtee liikkeelle . Crashit hengissä selvinneine
        alieeneineen, peltoviestintä , talteenotettujen uforomujen salaiset
        varikot, ne ravitsevat niin hekumallisesti kaltaisiesi yksilöiden
        mielikuvituksen pohjatonta sensaationälkää.
        Sciencefiktio ei alkuunkaan tähän riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ufoilmiö on vahvistettu todelliseksi, on lukuisia havaintoja
        ilma-aluksista, joiden alkuperä saattaa olla ulkoavaruudellinen.
        Mutta on niin pitkästyttävää ja yksitoikkoista tyytyä vain tähän.
        Siitä se ufosontavyöry lähtee liikkeelle . Crashit hengissä selvinneine
        alieeneineen, peltoviestintä , talteenotettujen uforomujen salaiset
        varikot, ne ravitsevat niin hekumallisesti kaltaisiesi yksilöiden
        mielikuvituksen pohjatonta sensaationälkää.
        Sciencefiktio ei alkuunkaan tähän riitä.

        Sinulla vähän tuo aikajana nyt heittää pahemman kerran. Vahvistus tapahtui kymmeniä vuosia noiden muiden mainitsemiesi asioiden jälkeen, eikä niistä ole mitään sen suurempaa sensaatiota tehty eikä ufokahvia myyty yhtään sen enempää kuin muutenkaan.
        Harhaisia ovat nuo juttusi ja sonta löytyy jokaisesta vainoharhaisesta tarinastasi.
        Onko sinun kukkarostasi vienyt joku ufomies tai kirjailija rahaa, vai mikä on sinusta tehnyt tuollaisen joka näkee ufohuijareita joka paikassa vaanimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla vähän tuo aikajana nyt heittää pahemman kerran. Vahvistus tapahtui kymmeniä vuosia noiden muiden mainitsemiesi asioiden jälkeen, eikä niistä ole mitään sen suurempaa sensaatiota tehty eikä ufokahvia myyty yhtään sen enempää kuin muutenkaan.
        Harhaisia ovat nuo juttusi ja sonta löytyy jokaisesta vainoharhaisesta tarinastasi.
        Onko sinun kukkarostasi vienyt joku ufomies tai kirjailija rahaa, vai mikä on sinusta tehnyt tuollaisen joka näkee ufohuijareita joka paikassa vaanimassa?

        Joo, joo, Vahvistus tuli Roswell - crashista selvinneistä, salaisissa
        luolissa elätetyistä alieeneista. Tutki peltokuvioita ja mene nukkumaan !


      • Ja mikä tekee näistä megametriäsekunnissa-ilmiöistä maapallon ulkopuolelta peräisin olevia taikka edes älyllisiä? Mielenkiintoinen ilmiö, mutta sitä pitäisi voida tutkia jollakin tavalla ennenkuin sen alkuperästä, tarkoituksesta taikka pyrkimyksistä voidaan sanoa yhtään mitään. Seikka, että joku kertoo ilmiön tulleen tänne Venuksesta, ei välttämättä tarkoita että se olisi tullut Venuksesta ja haluaisi saada aikaiseksi maailmanrauhan.


      • Anonyymi
        rytmimunat kirjoitti:

        Ja mikä tekee näistä megametriäsekunnissa-ilmiöistä maapallon ulkopuolelta peräisin olevia taikka edes älyllisiä? Mielenkiintoinen ilmiö, mutta sitä pitäisi voida tutkia jollakin tavalla ennenkuin sen alkuperästä, tarkoituksesta taikka pyrkimyksistä voidaan sanoa yhtään mitään. Seikka, että joku kertoo ilmiön tulleen tänne Venuksesta, ei välttämättä tarkoita että se olisi tullut Venuksesta ja haluaisi saada aikaiseksi maailmanrauhan.

        Niin no. Jos sä heität kiven, niin se lentää suoraan jonkin matkaa kunnes painovoima vetää sen takaisin maahan tasaisessa kaaressa. Jos se kivi kiihdyttää, hidastaa, tekee mutkia tai kohoaakin yllättäen taivaalle, pysähtyy, leijuu, jatkaa matkaa ja pakenee sinua, niin voidaan sanoa että se on älyllisessä ohjauksessa, koska tavallinen kivi ei käyttäydy niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no. Jos sä heität kiven, niin se lentää suoraan jonkin matkaa kunnes painovoima vetää sen takaisin maahan tasaisessa kaaressa. Jos se kivi kiihdyttää, hidastaa, tekee mutkia tai kohoaakin yllättäen taivaalle, pysähtyy, leijuu, jatkaa matkaa ja pakenee sinua, niin voidaan sanoa että se on älyllisessä ohjauksessa, koska tavallinen kivi ei käyttäydy niin.

        Voi se kivi mutkitellakin ja leijua, jos se on varaktorin ihmekivi. Täysin luonnollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi se kivi mutkitellakin ja leijua, jos se on varaktorin ihmekivi. Täysin luonnollinen.

        Suokaasun mukana leijuva tavallinen kivi voi huonosti koulutetun omaa ufo-oksennusta syövän foliolätsän mielestä näyttää ufolta, jos kivessä on luonnollinen lautasen mallinen metallipinta ja luomukiven kulkuvalot. Myös avaruusromu sekoitetaan usein kouluttamattomissa mielissä ufoihin, jos se kiertelee matkustajakoneen ympärillä ja pakenee sitten hävittäjiä. Suuntaa ja etäisyyttä kun ei ufohullu voi tietää niin hän keksii sen ja sitten vaahtoaa siitä kanin kokoiset vaahtopallot suupielissä ihan ku siinä olis jotakin ihmeellistä.


    • Anonyymi

      Rosvellin lisäksi on pudonnut paljon muutakin. Esimerkiksi on uutisoitu kahdesta jäätyneestä kinkusta, jotka löytyivät aamulla erään onakotitalon katolta. Samoin putosi yli kaksikiloinen lahna...

      Nyt pitää alkaa toivomaan, että jostakin putoaisi koronankesyttäjä; rokote tai lääke tuota pikkuhirviötä vastustamaan ja ihmisiä suojelemaan.

      Paljon on ytitetty. RNA- ja DNA -perustaiset rokotteet, lyhennetyt taudinaiheuttajat jne. Olkoonkin kysymyksessä virus tai eksosomi, se kesytettänee vielä... Oxfordin "ufot", eli tuntemattomat kodin ja työpaikan väliä lentävän lähdön vauhdilla ahertavat tiedemiehet ovat tehneet kuulemma niin ansiokasta työtä, että kuusi koeapinaa paranivat alle kuukaudessa. Oletko kuullut, että joku ihminenkin olisi, siis ilman lääkettä, parantunut alle kuukaudessa? No ehkä sellaisia on olemassa.)

      Mutta toinen kysymys, tuon tuntemattoman lentävän objektin, eli mekanismiltaan tuntemattoman taudinaiheuttajamekanismin kesyttäminen lienee nyt vain ajan kysymys.

      Kuukausia - vuosia.? Se onkin mielenkiintoinen kysymys. Seuratkaapa tarkoin milloin kansalliset päättäjät alkavat elehtiä, liikkua ja olla rehvakkaammin. Miksikö? No tietenkin siksi, että kaikessa hiljaisuudessa rokotteiden antaminen tehdään seuraavassa järjestyksessä:

      Ensin koehenkilöt, eli "koekaniinit/ koeapinat". Sitten kun ollaan varmoja, että rokote on turvallinen, rokotetaan kaikessa hiljaisuudessa suurimmat julkishallinnolliset johtajat ja keskeisimmät ja arvokkaimmiksi ihmisiksi ja vaikutusvaltaisimmiksi koetut ihmiset ja poliitikot, sitten julkisen vallan edustajat ja virkamiehet, sitten, sitten myöhemmin kansalaisista priorisoidaan ne, jotka julkisen vallan näkökulmasta ovat tuottavimpia ja tärkeimpiä. Sitten tavalliset kansalaiset, "paarialuokat" ja "Roskaväki", joiksi moni tavallinen ihminen lukeutuu näissä prioriteettimäärityksissä. Suomessa? Suomi on tässäkin eri maa. Täällä Ensimmäisten ja viimeisten rokotettavien välillä ei liene suurta eroa.

      Ps. Miksi ja miten Suomi sen taas teki: Luin Amerikkalaisen testilaitoksen tekemn luokituksen lentoyhtiöiden paremmuudesta. Finnair oli luokiteltu maailman turvallisimmaksi lentoyhtiöksi. Onnea onnea onnea!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2453
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1115
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1004
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      883
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      40
      790
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe