Laihtumisestani väliaikatieto

Anonyymi

Eilen aloitin laihdutuksen. Aloituksessa paino oli 114,9kg eilinen punnittu paino. Sitten joku tuli sanomaan ettei laihtumisestani tule mitään kun aamupalani oli vääränlainen.

Tänään punnittu paino oli klo 10

113,8kg.

Kävin kaupassa ja ostin siian, lohen ja perunoita, salaattiin sitä ja tätä.

Eli alku oli enemmän kuin toivoin. Kunhan 100g tippuu kerran päivässä niin se on mun vaatimusvauhti laihtua.

Huomisen tavoite on 113, 7kg. Nyt laitan muistiin tämän keskustelupaikan koordinaatteja. Mä tulen kommentoimaan ensi viikon perjantaina. Kävely kuuluu päivittäiseen elämääni ympäri vuoden. Siutä on se hyvä puoli ettei kävellessä lihoa ellei juo cokista ym.Sellaista 2-2h40min tulee normaalisti päivittäin käveltyä. Aamukävely oli 62min tänään, eilen 30min. Se vaihtelee.Välillä laiskottaa vaikja jaksaisi kävellä kun se on tavallaan tylsyyden touhua mutta ihmisen on vaan liikuttava, silleen Jumala meidät kai loi. Tai sitten ehkä Paratiisissa syntiinlankeemus sai aikaan sen että ihmisen keho alkoi sen takia rapistumaan ja lopulta delaa.Muuren olisivat eläneet ongelmitta varmaan.

Ei tässä muuta.9 päivässä ehdin laihtua kivasti jos joka päivä laihtuisin 100g. Se on minimitavoite.Olenko ensi perjantaina iloinen vai pettynyt? Stay tuned...To be continued.Ai niin painotavoite on 84,9kg eli 28,9kg jäljellä.

Lihavahkosta laihahkoksi

9

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja 9 päivää hujahti. Paino oli äsken 112,6kg joten tavoite max.112,9kg saavutettu tältä osin saavutettu. On tässä saanut olla huonossa olossa.Sellaista ollut olo että on pitänyt olka syömättä kunnolla vaikka syöntihalu on hirmuista.Aamuisin mulla on helpoin olla syömättä. Eilen meni heräämisestä n.9h30 min kun söin ekan kerran. Syöntikerrat 0-2krt vrk. Käytännössä se on kaksi kertaa.

      Ja tiukkaa painon kyttäämistä että pysytään messissä.

      Vedenjuonti on kaikkein paras vihjeeni laihdutukseen.Ihminen tarvitsee liikuntaakin läpi elämän.Pikku kävely juoksumatolla on jees tai siivous. Lattian luuttuaminen laihduttaa.

      Ja nyt alkaa sitten seuraavien tavoitteiden asettaminen. Pistänpä seuraavanlaisen tvoitteen: : Seuraava painotavoite on 19päivän päästä joten painoni oltava silloin 110,7kg tai sen alle.Ilmoittelen sitten.

      Lihavahkostahoikahkoksi

      • Anonyymi

        Hyvin sujuu , ota ihan rennosti vaan... :)


      • Anonyymi

        Mun mielestä tuo vuorokausimäärä on hieno saavutus. Pidät vaan dieetistä kiinni niin vuoden päästä peilistä katsoo laiha luikku.

        Mun ongelma on, että rakastan pizzaa, spagettia ja ranskalaisia. Nyt oon alkanut spagetin korvaan kesäkurpitsasuikaleilla ja ranskalaiset tekemään nauriista. Kesäkurpitsa on paskan makuista mutta naurisranskalaiset paljon perunaa parempia!


    • Anonyymi

      "Kävin kaupassa ja ostin siian, lohen ja perunoita, salaattiin sitä ja tätä."

      Yrität laihduttaa-miksi ostat perunoita -osta mielummin maanpäällä kasvavia vihanneksia. Kukkakaali ja kaali on hitti.

      • Anonyymi

        Tämä on sitten laihduttajien tukiryhmä... ihan vinkiksi.

        Epäkohtia varmasti löytyy etsimällä mutta löytyskö kannustusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on sitten laihduttajien tukiryhmä... ihan vinkiksi.

        Epäkohtia varmasti löytyy etsimällä mutta löytyskö kannustusta?

        "Epäkohtia varmasti löytyy etsimällä mutta löytyskö kannustusta?"

        Kirjoitukseni oli kannustukseksi parempaan tulokseen pääsemiseksi.


    • Anonyymi

      Laita tavote 2 vuotta jos saisit 16kg vuosi niin 2v 32kg menet vain eteenpäin vaikka 3 viikkoa 1 viikko takapakkia mutta jatka 2 vuotta minä alotin pienestä 15kk sitten join joka päivä uhden fantapullon. niinviimevuonna join vain 3 pulloa oli pakkomieli pullopäivässä niin nyt jäännu noin 500 pulloa juomatta 15kk. ja paino tippunut noin 12kg 15kk. menen vielä hiljakseen eteenpäin noin 13 kk,välillä tulee suklaapäiviä tiedän että kotiin eisaa ostaa suklaata jos ostan 10e 5 sinistä levyä niin ne kestää korkeintaa 3 päivää mulla ei saa olla herkuja kotona syön kaikki klo 23.

      • Anonyymi

        Ei tainnut läskit irrota?


    • Alkuun lähtee paljon nesteitä kudoksista kusen mukana, mikä selittää nopean painon laskun.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe