Aika usein netissä näkee kirjoituksia joissa joku sanoo olevansa useimmiten, ellei jopa aina oikeassa.. jopa kaikenlaiset foliohattuteoreetikot kokevat niin?
( klikkaa lue lisää)
Onhan se tietysti inhimillistä.
No, onko itsellesi käynyt ikinä niin, että olet joskus havainnut olleesi totaalisen väärässä jonkun asian suhteen?
Illuusio oikeassa olemisesta
72
<50
Vastaukset
Minä olen aina oikeassa ☝️
- Anonyymi
Kyllä. Ummetus on paha paikka. ☝️
Partakaweri kirjoitti:
Meinasitko tuseerata tolla sormella?
Kuin sä tommosen sanan tiesit?
"Tuseeraus tarkoittaa sormin peräsuolen sulkijalihasten venyttämistä/ärsyttämistä tyhjennysrefleksin laukaisemiseksi, mutta myös ulosteen auttamiseksi sormin ulos."Wwuwuw kirjoitti:
Kuin sä tommosen sanan tiesit?
"Tuseeraus tarkoittaa sormin peräsuolen sulkijalihasten venyttämistä/ärsyttämistä tyhjennysrefleksin laukaisemiseksi, mutta myös ulosteen auttamiseksi sormin ulos."Luulin kyseessä olevan ihan perustermin?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Meinasitko tuseerata tolla sormella?
Jep 😷👉👈👌
- Anonyymi
Olen joskus pudonnut aika korkealta alas.
Sanna Marin Eipä ole käynyt koskaan niin, pikemminkin päinvastoin niin että alunperin aika huimaltakin tuntuneet oletukset ovat osoittauneet myöhemmin oikeaan osuneiksi.
Niinkö..
Ehket vain muista niitä hutiin menneitä oletuksia..
Etkös sä esim usko että kuussa ei ole käyty..- Anonyymi
M.O.T.
Wwuwuw kirjoitti:
Niinkö..
Ehket vain muista niitä hutiin menneitä oletuksia..
Etkös sä esim usko että kuussa ei ole käyty..Niin ja sinä uskot? tinapaperilennokilla kuuhun, älä nyt naurata :D
Niin harmillista on kyllä se, että valitettavankin usein ne tavalliset työläiset ja matalasti koulutetut kansalaiset ovat olleet monissakin asioissa enemmän oikeassa, kun ne yliopistoja käyneet korkeasti koulutetut alan "ammattilaiset" ja muut valtion virkamiehet.
Vaikka kaiken järjen mukaan se asia pitäisikin olla just päinvastoin.Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja sinä uskot? tinapaperilennokilla kuuhun, älä nyt naurata :D
Hehhee..
DarkFear kirjoitti:
Niin harmillista on kyllä se, että valitettavankin usein ne tavalliset työläiset ja matalasti koulutetut kansalaiset ovat olleet monissakin asioissa enemmän oikeassa, kun ne yliopistoja käyneet korkeasti koulutetut alan "ammattilaiset" ja muut valtion virkamiehet.
Vaikka kaiken järjen mukaan se asia pitäisikin olla just päinvastoin.Kuten esim?
Wwuwuw kirjoitti:
Kuten esim?
No vaikka nyt ihan tuoreimpana tapauksena tämä käynnissä oleva korona-kriisi.
Tästä(kin) kriisistä kuuli tällä palstalla ja tuolla arkielämässäkin paljon ihmisten kommentteja just siitä, että miten Suomen olisi pitänyt toimia asiassa tiukemmin ja estää taudin tänne pääsy. Mutta eipä vaan ministerit ja nämä THL:n "asiantuntijat" pitäneet tätä uhkaa todennäköisenä, kun ajattelivat silloin sitä, että "Ei se epidemia kuitenkaan tänne Suomeen ole tulossa", joten antaa vaan ihmisten kulkea vapaasti.DarkFear kirjoitti:
No vaikka nyt ihan tuoreimpana tapauksena tämä käynnissä oleva korona-kriisi.
Tästä(kin) kriisistä kuuli tällä palstalla ja tuolla arkielämässäkin paljon ihmisten kommentteja just siitä, että miten Suomen olisi pitänyt toimia asiassa tiukemmin ja estää taudin tänne pääsy. Mutta eipä vaan ministerit ja nämä THL:n "asiantuntijat" pitäneet tätä uhkaa todennäköisenä, kun ajattelivat silloin sitä, että "Ei se epidemia kuitenkaan tänne Suomeen ole tulossa", joten antaa vaan ihmisten kulkea vapaasti.En nyt näe että tässä oltaisiin mitenkään väärässä oltu.
Vai kuulutko sä niihin, jotka uskovat että Suomi olisi voinut välttää taudin rokotukseen asti iskemällä totaalikiellon rajan ylitykseen, siis koskien myös tuontia ja vientiä? Elettäisiin kuin joku amish- jengi hevoskärryineen..- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
Vaikka kaiken järjen mukaan se asia pitäisikin olla just päinvastoin.Anna esimerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna esimerkkejä.
Ok, korona-kriisi oli siis sellainen. Paljon puhetta, mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että tilanne olisi saatu hallintaan jollain kansankokouksella? Lisää esimerkkejä kaivataan.
Useita kertoja. Viimeksi toissapäivänä.
Se on tämä ihmisen usko itseensä niin korkealla, että uskoo väärän oikeaksi.
Mutta jos sen osaa myöntää, ja myöhemmin vaikka nauraa omalle jääräpäisyydelleen, niin ei se maailmaa kaada.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Missäs ne lahnat?
Lahnat katosi pannulta!
Wwuwuw kirjoitti:
No kerro..
No nyt on koira kusetettu ja asiat hoidettu.
Väittelin erään hyvin tuntemani naisen kanssa päidemme koosta. Minä kun olen vähän tällainen kaunisluinen poika ja hän taas hiukan tuollainen mörssärityylinen nainen leveine leukaperineen, niin olin satavarma että minulla on pienempi pää. Olen myös melkein 20 senttiä pidempi kuin hän, joten sekin luo vaikutelmaa sporttisesta gasellista ja paksukalloisesta pässistä.
Eihän siinä lopulta auttanut kuin ottaa mittanauha käteen. Sopivaa hattuakaan ei ollut saanteilla. Pääni ympärysmitta oli 1,5 senttiä isompi! Voitko kuvitella? Olin väärässä! Onneksi en lyönyt vetoa hatullisesta.misspönttöuuni kirjoitti:
Missäs ne lahnat?
Kyllästyin niihin.
Olin alun pitäen elävä Harri, mutta jossain vaiheessa pistin sen lihoiksi ja pannulle.
Nyt alkaa kyllästyttää koko tyyppi.Thymallus kirjoitti:
No nyt on koira kusetettu ja asiat hoidettu.
Väittelin erään hyvin tuntemani naisen kanssa päidemme koosta. Minä kun olen vähän tällainen kaunisluinen poika ja hän taas hiukan tuollainen mörssärityylinen nainen leveine leukaperineen, niin olin satavarma että minulla on pienempi pää. Olen myös melkein 20 senttiä pidempi kuin hän, joten sekin luo vaikutelmaa sporttisesta gasellista ja paksukalloisesta pässistä.
Eihän siinä lopulta auttanut kuin ottaa mittanauha käteen. Sopivaa hattuakaan ei ollut saanteilla. Pääni ympärysmitta oli 1,5 senttiä isompi! Voitko kuvitella? Olin väärässä! Onneksi en lyönyt vetoa hatullisesta.Eihän..😄
Anonyymi kirjoitti:
Lahnat katosi pannulta!
No niin katosi. Sitä paitsi ne oli herkullisia harjusfileitä.
Wwuwuw kirjoitti:
Eihän..😄
No se perkeleen pässi oli oikeassa.
Onneksi me molemmat osaamme nauraa minulle :)
Kivenkovaan väitin, ja tietysti viimeiseen asti.
Oma laki:
Kohta nr. 1. - Minä ole aina oikeassa.
Mikäli sattuu sellainen epäuskottava ja yliuonnollinen tilanne, että sattuisin olemaan väärässä, yleistä kansallisturvallisuutta ajetellen noudatetaan silti kohtaa nr.1.
Mitään en myonnä! :)Wwuwuw kirjoitti:
Hmm..
Jotenkin nyt tuntuis siltä että olet oikeassa!Jep, älä epäile minua ystävä. Kaikki on hyvin, kun vain noudatat kohtaa nr. 1. :)
tosi..typy kirjoitti:
Jep, älä epäile minua ystävä. Kaikki on hyvin, kun vain noudatat kohtaa nr. 1. :)
Kunhan se ei ole törmäyskyrssilla mun kepusormen kanssa☝️
..mikä on laatutae oikeassa olemisesta ja hyvästä neuvosta.Wwuwuw kirjoitti:
Kunhan se ei ole törmäyskyrssilla mun kepusormen kanssa☝️
..mikä on laatutae oikeassa olemisesta ja hyvästä neuvosta.Emme missään tapauksessa ole törmäyskyrssilla Voin neuvoa ja opettaa sormellesi tarpeellisia väistöliikkeitä. :)
tosi..typy kirjoitti:
Emme missään tapauksessa ole törmäyskyrssilla Voin neuvoa ja opettaa sormellesi tarpeellisia väistöliikkeitä. :)
Osataan kule ihan omin sormin..kas näin.👈👇👉
Monta kertaa on käynyt niin. Ja käy vastakin.
Mietin vain että miltähän se tuntuisi jos saisi ykskaks tietää, että maapallo onkin lätty. Tai että joulupukki tosiaan onkin olemassa..
Wwuwuw kirjoitti:
Mietin vain että miltähän se tuntuisi jos saisi ykskaks tietää, että maapallo onkin lätty. Tai että joulupukki tosiaan onkin olemassa..
Järkyttyisin. Ei vainekaan, aina pitää jättää tilaa vaihtoedolle jos. 😃
Jan1 kirjoitti:
Järkyttyisin. Ei vainekaan, aina pitää jättää tilaa vaihtoedolle jos. 😃
No kyllä mä noista vaihtoehdoista järkyttyisin..Mitä se sitten tarkottaakaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Joulupukki oli olemassa. Mutta jos joulupukki olisi edelleen olemassa niin hänhän tuo lahjoja vain kilteille lapsille. On todennäköisempää törmätä hammaskeijuun tai pääsiäispupuun kuin kilttiin lapseen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mitkä maat olisi lätyn samalla puolella niin että kuitenkin toteutuisi eri aikavyöhykkeet?
Wwuwuw kirjoitti:
No kyllä mä noista vaihtoehdoista järkyttyisin..Mitä se sitten tarkottaakaan..
Ääk ja kirkaisu. 😲😵
Jascal kirjoitti:
Joulupukki oli olemassa. Mutta jos joulupukki olisi edelleen olemassa niin hänhän tuo lahjoja vain kilteille lapsille. On todennäköisempää törmätä hammaskeijuun tai pääsiäispupuun kuin kilttiin lapseen.
Mä oikeasti järkytyin kun sain lapsena kuulla että se oli valetta kaikki..😔
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä maat olisi lätyn samalla puolella niin että kuitenkin toteutuisi eri aikavyöhykkeet?
Kysypä niiltä lättyihmisiltä..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Modern_flat_Earth_societiesWwuwuw kirjoitti:
Mä oikeasti järkytyin kun sain lapsena kuulla että se oli valetta kaikki..😔
Nyt järkyty kun joulupukki viittaa pyhään Nikolaoseen. Sanctus Nicolaus, noin vuonna 270 -342
Jascal kirjoitti:
Nyt järkyty kun joulupukki viittaa pyhään Nikolaoseen. Sanctus Nicolaus, noin vuonna 270 -342
Pyhhh..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kysypä niiltä lättyihmisiltä..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Modern_flat_Earth_societiesNo tuntiskin jonkun lättyihmisen niin voisi kysyä, kun en tajua miten se niiden idea muka toimii.
Anonyymi kirjoitti:
No tuntiskin jonkun lättyihmisen niin voisi kysyä, kun en tajua miten se niiden idea muka toimii.
Onkohan Harmis semmonen..?
- Anonyymi
Tunnustan. Lottoan, mutta viime arvonnassa mulla oli väärät numerot.
xLiner- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun sulla oli oikeat numerot, mutta väärät valittiin. ☝️
Eikä, sinä olet väärässä 😑 En mä nyt toista kertaa ole väärässä..
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Eikä, sinä olet väärässä 😑 En mä nyt toista kertaa ole väärässä..
xLinerNyt pitäis saada vankat todisteet.
Vankemmat kuin että kuussa olis käyty..
Juu, on käynyt, eikä haittaa yhtään 🙂, siinähän sitä vaan sitten toteaa suoraan että näin kävi ja jatkaa eteenpäin viisastuneena. 😊
- Anonyymi
Pääsisinkö pöksyihisi?
-kovapanomies-
- Anonyymi
Tiedä tuota. Naisten suhteen olen ollut usein väärässä. Ajatellut ensin ettei tuolta ainakaan saa. Myöhemmin huomannut olleeni väärässä. Pettynyt koko tilanteeseen.
Koronan suhteen olin väärässä mutta myös oikeassa. Väärässä siitä miten aliarvioin suomalaisten matkustamisen merkityksen kriisiin, oikeassa siinä ettei ulkomaalaiset ole tänne tautia levittäneet kovinkaan paljon. Ne olivat ne 200 000 suomalaista lomailija juippia, osalla mennessä sukset olalla ja tullessa korona kurkussa.
AsianVierestä - Anonyymi
Vahvistusharhaiset, joita palstan öyhöttäjätkin ovat, eivät voi olla omasta mielestään väärässä koska etsivät ja käyttävät ainoastaan omia mielipiteitään tukevia "tietoja".
Epäilemättä olen ollut useinkin totaalisen väärässä
- Anonyymi
Ei ole sellaista. Ei tuota ongelmaa myöntää, etten tiedä jotain tai jostain asiasta mitään.
Mutta tämä on hyvä avaus. Tulee taas hyvin esille, ettei meillä ihmiskuntana mitään toivoa ole. Koko maa ja maailma samassa kusessa ja silti täällä ja muuallakin väännetään siitä, että kuka oli oikeassa ja kuka väärässä.
Kuinkahan paljon pahemmin asioiden täytyy vituiksi mennä ennen kun aletaan oikeasti olemaan yhtenäisiä ja miettimään sekä tekemäänkin asioiden eteen, jotta kusesta selvittäisiin? Aina silloin tällöin mutta vielä useammin niin että en ole ollut suoranaisesti väärässä mutta toisesta suunnasta katsottuna totuus tulee paremmin näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953